DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Cimic schreef:ExpressoB schreef:Ik heb echt geen flauw idee!! hij zei vannacht al geen welterusten en smeet mijn badjas en jasje van het bed af.
Nu net moest hij wel wat zeggen.. Ik liet een glas in de woonkamer (uit de kast) vallen. "lekker bezig he! Tyfes mongool"
Heb niks terug gezegd, werkt het beste.
Als het vandaag zo blijft ga ik naar huis. Hier heb ik echt geen zin in. Kan ik net zo goed thuis zijn, als er toch niks tegen me gezegd word.
Sorry misschien haal ik ouwe koeien uit de sloot. Als dat nog mag. Maar lieve Expresso dit is volgens mij niet de eerste keer dat jouw vriend zo tegen je doet he. Heb in het verleden wel een vaker topic hierover voorbij zien komen. En ik vraag me stiekem toch echt af wat je vriend bezield om zo tegen je uit te vallen, vaak zonder een reden. Heb je wel eens gevraagd waarom hij dit doet :o Ik kan me ook goed voorstellen dat veel meiden hier denken van "oprotten dit is niet normaal" Maar je praat erover alsof je het bijna vanzelfprekend vind meis. Ik zal echt niet zeggen wat jij het beste kan doen. Maar als ik je hier hoor spraten (lees typen) ben je best een lieve meid, maar waarom laat je je zo behandelen door die kerel van je?
Klopt.
Natuurlijk heb ik dit wel gevraagd (en ook mijzelf).
Nee, dat is het niet, alleen ik ga er anders mee om als zoals het 'hoort'.
Dankjewel.
Heel erg lang gedoucht en internet valt steeds uit, dus vandaar een erg late reactie.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heb ook zo'n bluhhh dag. Dacht dat we naar zijn erg zieke(kanker) tante zouden gaan maar blijkbaar niet.
Heb echt honger! Ga wel een pita broodje warmen, want het is nog veelste vroeg voor avondeten.
Heb echt honger! Ga wel een pita broodje warmen, want het is nog veelste vroeg voor avondeten.
Hoe 'hoor' je er dan mee om te gaan? Als mijn vriend mij uitscheldt dan kan hij komen kruipen. Zo'n toon hoeft niemand tegen mij aan te slaan, maar zéker mijn vriend niet. Ik snap dat je niet duizend keer hoeft te horen dat je dit niet moet pikken, maar waarom pik je het dan wel? Ook al zijn er genoeg leuke momenten, dat maakt nog steeds niet dat dit wel mag.
Gast- Gast
June schreef:Hoe 'hoor' je er dan mee om te gaan? Als mijn vriend mij uitscheldt dan kan hij komen kruipen. Zo'n toon hoeft niemand tegen mij aan te slaan, maar zéker mijn vriend niet. Ik snap dat je niet duizend keer hoeft te horen dat je dit niet moet pikken, maar waarom pik je het dan wel? Ook al zijn er genoeg leuke momenten, dat maakt nog steeds niet dat dit wel mag.
Mee eens. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen, en dat je er bent voor elkaar. Betekent dus niet dat als er niets niet goed gaat (in dit geval een glas wat kapot valt) je elkaar de huid vol mag schelden. Je verdiend respect!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wat ik daarmee bedoelde is het NIET accepteren.
Ik heb ook wel dingen niet gepikt en heb 2x op het punt gestaan om de relatie te verbreken, dat heeft hem wel aan het denken gezet en daar zijn we weer uit gekomen.
Ik heb ook wel dingen niet gepikt en heb 2x op het punt gestaan om de relatie te verbreken, dat heeft hem wel aan het denken gezet en daar zijn we weer uit gekomen.
Ik hou er nu liever over op, oke?
Ook omdat iedereen kan meelezen.
Ook omdat iedereen kan meelezen.
Laatst aangepast door ExpressoB op zo 14 aug 2011 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Haha die nieuwe zomerhit!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Zolang jij gelukkig bent met de relatie is het ook prima expresso, dat zegt ook niemand. Maar als iemand zo met mij om zou gaan, nee, dan zou ik er héél snel klaar mee zijn, hoeveel leuke momenten we ook hebben, ik wil wel met respect behandeld worden.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Haha die nieuwe zomerhit!
Jaaaaa, hij is leuk! Heb je een leuke dag gehad gisteren? Cadeautjes?
Gast- Gast
Heb nu ook zin in druiven
Zwoesj- Ratel
Omg, ik lig hier helemaal dubbel na ik dat filmpje heb gezien van de nieuwe zomerhit haha
Gast- Gast
Reva schreef:Lekker, Pippa!
Ik wil ook iets eten, maar ben al heel lang aan het bedenken wat
Dat probleem ken ik....
Gast- Gast
Maura, geen Bugles meer over?
Zwoesj- Ratel
Ik ga maar gewoon bij de AH naar binnen en rondkijken tot ik gevonden heb wat ik wil eten Als toetje zijn het iig aardbeien en druiven, nu nog een normale maaltijd bedenken
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=12860
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=12860
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: