Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 19 van 26
Pagina 19 van 26 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26
Re: Ok...what the hell was that?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd hier? Ben een aantal uren offline en nu ik weer even inlog zit ik,met allemaal vragen. Iemand die het ff in het kort kan uitleggen zonder dat ik 28 pagina,s terug hoef te bladeren?.
Gast- Gast
+1Lejow schreef:June schreef:Smikkell schreef:Nou, dat is toch de reden waarom dat forum er is gekomen. Omdat dat hier gemist werd.Caresses schreef:Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.
Dat zal vast voor een aantal gelden, maar niet voor iedereen. Voor mij in ieder geval niet. Ik was vanmiddag niet online en had niks meegekregen. Ik heb me aangemeld op het andere forum om te kijken wat voor forum dat was en waarom. Jammer dat je nu suggereerd dat dat betekent dat ik het niet erg vind dat anderen worden gekwetst.
Ik denk dat niet iedereen die zich heeft aangemeld daarvan op de hoogte was, wat dat betreft ben ik het wel met Caresses eens.
+ 1
En ik heb me niet aangemeld om mensen bewust te gaan kwetsen. Ik heb me aangemeld omdat ik de actie van vanmiddag echt triest vind en het niet begrijp dat er mensen nu een ban hebben, terwijl anderen nog vrolijk rondlopen.. euh rondposten...
Gast- Gast
Sorry maar ik begrijp er echt helemaal niks meer van in die zin dat ik de feiten hier nu wel gelezen heb maar vooral dat ik niet begrijp hoe volwassen vrouwen het zover kunnen laten komen Jammer dat je het niet met alle regels eens bent maar moet dat zo duidelijk gemaakt worden? Ik hoop dat iedereen zichzelf even achter de oren krabt en haar fatsoen bewaart.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
James schreef:Op welk andere forum? Op nocafe? Ik zit daar niet hoor
mmm dan lijkt iemands schrijfstijl wel erg op die van jou. Maakt me ook allemaal echt niet uit hoor, ga de naam hier ook niet noemen want dat wilde de persoon in kwestie op dat andere forum daar ook niet geloof ik
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Storm schreef:Snapte je mijn opmerking niet dan?June schreef:Storm schreef:June, ik heb hard om je commentaar gelachen heerlijk mens ben je.
Thanks, maar ik verwacht van jou nog steeds een antwoord . Wat is nou the dark side ? Ik wil koekjes...
Haha jawel.. ik ben gewoon heel flauw vandaag (en ik heb al heel vaak met zo'n trui in mijn hand gestaan). Ik kan 'm ook zelf laten drukken: Kom naar nocafe: we have no rules. Wel een beetje vreemd als ik daar dan zelf niet ben ..
Gast- Gast
Merai schreef:Sorry maar ik begrijp er echt helemaal niks meer van in die zin dat ik de feiten hier nu wel gelezen heb maar vooral dat ik niet begrijp hoe volwassen vrouwen het zover kunnen laten komen Jammer dat je het niet met alle regels eens bent maar moet dat zo duidelijk gemaakt worden? Ik hoop dat iedereen zichzelf even achter de oren krabt en haar fatsoen bewaart.
Gast- Gast
IK zou graag een pm willen met de link... Verveel me eigenlijk en heb wel zin om lekker bij te lezen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Printje schreef:James schreef:Op welk andere forum? Op nocafe? Ik zit daar niet hoor
mmm dan lijkt iemands schrijfstijl wel erg op die van jou. Maakt me ook allemaal echt niet uit hoor, ga de naam hier ook niet noemen want dat wilde de persoon in kwestie op dat andere forum daar ook niet geloof ik
Nou ben ik wel benieuwd, kan je het me niet pmen?
Gast- Gast
Merai schreef:Sorry maar ik begrijp er echt helemaal niks meer van in die zin dat ik de feiten hier nu wel gelezen heb maar vooral dat ik niet begrijp hoe volwassen vrouwen het zover kunnen laten komen Jammer dat je het niet met alle regels eens bent maar moet dat zo duidelijk gemaakt worden? Ik hoop dat iedereen zichzelf even achter de oren krabt en haar fatsoen bewaart.
Ik heb niet alles teruggelezen maar vind het allemaal ook erg triest, ik begrijp ook niet dat volwassenen zo kunnen reageren op elkaar maar dat heb ik wel vaker hier. maar ik ken de hele geschiedenis van vandaaag niet, misschien zou ik het 'wel kunnen begrijpen maar momenteel vind ik het zeer kinderlijk allemaal.
Printje- Lady Post-a-lot
Pien schreef:IK zou graag een pm willen met de link... Verveel me eigenlijk en heb wel zin om lekker bij te lezen!
Lees even terug. ZĂł moeilijk was mijn rebus niet
Gast- Gast
Laatst aangepast door Supertalentje op za 13 aug 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
James schreef:Pien schreef:IK zou graag een pm willen met de link... Verveel me eigenlijk en heb wel zin om lekker bij te lezen!
Lees even terug. ZĂł moeilijk was mijn rebus niet
Schat mensen niet te hoog in, dat zou nog weleens beledigend over kunnen komen
Gast- Gast
En, ben je van plan om je aan te melden daar?June schreef:Storm schreef:Snapte je mijn opmerking niet dan?June schreef:Storm schreef:June, ik heb hard om je commentaar gelachen heerlijk mens ben je.
Thanks, maar ik verwacht van jou nog steeds een antwoord . Wat is nou the dark side ? Ik wil koekjes...
Haha jawel.. ik ben gewoon heel flauw vandaag (en ik heb al heel vaak met zo'n trui in mijn hand gestaan). Ik kan 'm ook zelf laten drukken: Kom naar nocafe: we have no rules. Wel een beetje vreemd als ik daar dan zelf niet ben ..
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:Sorry maar ik begrijp er echt helemaal niks meer van in die zin dat ik de feiten hier nu wel gelezen heb maar vooral dat ik niet begrijp hoe volwassen vrouwen het zover kunnen laten komen Jammer dat je het niet met alle regels eens bent maar moet dat zo duidelijk gemaakt worden? Ik hoop dat iedereen zichzelf even achter de oren krabt en haar fatsoen bewaart.
Dat is op je hoofd, niet achter je oren
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
ik was halverwege pagina 29 toen ik mijn nieuwsgierigheid niet meer onder bedwang kon houden...
je uitleg was formidabel James!
je uitleg was formidabel James!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Volgens mij post je dit op het verkeerde forum?Supertalentje schreef:
Ik heb het niet over express kwetsen zoals net Joy op het andere forum over (weet ik hoe ze heet) tegen Storm. Maar voor de rest blijft er wat mij betreft een grijs gebied over en dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Gast- Gast
Pien schreef:IK zou graag een pm willen met de link... Verveel me eigenlijk en heb wel zin om lekker bij te lezen!
Ik pm je even!
James jij hebt ook een pm trouwens
Printje- Lady Post-a-lot
Ik kan niet eens een dag niet aanwezig zijn op het forum, potverdorie
Antibes, Nee die opmerking was niet echt aardig, maar het was met een sarcastische ondertoon en verder heb ik helemaal niks gemeens gezegd, en was het niet bedoeld om iemand bewust te kwetsen. En zoete Pippa? Nee hoor, gewoon Pippa.
Antibes, Nee die opmerking was niet echt aardig, maar het was met een sarcastische ondertoon en verder heb ik helemaal niks gemeens gezegd, en was het niet bedoeld om iemand bewust te kwetsen. En zoete Pippa? Nee hoor, gewoon Pippa.
Laatst aangepast door Pippa op vr 12 aug 2011 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Printje schreef:Stel je maar niet teveel voor van dat andere forum, is een gewoon forum net als dit. Als het wel mag wil ik het je best pm-en voor degene die dat wilt hebben.
Als het mag? Van wie heb je goedkeuring nodig dan?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Supertalentje schreef:Het is toch een wisselwerking? Wanneer voel jij je gekwetst en kun je hier iemand op aan spreken en wanneer moet je zelf je tenen intrekken.
Ik heb laatst na lang wikken en wegen zachtjes uitgedrukt dat ik 'moest wennen' aan het krijgen van een kindje. Ik heb iets van een dergelijke strekking de afgelopen 11 weken niet durven plaatsen omdat ik bang ben iemand te kwetsen. Iemand die al 6 jaar wacht op een kindje bijvoorbeeld. Mag ik dit dan niet plaatsen of moet een ander dan ook snappen dat ik die kinderwens nooit gehad heb en dit na het overlijden nogal rauw op mijn dak komt?
Hetzelfde laatst in een topic over redenen waarom de NL bevolking hoog in de lijst staat qua depressiviteit. Iemand had het over welvaart waarop een ander zich nogal gekwetst voelde en zei dat ze depressief was en dat dat heus niet kwam omdat ze zoveel wilde. Wanneer mag je zeggen dat je misschien als reden de welvaart kunt aanvoeren als reden en wanneer hou je er rekening mee dat iemand die depressief is hierdoor gekwetst kan zijn?
Ik heb het niet over express kwetsen zoals net Joy op het andere forum over (weet ik hoe ze heet) tegen Storm. Maar voor de rest blijft er wat mij betreft een grijs gebied over en dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Maar grijs gebied blijft het daar ook wel toch? Daar weet je ook niet wat mensen onbedoelt kan kwetsen?
Over het nieuwe topic: als er trouwens zo'n duidelijke behoefte is aan minder regels en gezag kunnen we toch hier dat ook aan de mods vragen? Zij hebben die regels waarschijnlijk toch gewoon bedacht omdat ze ervan uit gingen zo in een behoefte te voorzien. Als het voor iedereen wel wat scherper mag dan zou dat toch ook gewoon kunnen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:32; in totaal 2 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Merai schreef:June schreef:
Dat is op je hoofd, niet achter je oren
Sorry
Gast- Gast
Biancy schreef:Printje schreef:Stel je maar niet teveel voor van dat andere forum, is een gewoon forum net als dit. Als het wel mag wil ik het je best pm-en voor degene die dat wilt hebben.
Als het mag? Van wie heb je goedkeuring nodig dan?
Van die mods of hoe ze heten, omdat je het hier ook niet neer mag zetten.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik snap er geen reet meer van (het is laat) maar okeSupertalentje schreef:Nee, dit is mijn verlate reactie op Drying bride waarop jij Amen zegt.Storm schreef:Volgens mij post je dit op het verkeerde forum?Supertalentje schreef:
Ik bedoelde: "het niet express kwetsen van Joy zoals net op het andere forum gebeurde of het kwetsen van Jada (ik weet haar naam weer) tegen Storm".
Gast- Gast
Storm schreef:
En, ben je van plan om je aan te melden daar?
Niet echt. Ik heb net even gelezen, maar ik vind het hele anti-gevoel ook niet leuk. Ik wil vriendjes met iedereen zijn , maar heb geen zin in anti-gedoe. Dan maar een heilige boon
Gast- Gast
Pagina 19 van 26 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 19 van 26
Permissies van dit forum: