Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Fijn, Lejow, dat jullie zo enthousiast zijn over dat KDV
Komt de baby op een babygroep of een verticale?
Wij hebben ons ook al ingeschreven voor het KDV, zijn van te voren niet wezen kijken, want ik ken het KDV namelijk al. Werk bij dezelfde stichting
Hebben jullie ook last van je bekken? Ik helaas wel, moet meer rust nemen van de VK en anders naar de fysio. Daar zit ik nou niet echt op te wachten...
Komt de baby op een babygroep of een verticale?
Wij hebben ons ook al ingeschreven voor het KDV, zijn van te voren niet wezen kijken, want ik ken het KDV namelijk al. Werk bij dezelfde stichting
Hebben jullie ook last van je bekken? Ik helaas wel, moet meer rust nemen van de VK en anders naar de fysio. Daar zit ik nou niet echt op te wachten...
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Hoi meiden,
Gister controle gehad, alles was weer goed en een mooi hartje gehoord.
Wat er van bloeduitslag al binnen was was goed, mijn HB was zelfs 7.9 dus helemaal goed! Dat was bij mijn vorige zwangerschap aan de lage kant.
Vandaag een vrije en kindloze-dag, zoontje is lekker bij oma.
Straks wel controle van de GGD.
Ga zo nog even de protocolle doorlezen en verder is het huis al helemaal schoon. Vind het wel spannend!
@ Lejow, fijn dat jullie een KDV hebben gekozen! En goed geshopt!!
@ Papillio, ja ik heb ook last van mijn bekken, heb het zelfde advies als jij hebt gekregen, vervelend he! Wat bij mij ook helpt is savonds een warme kruik er tegen aan leggen.
@ Cranberry, vervelend dat je je zo rot voelt! Idd aangeven bij de VK. Hopelijk voel je je snel weer beter
Gister controle gehad, alles was weer goed en een mooi hartje gehoord.
Wat er van bloeduitslag al binnen was was goed, mijn HB was zelfs 7.9 dus helemaal goed! Dat was bij mijn vorige zwangerschap aan de lage kant.
Vandaag een vrije en kindloze-dag, zoontje is lekker bij oma.
Straks wel controle van de GGD.
Ga zo nog even de protocolle doorlezen en verder is het huis al helemaal schoon. Vind het wel spannend!
@ Lejow, fijn dat jullie een KDV hebben gekozen! En goed geshopt!!
@ Papillio, ja ik heb ook last van mijn bekken, heb het zelfde advies als jij hebt gekregen, vervelend he! Wat bij mij ook helpt is savonds een warme kruik er tegen aan leggen.
@ Cranberry, vervelend dat je je zo rot voelt! Idd aangeven bij de VK. Hopelijk voel je je snel weer beter
Gast- Gast
Lejow schreef:Ook zo iets...
Donderdag hebben we een rondleiding bij een KDV, wat we tot nu toe gelezen hebben lijkt het ons geweldig! KDV in een verzorgingstehuis, waarbij ze veel samen doen met de opa's en oma's. Uurprijs is te doen enz.
Normaal geef ik mensen zelf tips waar ze op moeten letten als ze bij een KDV gaan kijken, heb er zelf tenslotte gewerkt..
En nu ik donderdag zelf ga weet ik het ineens niet meer whaha
Het kdv waar Y. naar toe gaat zit ook bij een verzorgingstehuis in het gebouw. Ook daar wordt er vaak wat gedaan met de bewoners van het verzorgingstehuis. Wat ik toen zag was het erg leerzaam voor de kleintjes en leuk voor de ouderen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Nee van mijn bekken heb ik gelukkig nog geen last. Ben er wel bang voor, want ben hypermobiel!
Hopen dat rust je helpt.
Het kindje zal op een babygroep komen, het zag er allemaal leuk uit. Luiers en eten inc enzo, ideaal!
Hopen dat rust je helpt.
Het kindje zal op een babygroep komen, het zag er allemaal leuk uit. Luiers en eten inc enzo, ideaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hey meiden, hoe gaat het hier? Ik heb alles wel gelezen en reageer even op wat ik heb onthouden!
@ Clapperdie: Kan me voorstellen dat je uren naar de echo kan kijken! Die van jou is ook echt mooi duidelijk. Ik vind die van ons minder duidelijk dan die van de termijnecho. Fijn dat de echoscopiste bij jou zo zeker was! Bij mij was ze 80% zeker, dus wel vrij zeker. Maar toch… nog een weekje en dan de 20 weken echo Bij ons is het babykamertje ook gewit, vorig jaar. Ik wil de muren wel een kleurtje geven omdat we witte meubeltjes hebben. Jullie hebben geloof ik geen witte meubeltjes of wel? Haha, wat grappig die toestand toen jullie naar hartje wilden luisteren!
@ Lejow: Leuk, een KDV bij een verzorgingstehuis! Fijn dat de rondleiding goed was! Wij moeten dat ook nu echt gaan regelen… beetje laat geloof ik, maar het is pas voor na de zomervakantie 2012.
@ Cranberrie: Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik heb ook van die periodes, dan voel ik me een paar dagen neerslachtig, maar daarna voel ik me weer goed. Het zullen de hormonen wel zijn, maar leuk is anders. Ik zou het ook aangeven bij de verloskundige.
@ Snoepy: Fijn dat alles weer goed was en je het hartje weer gehoord hebt!
@ All: Ik heb nu vrijwel elke ochtend bij wakker worden een harde(re) buik en soms ook 's nacht. Schijnt normaal te zijn en na het plassen verdwijnt het weer. Hebben jullie hier ook last van?
Ik had gisteren een tentamen en het leren daarvoor ging wat moeizamer omdat ik steeds wegdroomde en snel afgeleid was. Dat ben ik niet gewend, want normaal gaat het leren erg makkelijk. Herkenbaar voor andere studerende zwangeren? Komt ook vast door de hormonen, aangezien ik ook vergeetachtiger ben en sneller dingen laat vallen, haha.
Verder niet veel bijzonders te vertellen, behalve dat we over een week de 20 weken echo hebben en ik daar zo naar uitkijk! Vind het ook zo spannend en hoop dat alles goed is met de kleine.
@ Clapperdie: Kan me voorstellen dat je uren naar de echo kan kijken! Die van jou is ook echt mooi duidelijk. Ik vind die van ons minder duidelijk dan die van de termijnecho. Fijn dat de echoscopiste bij jou zo zeker was! Bij mij was ze 80% zeker, dus wel vrij zeker. Maar toch… nog een weekje en dan de 20 weken echo Bij ons is het babykamertje ook gewit, vorig jaar. Ik wil de muren wel een kleurtje geven omdat we witte meubeltjes hebben. Jullie hebben geloof ik geen witte meubeltjes of wel? Haha, wat grappig die toestand toen jullie naar hartje wilden luisteren!
@ Lejow: Leuk, een KDV bij een verzorgingstehuis! Fijn dat de rondleiding goed was! Wij moeten dat ook nu echt gaan regelen… beetje laat geloof ik, maar het is pas voor na de zomervakantie 2012.
@ Cranberrie: Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik heb ook van die periodes, dan voel ik me een paar dagen neerslachtig, maar daarna voel ik me weer goed. Het zullen de hormonen wel zijn, maar leuk is anders. Ik zou het ook aangeven bij de verloskundige.
@ Snoepy: Fijn dat alles weer goed was en je het hartje weer gehoord hebt!
@ All: Ik heb nu vrijwel elke ochtend bij wakker worden een harde(re) buik en soms ook 's nacht. Schijnt normaal te zijn en na het plassen verdwijnt het weer. Hebben jullie hier ook last van?
Ik had gisteren een tentamen en het leren daarvoor ging wat moeizamer omdat ik steeds wegdroomde en snel afgeleid was. Dat ben ik niet gewend, want normaal gaat het leren erg makkelijk. Herkenbaar voor andere studerende zwangeren? Komt ook vast door de hormonen, aangezien ik ook vergeetachtiger ben en sneller dingen laat vallen, haha.
Verder niet veel bijzonders te vertellen, behalve dat we over een week de 20 weken echo hebben en ik daar zo naar uitkijk! Vind het ook zo spannend en hoop dat alles goed is met de kleine.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
even een kort vraagje:
Ik heb sinds gister last van mn rug.. Zo'n zeurende pijn en ik weet me geen houding te geven om het beter te krijgen.. Ook met lopen merk ik dat mn rug en benen niet helemaal topfit zijn en ook zeuren.
Herkenbaar?
Ik heb sinds gister last van mn rug.. Zo'n zeurende pijn en ik weet me geen houding te geven om het beter te krijgen.. Ook met lopen merk ik dat mn rug en benen niet helemaal topfit zijn en ook zeuren.
Herkenbaar?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Irritant dat je steeds afgeleid wordt Earane!! Bijna jullie trouwdag zie ik Leuk! En bijna de 20 weken echo, spannend!
Hier niet echt harde buiken, wel soms een soort spierpijn in mijn buik. Weet niet of dat dan een harde buik is
Hier niet echt harde buiken, wel soms een soort spierpijn in mijn buik. Weet niet of dat dan een harde buik is
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een lieve kleertjes Lejow! Fijn dat het kinderdagverblijf zo goed beviel, dat zal jullie vast veel rust geven.
Naar dat je al zo'n last hebt van je bekken Papillio. Houd je grenzen maar in de gaten.
Snoepy, fijn dat alles weer in orde was!
Clapperdie, vervelend die rugpijn. Zelf heb ik het af en toe, dan weet ik ook helemaal geen prettige houding te vinden. Als ik dan mijn rust neem dan trekt het wel weer weg. Even in de gaten houden en als het aanhoudt ook even aankaarten bij de verloskundige.
Hier gaat los van de misselijkheid alles eigenlijk wel zijn gangetje. Morgenochtend hebben we een afspraak bij de verloskundige. Daarna gaan we als ik me dan nog goed genoeg voel baby-shoppen bij Ikea. Een heuse baby-dag dus
Liefs.
Naar dat je al zo'n last hebt van je bekken Papillio. Houd je grenzen maar in de gaten.
Snoepy, fijn dat alles weer in orde was!
Clapperdie, vervelend die rugpijn. Zelf heb ik het af en toe, dan weet ik ook helemaal geen prettige houding te vinden. Als ik dan mijn rust neem dan trekt het wel weer weg. Even in de gaten houden en als het aanhoudt ook even aankaarten bij de verloskundige.
Hier gaat los van de misselijkheid alles eigenlijk wel zijn gangetje. Morgenochtend hebben we een afspraak bij de verloskundige. Daarna gaan we als ik me dan nog goed genoeg voel baby-shoppen bij Ikea. Een heuse baby-dag dus
Liefs.
Gast- Gast
leuk tiramisu!
Ik vond het baby spul echt tegenvallen bij ikea eigenlijk, maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken ofzo!
Herkenbaar Clapperdie! In de gaten houden en anders tegen VK zeggen? Of als je het niet trekt, even bellen?
Ik vond het baby spul echt tegenvallen bij ikea eigenlijk, maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken ofzo!
Herkenbaar Clapperdie! In de gaten houden en anders tegen VK zeggen? Of als je het niet trekt, even bellen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Nouja, mocht het tegenvallen, dan gaan we gewoon verder naar andere winkels
Wordt in ieder geval en baby-shop middag.
Wordt in ieder geval en baby-shop middag.
Gast- Gast
leuk leuk
ik hou van baby shoppen.. Echt, nog 12 nachtjes en als ik dan weet wat het wordt ga ik helemaal los hahaha
ik hou van baby shoppen.. Echt, nog 12 nachtjes en als ik dan weet wat het wordt ga ik helemaal los hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Clapperdie: Ik heb ook af en toe een zeurende pijn in mijn rug, meestal onderin. Als ik dan rustig aan doe gaat het weer weg.
@ Tiramisu: Leuk, morgen weer controle! Ik hoop voor je dat je je fit genoeg voelt om daarna nog naar ikea te gaan.
@ Lejow: Ja, bijna trouwen! Werd vanochtend gebeld dat de trouwringen klaar zijn. Al houden we het erg simpel, 't is toch wel spannend, haha.
@ Tiramisu: Leuk, morgen weer controle! Ik hoop voor je dat je je fit genoeg voelt om daarna nog naar ikea te gaan.
@ Lejow: Ja, bijna trouwen! Werd vanochtend gebeld dat de trouwringen klaar zijn. Al houden we het erg simpel, 't is toch wel spannend, haha.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
ahwww ik zou ook zo graag willen trouwen he. Huisje, kindje.. en dan net even dat laatste om het compleet te maken met mijn vriend!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:ahwww ik zou ook zo graag willen trouwen he. Huisje, kindje.. en dan net even dat laatste om het compleet te maken met mijn vriend!!
Ah maar het is ook wel leuk om iets te bewaren, joh!
Ik heb mijn vriend pasgeleden wel gevraagd of hij OOIT met me wilt trouwen, en dat wil hij. Dat vond ik genoeg. Ik weet dat hij wil trouwen als Mien Dobbelsteen kan lopen en wat groter is. Wie weet, als ze ooit een broertje of zusje krijgt (dat weten we nu écht nog niet), wachten we daar ook op.
Plus, hoe wij willen trouwen kunnen we beter even FLINK sparen haha
Gast- Gast
Wanneer heb jij de 20 weken echo Lejow? Over 12 dagen toch nog niet??
Gast- Gast
yvonne schreef:Wanneer heb jij de 20 weken echo Lejow? Over 12 dagen toch nog niet??
Nee joh Dat is geslachtsbepaling!
Dat is ook waar Parels, wij willen ook wel groots trouwen eigenlijk. En vind het ook leuk als het kindje er wat van mee krijgt
Lejow- Lady Post-a-lot
Ooh ik dacht al.. Over 3 weken heb ik wel al de 20 weken echo.
Ik word eigenlijk een beetje gek van al die mensen die zeggen: oh nu wil je zeker een meisje. En als ze over de baby praten zeggen ze zelfs al ze en zij. Ik vind het gewoon irritant worden. Mij maakt het niet uit wat het is.
Ik word eigenlijk een beetje gek van al die mensen die zeggen: oh nu wil je zeker een meisje. En als ze over de baby praten zeggen ze zelfs al ze en zij. Ik vind het gewoon irritant worden. Mij maakt het niet uit wat het is.
Gast- Gast
yvonne schreef:Ooh ik dacht al.. Over 3 weken heb ik wel al de 20 weken echo.
Ik ken het.. al heb ik wel stress als het een jongetje is.. Want we komen gewoon echt NIET op een jongensnaam!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeetje wat een kletskousen zijn jullie haha!
Hier was de controle van de GGD helemaal dik in orde! Super dus, kunnen we weer een jaar vooruit!
Oh en ik zag net dat er wat korting was op de kleertjes van Noppies, dus heb even wat leuke dingetjes gekocht:
Een rompertje:
https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C3331/Newborn-Size-50-68/Body
Broekje:
https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C4375/Broekjes/Trousers-Juggle
En truitje:
https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C4215/Shirtjes/Shirt-Bead
( kon de plaatjes niet Kopiëren vandaar)
@ Eurane, dat herken ik wel, ik kan me ook moeilijk concentreren. Hoort er bij, komt na de bevalling wel weer goed!
Spannend volgende week de 20-weken echo!!
@ Clapperdie, Is het niet je bekken waar je last van hebt? Onderin je rug? Als het blijft dan even de VK om advies vragen of langs de huisarts. Je kan ook de fysio bellen. Doe rustig aan, niet tillen, niet te veel lopen en savonds lekker een kruikje er tegen aan leggen.
@ Tiramisu, leuk babyshoppen! Bij de ikea hebben ze wel wat dingen hoor, maar meeste is afgestemd op de ikea meubels dus past niet overal op.
@ Lejow, leuk leuk over 12 weken de geslachtsbepaling! Laat je het weten hier?
Hier was de controle van de GGD helemaal dik in orde! Super dus, kunnen we weer een jaar vooruit!
Oh en ik zag net dat er wat korting was op de kleertjes van Noppies, dus heb even wat leuke dingetjes gekocht:
Een rompertje:
https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C3331/Newborn-Size-50-68/Body
Broekje:
https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C4375/Broekjes/Trousers-Juggle
En truitje:
https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C4215/Shirtjes/Shirt-Bead
( kon de plaatjes niet Kopiëren vandaar)
@ Eurane, dat herken ik wel, ik kan me ook moeilijk concentreren. Hoort er bij, komt na de bevalling wel weer goed!
Spannend volgende week de 20-weken echo!!
@ Clapperdie, Is het niet je bekken waar je last van hebt? Onderin je rug? Als het blijft dan even de VK om advies vragen of langs de huisarts. Je kan ook de fysio bellen. Doe rustig aan, niet tillen, niet te veel lopen en savonds lekker een kruikje er tegen aan leggen.
@ Tiramisu, leuk babyshoppen! Bij de ikea hebben ze wel wat dingen hoor, maar meeste is afgestemd op de ikea meubels dus past niet overal op.
@ Lejow, leuk leuk over 12 weken de geslachtsbepaling! Laat je het weten hier?
Gast- Gast
Ohhhh waarom heb je me die site van noppies nou laten zien
Wat leuk!
Tuurlijk vertel ik het hier
Ik heet eigenlijk stiekem Lejow no geheim no geduld
Wat leuk!
Tuurlijk vertel ik het hier
Ik heet eigenlijk stiekem Lejow no geheim no geduld
Lejow- Lady Post-a-lot
Hahahahhaa ja indd ik dacht eens even in dit topic kijken heb ik gelijk mn mandje volgegooid op de site van Noppies.. Je word bedankt
Wel fijn want ik had op wat noppies spul geboden op mp en nu heb ik het voor dezelfde prijs maar dan nieuw!
Wel fijn want ik had op wat noppies spul geboden op mp en nu heb ik het voor dezelfde prijs maar dan nieuw!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Whaha nou omdat jij jullie dan ook kan kunnen shoppen!! DUHH haha
Leuk, ik ben benieuwd!!
Leuk, ik ben benieuwd!!
Gast- Gast
Aahhhwww https://www.noppies.com/babykleding_detail/C1C3328/Newborn-Size-50-68/Cardigan-reversible
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken