Grenzeloos verliefd seizoen 5
+41
Sylvana
Ilargi
Caresses
Flower_L
psv-forever
RioolSpook
Oasis
Marsy28
Monte
ThinkPink
Milamber
Zora
Sneeuwvlok
mo-lola
CCC
Caro
loura
Lady Starstruck
Starla
TukTuk
Bay
Lieke21
Atelier Madame
Lien
Bet Weter
girli
Lavendel
Jeanette
mauwmauw
SarahKey
Mida4you
Arwyn
Zonnetje
Moonlight
Elsje
Jente10
Pandora
love
_Lacey_
Coco
M@niek
45 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5
Vond het een leuke aflevering! Zou het zelf echt nooooit doen, naar iemand verhuizen die ik maar 2 weken ken, maar met haar redenering snap ik het wel, ze gaat eigenlijk ook voor het avontuur. Vind het idd ook verstandig hoe zij het aanpakt, qua geldzaken etc.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook meedoen aan dit seizoen, zou namelijk voor de 2e keer naar Oostenrijk emigreren voor mijn liefde. Helaas ging mijn relatie over (wel door mij beëindigd) en dus is het helaas niet doorgegaan..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik vond het een geweldige aflevering, eindelijk eens kunnen zien hoe ze nu woont in bewegend beeld
Het komt helaas wel een beetje over of ze overal huiverig voor is maar dat is niet zo. Daarnaast wordt er helaas ook niet meer verteld (terwijl dit wel gefilmd is) dat Tin al 4 maanden geen alcohol meer drinkt.
Het komt helaas wel een beetje over of ze overal huiverig voor is maar dat is niet zo. Daarnaast wordt er helaas ook niet meer verteld (terwijl dit wel gefilmd is) dat Tin al 4 maanden geen alcohol meer drinkt.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe lang is ze ondertussen al in Thailand Moniek? En ze zijn nog wel samen dus?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik vond het wel een heftige aflevering. Elkaar zo kort kennen en dan emigreren naar Thailand. Blijkt hij ook nog eerder getrouwd geweest te zijn en heeft ie twee kinderen.. poe!
Maar vind wel dat ze zich er dapper doorheen slaat en dit alles niet laat overheersen. Ze komt over als een hele verstandige meid, die wel weet waar ze mee bezig is.
Maar vind wel dat ze zich er dapper doorheen slaat en dit alles niet laat overheersen. Ze komt over als een hele verstandige meid, die wel weet waar ze mee bezig is.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vond het een leuke aflevering! Moest eerst wel beetje wennen aan beide personen maar vond ze allebei toch wel leuk!
Zij had wel de goede instelling ook voor zo'n avontuur vond ik en goed om te zien dat ze echt wel een leven daar had opgebouwd nu! Vond het ook wel knap dat ze ondanks de tegenslagen toch nog bij elkaar zijn en gelukkig zijn!
Bedacht me dat ik het best heel lastig zou vinden als ik geen diepgaande gesprekken met mijn vriend zou kunnen voeren.. Hij kon volgens mij niet heel goed engels..
Zij had wel de goede instelling ook voor zo'n avontuur vond ik en goed om te zien dat ze echt wel een leven daar had opgebouwd nu! Vond het ook wel knap dat ze ondanks de tegenslagen toch nog bij elkaar zijn en gelukkig zijn!
Bedacht me dat ik het best heel lastig zou vinden als ik geen diepgaande gesprekken met mijn vriend zou kunnen voeren.. Hij kon volgens mij niet heel goed engels..
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Leuke aflevering!
Die moeder was erg :O Ze kon volgens mij dr ogen niet eens meer dicht doen omdat ze zoveel botox had
Die moeder was erg :O Ze kon volgens mij dr ogen niet eens meer dicht doen omdat ze zoveel botox had
Gast- Gast
Yasmin schreef:Leuke aflevering!
Haar moeder heeft nog nooit botox ingespoten!
M@niek- Ratel
Leonie zit vanaf december in Thailand en het ze zijn zeker nog steeds samen het gaat harstikke goed.
M@niek- Ratel
Was je nou wel of niet op dat afscheidsfeest moniek?
Op de een of andere manier kreeg ik het gevoel dat ze meer een platonische relatie hebben dan een echte liefdesrelatie. Ik heb vanuit haar het gevoel dat het vooral om het avontuur gaat. Ook in de update van nu lijkt het me een behoorlijk eenzaam leventje dat ze nu lijdt. Ze gaan niet meer uit en zitten de meeste avonden met zijn tweeen 'gezellig' te kaarten.
Op de een of andere manier kreeg ik het gevoel dat ze meer een platonische relatie hebben dan een echte liefdesrelatie. Ik heb vanuit haar het gevoel dat het vooral om het avontuur gaat. Ook in de update van nu lijkt het me een behoorlijk eenzaam leventje dat ze nu lijdt. Ze gaan niet meer uit en zitten de meeste avonden met zijn tweeen 'gezellig' te kaarten.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Echt??? Dan heeft ze misschien heel veel make-up opM@niek schreef:Yasmin schreef:Leuke aflevering!
Die moeder was erg Ze kon volgens mij dr ogen niet eens meer dicht doen omdat ze zoveel botox had
Gast- Gast
Ik heb de aflevering van gister nog niet gezien (Ik kijk altijd op mijn vrije dag via uitzending gemist en deze week is dat pas donderdag) maar hij klinkt spannend!
Ik schrok wel even van het bericht dat Dimphy en Casey uit elkaar zijn, ik vond hen juist een heel leuk stel! Ben benieuwd naar de aflevering van afgelopen zondag, spannend!
Ik schrok wel even van het bericht dat Dimphy en Casey uit elkaar zijn, ik vond hen juist een heel leuk stel! Ben benieuwd naar de aflevering van afgelopen zondag, spannend!
Gast- Gast
Yasmin schreef:Echt??? Dan heeft ze misschien heel veel make-up opM@niek schreef:Yasmin schreef:Leuke aflevering!
Die moeder was erg Ze kon volgens mij dr ogen niet eens meer dicht doen omdat ze zoveel botox had
tjaa daar kon je niet omheen kijken toch
M@niek- Ratel
Toch ken je elkaar niet enorm goed als je niet eens weet dat hij getrouwd is geweest en kinderen heeft Ik zit het nu terug te kijken.
Gast- Gast
Pippa schreef:Toch ken je elkaar niet enorm goed als je niet eens weet dat hij getrouwd is geweest en kinderen heeft Ik zit het nu terug te kijken.
Maar daar kon zij ook niks aan doen, terwijl hij het wel op dag 2 al heeft verteld alleen in de serie lijkt he t alsof zij het te weten is gekomen via een smsje.
M@niek- Ratel
Ik vond het echt een raar stel dit keer.. vooral de man. Vond hem echt verschrikkelijk. Hij was echt bijna nooit thuis. Als je vriendin voor jou naar Turkije is gekomen wil je toch ook veel tijd doorbrengen met haar lijkt me? En niet alleen maar op zijn werk maar ook echt samen..Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man meer in de bar was dan thuis.. En dan ook nog op een 'lollige' manier zeggen dat hij haar niet kan schoppen maar dan maar haar hart breekt. Leuk zo'n vriend..
Ik zou echt niet met zo'n man kunnen leven..
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik vond het een saai stel, saaie vrouw en saaie aflevering. Denk ook niet dat dit voor altijd is.
Gast- Gast
Jente10 schreef:Ik vond het echt een raar stel dit keer.. vooral de man. Vond hem echt verschrikkelijk. Hij was echt bijna nooit thuis. Als je vriendin voor jou naar Turkije is gekomen wil je toch ook veel tijd doorbrengen met haar lijkt me? En niet alleen maar op zijn werk maar ook echt samen..Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man meer in de bar was dan thuis.. En dan ook nog op een 'lollige' manier zeggen dat hij haar niet kan schoppen maar dan maar haar hart breekt. Leuk zo'n vriend..
Nou echt. Ik had hem allang verlaten geloof ik. Waren best wel kwetsende opmerkingen. Ze zei het zijn alleen maar woorden. Maar die kunnen ook pijn doen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Arden schreef:Ik vond het een saai stel, saaie vrouw en saaie aflevering. Denk ook niet dat dit voor altijd is.
als je wilt weten hoe het nu is kan je kijken op haar waarbenjij.nu site
daar kan je zien of ze nog bij elkaar zijn of niet
http://mvarendonk.waarbenjij.nu/Reisverslag/?page=message&id=3884243
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Vanavond vond ik het weer een leuke aflevering! Alleen jammer voor hen dat het anders is gelopen dan dat ze van te voren hadden gedacht. Vond wel dat zij echt een lui lekker leventje leide daar . Vond het wel apart dat je niets meer hoorde over een studie oid. Ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Vanavond vond ik het weer een leuke aflevering! Alleen jammer voor hen dat het anders is gelopen dan dat ze van te voren hadden gedacht. Vond wel dat zij echt een lui lekker leventje leide daar . Vond het wel apart dat je niets meer hoorde over een studie oid. Ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat!
Ze is nog in Nederland, werkt fulltime en gaat wss naar 't buitenland, om daar te werken, naar Instanbul.. Hij komt nog wel naar Nederland, maar Amerika zit er wss niet meer in..
Gast- Gast
Bazinga schreef:Atelier Madame schreef:Vanavond vond ik het weer een leuke aflevering! Alleen jammer voor hen dat het anders is gelopen dan dat ze van te voren hadden gedacht. Vond wel dat zij echt een lui lekker leventje leide daar . Vond het wel apart dat je niets meer hoorde over een studie oid. Ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat!
Ze is nog in Nederland, werkt fulltime en gaat wss naar 't buitenland, om daar te werken, naar Instanbul.. Hij komt nog wel naar Nederland, maar Amerika zit er wss niet meer in..
Omdat dat niet meer mag? Ken regels niet maar wanneer zou zij evt weer naar de US mogen?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Grenzeloos verliefd,
» Penoza seizoen 2
» Het nieuwe tv-seizoen
» Het nieuwe tv-seizoen
» America's Next Topmodel.
» Penoza seizoen 2