Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seksuele humor op het werk

+8
TukTuk
Rush
Sue
Caro
RYW
ijsjemeisje
Atelier Madame
Rapunzel
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Seksuele humor op het werk

Bericht  Rapunzel ma 15 aug 2011 - 4:48

Mijn vriend heeft het vaak over seks met zijn mannelijke collega's. Nu weet ik dat het in lagere beroepsgroepen vaker voorkomt dat mannen het vooral van dat soort humor moeten hebben, maar nu heeft één zijn collega's een foto op hyves gezet waar mijn vriend voor de grap in een seksuele houding op een mannelijke collega ligt. Ik vind het echt niet kunnen en heb tegen mijn vriend gezegd dat ik me voor hem schaam. Hij wil de foto niet weghalen want hij vind dat een geintje moet kunnen en hij denkt dat iedereen er wel mee kan lachen. Maar ik vind het echt een afknapper en durf die foto aan niemand te laten zien. Ik houd heel veel van mijn vriend en ik weet dat hij geen homo is, maar ik vind het belachelijk dat hij zich zo voor de grap profileert. Zijn er meer meiden met vriendjes die zich op het werk zo misdragen en wat zou je daar van vinden?
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 4:58

Ik kan me er wel inherkennen. Mijn vriend heeft een hele goede vriend, maar zet ze niet bij elkaar als ze dronken zijn, dan gaan ze expres overdreven klef naar elkaar doen alleen om anderen volgens mij een beetje te shockeren. Denk aan elkaar knuffelen, gezicht half aflikken. Ik vind het op een of andere manier verschrikkelijk want als ze nuchter zijn is er niks aan de hand. Maar waarom dan wel als er alcohol in het spel is. laughcry Heb er al verschillende duscussies over gehad. Dus ik snap je gevoel een beetje. Ik zou het ook niet tof vinden als mij vriend zo op de foto stond. Misschien kun je proberen om nog eens te praten met je vriend. Of blijft hij voet bij stuk houden. Ik snap best dat het een geintje is maar waarom in het openbaar zetten zodat iedereen het kan ziet, nee dat vind ik raar. Misschien een stuk schaamte over andere denken. Mijn vriend laat zich niet gek maken en heeft overal maling aan en zijn beste maat toch wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Atelier Madame ma 15 aug 2011 - 6:37

Ik heb mijn vriend ook wel is een keertje met een andere jongen van de biljarttafel moeten aftrekken terwijl hij met zn heupen neukbewegingen maakte. Hij vond het heeeel grappig (dronken) nerd Snap heel goed hoe je je voelt en snap dat je het helemaal niet leuk vind dat er ook nog eens fotos van zijn!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  ijsjemeisje ma 15 aug 2011 - 6:42

Atelier Madame schreef:Ik heb mijn vriend ook wel is een keertje met een andere jongen van de biljarttafel moeten aftrekken terwijl hij met zn heupen neukbewegingen maakte. Hij vond het heeeel grappig (dronken) nerd Snap heel goed hoe je je voelt en snap dat je het helemaal niet leuk vind dat er ook nog eens fotos van zijn!
Sorry moest even om dat woord in die zin lachen...
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:44

Mijn vriend is heel netjes op zijn werk, maar ik heb zelf wel genoeg gezien wat echt onbeschoft gedrag is in mijn ogen.

Voorbeeld: Ik heb als receptioniste gewerkt in een mannenbedrijf, en dan zijn de opmerkingen niet van de lucht. Elke dag vliegt je wel een seksueel getinte opmerking om de oren, al dan niet aan jou gericht. En dan voornamelijk van het fabriekspersoneel.

Ik ben op mijn werk ook al geïntimideerd als 16 jarige, en tijdens bovengenoemd werk dus ook wel eens.

De vriendengroep van mijn vriend kan ook heel ordinair over seks praten onderling, maar ook als er vrouwen bij zijn. Ik vind het walgelijk, maar ze lachen het alleen maar weg als ik er op inga.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:51

ijsjemeisje schreef:
Atelier Madame schreef:Ik heb mijn vriend ook wel is een keertje met een andere jongen van de biljarttafel moeten aftrekken terwijl hij met zn heupen neukbewegingen maakte. Hij vond het heeeel grappig (dronken) nerd Snap heel goed hoe je je voelt en snap dat je het helemaal niet leuk vind dat er ook nog eens fotos van zijn!
Sorry moest even om dat woord in die zin lachen...

hahaha ik las het te snel en dacht dat haar vriend een andere jongen aftrok bij de biljarttafel laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 6:56

Dat soort acties zou ik ook niet zo kunnen waarderen. Mijn vriend en zijn vrienden houden het vooral bij praatjes, gelukkig, en die vallen ook nog wel mee.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Atelier Madame ma 15 aug 2011 - 7:17

whahaha omg :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:19

Heb je een nieuwe vriend Rapunzel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rapunzel ma 15 aug 2011 - 7:26

Nyah schreef:Heb je een nieuwe vriend Rapunzel?

Wie ben jij Nyah? Misschien ff een idee om een privébericht te sturen?

Ontopic: ik denk dat het ook vooral aandachttrekkerij is, omdat zijn collega's zelf ook gewoon samen wonen. Maar toch vind ik het gek dat je op het werk zo met elkaar om gaat. Ik zit op kantoor en ik kan me écht niet voorstellen. Gelukkig ben ik daar nog nooit geïntimideerd ofzo.

Als ik het er met mijn vriend over heb zegt hij dat ze gewoon wat zitten te kloten en dat het niets voor stelt. Maarja, ga er dan geen foto's van maken die iedereen kan zien op het internet. Want dan hoor ik er liever even niet meer bij...
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Caro ma 15 aug 2011 - 20:41

Ik werk in een bedrijf met vooral mannen, en seksgrappen horen erbij, maar het wordt gelukkig nooit omgezet in daden. Ik zou zon foto ook echt niet tof vinden en zelfs ordinair. Nee, ik zou er niet vrolijk van worden!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Sue ma 15 aug 2011 - 20:58

Ik werk ook in een bedrijf met voornamelijk mannen, maar ik geloof dat ik net zo erg kan zijn als hun. Door iets wat in mijn verleden is gebeurt ga ik niet te ver, en mijn collega's weten ook hoever ze met mij kunnen gaan, dus dat is wel fijn.

Ik vind dat er niets mis is met zulke dingen, maar ik vind wel dat wanneer jij bij jouw vriend aangeeft dat je die foto écht niet leuk vind, hij deze weg moet halen. Hij mag best een beetje rekening met jouw gevoelens houden.
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 21:03

Ik werk ook tussen de mannen en soms gaat het inderdaad heel ver, maar ik doe net zo hard mee.

M`n vriend liggend op een collega zou ik niet waarderen, nee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  TukTuk ma 15 aug 2011 - 21:07

Op mijn werk (vakantiebaantje, maar heb wel vaker bij dat bedrijf gewerkt) werden er ook vaak sexueel getinte opmerkingen gemaakt, er werkten meer mannen dan vrouwen en vooral in het magazijn dus dan krijg je dat al snel. De opmerkingen gingen niet over vrouwelijke collega's, maar het ging er wel vaak over seks etc, had er zelf nooit problemen mee, vooral omdat er nooit persoonlijke opmerkingen werden gemaakt.

Vind zo'n foto wel een beetje ver gaan, tenminste om online te zetten. Kan me best voorstellen als het er eens enorm melig aan toe gaat en dat zulke dingen gebeuren (zou het erger vinden als hij op een andere vrouw zou liggen mijn vriend..)
Maar ik zou zo'n foto openbaar toch niet kunnen waarderen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Niekske ma 15 aug 2011 - 21:14

Hmm een grapje moet kunnen, maar ik zou het ook echt niet kunnen waarderen als zo'n foto's op i-net komen te staan...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  CCC wo 17 aug 2011 - 6:37

Rapunzel schreef:Mijn vriend heeft het vaak over seks met zijn mannelijke collega's. Nu weet ik dat het in lagere beroepsgroepen vaker voorkomt dat mannen het vooral van dat soort humor moeten hebben, maar nu heeft één zijn collega's een foto op hyves gezet waar mijn vriend voor de grap in een seksuele houding op een mannelijke collega ligt. Ik vind het echt niet kunnen en heb tegen mijn vriend gezegd dat ik me voor hem schaam. Hij wil de foto niet weghalen want hij vind dat een geintje moet kunnen en hij denkt dat iedereen er wel mee kan lachen. Maar ik vind het echt een afknapper en durf die foto aan niemand te laten zien. Ik houd heel veel van mijn vriend en ik weet dat hij geen homo is, maar ik vind het belachelijk dat hij zich zo voor de grap profileert. Zijn er meer meiden met vriendjes die zich op het werk zo misdragen en wat zou je daar van vinden?

Ik denk niet zozeer dat het te maken heeft met lagere beroepsgroepen of lagere opleiding... Sommige mannen vinden dit soort grapjes 'leuk'. En als ze er zelf om kunnen lachen, denken ze dat iedereen daarom kan lachen... Weet niet hoe ik dit zou vinden, maar vind het wel vaag dat dit even op hyves of andere social media geplaatst moet worden...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  BJA wo 17 aug 2011 - 7:08

Bij mij op het werk (kantoor) gaat het qua uitspraken soms ver. Ik kan er echter tegen en vind het niet erg.
Meestal ben ik het die met een gevatte opmerking terugkomt.
Tja, en om zo'n foto kan ik me ook niet echt druk maken denk ik. Kijk, als ie het bij een vrouw doet vind ik het wat anders.
Ik werk trouwens op HBO niveau en de rest van de afdeling ook, dus het komt echt niet alleen voor bij functies op een lager niveau.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rush wo 17 aug 2011 - 7:53

Eens met BJA, bij ons heeft de helft aan de uni gestudeerd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rapunzel wo 17 aug 2011 - 8:15

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat mannen met een hogere opleiding zich zo verlagen, maar zo zie je maar weer dat dat kennelijk ook gebeurt. Wat mijn vriend betreft kan ik hem niet vragen om de foto's te verwijderen omdat ze op de hyves van zijn collega zijn geplaatst. Mijn vriend vind het allemaal reuze leuk, dus hij zoekt het maar uit als hij geen rekening met mij wil houden. No
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rush wo 17 aug 2011 - 8:17

Sekspraat komt voor in iedere laag van de bevolking :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Bet Weter wo 17 aug 2011 - 8:20

Nee, ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend met zo'n foto op een openbare site zou verschijnen. Mijn vriend en zijn collega's/vrienden hebben wel zwarte en platte humor, maar dit voorbeeld vind ik persoonlijk gewoon wat zielig. Meer iets voor als je op de middelbare school zit, ofzo.

Misschien toch eens op zoek naar een andere vriend? :shock:

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rush wo 17 aug 2011 - 8:24

Zo'n foto vind ik trouwens ook veel te ver gaan. Dat gebeurd bij ons op kantoor ook echt niet. Whaha, zie het al voor me, nee dankje. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rapunzel wo 17 aug 2011 - 8:26

Ik denk wel dat de sekshumor verschilt als je hoger geschoold bent. Dan wordt het wat minder plat. Het is niet zo dat hoger geschoolden geen seks humor maken maar zij zouden het nooit op zo'n manier aanpakken en op internet zetten. Dit vind ik gewoon zielige middelbare school humor. En totaal niet aantrekkelijk. (in hoeverre je seks humor aantrekkelijk kan vinden haha)
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rapunzel wo 17 aug 2011 - 8:32

Offtopic: is dat jouw tattoo Rush?
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Rush wo 17 aug 2011 - 8:39

Ik weet het niet. Ik vind zoiets op internet zetten van geen enkel niveau getuigen eigenlijk.

En nee, dat is niet mijn tattoo of mijn achterwerk. Was het maar waar, beide :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seksuele humor op het werk Empty Re: Seksuele humor op het werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum