Grenzeloos verliefd seizoen 5
+41
Sylvana
Ilargi
Caresses
Flower_L
psv-forever
RioolSpook
Oasis
Marsy28
Monte
ThinkPink
Milamber
Zora
Sneeuwvlok
mo-lola
CCC
Caro
loura
Lady Starstruck
Starla
TukTuk
Bay
Lieke21
Atelier Madame
Lien
Bet Weter
girli
Lavendel
Jeanette
mauwmauw
SarahKey
Mida4you
Arwyn
Zonnetje
Moonlight
Elsje
Jente10
Pandora
love
_Lacey_
Coco
M@niek
45 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5
Ik ben pas halverwege de aflevering en ik ben die Anne nu al zat. Wat een gezeur! Als je een kaarsenstandaard nodig hebt om je thuis te voelen in het huis waar je woont met je "grote liefde" dan wordt het toch lastig om je thuis te voelen in Zuid-Amerika.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vond haar verwend, egoïstisch en net een klein kind. Ze zat te zeuren om de tegels inderdaad, zeuren dat die arme jongen aan het schilderen is, ze was nou niet echt bepaald enthousiast toen hij de eerste avond van aankomst een kadootje had gegeven voor hun toekomstige huis...Pff wat een verschrikkelijk mens om mee samen te leven lijkt me dat.
En dan nog haar commentaar: Ja er zit wel iets tussen ons, dus ik ga niet opgeven en kijken hoe het gaat want ik weet dat er iets zit en die liefde voel ik ook. We zien wel hoe het gaat lopen Lekker gevoel moet hem dat geven...Arme jongen
En dan nog haar commentaar: Ja er zit wel iets tussen ons, dus ik ga niet opgeven en kijken hoe het gaat want ik weet dat er iets zit en die liefde voel ik ook. We zien wel hoe het gaat lopen Lekker gevoel moet hem dat geven...Arme jongen
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Vond het wel een leuke aflevering maar idd je kan wel op alle slakken zout gaan leggen.
Vond de opmerking over uitlaat gassen en de drukte ook raar. Ze was al 9 maanden in Ecuador geweest dan weet je toch wel een beetje wat je kan verwachten?
Tsja het is geen Nederland maar het is ook geen rimboe in Afrika.
Vond de opmerking over uitlaat gassen en de drukte ook raar. Ze was al 9 maanden in Ecuador geweest dan weet je toch wel een beetje wat je kan verwachten?
Tsja het is geen Nederland maar het is ook geen rimboe in Afrika.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Daniel is volgens mij wel bereid te geven en te nemen, terwijl ik het idee heb dat Anne alleen maar wilt nemen in de relatie. Ik vraag me uberhaupt af waarom ze helemaal daarheen is gegaan, aangezien ze op alles loopt te zeiken
Gast- Gast
Ik kijk nu de laatste aflevering van Grenzeloos Verliefd terug. En die Akim Hij is zo schattig!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
die uitzending van vanavond. Is dat niet een herhaling? Die jongen komt mij zo bekend voor...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
http://www.net5.nl/programmas/grenzeloos-verliefd/p/stellen/seizoen-4
Het is een herhaling van een aflevering uit seizoen 4.
Bij die terugblik aflevering van vorige week, waren ze toen eigenlijk bij alle stellen langs geweest? Ik had het idee dat ik niet iedereen had terug gezien?
Bij die terugblik aflevering van vorige week, waren ze toen eigenlijk bij alle stellen langs geweest? Ik had het idee dat ik niet iedereen had terug gezien?
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Kaat schreef:http://www.net5.nl/programmas/grenzeloos-verliefd/p/stellen/seizoen-4
nee, daarom. ik was in de veronderstelling dat we vanavond de rest kregen te zien. Helaas...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik had gehoopt ook vanavond nog een terugblik te zien. Helaas was het een herhaling
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Grenzeloos verliefd,
» Penoza seizoen 2
» Het nieuwe tv-seizoen
» Het nieuwe tv-seizoen
» America's Next Topmodel.
» Penoza seizoen 2