DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Dat zou ik mijn vriend echt niet laten zeggen, dáág! Ik zou lekker naar huis gaan en je eigen plan trekken. Wat denkt die wel niet.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Ik heb echt geen flauw idee!! hij zei vannacht al geen welterusten en smeet mijn badjas en jasje van het bed af.
Nu net moest hij wel wat zeggen.. Ik liet een glas in de woonkamer (uit de kast) vallen. "lekker bezig he! Tyfes mongool"
Heb niks terug gezegd, werkt het beste.
Als het vandaag zo blijft ga ik naar huis. Hier heb ik echt geen zin in. Kan ik net zo goed thuis zijn, als er toch niks tegen me gezegd word.
Pardon ???? Is dat normale taal van hem naar jou ? brrrr ik krijg er meteen rillingen van....
Gast- Gast
Inpakken en wegwezen daar.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Inpakken en wegwezen daar.
En eigenlijk nooit meer terugkomen. Kom nou, zo laat je toch niet iemand tegen jou doen? En dit is niet de enige keer dat ik dit lees.
Gast- Gast
Maple, bericht terug op facebook!
Goedemiddag all!
Goedemiddag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sorry! Was gisteravond laat thuis dooor een goed gesprek!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het is iemand die veel scheld. Heb het hem geprobeerd af te leren maar de echte aard van het beestje kun je niet veranderen. Moet zeggen dat zijn broers (en vader vroeger) ook zo zijn/waren.
We zijn in okt 2011 3jaar samen.
We zijn in okt 2011 3jaar samen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou daar niet tegen kunnen. Kijk schelden eens een keer prima. Maar er zijn grenzen aard van het beestje of niet.
Maar dat is mijn mening natuurlijk ! Als jij ermee kan leven moet je dat zeker doen !
Hebben jullie ruzie dan dat hij zo naar doet en niks zegt ?
Maar dat is mijn mening natuurlijk ! Als jij ermee kan leven moet je dat zeker doen !
Gast- Gast
Ik vind dat geen enkele vrouw hiermee zou moeten kunnen leven. Je laat je toch zeker niet uitschelden? We zeggen misschien allemaal wel eens iets waar we later spijt van hebben, maar zo klinkt deze situatie niet.
Lynn_- Kletskop
Stuiterbal schreef:Ik zou daar niet tegen kunnen. Kijk schelden eens een keer prima. Maar er zijn grenzen aard van het beestje of niet.
Tnx Maple.
Ben een hele hele hoop 'gewend' kan er het ene moment beter tegen dan het andere.
Nee helemaal niet, begrijp er ook niks van. Denk dat hij gewoon vet chagie is en op mij afreageert.
Gisterenavond laat zaten we nog te praten, moest hem ff helpen met een plattegrond maken en daarna doet hij opeens raar.
Lynn_ schreef:Ik vind dat geen enkele vrouw hiermee zou moeten kunnen leven. Je laat je toch zeker niet uitschelden? We zeggen misschien allemaal wel eens iets waar we later spijt van hebben, maar zo klinkt deze situatie niet.
Heb hier wel gesprekken met hem over gehad hoor. Hij heeft dit soort dingen gewoon niet onder controle. De scheldwoorden die hij gebruikt zijn een stuk heftiger dan misschien een ander zou gebruiken. Hij heeft ooit wel eens gezegd dat ik me het niet zo moet aantrekken en persoonlijk moet opvatten.
Maar die doet hij dus vaker, Expresso? En hoe bedoel je, je bent een hele hoop gewend? En wat is de aanleiding? Als er een aanleiding is dan kan ik het nog enigzins begrijpen, maar die aanleiding kan ik nu nog niet direct ontdekken...
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Lynn_ schreef:Ik vind dat geen enkele vrouw hiermee zou moeten kunnen leven. Je laat je toch zeker niet uitschelden? We zeggen misschien allemaal wel eens iets waar we later spijt van hebben, maar zo klinkt deze situatie niet.
Heb hier wel gesprekken met hem over gehad hoor. Hij heeft dit soort dingen gewoon niet onder controle. De scheldwoorden die hij gebruikt zijn een stuk heftiger dan misschien een ander zou gebruiken. Hij heeft ooit wel eens gezegd dat ik me het niet zo moet aantrekken en persoonlijk moet opvatten.
Lekker gemakkelijk om te zeggen. Hij kan er ook gewoon op letten en eraan werken en normaal tegen zijn vriendin doen.
Gast- Gast
Ja, lekker makkelijk zeg. Ik ga mijn vriend ook niet de hele dag uitzeiken en uitschelden onder het mom dat hij het niet persoonlijk op moet vatten. Zo zit een relatie niet in elkaar. Wil je straks kinderen? Als het in de aard van het beestje zit, zal hij ook op je kinderen gaan schelden. Ik zou me daar behoorlijk zorgen over maken.
Lynn_- Kletskop
ik zou t ook echt niet leuk vinden hoor, laat maar lekker in zn eigen sopje gaar koken zeg!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind het ook niet normaal EB en dat heb ik ook al vaker gezegd. Ik vind het ongelooflijk wat ik af en toe lees. Meneer praat niet tegen je en jij hebt geen idee waarom. Erover praten is onmogelijk, hij scheldt je uit voor de meest grove dingen. Ik was allang weggeweest daar. Echt, dat je dat allemaal pikt vind ik onbegrijpelijk.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ja, lekker makkelijk zeg. Ik ga mijn vriend ook niet de hele dag uitzeiken en uitschelden onder het mom dat hij het niet persoonlijk op moet vatten. Zo zit een relatie niet in elkaar. Wil je straks kinderen? Als het in de aard van het beestje zit, zal hij ook op je kinderen gaan schelden. Ik zou me daar behoorlijk zorgen over maken.
Dit is een moment he, geen hele dag.
Vind ik een gedurfde uitspraak en ook een beetje vreemd. Jij trekt nu al een conclusie maar begrijp jullie ook wle weer hoor.
Weet expresso. Wij allemaal weten niet hoe jullie dagelijks leven er aan toe gaat. Wij oordelen op jou berichten uiteraard.
Daarom zeg ik als jij weet hoe het zit en jij ermee om kan gaan dan is dat prima !
Ik vind niet dat wij de gene moeten zijn die jou gaan vertellen dat je bij hem weg moet !
Jij weet het het beste !
Daarom zeg ik als jij weet hoe het zit en jij ermee om kan gaan dan is dat prima !
Ik vind niet dat wij de gene moeten zijn die jou gaan vertellen dat je bij hem weg moet !
Jij weet het het beste !
Gast- Gast
Whaha, die foto's! Dat je stoelen niet gesneuveld zijn vind ik echt een wonder.
Ow...en goedemorgen!
Ow...en goedemorgen!
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: