Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil me graag even voorstellen

+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers

Pagina 4 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 4 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:54

Je doet het super leuk hoor Wendy! Respect!

Snap niet dat mensen zo willen rellen alsof hun leven er vanaf hangt. Ik bedoel pesten? Come on.. Dat doe je alleen als je zelf zo onzeker bent dat je andere naar beneden moet halen. Misschien eerst iets aan je eigenwaarde doen? laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 4 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  RYW vr 12 aug 2011 - 21:56

Maple schreef:RYW, ik dnek dat jij ene omgekeerde wereld creëert. Natuurlijk is de ban van Baznga terecht en natuurlijk was het iets kleins en natuurlijk vrbaast het me dat het zo geëscaleerd is. Maar in mijn ogen is het juist zo geëscaleerd met het ontstaan van het nieuwe forum. Ik denk dus dat je de verkeerde mensen erop aanspreekt. De mensen die je erop aan zou moeten spreken, zitten op dat andere forum.

IK zit ook op het andere forum, Maple.

En dat jij en Bazinga niet door één deur kunnen is al lang bekend, dus je mening is denk ik op zijn minst een beetje gekleurd. Ik vind hoe jij hierover schrijft ook niet respectvol. Dingen als 'het is toch binnen 3 maanden uitgestorven', 'de meeste mensen daar zal ik toch niet missen', 'stom slap aftreksel' vind ik ook niet bepaald netjes. Dit zijn óók mensen waar jij jarenlang mee geforumd hebt. Jij wijst óók naar de andere partij en houdt het tweekampen-gevoel in stand. Jij bent met je uitspraken ook aan het opruien tegen die mensen, jij zegt óók nare dingen over anderen.

Practise what you preach. Echt, ik heb niks tegen jou, maar ik vind je in deze verre van neutraal.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:57

Ik geloof ook niet dat van mij verlangd word dat ik een Zwitserland-positie aanneem hier, RYW.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:58

RYW schreef:Ik vind bijvoorbeeld dat TGR hier keihard over het gevoel van Française en Maple heenwalst met het goedpraten van het woord kanker. Die twee meiden geven duidelijk aan dat dat hun grens overgaat, maar TGR gaat door. Dan doe je het dus bewust. Dat vind ik erger dan wat Bazinga gedaan heeft.

Omdat de rest mij slechts deels aangaat even quote ik dit stuk. Want Wendy had die klote dag deels omdat het hierbij om de begrafenis van mijn vader ging.

Ik praat niet het woord kanker goed. Nu ben ik werkelijk klaar met de kortzichtigheid van iedereen die zich aangesproken voelt door een woord dat ik nooit heb gezegd of heb gebagatelliseerd (voor de mensen die het woord niet kennen, dat betekent dat je afzwakt)

Ik heb mijn formulering ook met Wendy overlegt en gelukkig begrijpt ze hoe ik het bedoel en kent ze de betekenis van het woord.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:58

Waarom zijn die 2 fora zo erg.

Laat die 10/15 mensen daar kletsen en dan is het toch prima?

Jammer dat zij weinig respect hebben voor mensen die hard hebben gewerkt om dit forum te laten werken, maar er komen vast wel weer wat nieuwe mensen bij.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 12 aug 2011 - 21:58

Maple schreef:Ik geloof ook niet dat van mij verlangd word dat ik een Zwitserland-positie aanneem hier, RYW.

Nee hoor, maar je doet zelf wel waar je anderen van beschuldigt. Net zo hard.

Daarbij mag je ook wat zelfreflectie tonen en je afvragen of je net zo gereageerd had als het iemand anders dan Bazinga geweest was.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:58

Maple schreef:RYW, ik dnek dat jij ene omgekeerde wereld creëert. Natuurlijk is de ban van Baznga terecht en natuurlijk was het iets kleins en natuurlijk vrbaast het me dat het zo geëscaleerd is. Maar in mijn ogen is het juist zo geëscaleerd met het ontstaan van het nieuwe forum. Ik denk dus dat je de verkeerde mensen erop aanspreekt. De mensen die je erop aan zou moeten spreken, zitten op dat andere forum.
Het was al geëscaleerd voor dat het nieuwe forum er was. Bazinga haar ban is terecht. Al vind ik dat het best een tijdelijke mag zijn. Wie met vuur speelt moet op de blaren ziten.
De uitleg van TGR over CBL vind ik echt raar. Omdat ze 'dom' is moeten we alles maar accepteren? Nou sorry, dat vind ik zeer onterecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:59

RYW schreef:
Maple schreef:Ik geloof ook niet dat van mij verlangd word dat ik een Zwitserland-positie aanneem hier, RYW.

Daarbij mag je ook wat zelfreflectie tonen en je afvragen of je net zo gereageerd had als het iemand anders dan Bazinga geweest was.
Dat had ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:00

TGR schreef:
RYW schreef:Ik vind bijvoorbeeld dat TGR hier keihard over het gevoel van Française en Maple heenwalst met het goedpraten van het woord kanker. Die twee meiden geven duidelijk aan dat dat hun grens overgaat, maar TGR gaat door. Dan doe je het dus bewust. Dat vind ik erger dan wat Bazinga gedaan heeft.

Omdat de rest mij slechts deels aangaat even quote ik dit stuk. Want Wendy had die klote dag deels omdat het hierbij om de begrafenis van mijn vader ging.

Ik praat niet het woord kanker goed. Nu ben ik werkelijk klaar met de kortzichtigheid van iedereen die zich aangesproken voelt door een woord dat ik nooit heb gezegd of heb gebagatelliseerd (voor de mensen die het woord niet kennen, dat betekent dat je afzwakt)

Ik heb mijn formulering ook met Wendy overlegt en gelukkig begrijpt ze hoe ik het bedoel en kent ze de betekenis van het woord.

Want lul jij toch steeds over de betekenis van het woord. Die kennen Maple en ik ook wel. Volgens mij ben jij echt met 1 hersencel geboren. Wij geven aan dat het kwetsend is en jij gaat maar door.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 12 aug 2011 - 22:00

TGR schreef:

TGR, het gaat mij erom dat je LEEST dat er mensen zijn die er moeite mee hebben (Française en Maple). Dat is een subjectieve beleving, en jij dendert eroverheen dat het in de encyclopedie zo staat. Maar die mensen hebben er om persoonlijke redenen moeite mee. Waarom moet jij dan met 'feitelijk zeg ik niks verkeerds' komen als ZIJ het als rot ervaren en jij weet dat gewoon?

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:01

Ik kreeg een waarschuwing, een 2wkn ban, waar ik naar wilde vragen, omdat 't volgens mij 48u 'hoorde' te zijn en toen kreeg ik een IP Ban. Dát vond ik onterecht.

Maar goed, ik ga 't andere forum niet verwijderen; ik heb 'm niet alleen opgezet en er zitten actieve leden op. Ik trek me er echter wel uit terug, uit respect voor Wendy.

Spijt van mijn acties heb ik niet. Ik ga niet berouwvol zitten zijn, omdat ik een gráp uithaalde. Dat ik er net een stap te ver mee ging, misschien, maar ik blijf erbij dat ik die IP ban niet nodig vond, zeker omdat er tegelijkertijd iets veel 'gemeners' gaande was, waarbij ik het mijne nog kleiner vond.

Ik heb het ook nooit bedoeld als 'een lust voor rellen' oid, ik maakte grapjes over schápen.... Ik heb verder nooit CBL ronduit voor iets uitgemaakt of wat dan ook. De inhoud over die 'Waar is..' topics zijn me volledig langsgegaan, want ik heb geen idee wat daar verder werd gezegd of wie er werd omschreven.

Dat andere forum is aangemaakt in een impuls. Stom misschien, maar ik ben nog steeds van mening dat ik 't hier te streng vind en het best soepeler mag. Er is gebleken dat zoiets niet mogelijk is, door de recht getrokken lijn van Wendy and crew, dus stop ik ermee. Bij deze heb ik mijn poging gedaan er over te praten, Wendy zegt dat ze niet iedereen tevreden kan houden, ik snap dat, ik begrijp dat, maar ik ben er klaar mee.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 12 aug 2011 - 22:02

Maple schreef:
RYW schreef:

Dat had ik.

Dat mag je denken, ik denk van niet. Maargoed.

En wat vind je van het stukje dat je zelf net zo hard doet waar je anderen van beschuldigt?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 22:03

laughcry gewoon laughcry

Succes verder met jullie overschot aan hersencellen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:03

Punk'd schreef:Waarom zijn die 2 fora zo erg.

Jammer dat zij weinig respect hebben voor mensen die hard hebben gewerkt om dit forum te laten werken, maar er komen vast wel weer wat nieuwe mensen bij.

Dus als je naar dat andere forum zou gaan, heb je geen respect voor de mensen die dit opgezet hebben? Wat een kwats..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:03

Maple schreef:Jammer dat je weggaat, Smik, maar begrijp het wel en ben het met je eens. Heb het niet volledig meegekregen en het verbaast me dat zoiets kleins zo verschrikkelijk opgeblazen moet worden tot iets enorms. Het gign om PM's begreep ik, de ban was terecht, maar kijk watvoor drama Bazinga en consorten hebben geschopt hier. Ik snap er nog steeds niks van hoe het zó uit de hand heeft kunnen lopen en ik snap, los van die PM's nog altijd niet wie wat allemala gezegd heeft. Wat ene trieste bedoening van sommigen. Jammer dat mensen zich bij de eerste de beste rel laten kennen en meteen een nieuw forum opzetten. Zó dramatisch is een ban ook weer niet, ik bedoel, hoe levenloos ben je dan...

Maar jammer dat je gaat, Smik Cry Begon je idd net wat meer te waarderen.

Ik ben beledigd door dit bericht. Je noemt me levenloos; waarschuwing svp? 48u ban misschien? Is niet de eerste keer dat ze dit doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:04

Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:05

RYW schreef:
Maple schreef:
RYW schreef:

Dat had ik.

Dat mag je denken, ik denk van niet. Maargoed.

En wat vind je van het stukje dat je zelf net zo hard doet waar je anderen van beschuldigt?
Oh, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat geldt momenteel wel voor de meesten, op allebei de fora.

Frutsel: Uit respect voor Wendy? Die logica ontgaat me.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:05

Frutsel schreef:
Maple schreef:Jammer dat je weggaat, Smik, maar begrijp het wel en ben het met je eens. Heb het niet volledig meegekregen en het verbaast me dat zoiets kleins zo verschrikkelijk opgeblazen moet worden tot iets enorms. Het gign om PM's begreep ik, de ban was terecht, maar kijk watvoor drama Bazinga en consorten hebben geschopt hier. Ik snap er nog steeds niks van hoe het zó uit de hand heeft kunnen lopen en ik snap, los van die PM's nog altijd niet wie wat allemala gezegd heeft. Wat ene trieste bedoening van sommigen. Jammer dat mensen zich bij de eerste de beste rel laten kennen en meteen een nieuw forum opzetten. Zó dramatisch is een ban ook weer niet, ik bedoel, hoe levenloos ben je dan...

Maar jammer dat je gaat, Smik Cry Begon je idd net wat meer te waarderen.

Ik ben beledigd door dit bericht. Je noemt me levenloos; waarschuwing svp? 48u ban misschien? Is niet de eerste keer dat ze dit doet.
:P

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 12 aug 2011 - 22:06

Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.

Zoals al véééééél vaker gezegd: daar, op dat andere forum, wordt dit forum niet met de grond gelijk gemaakt. Ik lees op beide, en vind dat op het moment het hier veel gemener is, dat de mensen hier veel meer de mensen daar met de grond gelijk maken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:06

Maar Frutsel was je nou niet uit op een ban dan/ Al dan niet tijdelijk? Het leek er wel op aangezien je meerdere keren vroeg: krijg ik nu ook een ban? Het leek dat je er gewoon op zat te wachten. Dan kan Wendy toch niet anders dan het ook echt doen?
Heb verder niks tegen je hoor en van mij mag de ban gelijk verdwijnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:07

Lize schreef:

Dus als je naar dat andere forum zou gaan, heb je geen respect voor de mensen die dit opgezet hebben? Wat een kwats..
Feit is wel dat er keihard afgegeven wordt op dit forum door mensen die hier eerst met plezier kwamen. Tenminste, ik nam aan dat ze hier met plezier kwamen. Dat vind ik achterbaks.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:07

RYW schreef:
Maura schreef:Het getuigd niet van veel respect om én een ander forum aan te maken én vervolgens op dat forum dit forum met de grond gelijk te maken. En dan hebben we het nog niet eens over hoe forummers met de grond gelijk mochten worden gemaakt. Dat je, je nu terugtrekt is toch echt mosterd na de maaltijd.

Zoals al véééééél vaker gezegd: daar, op dat andere forum, wordt dit forum niet met de grond gelijk gemaakt. Ik lees op beide, en vind dat op het moment het hier veel gemener is, dat de mensen hier veel meer de mensen daar met de grond gelijk maken.
Sja. En dan vinden mensen daar dit forum zo streng :P Rara, wat klopt hier niet Wink

Frutsel: je roept maar richting mij wat je niet laten kunt Wink Uit respect voor Wendy zeg je net nog, en dan ga je nu ineens de draak lopen steken met bans. Ahuh, je respect druipt ervan af.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:08

Storm schreef:
Lize schreef:

Feit is wel dat er keihard afgegeven wordt op dit forum door mensen die hier eerst met plezier kwamen. Tenminste, ik nam aan dat ze hier met plezier kwamen. Dat vind ik achterbaks.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 22:08

RYW schreef:

Maar hier zitten ook veel meer mensen.. Als hier 100 mensen hun zegje willen doen en daar 15 vind ik het logisch daar het daar al is uitgeblust.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella vr 12 aug 2011 - 22:08

Ik vind het wel typisch dat het hier waarschijnlijk nog dagen over niks anders gaat en daar zie je er niets meer over. Misschien moeten we met zn alle, van beide fora, in forumrelatie therapie? Voelt iemand zich geroepen om de therapeut te spelen en de therapie te leiden laughcry
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: