Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grenzeloos verliefd seizoen 5

+41
Sylvana
Ilargi
Caresses
Flower_L
psv-forever
RioolSpook
Oasis
Marsy28
Monte
ThinkPink
Milamber
Zora
Sneeuwvlok
mo-lola
CCC
Caro
loura
Lady Starstruck
Starla
TukTuk
Bay
Lieke21
Atelier Madame
Lien
Bet Weter
girli
Lavendel
Jeanette
mauwmauw
SarahKey
Mida4you
Arwyn
Zonnetje
Moonlight
Elsje
Jente10
Pandora
love
_Lacey_
Coco
M@niek
45 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Grenzeloos verliefd seizoen 5 - Pagina 6 Empty Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 19:40

Ik vond dat meisje van gisteren heel erg gericht op buitenkant. Ik had het idee dat ze meer verliefd was op wonen in de VS (en dan met name in NY), en alle pracht en praal die daarbij komt kijken, dan op Darnell zelf. Ik vond het leeftijdsverschil ook goed merkbaar. Je kon merken dat hij al meer getekend was door het leven en meer levenservaring had.
Maar goed, wie ben ik om te oordelen. Wellicht passen ze juist goed bij elkaar omdat ze zo verschillend zijn. Ik wens ze in ieder geval een gelukkige toekomst toe samen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Grenzeloos verliefd seizoen 5 - Pagina 6 Empty Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 19:47

Waarom moesten ze huilen na de laatste reclame? Heb het door 'n telefoontje niet kunnen uitkijken.

Gast
Gast

Bericht  Caresses zo 25 sep 2011 - 19:54

Omdat haar visum was afgelopen en ze terug naar NL moest.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 25 sep 2011 - 19:56

Break Of Day schreef:Ik vond dat meisje van gisteren heel erg gericht op buitenkant. Ik had het idee dat ze meer verliefd was op wonen in de VS (en dan met name in NY), en alle pracht en praal die daarbij komt kijken, dan op Darnell zelf. Ik vond het leeftijdsverschil ook goed merkbaar. Je kon merken dat hij al meer getekend was door het leven en meer levenservaring had.
Maar goed, wie ben ik om te oordelen. Wellicht passen ze juist goed bij elkaar omdat ze zo verschillend zijn. Ik wens ze in ieder geval een gelukkige toekomst toe samen.
helemaal mee eens, dat gevoel kreeg ik er ook echt bij.

Ik dacht alleen dat je gewoon in amerika alleen een keertje de grens over moest steken, bijv naar canada, zodat je je visum nog eens met drie maanden kon verlengen. Nja dat zal wel niet hebben gekund.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ilargi ma 26 sep 2011 - 3:53

Break Of Day schreef:Ik vond dat meisje van gisteren heel erg gericht op buitenkant. Ik had het idee dat ze meer verliefd was op wonen in de VS (en dan met name in NY), en alle pracht en praal die daarbij komt kijken, dan op Darnell zelf. Ik vond het leeftijdsverschil ook goed merkbaar. Je kon merken dat hij al meer getekend was door het leven en meer levenservaring had.

Zooo +1!!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L ma 26 sep 2011 - 7:42

Rose- schreef:

Zooo +1!!

+1

Ik vond haar ook vrij oppervlakkig. Dat 'Sex and the City' verhaal...ze probeerde er nog andere wending aan te geven. Maar ik had het gevoel, stel ze is daar helemaal gesettled en heeft daar vrienden, dan heeft ze Darnell niet meer nodig.
Maargoed, ik kan het oo'k hélemaal mis hebben natuurlijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Arwyn zo 2 okt 2011 - 7:59

Hoe oud is het stel van vanavond? En hoe hebben ze elkaar leren kennen? Heb het eerste stukje gemist..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck zo 2 okt 2011 - 8:09

Arwyn schreef:Hoe oud is het stel van vanavond? En hoe hebben ze elkaar leren kennen? Heb het eerste stukje gemist..

Zij is 35 en hij geen idee.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Jente10 zo 2 okt 2011 - 8:10

De man is rond de 30 jaar oud. Ze weten het niet precies.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Ilargi zo 2 okt 2011 - 8:15

Die geit daarstraks, iewjwww!!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Flower_L zo 2 okt 2011 - 8:23

Pittige tante....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lady Starstruck zo 2 okt 2011 - 8:50

Ik kijk altijd op de site om te zien hoe het nu met ze is. Doet de site het niet meer. Hij is niet meer beschikbaar. Lekker irritant weer Twisted Evil
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Sylvana zo 2 okt 2011 - 8:57

Ik vraag me trouwens echt af hoe oud Dickson precies is. Als ik de foto's bekijk op de site van Grenzeloos Verliefd dan vind ik hem naast haar zo jong lijken.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey zo 2 okt 2011 - 18:34

Sylvana schreef:Ik vraag me trouwens echt af hoe oud Dickson precies is. Als ik de foto's bekijk op de site van Grenzeloos Verliefd dan vind ik hem naast haar zo jong lijken.

Als ik het goed onthouden heb is hij 34, iig dat werd in de aflevering gezegd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey zo 2 okt 2011 - 18:37

Flower_L schreef:Pittige tante....
Nou idd, mijn man zei al, nu snap ik wel dat ze op haar 35ste nog alleen was. Laughing

Maar ze had het zelf gelukkig ook door.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 2 okt 2011 - 19:56

Hihi, dat zei mijn vriend ook al.
Zo'n typische Westerse vrouw die denkt dat ze altijd alles alleen moet kunnen en doen en de rest past zich daar maar aan aan..
Ze had het zelf ook door inderdaad, dat scheelt!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Starla zo 2 okt 2011 - 20:03

Ik vond haar de eerste helft van de aflevering ontzettend tenenkrommend, maar wel heel goed dat ze dat later zelf ook in begon te zien. Ik vond haar helemaal niet pittig overkomen, eerder erg onzeker/bang en daarom een grote bek hebbend masker.
Ik had ook het idee dat het stadsleven niks voor die jongen was.
Zoals op de vorige blz al gezegd werd is die man ongeveer 30, dat wisten ze niet precies.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SarahKey zo 2 okt 2011 - 22:49

Ik had ook het idee dat hij heimwee had en daardoor niet opknapte.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 9 okt 2011 - 20:38

Oh, dat aanzoek, hoe lief! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Coco ma 10 okt 2011 - 9:29

Arwyn schreef:Oh, dat aanzoek, hoe lief! Very Happy

Haha ja, ik moest echt lachen..wil je...en toen een verlegen kusje op haar wang Laughing voordat hij verder ging met zijn vraag.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Coco ma 24 okt 2011 - 2:10

Vonden jullie Anne ook een beetje een zeur?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  RioolSpook ma 24 okt 2011 - 2:23

Ja! Ze kwam heel verwend over. Boos worden omdat de tegeltjes je niet aanstaan? Relatieproblemen door een huis? Ik zou denk ik blij zijn als mijn vent zoveel zou regelen.
Maar ik vond haar verder ook helemaal niet sympathiek en enthousiast overkomen. Beetje slaperig.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 2:37

Ik heb haar bijna niet zien lachen, ze keek alleen maar chagrijnig en ongeinteresseerd!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Summerlovin ma 24 okt 2011 - 3:54

Ik vond het grappig om te zien dat zij gewerkt heeft op de school waar ik nu stage loop. Ze had zelfs de kinderen in de klas die ik dit jaar heb!
Verder heb ik de aflevering eigenlijk niet bekeken. Mijn vriend wilde wat anders kijken.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Kabouter ma 24 okt 2011 - 5:24

Lavendel schreef:Ik heb haar bijna niet zien lachen, ze keek alleen maar chagrijnig en ongeinteresseerd!

Ik heb me ook echt zitten ergeren aan haar manier van reageren. Zegt ze ergens heel veel zin in te hebben, met een gezicht dat op onweer staat. Vond het maar een aparte aflevering om eerlijk te zijn. Kreeg er een heel raar gevoel bij..al kan ik niet uitleggen waarom.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: