Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil me graag even voorstellen

+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 3 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:18

TGR schreef:
Storm schreef:En jij blijft ook hier he, TGR? Waag het niet om weg te gaan!

Ik was hier al zo weinig, ik blijf gewoon hoor. Al was ik wel even met stomheid geslagen. Ook door hoe weinig mensen het woord "kankeren" kennen Embarassed
Het IS een onnodig woord. Weetje, krijg het en ga voor je leven vechten. Heel misschien snap je het dan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 3 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:18

En Smikkie, waag het niet om weg te gaan! Sad

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:20

Francaise_ schreef:
TGR schreef:
Storm schreef:En jij blijft ook hier he, TGR? Waag het niet om weg te gaan!

Ik was hier al zo weinig, ik blijf gewoon hoor. Al was ik wel even met stomheid geslagen. Ook door hoe weinig mensen het woord "kankeren" kennen Embarassed
Het IS een onnodig woord. Weetje, krijg het en ga voor je leven vechten. Heel misschien snap je het dan.

Mij kanker wensen is nog onnodiger.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:23

Ik vind het woord kanker in welk woord dan ook verwerkt, en of het nou wel of niet iets met de ziekte te maken heeft, gewoon tenenkrommend. Het woord kanker an sich maakt al dat ik ineen krimp. Dus ook in woorden als kankeren/gekanker.

Edit: Misschien júíst die woorden. Omdat dat overduidelijk worden zijn waarin de ziekte gebruikt wordt om iets een negatieve lading te geven.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:26

Maple schreef:Ik vind het woord kanker in welk woord dan ook verwerkt, en of het nou wel of niet iets met de ziekte te maken heeft, gewoon tenenkrommend. Het woord kanker an sich maakt al dat ik ineen krimp. Dus ook in woorden als kankeren/gekanker.

Tja, hoe je het ook wendt of keert ik was met mijn hoofd niet met die ziekte bezig toen ik tikte wat ik gisteren tikte. Ik vind dat ik niets verkeerd heb gezegd. Want wat ik al eerder zei: "als ik pesten zeg, doel ik ook niet op de pest".

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:26

Wat fijn dat je ervoor hebt gekozen om jezelf bekend te maken. Naar mijn mening was het niet nodig geweest, maar nu is het out in the open en dat zal goed zijn op welke manier dan ook. smile

Wat er gisteren is gebeurd vond ik simpelweg dieptriest. Vooral hoe er werd afgegeven op de mods. Ik kan er nog voldoende woorden aan vuil maken, maar volgens mij ben ik gisteren duidelijk genoeg geweest. En genoeg is dan genoeg.

Wendy - hug voor de moeilijke tijd.
Smikkell - Laat je niet klein krijgen door wat er gisteren is gebeurd. En blijf gewoon. smile

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 12 aug 2011 - 21:27

Ik heb gister met stijgende verbazing op het forum zitten lezen... Voor mij is het ongelooflijk dat mensen die " 'n lolletje willen trappen" zo ver kunnen gaan en dan niet kunnen/willen begrijpen dat dit gevolgen voor hen heeft. En dan naderhand, op een nieuw forum, zó afgeven op een plek waar je zo veel bent gekomen en waar je zo actief was dat snap ik niet, écht niet. Je komt hier vrijwillig en als je het al zo lang niet eens bent met de regels hier of je niet kunt vinden in de sfeer dan had je eerder moeten gaan.

Maar goed, dat was gister, hopelijk kunnen we nu weer gewoon gezellig verder gaan! Ik vind het een fijn forum en ben hier dan ook veel actiever dan op het vorige forum. En net als vele andere heb ik hier al leuke vriendinnen leren kennen!

Jammer Zusje dat je hebt besloten voorlopig niet zelf mee te forummen. Ik had wel hele sterke vermoedens dat jij Admin bent maar heb dit nooit gemerkt in wat je postte als 'jezelf'/Zusje.
Wat ik begrijp uit je stuk is dat je het zwaar hebt gehad de afgelopen dagen; sterkte!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:28

TGR schreef:
Maple schreef:Ik vind het woord kanker in welk woord dan ook verwerkt, en of het nou wel of niet iets met de ziekte te maken heeft, gewoon tenenkrommend. Het woord kanker an sich maakt al dat ik ineen krimp. Dus ook in woorden als kankeren/gekanker.

Tja, hoe je het ook wendt of keert ik was met mijn hoofd niet met die ziekte bezig toen ik tikte wat ik gisteren tikte. Ik vind dat ik niets verkeerd heb gezegd. Want wat ik al eerder zei: "als ik pesten zeg, doel ik ook niet op de pest".
Sja... en al die opgeschoten pubertjes die op hun kanker-rooster afgeven zijn ook niet met de ziekte bezig in hun hoofd. Exactly the same.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:29

Maple schreef:
TGR schreef:

Sja... en al die opgeschoten pubertjes die op hun kanker-rooster afgeven zijn ook niet met de ziekte bezig in hun hoofd. Exactly the same.

Dat is een vergelijking van niks laughcry

http://www.encyclo.nl/begrip/kankeren

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn vr 12 aug 2011 - 21:32

Zusje, ik wist niet dat jij hier achter zat! Deze uitleg was niet nodig geweest, maar toch bedankt!
Verder een dikke knuffel voor jou! hug

Oohja, ik wil ook graag blijven! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:34

Ach, dan vind jij het een vergelijking van niks. Ik vind het een allesomvattende vergelijking. Kan me niet schelen wat een encyclopedie of wikipedia ervan denkt. Het is gewoon zo dat elk woord waar kanker in voorkomt en wat gebruikt wordt om iets op een negatieve manier te verduidelijken, mij (en anderen) gewoon een naar gevoel geeft. Kun je nog zo hard gaan gooien met feiten, maar feiten zeggen niks over wat een woord met iemand doet. Jammer dat je dat niet inziet smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:35

TGR schreef:
Maple schreef:
TGR schreef:

Dat is een vergelijking van niks laughcry

http://www.encyclo.nl/begrip/kankeren
Ik vind het helemaal belachelijk dat het een sociaal acceptabel woord is. Voor mij, en met mij nog heel veel meer mensen betekend het toch vechten tegen een nare ziekte. Ik blijf er dan ook bij dat het een onnodig woord is waar ik mensen op zal blijven aanspreken. En niet omdat ik de betekenis niet begrijp.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:39

Maple schreef:Ach, dan vind jij het een vergelijking van niks. Ik vind het een allesomvattende vergelijking. Kan me niet schelen wat een encyclopedie of wikipedia ervan denkt. Het is gewoon zo dat elk woord waar kanker in voorkomt en wat gebruikt wordt om iets op een negatieve manier te verduidelijken, mij (en anderen) gewoon een naar gevoel geeft. Kun je nog zo hard gaan gooien met feiten, maar feiten zeggen niks over wat een woord met iemand doet. Jammer dat je dat niet inziet smile

Feiten zijn feiten, dat jij er dan iets voelt bij ieder woord waar die letters in zitten, daar kan ik niets aan doen. Maar het verdraaien van feiten omdat je iets voelt, dat is krom en kwetst mij weer omdat ik word beticht van het gebruiken van kanker als krachtterm.

Kankeren is geen krachtterm
Kankerrooster is wel een krachtterm

Dat is gewoon feitelijk zo en ik vind het jammer dat jij dat niet inziet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:43

Ik trek me terug uit het Nocafe. Omdat Mozz er ook geestelijk moeder van is, draag ik alles over aan haar. Hier hoef mijn ban niet te worden opgeheven en mag dit acc verwijderd worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:44

Chapeau. Koop een taart en vier het.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:45

Frutsel> ga je nu hier ook weg ?

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 12 aug 2011 - 21:46

Zusje, ik heb nooit geweten dat jij achter het forum zat, maar ik vind het wel heel jammer dat je niet meer onder je eigen naam gaat posten. Je hebt een interessant leven om over mee te lezen smile Hopelijk kom je nog terug!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:47

Frutsel, waarom wil je ineens niet meer betrokken zijn bij het NO cafe?

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 12 aug 2011 - 21:49

Nou wil ik hier ook eens even wat inhoudelijks over kwijt, hoor.

Ik begrijp niet waarom hier nou zo'n enorm drama om gemaakt wordt. Werkelijk waar niet. Ik heb geen problemen met Wendy en hoe ze het hier doet hoor, echt niet. Maar ik begrijp dat Bazinga heeft geprovoceerd door 'Schaap' naar CBL te sturen nadat die een racistisch berichtje had ontvangen, en daarover doorging. En omdat ze toen een nieuw account aangemaakt had tijdens haar ban, heeft ze een permanente ban gekregen, omdat ze ermee doorging.

Maar jeetje, als dat alles is... er zijn wel ergere en heftigere dingen dan dat gezegd en gedaan hier. Er wordt nou helemaal gepraat van 'hoe DURF je nog hier te komen en dat te vragen' en 'na wat je allemaal gedaan hebt', mijn god, waar gaat dit helemaal over? Wat heeft ze nou helemaal gedaan? Oke, CBL was gekwetst en dat heeft ze niet serieus genomen en gebagatelliseerd. Heeft ze CBL bewust gekwetst? Heeft ZIJ zich racistisch uitgelaten tegenover CBL? Ik vind oprecht dat er wel ergere dingen gebeuren waar mensen ook geen ban voor krijgen. Ik vind bijvoorbeeld dat TGR hier keihard over het gevoel van Française en Maple heenwalst met het goedpraten van het woord kanker. Die twee meiden geven duidelijk aan dat dat hun grens overgaat, maar TGR gaat door. Dan doe je het dus bewust. Dat vind ik erger dan wat Bazinga gedaan heeft.

En dan moet Bazinga hier keihard door het stof en zich dik gaan zitten schamen? Nou, daar zou ik persoonlijk ook voor passen. Ik vind werkelijk waar dat hier zo heftig op gereageerd wordt op dat nieuwe forum. 'Die mensen zitten tegen het oude forum aan te schoppen', nou, wat een onzin. Het gaat 'daar' niet eens over 'hier'! Het gaat 'hier' wel continu over 'daar'. En er wordt gesproken alsof iedereen die daar zit maar stom en fout en schandalig bezig is geweest. Ik vind het een erg onverdraagzame sfeer met zich meebrengen. En dan vooral hier.

Wendy, ik vind het fijn dat je dit forum hebt opgezet, leuk ook dat jij erachter zit, en het biedt ons allemaal een platform om door te gaan waar Yes gestopt is. Logisch ook dat er regels zijn. Ik kan me ook voorstellen dat je echt een vreselijke dag had met wat je allemaal is overkomen, en dat hakt er goed in. Ik denk wél dat je het hebt laten meespelen in je handelen op het forum, en dat is denk ik niet je bedoeling geweest. Ik vind het ook goed dat je je hier openstelt en dit aangeeft. Dapper. Ik hoop dat die shit die je hebt meegemaakt een plek krijgt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:50

Goed dat je wat duidelijkheid verschaft Admin..

Ik hoop dat iedereen hier uiteindelijk weer terug kan komen.. Mozzarella, Bazinga, Reva en alle andere mensen die weg zijn gegaan..

Gast
Gast

Storm schreef:Frutsel, waarom wil je ineens niet meer betrokken zijn bij het NO cafe?
Wie is frutsel?

Gast
Gast

Francaise_ schreef:
Storm schreef:Frutsel, waarom wil je ineens niet meer betrokken zijn bij het NO cafe?
Wie is frutsel?
Trisha/Bazinga.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:51

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Wie is frutsel?
Trisha/Bazinga.
Niet zo snel jij. Ik was al weer aan het deleten Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:52

Francaise_ schreef:
Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Wie is frutsel?
Trisha/Bazinga.
Niet zo snel jij. Ik was al weer aan het deleten Wink
angel ik ben Snelle Jelle!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:53

RYW, ik dnek dat jij ene omgekeerde wereld creëert. Natuurlijk is de ban van Baznga terecht en natuurlijk was het iets kleins en natuurlijk vrbaast het me dat het zo geëscaleerd is. Maar in mijn ogen is het juist zo geëscaleerd met het ontstaan van het nieuwe forum. Ik denk dus dat je de verkeerde mensen erop aanspreekt. De mensen die je erop aan zou moeten spreken, zitten op dat andere forum.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: