Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 6 van 21
Pagina 6 van 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Het enige wat er over Joy is gezegd is dat ik van mening ben dat zij een mod is. Nou, dat is heel erg.Storm schreef:vanwaar deze uitval ineens? Ik heb je nooit uitschot genoemd o.i.d, ik heb volgens mij nog niet eens iets kwaads over je gezegd. Ik heb het over een PAAR (nee, want niet alle forummers die daar zitten doen nare uitspraken) die naar hebben zitten roddelen over Joy en Smikkell. Daar doelde ik op, en dat vind ik respectloos.Frutsel schreef:Storm schreef:Eens.Maura schreef:RYW schreef:
Er is, zowel hier en daar, veel gezegd in emotie. Prima. Maar met de vinger één kant op wijzen is grwoon kortzichtig en onrealistisch.
Maar ik praat voor mezelf en wat mij is opgevallen. En hier zijn de dingen die daar zijn gezegd, niet gezegd. Er is wel vol verbazing gesproken over, maar niet op het niveau waar het 'andere forum' op een gegeven moment op zat. Maar zoals ik gisteren ook al zei, ik ben niet tegen op het andere forum, ik ben tegen de uitlatingen die daar zijn gedaan. En het vingertje deze kant opwijzen kan ook, maar er is hier niet respectloos gesproken over andere forummers. Sowieso niet door mij. Iedereen moet ook vooral doen waar ze zin in hebben, dat doe ik ook, maar ik was zeer verbaast over het feit dat dames die hier kwamen met plezier, alles 'hier' opeens slecht vonden en het gerechtvaardigd vonden om 'daar' te roddelen. Tot op het kwetsende af.
Sorry? ... Hallo, ik was gister uitschot! Doe éffe normaal! Omdat ik dat forum had opgezet, was ik hier opeens een verboden onderwerp? Inge opent een topic 'Ik mis Tris' en 5sec later was-ie weg! Hoe eerlijk is dat?
Nogmaals; ik erken mijn fouten, wel jammer dat ik de enige ben.
Gast- Gast
Francaise, dat is niet waar. Ik heb veel ergere dingen gelezen over haar, die ik nu niet ga herhalen. Maar dat weet je zelf ook best, dat er niet alleen gezegd is dat zij een mod is.
Gast- Gast
Frutsel schreef:Sorry? ... Hallo, ik was gister uitschot! Doe éffe normaal! Omdat ik dat forum had opgezet, was ik hier opeens een verboden onderwerp? Inge opent een topic 'Ik mis Tris' en 5sec later was-ie weg! Hoe eerlijk is dat?
Nogmaals; ik erken mijn fouten, wel jammer dat ik de enige ben.
Persoonlijk heb ik mij nergens vuil aan gemaakt. Ik heb geen forummers beledigd en heb geluisterd (gelezen) naar ieders verhalen. Nu blijken alle verhalen hetzelfde te zijn en op basis daarvan heb ik een mening gevormd. De mening in deze is dat ik het zeer spijtig vind dat het hier 48u heeft gerommeld (zoals onweer) en vervolgens tot een uitbarsting is gekomen. Dat hier mensen voor zijn 'gestrafd' vond ik eigenlijk niet meer dan normaal.
En weet je waarom het topic is weggehaald? Want dat is nogal logisch. Om niet een nieuwe rel te ontlokken. Dat heeft niets met jou persoonlijk te maken. Mag toch aannemen dat je dat wel weet?
Gast- Gast
Omdat je het eens bent met de stelling dat er hier niet respectloos zou zijn gesproken.
Nee je hebt me geen uitschot genoemd, dit hele forum, of iig de mods, hebben mij als uitschot laten vóélen, door alles wat ook maar betrekking had op mij, gelijk te verwijderen. Een topic als 'Ik mis Tris' verwijderen binnen een minuut, waar gaat dat dan over?
Ik vind 't allemaal zo zo zo hypocriet!
Nee je hebt me geen uitschot genoemd, dit hele forum, of iig de mods, hebben mij als uitschot laten vóélen, door alles wat ook maar betrekking had op mij, gelijk te verwijderen. Een topic als 'Ik mis Tris' verwijderen binnen een minuut, waar gaat dat dan over?
Gast- Gast
Storm schreef:Francaise, dat is niet waar. Ik heb veel ergere dingen gelezen over haar, die ik nu niet ga herhalen. Maar dat weet je zelf ook best, dat er niet alleen gezegd is dat zij een mod is.
+1
Gast- Gast
xxDila schreef:Storm schreef:Echt niet waar, hoor. Er zijn een hoop mensen daar nog niet aangemeld die gewoon hier willen blijven forummen.xxDila schreef:Punk'd schreef:Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
En wie zijn dat dan behalve de mensen met een ban, forumt volgens mij iedereen op beide. Dus ik kan me niet herinneren dat bovenstaand is gebeurd... Maar goed ik kan ook wat gemist hebben..
Daarmee doelde ik dus op de mensen die zich wel daar hebben aangemeld, lijkt me logisch toch. Dat die mensen nog op beide komen. En ik dus nog geen mensen heb ontdekt die hier echt weg weg zijn & daar zich hebben aangemeld..
Volgens mij is Jade wel weg hier hoor.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
RYW schreef:Maple schreef:RYW schreef:Maple schreef:Mjah. Ik zou alle reacties in dit topic verwijderen en dit topic sluiten en sticky maken. Heeft Wendy in elk geval de gelegenheid gehad om haar woordje te doen, iedereen de gelegenheid gehad om het te lezen en wordt er vervolgens geen oeverloze discussie meer gevoerd. Want weet je, ik heb hier helemaal geen zin in.
Dit forum bestaat nu een maand of 9 en ik heb hier al die tijd me plezier gezeten, en ik ga nog veel langer hier met plezier zitten. Oh zo. Kan me geen ruft schelen dat er blijkbaar mensen zijn die het in deze discussie niet met me eens zijn en die me nog altijd m'n oude Madison-stempel willen geven (want dat is wel het onderbuikgevoel wat ik een beetje krijg... er zijn er meer die zeggen wat ik ook zeg en die worden er niet uit gevist).
Nou, ik weet niet of je op mij doelt met je Madison-stempel, maar ik wist niet eens dat jij een stempel had, laat staan dat ik 'm je wil geven. Nogmaals, ik heb niks tegen jou en ik hoop ook dat je lekker met plezier kan doorforummen, maar ik vind gewoon echt dat jij nu in deze issue niet eerlijk bezig bent.
Ik heb dat ook nergens ontkend, beter nog, ik heb dat toegegeven, maar daar heb ik dan weer geen reactie op gehad. Maar er zijn er meer met mij die niet eerlijk bezig zijn. Aan beide kanten.
Van mij heb je daar wel een reactie op gehad hoor, namelijk dat ik het hypocriet vind. En als er meerderen niet eerlijk zijn, dan 'mag' jij ook niet eerlijk zijn? Wat is dat nou voor logica? Hoe brengt dat gedrag jou nou in de positie om over anderen te oordelen?
Dat is jouw eigen interpretatie. Ik vind het niet meer dan logisch dat mensen nu hun mening geven over de situatie en de betrokken mensen. Wat ik meer bedoelde was dat ik er nu wederom uitgevist word, maar dat anderen blijkbaar door mogen gaan met datzelfde wat ik nu doe.
Maar ik ga maar eens wat nuttigs doen, want dit leidt nergens toe.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Storm schreef:Echt niet waar, hoor. Er zijn een hoop mensen daar nog niet aangemeld die gewoon hier willen blijven forummen.xxDila schreef:Punk'd schreef:Ik heb het over mensen die hun account hier verwijderen en daar verder gaan. Dat vind ik respectloos
En wie zijn dat dan behalve de mensen met een ban, forumt volgens mij iedereen op beide. Dus ik kan me niet herinneren dat bovenstaand is gebeurd... Maar goed ik kan ook wat gemist hebben..
Precies. Ik ben er bijvoorbeeld ook niet aangemeld.
Daar gaat het toch niet over.. Ik heb het over de mensen die zich al welhebben aangemeld, lijkt me logisch toch? Dat die nog op beide aan het forummen zijn..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Frutsel schreef:Omdat je het eens bent met de stelling dat er hier niet respectloos zou zijn gesproken.
Dat is iets waar ik me niet schuldig aan maak.
En je mag voelen wat je voelt, maar snap je ook wat zij gisteren hebben gevoeld?
Gast- Gast
Nee hoor, ik ben het niet eens met dat er hier niet respectloos is gesproken. Het topic 'waar is' is niet voor niks verwijderd, en ik vind het OOK respectloos om over een forummer te gaan lullen, en als je er achter komt dat zij er nog is, ineens als een malle die informatie te gaan verwijderen. Laat het dan gewoon staan..Frutsel schreef:Omdat je het eens bent met de stelling dat er hier niet respectloos zou zijn gesproken.
Maar goed, veel van wat er gister is gebeurd (zowel hier als daar) vind ik niet kunnen.
Gast- Gast
Maple schreef:RYW schreef:Maple schreef:RYW schreef:Maple schreef:Mjah. Ik zou alle reacties in dit topic verwijderen en dit topic sluiten en sticky maken. Heeft Wendy in elk geval de gelegenheid gehad om haar woordje te doen, iedereen de gelegenheid gehad om het te lezen en wordt er vervolgens geen oeverloze discussie meer gevoerd. Want weet je, ik heb hier helemaal geen zin in.
Dit forum bestaat nu een maand of 9 en ik heb hier al die tijd me plezier gezeten, en ik ga nog veel langer hier met plezier zitten. Oh zo. Kan me geen ruft schelen dat er blijkbaar mensen zijn die het in deze discussie niet met me eens zijn en die me nog altijd m'n oude Madison-stempel willen geven (want dat is wel het onderbuikgevoel wat ik een beetje krijg... er zijn er meer die zeggen wat ik ook zeg en die worden er niet uit gevist).
Nou, ik weet niet of je op mij doelt met je Madison-stempel, maar ik wist niet eens dat jij een stempel had, laat staan dat ik 'm je wil geven. Nogmaals, ik heb niks tegen jou en ik hoop ook dat je lekker met plezier kan doorforummen, maar ik vind gewoon echt dat jij nu in deze issue niet eerlijk bezig bent.
Ik heb dat ook nergens ontkend, beter nog, ik heb dat toegegeven, maar daar heb ik dan weer geen reactie op gehad. Maar er zijn er meer met mij die niet eerlijk bezig zijn. Aan beide kanten.
Van mij heb je daar wel een reactie op gehad hoor, namelijk dat ik het hypocriet vind. En als er meerderen niet eerlijk zijn, dan 'mag' jij ook niet eerlijk zijn? Wat is dat nou voor logica? Hoe brengt dat gedrag jou nou in de positie om over anderen te oordelen?
Dat is jouw eigen interpretatie. Ik vind het niet meer dan logisch dat mensen nu hun mening geven over de situatie en de betrokken mensen. Wat ik meer bedoelde was dat ik er nu wederom uitgevist word, maar dat anderen blijkbaar door mogen gaan met datzelfde wat ik nu doe.
Maar ik ga maar eens wat nuttigs doen, want dit leidt nergens toe.
Ik reageerde in eerste instantie op jou, omdat jouw reacties van gisteren en vandaag me erg opvielen. Vervolgens ontstaat er een discussie tussen jou en mij. Ik vis je nergens uit hoor, ik vind het alleen hypocriet zoals je reageert. En ik weet niet zo goed wie je precies bedoelt met 'anderen', maar ik vind het opvallend dat je er telkens anderen bij betrekt. Ik spreek je aan over iets in JOUW posts wat me opvalt, en jij zegt telkens 'ja maar anderen doen het ook'. Hoe moet ik het dan anders interpreteren?
Van anderen vind ik oneerlijkheid ook niet goed, maar ik was nu gewoon even met jou in discussie.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Francaise, dat is niet waar. Ik heb veel ergere dingen gelezen over haar, die ik nu niet ga herhalen. Maar dat weet je zelf ook best, dat er niet alleen gezegd is dat zij een mod is.
Dat klopt, één iemand heeft iets ergers over haar gezegd wat op dit forum ook al eens gestaan heeft.
In beide kampen zitten gewoon fouten, en dat is prima, maar hey, voorlopig wordt er alleen maar met vingertjes gewezen en maar weinig mensen zoeken het ook bij zichzelf. Maar weinig mensen kijken naar wat ZIJZELF voor aandeel hebben in het conflict. Ironisch genoeg zijn de enigen van wie ik daar écht wat van terugzie Wendy in de openingspost, en Trisha.
RYW- Ratel
Ik kap ermee. Hier is niet uit te komen en ik begrijp dat mods 't druk hebben, maar ik heb een ban gekregen omdat ik een grap maakte, waar iemand zich beledigd zou door voelen en dat moet allemaal maar logisch zijn, maar al die steken onder water worden genegeerd.
Prima, ik ben er helemaal klaar mee...
Ik kom er met liefde voor uit, dat ik fouten heb gemaakt, maar dat iedereen hier zo heilig gaat zitten doen, terwijl er kéíhard gehuicheld wordt, gaat me te ver.
Mijn ban wordt opgeheven, als ik het andere forum verwijder. Uit respect voor Wendy, heb ik me teruggetrokken van dat forum, maar ik ga het niet verwijderen, het is niet alleen mijn forum, dus mijn ban wordt ook niet opgeheven. Dikke prima, ik vind 't best.
Nogmaals; jammer dat er geen fouten worden erkend en dat 't allemaal aan mij zou liggen door dat andere forum. Ik blijf me alleen afvragen; wat maakt het nou úít... Er wordt toch wel geluld, altijd en overal, er worden wel manieren verzonnen. Dus er is over Joy geluld; dus? Dacht men niet dat ze al uitgebreid is besproken op Facebook? Whatsapp? Hyves? MSN? En het biechttopic; dacht je niet dat men allang heeft lopen vissen en zoeken naar wie er achter zat? Dat er namen worden gekoppeld aan mogelijke biechtjes? En dat zoiets weer uitgebreid wordt besproken op ál die Social Media?
Waar struikelt iedereen zo hard over? Dat forum was nooit bedoeld om te kwetsen, maar om met meer vrijheid te kunnen forummen. Ik zou nooit zoveel problemen hebben gehad met een ban, tot er een IP ban van werd gemaakt. En dan wordt álles verwijderd, met betrekking tot mij én dat forum, nu worden mensen op 't Nocafe uitgemaakt voor zielige mensen etc, waar is dat respect dan? Of verdienen wij geen respect meer, omdat we op dat forum zitten? Verdien ik geen respect meer, omdat ik dat forum heb aangemaakt, omdat ik meer vrijheid wilde tijdens het forummen?
Als dat zo is; prima, dan ben ik blij op zoek te gaan naar een ánder forum..
Ik kom er met liefde voor uit, dat ik fouten heb gemaakt, maar dat iedereen hier zo heilig gaat zitten doen, terwijl er kéíhard gehuicheld wordt, gaat me te ver.
Mijn ban wordt opgeheven, als ik het andere forum verwijder. Uit respect voor Wendy, heb ik me teruggetrokken van dat forum, maar ik ga het niet verwijderen, het is niet alleen mijn forum, dus mijn ban wordt ook niet opgeheven. Dikke prima, ik vind 't best.
Nogmaals; jammer dat er geen fouten worden erkend en dat 't allemaal aan mij zou liggen door dat andere forum. Ik blijf me alleen afvragen; wat maakt het nou úít... Er wordt toch wel geluld, altijd en overal, er worden wel manieren verzonnen. Dus er is over Joy geluld; dus? Dacht men niet dat ze al uitgebreid is besproken op Facebook? Whatsapp? Hyves? MSN? En het biechttopic; dacht je niet dat men allang heeft lopen vissen en zoeken naar wie er achter zat? Dat er namen worden gekoppeld aan mogelijke biechtjes? En dat zoiets weer uitgebreid wordt besproken op ál die Social Media?
Waar struikelt iedereen zo hard over? Dat forum was nooit bedoeld om te kwetsen, maar om met meer vrijheid te kunnen forummen. Ik zou nooit zoveel problemen hebben gehad met een ban, tot er een IP ban van werd gemaakt. En dan wordt álles verwijderd, met betrekking tot mij én dat forum, nu worden mensen op 't Nocafe uitgemaakt voor zielige mensen etc, waar is dat respect dan? Of verdienen wij geen respect meer, omdat we op dat forum zitten? Verdien ik geen respect meer, omdat ik dat forum heb aangemaakt, omdat ik meer vrijheid wilde tijdens het forummen?
Gast- Gast
Frutsel schreef:Ik kap ermee. Hier is niet uit te komen en ik begrijp dat mods 't druk hebben, maar ik heb een ban gekregen omdat ik een grap maakte, waar iemand zich beledigd zou door voelen en dat moet allemaal maar logisch zijn, maar al die steken onder water worden genegeerd.
Tris, meen je dat dikgedrukte nou serieus?
RYW- Ratel
Wendy ziet dat andere forum niet zitten en ziet 't neit werken dat ik hier forummen, terwijl dat andere forum ook nog in de lucht is.
Gast- Gast
Ik vind het wel respect voor Trisha dat ze haar fouten toegeeft. En ook dat ze zich heeft terug getrokken van het andere forum, al zou dat in mijn ogen niet nodig zijn.
Gast- Gast
Zo'n drama heb ik sinds de brugklas al niet meer gezien... Volgens mij word alles door iedereen enorm uit zijn verband getrokken, en is al dit gejank totaal niet in verhouding tot wat er eigenlijk gebeurt is.
Verder vind ik het behoorlijk triest dat je tegenwoordig niet meer kankeren mag zeggen, omdat dat vergeleken word met de ziekte kanker. Dit heeft niets met elkaar te maken, en het lijkt me dat TGR heus wel weet dat een kankerdit of kankerdat mensen kan kwetsen. (En dat terwijl schelden met andere ziektes tegenwoordig sociaal geaccepteerd is, maar daar hoor je nooit iemand over.) (Bijvoorbeeld zoals overspannenheid/burn out in het andere forum op de hak word genomen door iemand, om daar bewust iemand mee te kwetsen. Dat vind ik pas laag.
En nee daarmee bedoel ik helemaal niet dat de ene ziekte erger is als het andere, het is een voorbeeld.)
Jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Verder vind ik het behoorlijk triest dat je tegenwoordig niet meer kankeren mag zeggen, omdat dat vergeleken word met de ziekte kanker. Dit heeft niets met elkaar te maken, en het lijkt me dat TGR heus wel weet dat een kankerdit of kankerdat mensen kan kwetsen. (En dat terwijl schelden met andere ziektes tegenwoordig sociaal geaccepteerd is, maar daar hoor je nooit iemand over.) (Bijvoorbeeld zoals overspannenheid/burn out in het andere forum op de hak word genomen door iemand, om daar bewust iemand mee te kwetsen. Dat vind ik pas laag.
En nee daarmee bedoel ik helemaal niet dat de ene ziekte erger is als het andere, het is een voorbeeld.)
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Maar ehmz, wie zegt dan dat ze zielig zijn, omdat ze naar een ander forum zijn gegaan? Dat heb ik wederom nergens gelezen. Wordt wellicht tijd dat ik een bril aanschaf?
Gast- Gast
Dat kun je het beste aan Joy zelf vragen. Ik vind het niet eerlijk om nu PM's uit te delen over wat daar gezegd is over haar.Maura schreef:Storm, wat is daar gezegd? PM mag ook.
Gast- Gast
Maar wat wordt hier nu eigenlijk aan vrijheid gemist? Ik snap dat niet zo?
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Storm schreef:Dat kun je het beste aan Joy zelf vragen. Ik vind het niet eerlijk om nu PM's uit te delen over wat daar gezegd is over haar.Maura schreef:Storm, wat is daar gezegd? PM mag ook.
Dat wat er is gezegd over haar heb ikzelf meegekregen. Ik dacht dat je ergens anders op doelde.
Gast- Gast
Gizmo schreef:Maar wat wordt hier nu eigenlijk aan vrijheid gemist? Ik snap dat niet zo?
Ik mis niets aan vrijheid. Ik vind het eigenlijk al vrij genoeg.
Gast- Gast
Starla schreef:Zo'n drama heb ik sinds de brugklas al niet meer gezien... Volgens mij word alles door iedereen enorm uit zijn verband getrokken, en is al dit gejank totaal niet in verhouding tot wat er eigenlijk gebeurt is.
Kanker is nu eenmaal een ziekte die nu nog voorkomt. Volgens mij is het nooit een sociaal geaccepteerd woord geweest. Als je weet dat je er mensen mee kwetst, waarom geen rekening houden daarmee?
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Maple schreef:Jammer dat je weggaat, Smik, maar begrijp het wel en ben het met je eens. Heb het niet volledig meegekregen en het verbaast me dat zoiets kleins zo verschrikkelijk opgeblazen moet worden tot iets enorms. Het gign om PM's begreep ik, de ban was terecht, maar kijk watvoor drama Bazinga en consorten hebben geschopt hier. Ik snap er nog steeds niks van hoe het zó uit de hand heeft kunnen lopen en ik snap, los van die PM's nog altijd niet wie wat allemala gezegd heeft. Wat ene trieste bedoening van sommigen. Jammer dat mensen zich bij de eerste de beste rel laten kennen en meteen een nieuw forum opzetten. Zó dramatisch is een ban ook weer niet, ik bedoel, hoe levenloos ben je dan...
Maar jammer dat je gaat, Smik Begon je idd net wat meer te waarderen.
Deze, bijvoorbeeld, Maura...
RYW- Ratel
Pagina 6 van 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen