Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 5 van 21
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
RYW schreef:Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.
Zoals al véééééél vaker gezegd: daar, op dat andere forum, wordt dit forum niet met de grond gelijk gemaakt. Ik lees op beide, en vind dat op het moment het hier veel gemener is, dat de mensen hier veel meer de mensen daar met de grond gelijk maken.
Ik heb het niet over nu. Ik heb het over gisteren. En dan zeer zeker de eerste posts. Wat daarin is gezegd, kan gewoon niet worden gezegd. En dan kun je het wel onder 'Rebelleren' gooien, maar dan nog is het niet nodig om zo te reageren. Nu is het daar inderdaad rustig. Want ook ik lees daar voor nu nog even mee.
Gast- Gast
Maple schreef:Sja. En dan vinden mensen daar dit forum zo streng Rara, wat klopt hier nietRYW schreef:Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.
Zoals al véééééél vaker gezegd: daar, op dat andere forum, wordt dit forum niet met de grond gelijk gemaakt. Ik lees op beide, en vind dat op het moment het hier veel gemener is, dat de mensen hier veel meer de mensen daar met de grond gelijk maken.
Frutsel: je roept maar richting mij wat je niet laten kunt Uit respect voor Wendy zeg je net nog, en dan ga je nu ineens de draak lopen steken met bans. Ahuh, je respect druipt ervan af.
Daarom sta ik er ook van te kijken dat die opmerkingen hier wél door de beugel kunnen.
Frutsel zegt het op een aparte manier, maar ze heeft wel een punt: waarom wordt zij gestraft en andere mensen die hetzelfde doen niet?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Maple schreef:RYW, ik dnek dat jij ene omgekeerde wereld creëert. Natuurlijk is de ban van Baznga terecht en natuurlijk was het iets kleins en natuurlijk vrbaast het me dat het zo geëscaleerd is. Maar in mijn ogen is het juist zo geëscaleerd met het ontstaan van het nieuwe forum. Ik denk dus dat je de verkeerde mensen erop aanspreekt. De mensen die je erop aan zou moeten spreken, zitten op dat andere forum.
IK zit ook op het andere forum, Maple.
En dat jij en Bazinga niet door één deur kunnen is al lang bekend, dus je mening is denk ik op zijn minst een beetje gekleurd. Ik vind hoe jij hierover schrijft ook niet respectvol. Dingen als 'het is toch binnen 3 maanden uitgestorven', 'de meeste mensen daar zal ik toch niet missen', 'stom slap aftreksel' vind ik ook niet bepaald netjes. Dit zijn óók mensen waar jij jarenlang mee geforumd hebt. Jij wijst óók naar de andere partij en houdt het tweekampen-gevoel in stand. Jij bent met je uitspraken ook aan het opruien tegen die mensen, jij zegt óók nare dingen over anderen.
Practise what you preach. Echt, ik heb niks tegen jou, maar ik vind je in deze verre van neutraal.
Eens!
Punk'd schreef:Waarom zijn die 2 fora zo erg.
Laat die 10/15 mensen daar kletsen en dan is het toch prima?
Jammer dat zij weinig respect hebben voor mensen die hard hebben gewerkt om dit forum te laten werken, maar er komen vast wel weer wat nieuwe mensen bij.
Dat slaat echt als kut op nat zand. Kom op zeg, omdat ik me hier heb aangemeld, mag ik mij nergens aanders meer aanmelden? Nergens anders meer naar nieuwsgierig zijn? Omdat ik dan geen respect hebt voor de mensen die het hebben opgezet? Dat heeft er geen kut mee te maken. Ik vind dit nog steeds een leuk forum & het no forum is voor mij makkelijker te volgen aangezien het net begonnen is.. Wat is dan precies het probleem? :o
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:Oh, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat geldt momenteel wel voor de meesten, op allebei de fora.RYW schreef:Maple schreef:Dat had ik.RYW schreef:Maple schreef:Ik geloof ook niet dat van mij verlangd word dat ik een Zwitserland-positie aanneem hier, RYW.
Nee hoor, maar je doet zelf wel waar je anderen van beschuldigt. Net zo hard.
Daarbij mag je ook wat zelfreflectie tonen en je afvragen of je net zo gereageerd had als het iemand anders dan Bazinga geweest was.
Dat mag je denken, ik denk van niet. Maargoed.
En wat vind je van het stukje dat je zelf net zo hard doet waar je anderen van beschuldigt?
Frutsel: Uit respect voor Wendy? Die logica ontgaat me.
Ik vind het hypocriet dat je anderen erom terechtwijst, maar het zelf wel doet.
RYW- Ratel
Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
Gast- Gast
Ik heb een paar PM's van Wendy ontvangen waarin wij het één en ander hebben besproken. Mag even voorop staan dat wat ik over dit forum heb gezegd op 't Nocafe, ik hier ook gewoon zeg?
Hoezo is dat achterbaks? Ik had een 48u ban gesnapt, maar dat werden al gelijk 2weken, toen ik daarnaar vroeg, kreeg ik gelijk IPban. Nou sorry hoor, zoek 't dan ook uit, zeker als een berichtje betreffende mijn 2weken ban, pas 3 uur láter komt!
Dat forum IS NIET BEDOELD OM TE BASHEN, dat forum is níet bedoeld om mensen te 'mogen' kwetsen, dat forum is bedoeld om met meer vrijheid te mogen forummen.
Dus voor iedereen die op de achterpootjes stond; trek je string ff recht en ontspan, er gebeurt toch niks met dit forum? Hoeveel mensen blijven? Waar maak je je nog druk om?
Ik heb mijn fouten erkent, maar ik vind dat ik niet de enige ben die fouten heeft gemaakt alleen jammer dat die niet erkent worden
Hoezo is dat achterbaks? Ik had een 48u ban gesnapt, maar dat werden al gelijk 2weken, toen ik daarnaar vroeg, kreeg ik gelijk IPban. Nou sorry hoor, zoek 't dan ook uit, zeker als een berichtje betreffende mijn 2weken ban, pas 3 uur láter komt!
Dat forum IS NIET BEDOELD OM TE BASHEN, dat forum is níet bedoeld om mensen te 'mogen' kwetsen, dat forum is bedoeld om met meer vrijheid te mogen forummen.
Dus voor iedereen die op de achterpootjes stond; trek je string ff recht en ontspan, er gebeurt toch niks met dit forum? Hoeveel mensen blijven? Waar maak je je nog druk om?
Ik heb mijn fouten erkent, maar ik vind dat ik niet de enige ben die fouten heeft gemaakt alleen jammer dat die niet erkent worden
Gast- Gast
Nyah schreef:Goed dat je wat duidelijkheid verschaft Admin.
Ik hoop dat iedereen hier uiteindelijk weer terug kan komen.. Mozzarella, Bazinga, Reva en alle andere mensen die weg zijn gegaan..
+1. Jammer dat het zo heeft moeten gaan.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Maura schreef:RYW schreef:Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.
Ik heb het niet over nu. Ik heb het over gisteren. En dan zeer zeker de eerste posts. Wat daarin is gezegd, kan gewoon niet worden gezegd. En dan kun je het wel onder 'Rebelleren' gooien, maar dan nog is het niet nodig om zo te reageren. Nu is het daar inderdaad rustig. Want ook ik lees daar voor nu nog even mee.
Er is, zowel hier en daar, veel gezegd in emotie. Prima. Maar met de vinger één kant op wijzen is grwoon kortzichtig en onrealistisch.
RYW- Ratel
Maura schreef:RYW schreef:Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.
Maar wat hier gisteren en nu nog steeds wordt gezegd is wel normaal ? Daarbij laten de meesten mensen hier het steeds zo lijken alsof iedereen daar aan mee deed. Naar mijn mening zijn er een paar niet zo nette dingen gezegd over een tweetal forummers van hier, maar dat was niet door iedereen! En als dat wel zo is volgens jou, mag je mij aanwijzen waar!?
xxDila- Prater
Mjah. Ik zou alle reacties in dit topic verwijderen en dit topic sluiten en sticky maken. Heeft Wendy in elk geval de gelegenheid gehad om haar woordje te doen, iedereen de gelegenheid gehad om het te lezen en wordt er vervolgens geen oeverloze discussie meer gevoerd. Want weet je, ik heb hier helemaal geen zin in.
Dit forum bestaat nu een maand of 9 en ik heb hier al die tijd me plezier gezeten, en ik ga nog veel langer hier met plezier zitten. Oh zo. Kan me geen ruft schelen dat er blijkbaar mensen zijn die het in deze discussie niet met me eens zijn en die me nog altijd m'n oude Madison-stempel willen geven (want dat is wel het onderbuikgevoel wat ik een beetje krijg... er zijn er meer die zeggen wat ik ook zeg en die worden er niet uit gevist).
Dit forum bestaat nu een maand of 9 en ik heb hier al die tijd me plezier gezeten, en ik ga nog veel langer hier met plezier zitten. Oh zo. Kan me geen ruft schelen dat er blijkbaar mensen zijn die het in deze discussie niet met me eens zijn en die me nog altijd m'n oude Madison-stempel willen geven (want dat is wel het onderbuikgevoel wat ik een beetje krijg... er zijn er meer die zeggen wat ik ook zeg en die worden er niet uit gevist).
Laatst aangepast door Maple op vr 12 aug 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
RYW schreef:
Er is, zowel hier en daar, veel gezegd in emotie. Prima. Maar met de vinger één kant op wijzen is grwoon kortzichtig en onrealistisch.
Maar ik praat voor mezelf en wat mij is opgevallen. En hier zijn de dingen die daar zijn gezegd, niet gezegd. Er is wel vol verbazing gesproken over, maar niet op het niveau waar het 'andere forum' op een gegeven moment op zat. Maar zoals ik gisteren ook al zei, ik ben niet tegen op het andere forum, ik ben tegen de uitlatingen die daar zijn gedaan. En het vingertje deze kant opwijzen kan ook, maar er is hier niet respectloos gesproken over andere forummers. Sowieso niet door mij. Iedereen moet ook vooral doen waar ze zin in hebben, dat doe ik ook, maar ik was zeer verbaast over het feit dat dames die hier kwamen met plezier, alles 'hier' opeens slecht vonden en het gerechtvaardigd vonden om 'daar' te roddelen. Tot op het kwetsende af.
Gast- Gast
xxDila schreef:Maura schreef:RYW schreef:Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.
Maar wat hier gisteren en nu nog steeds wordt gezegd is wel normaal ? Daarbij laten de meesten mensen hier het steeds zo lijken alsof iedereen daar aan mee deed. Naar mijn mening zijn er een paar niet zo nette dingen gezegd over een tweetal forummers van hier, maar dat was niet door iedereen! En als dat wel zo is volgens jou, mag je mij aanwijzen waar!?
Daarbij heb ik begrepen dat gisteren alle posts over Trisha verwijderd zijn. Dat vind ik eerlijk gezegd ook bijzonder kwetsend, dat je iemand, een persoon, een verboden onderwerp maakt. Niet alleen een ban, maar er mag niet eens over gepraat worden. Dat vind ik tegenover Trisha heel erg.
RYW- Ratel
Punk'd schreef:Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
En wie zijn dat dan behalve de mensen met een ban, forumt volgens mij iedereen op beide. Dus ik kan me niet herinneren dat bovenstaand is gebeurd... Maar goed ik kan ook wat gemist hebben..
xxDila- Prater
Eens.Maura schreef:RYW schreef:
Maar ik praat voor mezelf en wat mij is opgevallen. En hier zijn de dingen die daar zijn gezegd, niet gezegd. Er is wel vol verbazing gesproken over, maar niet op het niveau waar het 'andere forum' op een gegeven moment op zat. Maar zoals ik gisteren ook al zei, ik ben niet tegen op het andere forum, ik ben tegen de uitlatingen die daar zijn gedaan. En het vingertje deze kant opwijzen kan ook, maar er is hier niet respectloos gesproken over andere forummers. Sowieso niet door mij. Iedereen moet ook vooral doen waar ze zin in hebben, dat doe ik ook, maar ik was zeer verbaast over het feit dat dames die hier kwamen met plezier, alles 'hier' opeens slecht vonden en het gerechtvaardigd vonden om 'daar' te roddelen. Tot op het kwetsende af.
Gast- Gast
Echt niet waar, hoor. Er zijn een hoop mensen daar nog niet aangemeld die gewoon hier willen blijven forummen.xxDila schreef:Punk'd schreef:Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
En wie zijn dat dan behalve de mensen met een ban, forumt volgens mij iedereen op beide. Dus ik kan me niet herinneren dat bovenstaand is gebeurd... Maar goed ik kan ook wat gemist hebben..
Gast- Gast
Maple schreef:Mjah. Ik zou alle reacties in dit topic verwijderen en dit topic sluiten en sticky maken. Heeft Wendy in elk geval de gelegenheid gehad om haar woordje te doen, iedereen de gelegenheid gehad om het te lezen en wordt er vervolgens geen oeverloze discussie meer gevoerd. Want weet je, ik heb hier helemaal geen zin in.
Nou, ik weet niet of je op mij doelt met je Madison-stempel, maar ik wist niet eens dat jij een stempel had, laat staan dat ik 'm je wil geven. Nogmaals, ik heb niks tegen jou en ik hoop ook dat je lekker met plezier kan doorforummen, maar ik vind gewoon echt dat jij nu in deze issue niet eerlijk bezig bent.
RYW- Ratel
Storm schreef:Eens.Maura schreef:RYW schreef:
Sorry? ... Hallo, ik was gister uitschot! Doe éffe normaal! Omdat ik dat forum had opgezet, was ik hier opeens een verboden onderwerp? Inge opent een topic 'Ik mis Tris' en 5sec later was-ie weg! Hoe eerlijk is dat?
Nogmaals; ik erken mijn fouten, wel jammer dat ik de enige ben.
Gast- Gast
Storm schreef:Echt niet waar, hoor. Er zijn een hoop mensen daar nog niet aangemeld die gewoon hier willen blijven forummen.xxDila schreef:Punk'd schreef:Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
Precies. Ik ben er bijvoorbeeld ook niet aangemeld.
Gast- Gast
RYW schreef:Maple schreef:Mjah. Ik zou alle reacties in dit topic verwijderen en dit topic sluiten en sticky maken. Heeft Wendy in elk geval de gelegenheid gehad om haar woordje te doen, iedereen de gelegenheid gehad om het te lezen en wordt er vervolgens geen oeverloze discussie meer gevoerd. Want weet je, ik heb hier helemaal geen zin in.
Nou, ik weet niet of je op mij doelt met je Madison-stempel, maar ik wist niet eens dat jij een stempel had, laat staan dat ik 'm je wil geven. Nogmaals, ik heb niks tegen jou en ik hoop ook dat je lekker met plezier kan doorforummen, maar ik vind gewoon echt dat jij nu in deze issue niet eerlijk bezig bent.
Ik heb dat ook nergens ontkend, beter nog, ik heb dat toegegeven, maar daar heb ik dan weer geen reactie op gehad. Maar er zijn er meer met mij die niet eerlijk bezig zijn. Aan beide kanten.
Gast- Gast
Maura schreef:RYW schreef:
Ik lees hier ook kwetsende dingen, Maura. Zoals er ten eerste door een aantal mensen alle forummers van het nocafe op één grote hoop worden gegooid, bijvoorbeeld. Ik lees hier ook roddels over 'de mensen van het andere forum'.
RYW- Ratel
Maple schreef:RYW schreef:Maple schreef:Mjah. Ik zou alle reacties in dit topic verwijderen en dit topic sluiten en sticky maken. Heeft Wendy in elk geval de gelegenheid gehad om haar woordje te doen, iedereen de gelegenheid gehad om het te lezen en wordt er vervolgens geen oeverloze discussie meer gevoerd. Want weet je, ik heb hier helemaal geen zin in.
Ik heb dat ook nergens ontkend, beter nog, ik heb dat toegegeven, maar daar heb ik dan weer geen reactie op gehad. Maar er zijn er meer met mij die niet eerlijk bezig zijn. Aan beide kanten.
Van mij heb je daar wel een reactie op gehad hoor, namelijk dat ik het hypocriet vind. En als er meerderen niet eerlijk zijn, dan 'mag' jij ook niet eerlijk zijn? Wat is dat nou voor logica? Hoe brengt dat gedrag jou nou in de positie om over anderen te oordelen?
RYW- Ratel
Storm schreef:Echt niet waar, hoor. Er zijn een hoop mensen daar nog niet aangemeld die gewoon hier willen blijven forummen.xxDila schreef:Punk'd schreef:Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
Daarmee doelde ik dus op de mensen die zich wel daar hebben aangemeld, lijkt me logisch toch. Dat die mensen nog op beide komen. En ik dus nog geen mensen heb ontdekt die hier echt weg weg zijn & daar zich hebben aangemeld..
xxDila- Prater
vanwaar deze uitval ineens? Ik heb je nooit uitschot genoemd o.i.d, ik heb volgens mij nog niet eens iets kwaads over je gezegd. Ik heb het over een PAAR (nee, want niet alle forummers die daar zitten doen nare uitspraken) die naar hebben zitten roddelen over Joy en Smikkell. Daar doelde ik op, en dat vind ik respectloos.Frutsel schreef:Storm schreef:Eens.Maura schreef:RYW schreef:
Sorry? ... Hallo, ik was gister uitschot! Doe éffe normaal! Omdat ik dat forum had opgezet, was ik hier opeens een verboden onderwerp? Inge opent een topic 'Ik mis Tris' en 5sec later was-ie weg! Hoe eerlijk is dat?
Gast- Gast
Storm schreef:vanwaar deze uitval ineens? Ik heb je nooit uitschot genoemd o.i.d, ik heb volgens mij nog niet eens iets kwaads over je gezegd. Ik heb het over een PAAR (nee, want niet alle forummers die daar zitten doen nare uitspraken) die naar hebben zitten roddelen over Joy en Smikkell. Daar doelde ik op, en dat vind ik respectloos.Frutsel schreef:Storm schreef:Eens.Maura schreef:RYW schreef:
Ik denk dat de uitval meer tegen Maura's post was dan tegen jou...
RYW- Ratel
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...