Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil me graag even voorstellen

+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers

Pagina 2 van 21 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:39

Neee Smikkel niet gaan Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:39

Jammer dat je weggaat, Smik, maar begrijp het wel en ben het met je eens. Heb het niet volledig meegekregen en het verbaast me dat zoiets kleins zo verschrikkelijk opgeblazen moet worden tot iets enorms. Het gign om PM's begreep ik, de ban was terecht, maar kijk watvoor drama Bazinga en consorten hebben geschopt hier. Ik snap er nog steeds niks van hoe het zó uit de hand heeft kunnen lopen en ik snap, los van die PM's nog altijd niet wie wat allemala gezegd heeft. Wat ene trieste bedoening van sommigen. Jammer dat mensen zich bij de eerste de beste rel laten kennen en meteen een nieuw forum opzetten. Zó dramatisch is een ban ook weer niet, ik bedoel, hoe levenloos ben je dan...

Maar jammer dat je gaat, Smik Cry Begon je idd net wat meer te waarderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:41

Ik begon je inderdaad ook meer te waarderen Smik, ik vond je op het begin heel ongenuanceerd en ronduit irritant. De laatste tijd heb je een wat zachtere kant van jezelf laten zien en die beviel mij wel.
Nogmaals, jammer dat je weggaat, we hebben mensen zoals jij nodig op dit forum! (en dat zeg ik niet gauw)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:41

Ik geef Smikkel groot gelijk. Mede door gisteren, de groepjes vorming en dat er twee kampen zijn ontstaan vind ik het echt heel telleurstellend dat het zo heeft moeten lopen. De gezelligheid is duidelijk veranderd.

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 12 aug 2011 - 20:43

Smikkel blijven!! Je bent zo'n leuke aanwinst van het forum. Als nachtburgermeester kan je het volk niet aandoen om op te stappen Evil or Very Mad

Zusje, respect voor jou, ik vind het een fijn forum en vind dat jij en de mods het goed doen. Ook vind ik het goed dat je ingrijpt zodat hier een aangename sfeer is in tegenstelling tot veel andere forums.

Hopelijk heeft iedereen hier van geleerd en komen we er samen sterker uit smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 20:45

Smikkell gaat helemaal nergens heen. Je zo uit het veld laten slaan gaat nergens toe leiden. Een paar mensen verpesten het voor anderen en uiteindelijk moeten we het met zn alle leuk maken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:46

En jij blijft ook hier he, TGR? Waag het niet om weg te gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:47

Smikkell: Ik zou het echt heel erg vinden als je weg ging Sad

En vergeet niet: Je mag nog altijd komen logeren in mijn schuurtje hoor, geen enkel probleem, ik zet zo een paar vuilniszakken opzij voor je Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:49

Iedereen blijft maar gewoon. Als er teveel leuke mensen weggaan dan ben ik namelijk ook weg. Dus als jullie willen dat ik hier blijf dan kunnen jullie maar beter eieren voor je geld kiezen en gewoon blijven hier :P

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 20:52

Storm schreef:En jij blijft ook hier he, TGR? Waag het niet om weg te gaan!

Ik was hier al zo weinig, ik blijf gewoon hoor. Al was ik wel even met stomheid geslagen. Ook door hoe weinig mensen het woord "kankeren" kennen Embarassed

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:56

Caresses schreef:
Hopelijk heeft iedereen hier van geleerd en komen we er samen sterker uit smile.

Niet iedereen, ik was hier gisteren niet gelukkig.

En ik blijf ook gewoon hier, mocht iemand dat leuk vinden :P

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 12 aug 2011 - 20:56

TGR schreef:

Ik was hier al zo weinig, ik blijf gewoon hoor. Al was ik wel even met stomheid geslagen. Ook door hoe weinig mensen het woord "kankeren" kennen Embarassed

??
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:58

Tea-Leaf schreef:
Caresses schreef:

Ja ik wil...

dat je blijft.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 20:58

Biancy schreef:
TGR schreef:

??

In het topic van gisteren was ik erg verbaasd door het geklaag en gezeur van Bazinga. Ik gebruikte toen het woord "gekanker" om haar geklaag en gedram te omschrijven. Al snel vielen verschillende mensen over dat woord. Terwijl het taalkundig net zo weinig met kanker te maken heeft als pesten met de pest te maken heeft.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caresses vr 12 aug 2011 - 20:58

Tea-leaf met 'we' bedoel ik iedereen van het forum smile Ikzelf ben er gister ook maar kort geweest (als toeschouwer).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Spring vr 12 aug 2011 - 20:59

TGR schreef:
Biancy schreef:
TGR schreef:

??

In het topic van gisteren was ik erg verbaasd door het geklaag en gezeur van Bazinga. Ik gebruikte toen het woord "gekanker" om haar geklaag en gedram te omschrijven. Al snel vielen verschillende mensen over dat woord. Terwijl het taalkundig net zo weinig met kanker te maken heeft als pesten met de pest te maken heeft.

Ah zo!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 20:59

TGR schreef: I love you Wendy
Hier sluit ik me bij aan. Sterkte ook met alle narigheid.hug

En verder... ook zonder uitleg twijfelde ik er niet aan dat er gewoon naar eer en geweten is gehandeld gisteren en dat mensen echt niet zomaar een ban krijgen. Maar goed, ik heb verder ook geen opgekropte frustraties over hoe weinig er op dit forum zou mogen.

Ik denk dat het vanzelf wel weer goedkomt hier, mensen die dit geen leuk forum vinden, hebben nu blijkbaar hun eigen plekje en kunnen wegblijven. En Smikkel, blijf.smile

Laatst aangepast door freakielief op vr 12 aug 2011 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 12 aug 2011 - 20:59

Zusje, ik vind het jammer dat je hier ( voorlopig ) niet meer onder je eigen naam komt mee posten. Ik snap het goed en ik geef je er ook gelijk in, maar ik vind het wel erg jammer dat het zo moet lopen. Ik hoop dan ook dat je snel weer terug komt onder je eigen naam. Verder wil ik je even een hug geven voor wat je allemaal mee maakt op dit moment. Ik vind dat je het erg goed doet en ik ben ook blij dat je bent doorgegaan met het forum. Laat je alsjeblieft niet uit het veld slaan door dit, ik weet zeker dat we met z'n allen er sterker uit kunnen komen.

Ik heb het forum altijd als iets leuks ervaren en ik hoop dan ook echt dat de sfeer weer beter gaat worden. Dit zullen we natuurlijk met z'n allen moeten doen. Zelf ben ik niet een persoon om te rellen, ik kan zelfs geen grappige dingen zeggen Wink, dus waarom er nu speciaal gereld moet worden om het forum leuker te maken snap ik niet. Als ik denk aan het forum dan denk ik aan een plek waar ik en zoveel meiden met mij hun verhaal kwijt kunnen, als de plek die iets organiseerde voor Leaf en haar vader, als de plek waar zoveel meiden samenkomen en er leuke vriendschappen aan overhouden. Een forum moet juist leuk zijn voor iedereen die wil komen. Ik hoop dan ook echt dat dat weer zal gebeuren. We zullen het zelf leuk moeten maken met z'n allen.

Smikkell, ik hoop niet dat je weg gaat. Ik begrijp wel dat je je voelt aangevallen en dat dit het een stuk minder leuk maakt voor je om te blijven. Maar er zijn zoveel meiden die je mening kunnen waarderen en die het leuk vinden als je blijft. Ik zou het persoonlijk een gemis vinden als je weg zou gaan. Denk er nog over na voordat je besluit om weg te gaan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:00

ProudMama schreef:
Tea-Leaf schreef:
Caresses schreef:

Ja ik wil...

dat je blijft.

Aaaaw! Ik vind het ook leuk dat jij hier gewoon blijft.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:00

Ik heb geloof ik heel veel gemist en ik lees hier nu ook welke rol Zusje hier had.
Nooit geweten, maar ik vind het eigenlijk best leuk :-)

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 12 aug 2011 - 21:08

Je hebt veel gemist maar eigenlijk ook weer helemaal niets haha.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Chocolate Cookie vr 12 aug 2011 - 21:14

Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, al wist ik niet dat je Zusje was/bent.

Ik ben trouwens ook van plan om te blijven.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:16

Tea-Leaf schreef:Wendy, ik vind helemaal niet dat je zo'n uitleg verschuldigd bent.

Heel erg +1.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:17

Wat is er dan gebeurd als ik vragen mag? En is het topic nog terug te vinden? Ik kom hier als best lang. Met pauzes dat wel. Maar de laatste tijd geeft het forum me heel erg veel vraagtekens en snap ik niks meer van naamveranderingen en dit soort dingen. Sorry!!

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 12 aug 2011 - 21:18

Er zijn een aantal topics waar het nog in te vinden is... maar het zijn wel veel pagina's.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 21 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: