Zou jij dit eerlijk zeggen?
+6
Sushi
Supertalentje
Sjors
SoGood
Caroow
Antibes
10 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zou jij dit eerlijk zeggen?
En wedden dat je nu aan de juiste persoon denk?????????????????Storm schreef:Lol, Smikkell, je weet niet eens wie ik in gedachten heb, hoe kun je dan zeggen dat jij correctere informatie hebt
Gast- Gast
Echt hoor. Toetje is van de grote praatjes, maar eenmaal met een gls voor haar neus blijft daar weinig van over.Purple schreef:Wtf...Smikkell schreef: want je bent een laffe drinker.
Gast- Gast
Ik denk het wel ja Ik heb ooit een PM van iemand hier gekregen, best wel erg eigenlijk.Smikkell schreef:En wedden dat je nu aan de juiste persoon denk?????????????????Storm schreef:Lol, Smikkell, je weet niet eens wie ik in gedachten heb, hoe kun je dan zeggen dat jij correctere informatie hebt
Gast- Gast
Schat, niemand weet mijn oude naam. Dat heb ik nooit verteld. Iedereen gokt maar wat en ik laat ze lekker. Zo lang het nog leuk is hier blijft ik nog hangen, als het niet leuk meer is ga ik ook maar weg... Net zoals iedereen die leuk was.Supertalentje schreef:En ondertussen vergeet je mij te pmmmmmen!
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Haha, ja iedereen denkt dat ik iemand ben maar dat maakt ook niet uit want dan hebben ze de verkeerde voor want je kent me wel. Maar goed, next subject ok?Supertalentje schreef:
Oeh, deze voelde ik Ik heb al 4 pm berichten gehad, ze zeggen allemaal hetzelfde, maar ik denk dat we elkaar gewoon niet kennen want het zegt me niet zoveel...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Echt hoor. Toetje is van de grote praatjes, maar eenmaal met een gls voor haar neus blijft daar weinig van over.Purple schreef:Wtf...Smikkell schreef: want je bent een laffe drinker.
Dikke faker hier he. Vriend, ik drink jou er nog wel een keer uit, ooit, als we niet op een zondag meeten!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, ik dacht dat we in het dronkentopic zaten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ooktoetje_ schreef:Oh, ik dacht dat we in het dronkentopic zaten.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:14; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:14; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje, als ik even een opmerking mag maken: in je ticker staat ' Baby' verkeerd.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:14; in totaal 2 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
OSupertalentje schreef:Nee, nee, nee, nee, hij/zij heet babBy, echt waar! Ik moest 'm een naam geven, we willen het geslacht niet weten, baby vind ik overdreven, dus is het babby geworden, iedereen vraagt al weken naar babby, echt grappig.Storm schreef:Supertalentje, als ik even een opmerking mag maken: in je ticker staat ' Baby' verkeerd.
Ik kan het bewijzen: omdat mijn man in het buitenland zit en ik 1 echo alleen heb gedaan, heb ik die gefilmd en op youtube gezet, filmpje heet "babby *achternaam man*"
Gast- Gast
Jeetje, kom ik ook een avond niet op het forum. Ik ben nieuwsgierig en dit soort topics zijn daar níet goed voor!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen zin om nog een lang topic door te gaan lezen, dus ik reageer even op de vraag uit de beginpost: ja, dat zou ik doen. Sterker nog, ik heb het al eens gedaan, maar natuurlijk wel op een heel vriendelijke manier gebracht (niet lomp en kwetsend).
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe eerlijk ben jij?
» Zeg eens eerlijk...
» Het is niet eerlijk! ;)
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk..
» Zeg eens eerlijk...
» Het is niet eerlijk! ;)
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk..