Zou jij dit eerlijk zeggen?
+6
Sushi
Supertalentje
Sjors
SoGood
Caroow
Antibes
10 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zou jij dit eerlijk zeggen?
Weet ik maar ik hou hier me op dit forum altijd wijslijk stil.toetje_ schreef:Waarom niet purple? Je mag toch gewoon je mening zeggen.
Gast- Gast
Jup ik zeg dat wel, soms hebben collega''s dat, en dan zeg ik ook, ehm, volgens mij moet je weer even bijspuiten. Ze zijn me altijd dankbaar in die gevallen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Purple schreef:Weet ik maar ik hou hier me op dit forum altijd wijslijk stil.toetje_ schreef:Waarom niet purple? Je mag toch gewoon je mening zeggen.
Ja, dat heb ik je al eens vaker zien posten. Maar waarom? Ik weet niet wat er stond, dus misschien was het wel echt heel grof. Maar wil je niet in discussie of..? (Geen aanval dit hoor, vraag het me echt af.)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Geen zin in rellen want ik kan me niet goed onderbouwen en dat wordt eigenlijk altijd wel verwacht op het yes forum...toetje_ schreef:Ja, dat heb ik je al eens vaker zien posten. Maar waarom?
Gast- Gast
+1toetje_ schreef:Purple schreef:Weet ik maar ik hou hier me op dit forum altijd wijslijk stil.toetje_ schreef:Waarom niet purple? Je mag toch gewoon je mening zeggen.
Ja, dat heb ik je al eens vaker zien posten. Maar waarom? Ik weet niet wat er stond, dus misschien was het wel echt heel grof. Maar wil je niet in discussie of..? (Geen aanval dit hoor, vraag het me echt af.)
Gast- Gast
Purple schreef:Geen zin in rellen want ik kan me niet goed onderbouwen en dat wordt eigenlijk altijd wel verwacht op het yes forum...toetje_ schreef:Ja, dat heb ik je al eens vaker zien posten. Maar waarom?
Oh zo. Ja, dat heb ik ook wel eens.
Toet- Lady Post-a-lot
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Als ik me niet meer wijslijk stil zou houden zou ik hier bekent staan als een b*tch denk ik.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Ik kom hier al heel lang, heb wel eens een foto van jou gezien maar wil niet dat mijn oude naam bekent wordt ivm meelezers.Supertalentje schreef:Ik denk ineens:"hoe weet jij dat trouwens?!" Kennen wij elkaar? Nieuwe naam? Mijn slechte geheugen?
Gast- Gast
Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Toet- Lady Post-a-lot
Wat boeit jou het wat andere mensen van jou vindenPurple schreef:Als ik me niet meer wijslijk stil zou houden zou ik hier bekent staan als een b*tch denk ik.
Als ik iets wil posten waarvan ik denk dat het een rel wordt, post ik het sowieso niet.
Gast- Gast
Nee, dat doen er al teveel hier.toetje_ schreef:Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Gast- Gast
-
Supertalentje- Kletskop
Nee.Supertalentje schreef:Ok, als jij mij je naam pmmt en je rotopmerking, dan vertel ik niet tegen je meelezers dat jij hier rondhangt, deal?
Gast- Gast
Purple schreef:Nee.Supertalentje schreef:Ok, als jij mij je naam pmmt en je rotopmerking, dan vertel ik niet tegen je meelezers dat jij hier rondhangt, deal?
(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Edit; nou ja, bijna iedereen.. Veel dan.
Toet- Lady Post-a-lot
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Gast- Gast
Hahaha, nou inderdaad. Zoals Pippa..Purple schreef:Nee, dat doen er al teveel hier.toetje_ schreef:Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Pippa, gewoon zeggen. Je vindt ook dat openlijk praten over iemands gele tanden met een groepje op een openbaar forum geen pesten is, omdat die gene nou eenmaal gele tanden heeft.
Iemand die dik is mag je dus ook gewoon dik noemen, en daar openlijk over spotten. Die gene is nou eenmaal dik.. Toch?
Laatst aangepast door Smikkell op do 11 aug 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kan ik er nog een betere deal uithalen?Supertalentje schreef:Plan B: als toetje mij nou eens pmmt wie Purple is en wie ze zelf voorheen was, dan hou ik alle meelezers met hand en tand op afstand, deal?toetje_ schreef:Purple schreef:Nee.Supertalentje schreef:Ok, als jij mij je naam pmmt en je rotopmerking, dan vertel ik niet tegen je meelezers dat jij hier rondhangt, deal?
(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Gast- Gast
What are you talking about?Smikkell schreef:Hahaha, nou inderdaad. Zoals Pippa..Purple schreef:Nee, dat doen er al teveel hier.toetje_ schreef:Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Pippa, gewoon zeggen. Je vindt ook dat openlijk praten over iemands gele tanden met een groepje op een openbaar forum geen pesten, omdat die gene nou eenmaal gele tanden heeft.
Iemand die dik is mag je dus ook gewoon dik noemen, en daar openlijk over spotten. Die gene is nou eenmaal dik.. Toch?
Gast- Gast
Purple schreef:Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Niet?
Toet- Lady Post-a-lot
Het topic dat is verwijderd..Storm schreef:What are you talking about?Smikkell schreef:Hahaha, nou inderdaad. Zoals Pippa..Purple schreef:Nee, dat doen er al teveel hier.toetje_ schreef:Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Pippa, gewoon zeggen. Je vindt ook dat openlijk praten over iemands gele tanden met een groepje op een openbaar forum geen pesten, omdat die gene nou eenmaal gele tanden heeft.
Gast- Gast
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vermoeden heb wie Purple was, maar het nog steeds niet zeker weet.toetje_ schreef:Purple schreef:Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Niet?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vermoeden heb wie Purple was, maar het nog steeds niet zeker weet.toetje_ schreef:Purple schreef:Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Niet?
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe eerlijk ben jij?
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk..
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk..
» Zeg eens eerlijk...