Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grenzeloos verliefd seizoen 5

+41
Sylvana
Ilargi
Caresses
Flower_L
psv-forever
RioolSpook
Oasis
Marsy28
Monte
ThinkPink
Milamber
Zora
Sneeuwvlok
mo-lola
CCC
Caro
loura
Lady Starstruck
Starla
TukTuk
Bay
Lieke21
Atelier Madame
Lien
Bet Weter
girli
Lavendel
Jeanette
mauwmauw
SarahKey
Mida4you
Arwyn
Zonnetje
Moonlight
Elsje
Jente10
Pandora
love
_Lacey_
Coco
M@niek
45 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Grenzeloos verliefd seizoen 5 - Pagina 3 Empty Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5

Bericht  TukTuk za 20 aug 2011 - 23:26

Odilia schreef:Wij wonen nu in Nederland (al bijna 2 jaar!)

En waar heb je gewoond? En was het wennen om weer terug naar NL te komen? smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grenzeloos verliefd seizoen 5 - Pagina 3 Empty Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 4:48

Daarvoor in Australie. Wij zijn beide nogal makkelijk en hoeven eigenlijk nooit echt ergens te wennen, dus dat is wel fijn. Hier hoefde ik helemaal niet te wennen want ik kende natuurlijk alles al. Hij heeft alleen aan t weer moeten wennen (hij had bijv geen winterjas en vond sneeuw toch wel een beetje stom), maar daar was ie na 2 maanden wel klaar mee (om erover te zeuren haha).

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 21 aug 2011 - 7:18

Odilia schreef:Daarvoor in Australie. Wij zijn beide nogal makkelijk en hoeven eigenlijk nooit echt ergens te wennen, dus dat is wel fijn. Hier hoefde ik helemaal niet te wennen want ik kende natuurlijk alles al. Hij heeft alleen aan t weer moeten wennen (hij had bijv geen winterjas en vond sneeuw toch wel een beetje stom), maar daar was ie na 2 maanden wel klaar mee (om erover te zeuren haha).

Gaaf hoor! Very Happy Fijn ook dat jullie beide zo makkelijk konden wennen, dat scheelt echt een hoop!
Ik zou alleen voor de natuur en het weer liever in Australie blijven denk ik :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Starla zo 21 aug 2011 - 8:35

Yeahh dat was weer een mooie aflevering smile Ik vond het ook een leuk stel samen, ze kwamen alleen niet zo enthousiast over over de baby en dat vond ik wel sneu. (Nou begrijp ik wel dat niet iedereen daar enthousiast over kan/moet zijn.)
Ik vond wel dat Arja het laatste stuk van de aflevering een hele neppe lach had, ha-ha-ha, hu-hu-hu.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 8:44

AngelNyn schreef:
Odilia schreef:Daarvoor in Australie. Wij zijn beide nogal makkelijk en hoeven eigenlijk nooit echt ergens te wennen, dus dat is wel fijn. Hier hoefde ik helemaal niet te wennen want ik kende natuurlijk alles al. Hij heeft alleen aan t weer moeten wennen (hij had bijv geen winterjas en vond sneeuw toch wel een beetje stom), maar daar was ie na 2 maanden wel klaar mee (om erover te zeuren haha).

Gaaf hoor! Very Happy Fijn ook dat jullie beide zo makkelijk konden wennen, dat scheelt echt een hoop!
Zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Oh het weer is daar beter en de natuur mooier, laten we voor altijd daar gaan wonen! Er is wel iets meer in het leven die je in je beslissing meeneemt. We wonen nu hier en misschien over een tijd weer daar of ergens anders.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 21 aug 2011 - 8:48

Odilia schreef:
AngelNyn schreef:

Zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Oh het weer is daar beter en de natuur mooier, laten we voor altijd daar gaan wonen! Er is wel iets meer in het leven die je in je beslissing meeneemt. We wonen nu hier en misschien over een tijd weer daar of ergens anders.

Ja nee dat snap ik ook wel Wink Maar had het puur alleen over het weer en de natuur smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Lady Starstruck zo 21 aug 2011 - 8:49

Starla schreef:Yeahh dat was weer een mooie aflevering smile Ik vond het ook een leuk stel samen, ze kwamen alleen niet zo enthousiast over over de baby en dat vond ik wel sneu. (Nou begrijp ik wel dat niet iedereen daar enthousiast over kan/moet zijn.)
Ik vond wel dat Arja het laatste stuk van de aflevering een hele neppe lach had, ha-ha-ha, hu-hu-hu.

Ja met die baby vond ik ze ook niet zo enthousiast. Maar het lag volgens mij ook niet helemaal in de planning. Maar wat een mooie omgeving zeg waar ze woonde. Ik was er jaloers op. Niet dat ik zoiets zou aandurven. Ik ben altijd blij dat mijn vriend gewoon hier vandaan komt als ik dit altijd kijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  loura zo 21 aug 2011 - 8:50

Starla schreef:Yeahh dat was weer een mooie aflevering smile Ik vond het ook een leuk stel samen, ze kwamen alleen niet zo enthousiast over over de baby en dat vond ik wel sneu. (Nou begrijp ik wel dat niet iedereen daar enthousiast over kan/moet zijn.)

idd... Ik ging de hele tijd die lach nadoen net haha.

Zielig voor dat kind met die wijnvlek. Ik zou daar gillend gek worden trouwens in die omgeving. Niks te doen daar

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 8:55

same here. Zou echt met gierende banden vertrekken na 24 uur! Moet er niet aan denken, ik ben echt een stadsmens.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 19:47

Ik zou het wel heerlijk vinden op het platteland, maar dan moet er wel een grote plaats binnen handbereik zijn. Het was daar wel prachtig hoor, waar Arja en Rob wonen. Maar ik zou het daar te eenzaam vinden.

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 21 aug 2011 - 21:57

Mijn man en ik kregen echt de kriebels van haar lach! Die moeder had het ook al, dus ze had het niet van een vreemde :-). Ik vond het wel lief dat hij echt overduidelijk zo gek op haar was.

En volgens mij was het nogal een huilbaby, daar zou ik ook niet zo vrolijk van worden. Maar ze namen het mannetje wel overal mee naartoe, en ze waren echt een gezin vond ik.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Arwyn zo 21 aug 2011 - 23:05

Ik heb het gister opgenomen en ben het nu aan het kijken.
Dat lachje was mij ook al opgevallen, haha!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Moonlight zo 21 aug 2011 - 23:11

Ik vond het wel een leuke eerste aflevering haha. Alleen die lach inderdaad! Nu maar hopen dat hun zoontje er geen last van krijgt laughcry

Hoe oud is zij eigenlijk? Ik heb haar leeftijd niet meegekregen volgens mij smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 23:21

Arja is 26, geloof ik.

Ik heb het ook gezien, vond het niet zo'n leuk stel. Haar lach was op het einde gewoon ronduit irritant en echt heel liefdevol/moederlijk naar de baby toe vond ik het ook niet, maar goed...Ik zou in die omgeving ook gillend gek worden.

Wel vond ik het raar dat ze niet wisten dat een werkvisum aanvragen 12 tot 24 maanden kon gaan duren...

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 21 aug 2011 - 23:39

Ik heb ook gekeken! Dat lachje... Oehhhh... Zo irritant! Mijn vriend ging het elke keer nadoen hahaha! Vond het wel een leuke aflevering, ze zijn echt wel gek op elkaar... En het uitzicht.... Zucht... dat zou ik ook wel willen! Lijkt me heerlijk! Maar wel met een beetje vrijheid, beetje werken enz. Vond het inderdaad ook erg apart dat ze niet wisten van het werkvisum, en daarbij vraag ik me af hoe het met haar huis is afgelopen, ze had geen financiele middelen meer, dus wie heeft dat dan betaald?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  mo-lola zo 21 aug 2011 - 23:52

Dit las ik op de site van grenzeloos verliefd van Arja en Rob hoe het nu is.

Inmiddels is het een jaar geleden sinds ik ben vertrokken naar Nieuw-Zeeland. We hebben een groots jaar gehad! We voelen ons nu goed gesetteld. Na alle drukte van emigreren, het huis bouwen, verhuizen en de komst van kleine Ben zijn we nu in rustigere tijden beland.

De afgelopen weken hebben we een fijne vakantie gehad in Nederland. Dat was een goede tijd voor ons, om ons eerste jaar in Nieuw-Zeeland te evalueren. We hebben niet alleen een druk jaar gehad maar ook zoveel genoten. Van elkaar en van Benjamin, het bezoek uit Nederland en van de fantastische plek waar we wonen. In de winter zijn de luchten nog mooier dan in de zomer en is het heerlijk wakker worden met de zonsopgang.

Rob s werk is de laatste tijd erg druk, wat goed is voor de inkomsten. Soms heeft dit wel de keerzijde dat ik dan veel alleen ben met Ben. Dit is soms wel moeilijk. We hebben besloten dat Benjamin nu naar de kinderopvang gaat voor een paar dagen per week zodat ik werk kan zoeken.

Daarnaast ben ik ook mijn eigen bedrijfje gestart: Woolshed International. Ik houd me bezig met de import en export van babyartikelen van en naar Nieuw-Zeeland. Ik heb erg mooie Nieuw-Zeelandse Merino (fijn wol) producten naar Nederland meegenomen om hiervoor afnemers te vinden.

We hebben al vanaf het begin een leuke groep familie en buren om ons heen. Soms vinden we het wel lastig om buiten die groep mensen te vinden, waarmee we op een lijn liggen. Gelukkig hebben we de laatste tijd weer een aantal nieuwe mensen leren kennen.

We realiseren ons dat het opbouwen van een nieuw leven veel tijd kost en we hebben het idee dat we een goede start hebben gemaakt. We hebben dan ook alle vertrouwen in de toekomst!

Groetjes van Rob, Arja en Benjamin
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Lady Starstruck ma 22 aug 2011 - 0:43

Leuk om te lezen! Stonden er ook foto's bij? Ben wel benieuwd hoe hun kindje er nu uitziet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  mo-lola ma 22 aug 2011 - 1:11

Lady Starstruck schreef:Leuk om te lezen! Stonden er ook foto's bij? Ben wel benieuwd hoe hun kindje er nu uitziet.

Ja je kon ook foto,s zien maar bij mij liep de site vast dus heb maar 2 foto,s kunnen zien.
http://www.net5.nl/web/show/id=1677400/langid=43
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Lady Starstruck ma 22 aug 2011 - 1:37

mo-lola schreef:
Lady Starstruck schreef:Leuk om te lezen! Stonden er ook foto's bij? Ben wel benieuwd hoe hun kindje er nu uitziet.

Ja je kon ook foto,s zien maar bij mij liep de site vast dus heb maar 2 foto,s kunnen zien.
http://www.net5.nl/web/show/id=1677400/langid=43

Dank je. Ik zal eens kijken.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  M@niek ma 22 aug 2011 - 2:13

Leuke eerste aflevering. Ik ben dus niet de enige waarbij het lachje opviel haha.

Leuk stel, vond hem alleen iets minder enthousiast. Maar wat een prachtige omgeving zeg. Nu was zei het wel gewend om op de boerderij te werken dat scheelt dan weer.

Nog 1 aflevering en dan kom mn vriendinnetje aan de beurt ben zo benieuwd!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Sneeuwvlok ma 22 aug 2011 - 6:41

Haha het lachje viel mij ook al op! Vond ze wel een leuk stel opzich, al vind ik het leeftijdsverschil wel heel groot. En ik vond dat hij zo dramde over zijn vrijheid de hele tijd. Maar hij was verder wel heel lief voor haar
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Lady Starstruck ma 22 aug 2011 - 7:13

Sneeuwvlok schreef:Haha het lachje viel mij ook al op! Vond ze wel een leuk stel opzich, al vind ik het leeftijdsverschil wel heel groot. En ik vond dat hij zo dramde over zijn vrijheid de hele tijd. Maar hij was verder wel heel lief voor haar
Nou ik was blij om te zien van dat leeftijdsverschil. Eindelijk eens een stel dat meer scheelt dan mijn vriend en ik. Mijn vriend is namelijk 12 jaar ouder haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Zora ma 22 aug 2011 - 7:15

Caro schreef:Mijn man en ik kregen echt de kriebels van haar lach! Die moeder had het ook al, dus ze had het niet van een vreemde :-). Ik vond het wel lief dat hij echt overduidelijk zo gek op haar was.

En volgens mij was het nogal een huilbaby, daar zou ik ook niet zo vrolijk van worden. Maar ze namen het mannetje wel overal mee naartoe, en ze waren echt een gezin vond ik.

Oh men, die lach was zo erg!! Mijn vriend en ik hebben het de hele tijd lopen nadoen, we waren net Beavis & Butthead Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Coco ma 22 aug 2011 - 7:33

Hmm, volgens mij is die lach mij niet echt opgevallen?! :o
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  mauwmauw ma 22 aug 2011 - 7:34

Lady Starstruck schreef:
Sneeuwvlok schreef:Haha het lachje viel mij ook al op! Vond ze wel een leuk stel opzich, al vind ik het leeftijdsverschil wel heel groot. En ik vond dat hij zo dramde over zijn vrijheid de hele tijd. Maar hij was verder wel heel lief voor haar
Nou ik was blij om te zien van dat leeftijdsverschil. Eindelijk eens een stel dat meer scheelt dan mijn vriend en ik. Mijn vriend is namelijk 12 jaar ouder haha.
Hoe oud was hij dan,heb ik denk gemist
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: