Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 38 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:23

Stuiterbal schreef:Oke dat ik aan het aftakelen ben dat snap ik ... maar om nu al OUD genoemd te worden ?????? Evil or Very Mad Evil or Very Mad

27 aug ga ik bewijzen dat deze mama nog lang niet oud is !
Je bent gewoon oud Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:26

Vergeet-me-nietje schreef:
Reva schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Reva is weer gewoon good old Reva!

Oud zeker. Bijna 25....Wow :shock:
Op welke middelbare school heb jij eigenlijk gezeten? Of heb ik dat al eens gevraagd?

Oscar!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 14 aug 2011 - 1:28

Dankje Storm.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:36

Reva schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Reva schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Reva is weer gewoon good old Reva!

Oud zeker. Bijna 25....Wow :shock:
Op welke middelbare school heb jij eigenlijk gezeten? Of heb ik dat al eens gevraagd?

Oscar!
Ah niet op dezelfde school dus. Ik zat op 't OSG. Ik wou al zeggen, zul je dadelijk zien dat we bijna bij elkaar in de klas zaten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:39

Anyway, ben er vandoor. Ff naar de Gamma en de supermarkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:40

Ik snap ExpressoB wel. Het gedrag van haar vriend is absoluut niet goed te praten, maar ik begrijp wel dat ze zegt dat ze ook echt wel hun leuke momenten hebben samen. Ik denk dat jullie allemaal wel weten dat mijn man ook niet de makkelijkste is, dat onze relatie ook de nodige haken en ogen heeft. Maar ondanks dat we veel hobbels en obstakels hebben om te overwinnen en uit de weg te ruimen, zijn er nog genoeg fijne momenten die uiteindelijk steeds weer opwegen en je steeds weer plenty of energy geven om te blijven vechten vor je relatie.

Hoe iemand in z'n relatie staat is alleen aan die persoon in die relatie zélf om te beoordelen. Het is heel naar om van buitenstaanders te horen dat je eigen vriend bij wijze van spreken een l*l is en dat je jezelf dit niet zou moeten aandoen. Nee, dat weet ik (en ExB) ook wel. Maar toch is er een drijfveer om met je relatie door te gaan. En zolang die drijfveer niet angst is, angst voor het onbekende, of angst om het uit te maken, dan is het helemaal niet erg om door te blijven vechten voor je relatie.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 14 aug 2011 - 1:42

Thanks Maple voor je bericht. Zoals je laatst al zei, dat wij misschien wel in bepaalde dingen op elkaar lijken.
Jouw gedachte hierover klopt.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 1:42

En toch denk ik dat buitenstaanders je ogen soms flink kunnen openen. Ik krijg er een naar gevoel van als ik zie hoe ze over haar relatie praat. Het kan zoveel mooier denk ik dan.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:42

Maple schreef:

Hoe iemand in z'n relatie staat is alleen aan die persoon in die relatie zélf om te beoordelen. Het is heel naar om van buitenstaanders te horen dat je eigen vriend bij wijze van spreken een l*l is en dat je jezelf dit niet zou moeten aandoen. Nee, dat weet ik (en ExB) ook wel. Maar toch is er een drijfveer om met je relatie door te gaan. En zolang die drijfveer niet angst is, angst voor het onbekende, of angst om het uit te maken, dan is het helemaal niet erg om door te blijven vechten voor je relatie.
Geloof me, ik heb net zo'n periode meegemaakt bij mijn exvriend. Ik vind trouwens niet dat je jouw relatie en die van ExpressoB moet vergelijken. Ik heb van jou veel minder grove dingen gelezen dan van haar, en die baren me gewoon zorgen. Ik vraag me dan oprecht af hoe je gelukkig kunt zijn in een relatie waarin je geliefde je uitscheld, negeert, sigaretten naar je gooit en meer van dat soort dingen.
Maar goed, ze moet het uiteindelijk zelf weten, het is haar relatie: niet de mijne. Maar neemt niet weg dat anderen er nog wel een mening over mogen hebben.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 1:43

Storm, zou jij nog even naar mijn laatste reactie in het ''waar is'' topic kunnen kijken?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:44

Lynn_ schreef:Storm, zou jij nog even naar mijn laatste reactie in het ''waar is'' topic kunnen kijken?
Geantwoord :P kort en bondig, dat wel.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 14 aug 2011 - 1:47

Storm schreef:
Maple schreef:

Geloof me, ik heb net zo'n periode meegemaakt bij mijn exvriend. Ik vind trouwens niet dat je jouw relatie en die van ExpressoB moet vergelijken. Ik heb van jou veel minder grove dingen gelezen dan van haar, en die baren me gewoon zorgen. Ik vraag me dan oprecht af hoe je gelukkig kunt zijn in een relatie waarin je geliefde je uitscheld, negeert, sigaretten naar je gooit en meer van dat soort dingen.
Maar goed, ze moet het uiteindelijk zelf weten, het is haar relatie: niet de mijne. Maar neemt niet weg dat anderen er nog wel een mening over mogen hebben.

Zoals ik al zei, jullie mogen je mening geven. Ik zet tenslotte zelf mijn verhaal neer en daar kun je (negatieve) reacties op verwachten. Ik heb ook al eerder gezegd dat ik buitenstaanders(en vrienden van mij) ook begrijp.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:48

Lynn_ schreef:En toch denk ik dat buitenstaanders je ogen soms flink kunnen openen. Ik krijg er een naar gevoel van als ik zie hoe ze over haar relatie praat. Het kan zoveel mooier denk ik dan.
Natuurlijk. Maar ikzelf ervaar de ongezouten mening van buitenstaanders soms als erg vervelend. Als ik naar mezelf kijk: Ik weet dat er dingen niet kloppen. Dat hoeft me echt niet verteld te worden. Ik schiet daar niks mee op, behalve dat ik een nóg rotter gevoel krijg dan ik al had. Daarbij vind ik ook dat als ik weg uit deze relatie zou willen, dat dat ene keuze van mezelf moet zijn, en niet een keuze die me min of meer aangeraden wordt door buitenstaanders. Wil ik weg, dan gebeurt dat wel als de tijd daar rijp voor is, als ik daar rijp voor ben. En wie wete komt die tijd wel nooit en neem ik mijn man gewoon oals hij is, met zijn rare grollen. Dat geldt ongetwijfeld ook voor ExB.

Er zijn maar weinig mensen van wie ik adviezen wél op prijs kan stellen, dat zijn een aantal personen op werk en een aantal vriendinnen. Verder vind ik het gewoon fijn om ene luisterend oor te krijgen, misschien gold dat voor ExB ook wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:49

Ik had het tegen Maple, ExpressoB. Ik vind het knap dat je je verhaal hier neerzet en ook alle negatieve reacties incasseert. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:49

Storm, misschien mag ik zelf bepalen of de situatie van ExB en de mijne te vergelijken zijn, ja of nee smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:50

Nou sorry hoor, maar als jouw man je zo behandelt als de vriend van ExpB doet, dan vind ik ook jouw relatie niet gezond. Maar het leek me niet hetzelfde, maar als het er bij jullie thuis hetzelfde toegaat, prima dan.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 14 aug 2011 - 1:52

Maple schreef:
Lynn_ schreef:En toch denk ik dat buitenstaanders je ogen soms flink kunnen openen. Ik krijg er een naar gevoel van als ik zie hoe ze over haar relatie praat. Het kan zoveel mooier denk ik dan.
Natuurlijk. Maar ikzelf ervaar de ongezouten mening van buitenstaanders soms als erg vervelend. Als ik naar mezelf kijk: Ik weet dat er dingen niet kloppen. Dat hoeft me echt niet verteld te worden. Ik schiet daar niks mee op, behalve dat ik een nóg rotter gevoel krijg dan ik al had. Daarbij vind ik ook dat als ik weg uit deze relatie zou willen, dat dat ene keuze van mezelf moet zijn, en niet een keuze die me min of meer aangeraden wordt door buitenstaanders. Wil ik weg, dan gebeurt dat wel als de tijd daar rijp voor is, als ik daar rijp voor ben. En wie wete komt die tijd wel nooit en neem ik mijn man gewoon zoals hij is, met zijn rare grollen. Dat geldt ongetwijfeld ook voor ExB.

Er zijn maar weinig mensen van wie ik adviezen wél op prijs kan stellen, dat zijn een aantal personen op werk en een aantal vriendinnen. Verder vind ik het gewoon fijn om ene luisterend oor te krijgen, misschien gold dat voor ExB ook wel.

Ik weet ook dondersgoed wat er niet klopt. Mijn vrienden geven ook hun mening erover maar die kennen mij meer. Keuren ook zeker niet alles goed en vertellen mij ook wel wat ik moet doen maar doordat ze mij kennen, begrijpen ze het(mij) ook meer.
Ja, dat had ik ook, moest het ff kwijt.

Ga douchen en aankleden enzo. tot later
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB zo 14 aug 2011 - 1:54

Storm schreef:Ik had het tegen Maple, ExpressoB. Ik vind het knap dat je je verhaal hier neerzet en ook alle negatieve reacties incasseert. smile

Oh oke.. Dankjewel en zet daarom ook vaak niets of een deel neer. Ik weet dus wat voor reacties ik kan verwachten maar kon me nu ff niks schelen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 2:00

Sterkte met alles Expresso hug
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 2:01

Storm schreef:Nou sorry hoor, maar als jouw man je zo behandelt als de vriend van ExpB doet, dan vind ik ook jouw relatie niet gezond. Maar het leek me niet hetzelfde, maar als het er bij jullie thuis hetzelfde toegaat, prima dan.
haha, je hoeft niet meteen boos te worden :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 2:01

Maple schreef:
Storm schreef:Nou sorry hoor, maar als jouw man je zo behandelt als de vriend van ExpB doet, dan vind ik ook jouw relatie niet gezond. Maar het leek me niet hetzelfde, maar als het er bij jullie thuis hetzelfde toegaat, prima dan.
haha, je hoeft bit meteen boos te worden :P
Ik ben niet boos hoor.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 14 aug 2011 - 2:06

Dag dames..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 2:11

ExpressoB schreef:Ik heb echt geen flauw idee!! hij zei vannacht al geen welterusten en smeet mijn badjas en jasje van het bed af.
Nu net moest hij wel wat zeggen.. Ik liet een glas in de woonkamer (uit de kast) vallen. "lekker bezig he! Tyfes mongool"
Heb niks terug gezegd, werkt het beste.

Als het vandaag zo blijft ga ik naar huis. Hier heb ik echt geen zin in. Kan ik net zo goed thuis zijn, als er toch niks tegen me gezegd word.

Sorry misschien haal ik ouwe koeien uit de sloot. Als dat nog mag. Maar lieve Expresso dit is volgens mij niet de eerste keer dat jouw vriend zo tegen je doet he. Heb in het verleden wel een vaker topic hierover voorbij zien komen. En ik vraag me stiekem toch echt af wat je vriend bezield om zo tegen je uit te vallen, vaak zonder een reden. Heb je wel eens gevraagd waarom hij dit doet :o Ik kan me ook goed voorstellen dat veel meiden hier denken van "oprotten dit is niet normaal" Maar je praat erover alsof je het bijna vanzelfprekend vind meis. Ik zal echt niet zeggen wat jij het beste kan doen. Maar als ik je hier hoor spraten (lees typen) ben je best een lieve meid, maar waarom laat je je zo behandelen door die kerel van je?

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 14 aug 2011 - 2:20

Hey dames!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11