Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grenzeloos verliefd seizoen 5

+41
Sylvana
Ilargi
Caresses
Flower_L
psv-forever
RioolSpook
Oasis
Marsy28
Monte
ThinkPink
Milamber
Zora
Sneeuwvlok
mo-lola
CCC
Caro
loura
Lady Starstruck
Starla
TukTuk
Bay
Lieke21
Atelier Madame
Lien
Bet Weter
girli
Lavendel
Jeanette
mauwmauw
SarahKey
Mida4you
Arwyn
Zonnetje
Moonlight
Elsje
Jente10
Pandora
love
_Lacey_
Coco
M@niek
45 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Grenzeloos verliefd seizoen 5 - Pagina 2 Empty Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 6:12

M@niek schreef:
Odilia schreef:Ik vind het altijd heel jammer dat ze niet beter belichten waarom ze DAAR gaan wonen. Ook wordt er nooit een woord gerept over de gigantische papierwinkel waarin je terecht komt. Het geeft daardoor niet echt een reeel plaatje vind ik.

Lijkt mij omdat de man/vriend daar al woont.
En zij woont tocht hier? Waarom gaan ze dan daar wonen en niet hier?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Grenzeloos verliefd seizoen 5 - Pagina 2 Empty Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5

Bericht  Bet Weter wo 17 aug 2011 - 6:37

Odilia schreef:
M@niek schreef:
Odilia schreef:Ik vind het altijd heel jammer dat ze niet beter belichten waarom ze DAAR gaan wonen. Ook wordt er nooit een woord gerept over de gigantische papierwinkel waarin je terecht komt. Het geeft daardoor niet echt een reeel plaatje vind ik.

Inderdaad dat vind ik ook zo raar. En ook dat alleen vrouwen worden gevolgd die naar het buitenland gaan, waarom nooit nederlandse mannen die daarheen gaan? Of buitenlandse vrouwen/mannen die hierheen komen? Suspect

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  girli wo 17 aug 2011 - 7:00

Bet Weter schreef:
Odilia schreef:
M@niek schreef:

Inderdaad dat vind ik ook zo raar. En ook dat alleen vrouwen worden gevolgd die naar het buitenland gaan, waarom nooit nederlandse mannen die daarheen gaan? Of buitenlandse vrouwen/mannen die hierheen komen? Suspect
Dan moeten die mensen zich wel aanmelden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Bet Weter wo 17 aug 2011 - 7:02

Volgens mij is het echt meer een concept ding, dat ze alleen NL'se vrouwen vragen die daarheen gaan Rolling Eyes

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bet Weter wo 17 aug 2011 - 7:10

En zo onvoorstelbaar naïef ook weer, die amarinde in de aflevering van 15 augustus, waar halen ze die meisjes toch allemaal vandaan laughcry

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 8:14

Bet Weter schreef:
Odilia schreef:
M@niek schreef:

Ik denk dat dan het overgote deel van de kijkers zich niet kan verplaatsen in het gevoel ergens nieuw te zijn en hoe anders N:L kan zijn voor een ander. Het is mooiere tv. Daarbij is de Nederlandse papierwinkel geen mooi plaatje om aan de buitenwereld bekend te maken. Ik denk dat heel weinig mensen weten hoe belachelijk de regeling in NL is.

Gast
Gast

Bericht  Lien wo 17 aug 2011 - 8:22

De regeling is niet alleen in Nederland belachelijk maar in veel meer landen. Je wil niet weten wat er allemaal bij komt kijken. Vriendin van mij wil ook emigreren naar haar vriend maar ze maken het haar bijna onmogelijk. Nu gaat ze in januari voor 3 maanden en dan moet ze weer terug naar NL om het hier op de ambassade te regelen. Af en toe laten ze dit soort dingen wel zien in grenzeloos verliefd maar toch is het vaak een heel mooi plaatje wat ze schetsen! Ik vind inderdaad dat er ook wel mensen zijn die naïef zijn.

Maar al met al een heerlijk programma om gewoon te kijken!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 9:33

Lien schreef:De regeling is niet alleen in Nederland belachelijk maar in veel meer landen. Je wil niet weten wat er allemaal bij komt kijken. Vriendin van mij wil ook emigreren naar haar vriend maar ze maken het haar bijna onmogelijk. Nu gaat ze in januari voor 3 maanden en dan moet ze weer terug naar NL om het hier op de ambassade te regelen. Af en toe laten ze dit soort dingen wel zien in grenzeloos verliefd maar toch is het vaak een heel mooi plaatje wat ze schetsen! Ik vind inderdaad dat er ook wel mensen zijn die naïef zijn.

Maar al met al een heerlijk programma om gewoon te kijken!
Dat is heel normaal hoor. In NL laat ze je tot 2 a 3 keer toe terug vliegen. Zelfs als je uit een westers land komt.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 17 aug 2011 - 9:55

Volgende week beginnen ze in NIeuw Zeeland I love you ben er zelf geweest dus das dubbel zo leuk. Volg dit programma ook altijd evenals vakantieliefdes (hoewel ik dat soms ook leedvermaak vond, een relatie met iemand beginnen die je net 3 uur kent).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  M@niek wo 17 aug 2011 - 10:49

Mijn vriendin heeft aarde en hemel moeten bewegen om in Thailand te kunnen wonen! En tjaa televisie laat alleen de mooie/ontroerende/het typisch leuk voor televisie stukjes zien. Als ik heb gehoord van haar wat ze allemaal gefilmd hebben en wat ze uiteindelijk maar gaan uitzenden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 19:40

Waarom heeft je vriendin meegedaan aan het programma?

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter do 18 aug 2011 - 5:25

Ik vind het wel terecht dat je niet zomaar ergens kan gaan wonen of een dubbele identiteit kan aannemen eigenlijk. Is maar goed ook!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  M@niek do 18 aug 2011 - 5:32

Odilia schreef:Waarom heeft je vriendin meegedaan aan het programma?

Zij is 3x op vakantie geweest in Thailand, is helemaal verknocht aan het land. Ze heeft haar vriend daar leren kennen toen ze meedeed aan een jungle tocht. Toen zij eenmaal thuis was was het verlangen zo groot om terug te gaan dat ze heeft besloten om daar te gaan wonen, uiteraard voor hem maar ook zeker voor het land.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 5:43

Ik bedoelde meer wat de reden is om zich te laten volgen door camera's. Ik heb ook een internationale relatie en moet er niet aan denken dat we gevolgd zouden zijn door camera's. Het is best een heftige periode die eerste maand/2maanden.

Gast
Gast

Bericht  Lieke21 za 20 aug 2011 - 1:05

Ik ga ook zeker weer kijken..vindt het altijd wel mooi om te zien..maar lijkt me ook moeilijk om alles in NL achter te laten..maar als je verliefd bent..dan ga je ervoor smile
Lieke21
Lieke21
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 20-08-11

Bericht  Bay za 20 aug 2011 - 22:10

Ik heb er nu al zin in!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  TukTuk za 20 aug 2011 - 22:16

M@niek schreef:
Odilia schreef:Waarom heeft je vriendin meegedaan aan het programma?

Zij is 3x op vakantie geweest in Thailand, is helemaal verknocht aan het land. Ze heeft haar vriend daar leren kennen toen ze meedeed aan een jungle tocht. Toen zij eenmaal thuis was was het verlangen zo groot om terug te gaan dat ze heeft besloten om daar te gaan wonen, uiteraard voor hem maar ook zeker voor het land.

Kan me dat gevoel zo goed voorstellen! Mijn vriend en ik zouden niets liever dan verhuizen naar Thailand.. Maar dat schijnt nog echt enorm veel gedoe te zijn.. Meestal zijn het idd mensen die dan met een Thai trouwen, dat maakt het dan weer wat makkelijker, maar hoorde van een collega dat je als buitenlander niet zomaar daar een huis kan kopen oid..

Ik wil eerst proberen mijn eind stage (das pas over 3 jaar helaas...) in Thailand te gaan doen en dan hopelijk daar een baan aan over te houden..

Is zij ook Thais aan het leren, of niet? Je kan je over het algemeen wel redden met engels, maar ik zou dan toch me graag wel verstaanbaar willen kunnen maken in het Thais, helaas is dat niet zo heel gemakkelijk..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  love za 20 aug 2011 - 22:21

Vanavond begint het Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 22:25

Ik hoop dat de meiden dit seizoen wat zelfstandiger zijn en beter voorbereid op pad gaan.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 20 aug 2011 - 22:29

Odilia schreef:Ik hoop dat de meiden dit seizoen wat zelfstandiger zijn en beter voorbereid op pad gaan.

Ga er maar uit van niet, dan is het geen "leuke" tv.. Mislukkingen scoren beter dan dat het goed gaat.. Kijk maar naar die programma's over mensen die emigreren en een camping/bed and breakfast / hotel etc noem maar op, op gaan zetten..
Je zal nooit eens echt een succesverhaal zien, mensen die goed voorbereid zijn, de taal al goed spreken, er langer geweest zijn dan 1 vakantietje en niet tijdens de winter er achter komen dat er geen hol te doen is in het betreffende dorp, of dat ze een vervallen huis gekocht hebben wat op een 1 of andere lijst staat van beschermde huizen zodat ze niks mogen slopen en daar pas achter komen op het moment dat ze al lang en breed alles achter gelaten hebben..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 22:40

Ik erger me er altijd heel erg aan dat ze gaan benadrukken voor altijd te gaan emigreren, dan daar aankomen en dingen uitkramen als: dít is de douche?? OMG! Really? Daar heb je het niet over gehad van tevoren? Dat is een verassing dat er geen stromend water is? Of dat meisje die voor altijd naar Amerika ging emigreren en er na 3 maanden achterkwam dat je never nooit niet een visum kan krijgen voor dat land behalve als je gaat trouwen.
Dan denk ik echt: jeetje wat ben jij naief! En jezelf dan zo voor lul zetten op tv.

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter za 20 aug 2011 - 23:12

Ja inderdaad, ze gaan er allemaal zo vanuit dat ze echt voor altijd emigreren. Ik zou eerder denken: we gaan het op deze manier proberen en we kijken even of het voor ons allebei zo werkt. Zo niet, dan gaan we een andere manier bedenken of we gaan ieder ons eigen weg weer. Je weet echt niet zo zeker of je relatie wel gaat werken, want het leven van alledag en samenwonen is zoiets totaal anders dan die eerste verliefdheidsfase. Je bent verliefd op vakantie, hebt geen zorgen, het is altijd mooi weer, je kan de hele tijd samen doorbrengen. Natuurlijk is het dan geweldig leuk en spannend en geweldig! Alleen je kunt toch ook wel bedenken dat het dagelijks leven met die persoon anders zal zijn?

Echt stuk voor stuk zeer naïef. Jammer wel. Suspect

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:17

Ja of je gaat voor 1 jaar om te kijken of je je daar kan aanpassen / een baan kan vinden etc. Zo hebben wij het gedaan. Dan heb je een evaluatie moment. Wij hebben 1x per jaar een evaluatie wie waar zou willen wonen etc. Wij zouden ook geen interessante tv hebben gemaakt denk ik haha.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 20 aug 2011 - 23:18

Odilia schreef:Ja of je gaat voor 1 jaar om te kijken of je je daar kan aanpassen / een baan kan vinden etc. Zo hebben wij het gedaan. Dan heb je een evaluatie moment. Wij hebben 1x per jaar een evaluatie wie waar zou willen wonen etc. Wij zouden ook geen interessante tv hebben gemaakt denk ik haha.

Waar woon jij dan als ik vragen mag? Of ben je inmiddels weer terug in NL?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:20

Wij wonen nu in Nederland (al bijna 2 jaar!)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: