Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 13 van 21
Pagina 13 van 21 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Admin is gewoon een account wat ieder forum heeft, dat heeft het andere forum ook. Burgemeester Lisa is dan meer een gebruikersnaam zeg maar.
Gast- Gast
Sassa schreef:
Dan moet dat er maar bij gezegd worden want dat kon ik absoluut niet uit de opmerkingen opmaken...
In elk geval niet uit de laatste "discussie".
In het foto topic meen ik.
Nou ja, laat maar zitten. Ik vind het heel jammer dat je aan 'de andere kant' moeders van hier belachelijk maakt. Maar ik denk dat jij dat weer anders ziet en dat we er toch niet uitkomen. We agree to disagree, denk ik zo.
Gast- Gast
Wie heeft er nu last van dat andere forum op dit moment? Gisteren had iedereen last van elkaar, en gisteren zijn op beide plekken verkeerde dingen gezegd, dus één kant op wijzen is niet eerlijk he...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Wie heeft er nu last van dat andere forum op dit moment? Gisteren had iedereen last van elkaar, en gisteren zijn op beide plekken verkeerde dingen gezegd, dus één kant op wijzen is niet eerlijk he...
Heb je het nu over Minneke? Zij heeft het nu over een gebeurtenis van een paar weken geleden waar Sassa op het andere forum over sprak, heeft niet zoveel te maken met 'last hebben van het andere forum' of met een kant op wijzen. Het is niet dat Sassa daar een andere Sassa is dan hier, lijkt mij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
_Leaf_ schreef:Sorry hoor TGR, maar doe ajb niet alsof je zo heilig bent en nooit iemand kwetst. Mij heb je enorm gekwetst met een bepaalde opmerking. En ja, het mag dan maar een forum zijn, weinig verdrietigers dan jouw opmerking was er op dat moment niet. Papa was vermist, we vreesden voor zelfmoord, en jij kwam er doodleuk mee aankakken dat je vond dat papa aandacht trok, het toch nooit zou doen, en dat ik me dus min of meer aanstelde. Ik kon er op dat moment niet op reageren, daar had ik de kracht niet voor, maar het zit me nog steeds heel hoog.
Wil je nu ook met mij bij Paagman gaan zitten en even wat literatuur over zelfdoding doorspitten? Je bent uitgenodigd.
Dat was een pijnlijke en niet tactische klote opmerking
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Susan schreef:RYW schreef:Wie heeft er nu last van dat andere forum op dit moment? Gisteren had iedereen last van elkaar, en gisteren zijn op beide plekken verkeerde dingen gezegd, dus één kant op wijzen is niet eerlijk he...
Heb je het nu over Minneke? Zij heeft het nu over een gebeurtenis van een paar weken geleden waar Sassa op het andere forum over sprak, heeft niet zoveel te maken met 'last hebben van het andere forum' of met een kant op wijzen. Het is niet dat Sassa daar een andere Sassa is dan hier, lijkt mij.
Nee, ik had het niet over Minneke. Meer over Maura's opmerking.
RYW- Ratel
Inge schreef:_Leaf_ schreef:Sorry hoor TGR, maar doe ajb niet alsof je zo heilig bent en nooit iemand kwetst. Mij heb je enorm gekwetst met een bepaalde opmerking. En ja, het mag dan maar een forum zijn, weinig verdrietigers dan jouw opmerking was er op dat moment niet. Papa was vermist, we vreesden voor zelfmoord, en jij kwam er doodleuk mee aankakken dat je vond dat papa aandacht trok, het toch nooit zou doen, en dat ik me dus min of meer aanstelde. Ik kon er op dat moment niet op reageren, daar had ik de kracht niet voor, maar het zit me nog steeds heel hoog.
Wil je nu ook met mij bij Paagman gaan zitten en even wat literatuur over zelfdoding doorspitten? Je bent uitgenodigd.
Nou idd, wat een opmerking zeg
Tjeetje wat een mierengeneuk allemaal zeg. Zowel hier als op het No forum. Ik ben een paar dagen niet online geweest dus ik heb veel gemist maar wat ik hier nu allemaal lees Het lijkt wel of iedereen nu opeens iets tegen iedereen heeft. Het lijkt hier wel op een basisschool
Wendy, respect hoe jij het doet en deed en ik hoop dat het snel allemaal overwaait hier.
Wendy, respect hoe jij het doet en deed en ik hoop dat het snel allemaal overwaait hier.
Gast- Gast
+1Razz_ schreef:Tjeetje wat een mierengeneuk allemaal zeg. Zowel hier als op het No forum. Ik ben een paar dagen niet online geweest dus ik heb veel gemist maar wat ik hier nu allemaal lees Het lijkt wel of iedereen nu opeens iets tegen iedereen heeft. Het lijkt hier wel op een basisschool
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
JE-ZUS! Heb me nog nergens mee bemoeid en ben dat ook niet van plan, aangezien alles al gezegd is, maar wil toch nog wel even kwijt dat ik het erg jammer vind dat het hier zo uit de hand is gelopen en dat er een ander forum is opgericht. Dit laatste vind ik erg kinderachtig, maar ik hou dan ook totaal niet van 'kliekjesvorming' en dat lijkt me een beetje het geval daar.
Hoe dan ook, ik hoop dat de rust snel wederkeert en we weer gewoon gezellig kunnen forummen, want ik kom hier graag en ben voorlopig niet van plan hier weg te gaan. Zusje, laat je niet kisten, you did a good job!
Hoe dan ook, ik hoop dat de rust snel wederkeert en we weer gewoon gezellig kunnen forummen, want ik kom hier graag en ben voorlopig niet van plan hier weg te gaan. Zusje, laat je niet kisten, you did a good job!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Inge schreef:_Leaf_ schreef:Sorry hoor TGR, maar doe ajb niet alsof je zo heilig bent en nooit iemand kwetst. Mij heb je enorm gekwetst met een bepaalde opmerking. En ja, het mag dan maar een forum zijn, weinig verdrietigers dan jouw opmerking was er op dat moment niet. Papa was vermist, we vreesden voor zelfmoord, en jij kwam er doodleuk mee aankakken dat je vond dat papa aandacht trok, het toch nooit zou doen, en dat ik me dus min of meer aanstelde. Ik kon er op dat moment niet op reageren, daar had ik de kracht niet voor, maar het zit me nog steeds heel hoog.
Nou idd, wat een opmerking zeg
+ 1 TGR staat wel bekend om haar belachelijke opmerkingen, ook tegen mij, maar dit gaat echt TE VER, hoe ziekelijk ben je dan...
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wat jammer Zusje, dat het allemaal zo moet gaan. Ik heb alle commotie (gelukkig) gemist, dus ik snap het nog niet heel goed allemaal. Jammer dat je niet meer "gewoon" mee wilt kletsen, maar ik snap het als je momenteel afstand wilt nemen. Ik heb het hier altijd erg naar mijn zin. Al ben ik niet zo heel erg bekend, post ik niet zo heel veel....Ik moet toch meerdere keren op een dag hier komen spieken. Ik heb dus wel degelijk een verslaving!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hier nog 1 verslaafd!
Ik vind dat Zusje & de moderators een prima job hebben gedaan, waarin niemand expres gekort werd, heb het hier altijd erg fijn gevonden.
Er zijn heus wel wat mensen waar ik minder mee heb, maar dat is ook in de normale samenleving.
Hoop dat de rust snel weer wederkeerd, ik wil hier namelijk voorlopig ook nog niet weg.
Ik vind dat Zusje & de moderators een prima job hebben gedaan, waarin niemand expres gekort werd, heb het hier altijd erg fijn gevonden.
Er zijn heus wel wat mensen waar ik minder mee heb, maar dat is ook in de normale samenleving.
Hoop dat de rust snel weer wederkeerd, ik wil hier namelijk voorlopig ook nog niet weg.
Gast- Gast
Ik heb echt helemaal niets meegekregen van dit.
Wat is er toch gebeurd? Kan iemand me bijpraten? in a nutshell?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
TGR, waarom heb je je bericht verwijderd / waarom is je bericht verwijderd?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
2CKC2 schreef:Ik heb echt helemaal niets meegekregen van dit.
Ik stuur je wel even een PM
RYW- Ratel
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er aan de hand is! Kom net terug van vakantie. Zou je hem mss ook naar mij willen sturen?RYW schreef:2CKC2 schreef:Ik heb echt helemaal niets meegekregen van dit.
Ik stuur je wel even een PM
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
- Vrijdag in het "Waar is....?"-topic noemde Mozzarella iemand lelijk vroeg Reva waar iemand met een mannelijk gezicht en een (vieze) oude vriend was. Daarna vroeg Mozzarella waar iemand met (vieze) gele tanden en een teckel was. Een aantal forummers ging erop door en is geband. Toen Mozzarella vernam dat de persoon over wie het ging nog op het forum komt, heeft ze haar bericht direct verwijderd.
- Iemand stuurde onder een nieuw account CBL een PM met 'Aap'. CBL opende een topic daarover, waarop Bazinga een grap uithaalde door 'schaap' en 'geit?' te pm'en. Vanwege het kwetsen is Bazinga geband. Ze maakte een nieuw account om uitleg te vragen, maar dat is tegen de banregels en daarom kreeg ze een IPban.
Mozzarella en Bazinga hebben een nieuw forum opgezet, nocafe op actieforum.com, waar beledigen is toegestaan geen censuur is. Beledigen is niet toegestaan, maar Mozzarella's grens ligt ergens anders dan die van Yescafe. Bazinga heeft onder een ander IPadres een nieuw account gemaakt hier.
Wendy/Zusje blijkt dit forum gemaakt te hebben. Zusje heeft aangeboden de IPban te verwijderen als Bazinga nocafe verwijderd. Bazinga wil dat niet omdat nocafe ook van Mozz is, dus ze houdt haar ban, maar Bazinga post niet meer op nocafe.
Op Nocafe en hier hebben sommige gebruikers verteld wat ze nou echt van een aantal forummers vinden wat heeft geleid tot lange discussies. Je kunt nu kiezen in welk kamp je wil of dat je geen kampen wil ;-).
- Iemand stuurde onder een nieuw account CBL een PM met 'Aap'. CBL opende een topic daarover, waarop Bazinga een grap uithaalde door 'schaap' en 'geit?' te pm'en. Vanwege het kwetsen is Bazinga geband. Ze maakte een nieuw account om uitleg te vragen, maar dat is tegen de banregels en daarom kreeg ze een IPban.
Mozzarella en Bazinga hebben een nieuw forum opgezet, nocafe op actieforum.com, waar
Wendy/Zusje blijkt dit forum gemaakt te hebben. Zusje heeft aangeboden de IPban te verwijderen als Bazinga nocafe verwijderd. Bazinga wil dat niet omdat nocafe ook van Mozz is, dus ze houdt haar ban, maar Bazinga post niet meer op nocafe.
Op Nocafe en hier hebben sommige gebruikers verteld wat ze nou echt van een aantal forummers vinden wat heeft geleid tot lange discussies. Je kunt nu kiezen in welk kamp je wil of dat je geen kampen wil ;-).
Laatst aangepast door Melis_je op zo 14 aug 2011 - 2:08; in totaal 3 keer bewerkt
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Uit betrouwbare bronnen heb ik begrepen dat CBL de eerste was die een PM stuurde met 'oprotten'.
Maar of dit waar is... dat weet ik nie... was er niet bij
Maar of dit waar is... dat weet ik nie... was er niet bij
Lejow- Lady Post-a-lot
Melis_je schreef:- Vrijdag in het "Waar is....?"-topic noemde Mozzarella iemand lelijk. Een aantal forummers ging erin mee en is geband.
Mozzarella en Bazinga hebben een nieuw forum opgezet, nocafe op actieforum.com, een site waar beledigen is toegestaan. Bazinga heeft onder een ander IPadres een nieuw account gemaakt hier.
Gast- Gast
Melis_je schreef:- Vrijdag in het "Waar is....?"-topic noemde Mozzarella iemand lelijk. Een aantal forummers ging erin mee en is geband.
Mozzarella en Bazinga hebben een nieuw forum opgezet, nocafe op actieforum.com, een site waar beledigen is toegestaan. Bazinga heeft onder een ander IPadres een nieuw account gemaakt hier.
Je snapt m nog niet echt geloof ik he...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Melis_je schreef:- Vrijdag in het "Waar is....?"-topic noemde Mozzarella iemand lelijk. Een aantal forummers ging erin mee en is geband.
Je snapt m nog niet echt geloof ik he...
Idd. Dat gebeurd juist niet op het andere forum. Er wordt alleen niet zo moeilijk gedaan als hier.
Gast- Gast
Lejow schreef:Je snapt m nog niet echt geloof ik he...
Ik zit niet in een kamp, hoor. Wat snap ik dan niet?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Lejow schreef:Je snapt m nog niet echt geloof ik he...
Ik zit niet in een kamp, hoor. Wat snap ik dan niet?
Stuk wat ik dik gedrukt heb.
Ik citeer van het No Cafe:
Ik wil je er graag op wijzen dat niet álles mag Geen discriminatie, geen racisme, ga niet mensen bewust kwetsen; hou 't leuk. Ik hou niet van nodeloos bannen, maar ban wel degelijk als 't nodig is.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik snap de logica van Melis_je wel, Mozz heeft een ban omdat ze iemand heeft beledigd, vervolgens zet ze een forum op waar ze boven schrijft dat je kunt zeggen wat je denkt zonder censuur of geban. Nogal logisch dat men dan denkt dat het een forum is waar je mag beledigen, aangezien ze juist wegens het overtreden van die regel een ban heeft.
Dat er in de praktijk niet zoveel beledigd wórdt, dat is een tweede.
Dat er in de praktijk niet zoveel beledigd wórdt, dat is een tweede.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 13 van 21 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...