DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Stuiterbal schreef:Weet expresso. Wij allemaal weten niet hoe jullie dagelijks leven er aan toe gaat. Wij oordelen op jou berichten uiteraard.
Daarom zeg ik als jij weet hoe het zit en jij ermee om kan gaan dan is dat prima !
Ik vind niet dat wij de gene moeten zijn die jou gaan vertellen dat je bij hem weg moet !
Jij weet het het beste !
Thanks.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Lynn_ schreef:Ja, lekker makkelijk zeg. Ik ga mijn vriend ook niet de hele dag uitzeiken en uitschelden onder het mom dat hij het niet persoonlijk op moet vatten. Zo zit een relatie niet in elkaar. Wil je straks kinderen? Als het in de aard van het beestje zit, zal hij ook op je kinderen gaan schelden. Ik zou me daar behoorlijk zorgen over maken.
Dit is een moment he, geen hele dag.
Vind ik een gedurfde uitspraak en ook een beetje vreemd. Jij trekt nu al een conclusie maar begrijp jullie ook wle weer hoor.
Ik vind die uitspraak niet vreemd. Het is iets waar je goed over na moet denken. Maar ik zal er mee ophouden. Het is jouw keuze en jouw leven.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Reva schreef:Whaha, die foto's! Dat je stoelen niet gesneuveld zijn vind ik echt een wonder.
Ow...en goedemorgen!
Het is dat er iemand net ook al een opmerking over maakte. Maar zo ver had ik tijdens de activiteit nog niet eens nagedacht !
Gast- Gast
Expresso, ik vind echt dat jouw vriend zich als een beest naar jou gedraagt. En het is allesbehalve de eerste keer dat ik dat lees. Ik snap niet dat jij niet voor jezelf kiest en voor je eigenwaarde. Waarom laat je je zo behandelen??
Dat wilde ik even gezegd hebben.
Laatst aangepast door Storm op zo 14 aug 2011 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoi! Ik ben weer uitgesport
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi Suus! Lekker gesport? Ik ben vanochtend toch ook maar gegaan, ondanks mijn twijfels.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ik zat ook al te kijken! En je vloer Zit de verf nu niet in alle naden? Maar het ziet er wel gezellig uit!Stuiterbal schreef:Reva schreef:Whaha, die foto's! Dat je stoelen niet gesneuveld zijn vind ik echt een wonder.
Ow...en goedemorgen!
Het is dat er iemand net ook al een opmerking over maakte. Maar zo ver had ik tijdens de activiteit nog niet eens nagedacht !
Gast- Gast
Was heerlijk!
Goed dat je ook gegaan bent!
Goed dat je ook gegaan bent!
Suus- Lady Post-a-lot
Vergeet-me-nietje schreef:Haha ik zat ook al te kijken! En je vloer Zit de verf nu niet in alle naden? Maar het ziet er wel gezellig uit!Stuiterbal schreef:Reva schreef:Whaha, die foto's! Dat je stoelen niet gesneuveld zijn vind ik echt een wonder.
Ow...en goedemorgen!
Niet dat ik weet. Haha volgens mij heb ik alles schoon gekregen. En eigenlijk maakt me dat ook niet echt veel uit. Ik heb niks van duur spul hier in huis staan en ik houd ervan als er geleefd word
Oke er zijn wel grenzen he !
Gast- Gast
Storm schreef:Expresso, ik vind echt dat jouw vriend zich als een beest naar jou gedraagt. En het is allesbehalve de eerste keer dat ik dat lees. Ik snap niet dat jij niet voor jezelf kiest en voor je eigenwaarde. Waarom laat je je zo behandelen??
Dat mag je zeggen, ik zet tenslotten zelf hier mijn verhaal neer en dan kun je reacties verwachten he.
Voor buitenstaanders is het vaak ook moeilijk te begrijpen.
Ja, ik ben wel blij dat ik ben gegaan. Anders was ik nu waarschijnlijk nog onrustiger.
Lotus- Ratel
Maar echt meis, zonder je aan te vallen: wat voel je als je bij hem bent? Voel je je afgewezen, gekwetst? Heb je het gevoel op je tenen te moeten lopen? Zie je toekomst met hem??ExpressoB schreef:Storm schreef:Expresso, ik vind echt dat jouw vriend zich als een beest naar jou gedraagt. En het is allesbehalve de eerste keer dat ik dat lees. Ik snap niet dat jij niet voor jezelf kiest en voor je eigenwaarde. Waarom laat je je zo behandelen??
Dat mag je zeggen, ik zet tenslotten zelf hier mijn verhaal neer en dan kun je reacties verwachten he.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Reva is weer gewoon good old Reva!
Oud zeker. Bijna 25....Wow
Gast- Gast
Storm schreef:Maar echt meis, zonder je aan te vallen: wat voel je als je bij hem bent? Voel je je afgewezen, gekwetst? Heb je het gevoel op je tenen te moeten lopen? Zie je toekomst met hem??ExpressoB schreef:Storm schreef:Expresso, ik vind echt dat jouw vriend zich als een beest naar jou gedraagt. En het is allesbehalve de eerste keer dat ik dat lees. Ik snap niet dat jij niet voor jezelf kiest en voor je eigenwaarde. Waarom laat je je zo behandelen??
Op sommige momenten ja maar natuurlijk niet een heel(elk) weekend!
Ben bijna 3jaar met hem samen en hebben heel erg veel meegemaakt(of moet ik zeggen, "ik met hem").
Ik leer ook wel voor mezelf opkomen maar kan het niet altijd. De ene keer trek ik het me ook veel meer aan als een andere keer. Maar ik wil niet alleen maar negatief over hem praten, want natuurlijk zijn er ook leuke, positieve, fijne dingen.
Dan ben ik dus ook oud.
Lotus- Ratel
Op welke middelbare school heb jij eigenlijk gezeten? Of heb ik dat al eens gevraagd?Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Reva is weer gewoon good old Reva!
Oud zeker. Bijna 25....Wow
Gast- Gast
En ik bejaard
Suus- Lady Post-a-lot
Dat gebruikte ik ook altijd als excuus toen ik nog met mijn ex was. Die klinkt hetzelfde als jouw vriend. Me uitschelden, negeren zonder reden, me een laag zelfbeeld geven. Ik denk zelf dat je niet gelukkig bent met je relatie omdat hij je zo behandeld. Ik vind het heel naar om te lezen hoe hij tegen jou doet, dat verdien je gewoon echt niet.ExpressoB schreef:Storm schreef:Maar echt meis, zonder je aan te vallen: wat voel je als je bij hem bent? Voel je je afgewezen, gekwetst? Heb je het gevoel op je tenen te moeten lopen? Zie je toekomst met hem??ExpressoB schreef:Storm schreef:Expresso, ik vind echt dat jouw vriend zich als een beest naar jou gedraagt. En het is allesbehalve de eerste keer dat ik dat lees. Ik snap niet dat jij niet voor jezelf kiest en voor je eigenwaarde. Waarom laat je je zo behandelen??
Op sommige momenten ja maar natuurlijk niet een heel(elk) weekend!
Ben bijna 3jaar met hem samen en hebben heel erg veel meegemaakt(of moet ik zeggen, "ik met hem").
Ik leer ook wel voor mezelf opkomen maar kan het niet altijd. De ene keer trek ik het me ook veel meer aan als een andere keer. Maar ik wil niet alleen maar negatief over hem praten, want natuurlijk zijn er ook leuke, positieve, fijne dingen.
Gast- Gast
Oke dat ik aan het aftakelen ben dat snap ik ... maar om nu al OUD genoemd te worden ??????
27 aug ga ik bewijzen dat deze mama nog lang niet oud is !
27 aug ga ik bewijzen dat deze mama nog lang niet oud is !
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: