Zeg eens eerlijk...
+25
Moonlight
Alex
loura
Antibes
Esperanza
sonly
Merai
nina
Jerry
M_as
Ibbeltje
Feline
Sugarfall
Paper Crown
Lady Starstruck
ExpressoB
Sorella
Monte
Susan
Lejow
Sarah1985
Mermaid
Minx
Arwyn
Polly
29 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Zeg eens eerlijk...
Heb jij weleens foto's gemaakt van mensen die je zag, niet kende maar bijvoorbeeld zo opvallend vond dat je ze moest fotograferen? Moest er aan denken toen ik dit filmpje zag.
Volgens mij heb ik weleens een foto van een lekker ding in de trein gemaakt en doorgestuurd naar een vriendin...
Volgens mij heb ik weleens een foto van een lekker ding in de trein gemaakt en doorgestuurd naar een vriendin...
Gast- Gast
Re: Zeg eens eerlijk...
Ja, bijvoorbeeld van de man die poedelnaakt wijdbeens op het strand naast ons groepje ging liggen. :-)
Wat een dramatische foto's trouwens!!!
Wat een dramatische foto's trouwens!!!
Laatst aangepast door Polly op vr 17 feb 2012 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb dat wel eens gedaan.
Van een treinconducteur met een geweldige snor en in dezelfde trein van een man wiens broek was opgekropen tot onder z'n knieën en z'n sokken zo hoog mogelijk opgetrokken.
Ach ja, dat vonden vriendinnetje en ik toen leuk
Van een treinconducteur met een geweldige snor en in dezelfde trein van een man wiens broek was opgekropen tot onder z'n knieën en z'n sokken zo hoog mogelijk opgetrokken.
Ach ja, dat vonden vriendinnetje en ik toen leuk
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ja heb ik wel eens gedaan, heb hem zo niet op de pc staan maar die persoon had echt een hele vreemde kledingcombi aan en het was niet eens carnaval
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja op vakantie van een mevrouw met een heel apart hoedje. En vast wel vaker, maar deze kan ik me zo herinneren.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
ja in italie van een oud zielig vrouwtje
En wel eens van een knappe jonge vroeger
En wel eens van een knappe jonge vroeger
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
het filmpje doet het niet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik deed dat jaren terug met Inge van hier altijd de hele dag door Wie de meest rare/gekke/lelijke/watdanook die dag op de foto kon zetten
Gast- Gast
Ik heb in de bus wel eens stiekem iemand gefotografeerd met mijn mobiel, maar ik heb nooit iets met die foto's gedaan. Zelfs niet meer naar gekeken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ja dat heb ik wel eens gedaan. Ik heb ook vorig jaar ingezoomd op de kont van een meisje, omdat ik heel graag wilde weten waar die spijkerbroek vandaan kwam en ik het met mijn ogen niet kon zien.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
BERT
En ik maakte ooit een foto van een jongen in de laatste trein. Hij droeg All Stars en stond gitaar te spelen. We waren de enige twee personen in dat treinstel. Mijn telefoon maakte nogal een ik-maakte-zojuist-een-foto-van-je geluid en dat werd nog eens versterkt door de lege trein. Echt zo beschamend!
En ik maakte ooit een foto van een jongen in de laatste trein. Hij droeg All Stars en stond gitaar te spelen. We waren de enige twee personen in dat treinstel. Mijn telefoon maakte nogal een ik-maakte-zojuist-een-foto-van-je geluid en dat werd nog eens versterkt door de lege trein. Echt zo beschamend!
Gast- Gast
Lejow schreef:het filmpje doet het niet
Wel als je op de link klinkt die ze in dat filmpje geven toch? Je kunt hem niet hier bekijken maar wel verder klikken naar Youtube.
Gast- Gast
Ja van een aziatische meneer die stiekem aan het haar van het meisje voor hem zat te snuffelen in de bus. En nog wel meer haha! Wat een dramatisch filmpje hahahaha.
Gast- Gast
Monte schreef:ja dat heb ik wel eens gedaan. Ik heb ook vorig jaar ingezoomd op de kont van een meisje, omdat ik heel graag wilde weten waar die spijkerbroek vandaan kwam en ik het met mijn ogen niet kon zien.
En, ben je erachter gekomen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha, doet me denken aan dat mijn zusje en ik bij lekker weer in het park ook foto's maken van jongens, om vervolgens in te zoemen en te kijken of ze echt leuk zijn. Of om te kijken wat ze lezen of wat voor schoenen ze aan hebbenMonte schreef:ja dat heb ik wel eens gedaan. Ik heb ook vorig jaar ingezoomd op de kont van een meisje, omdat ik heel graag wilde weten waar die spijkerbroek vandaan kwam en ik het met mijn ogen niet kon zien.
Gast- Gast
Zusje schreef:Lejow schreef:het filmpje doet het niet
Wel als je op de link klinkt die ze in dat filmpje geven toch? Je kunt hem niet hier bekijken maar wel verder klikken naar Youtube.
Dan doetie het inderdaad wel..
Oef..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb dat afgelopen jaar in Polen gedaan. Was op een strandje waar een oudere mevrouw met haar kleinkind was. Ik denk dat ze geen zonnebrand bij zich had want ze had over haar neus een groen blaadje die op zijn plek gehouden werd door een bril. Het was zo'n grappig gezicht dat we haar stiekem op de foto hebben gezet!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Zusje heb jij de foto van Bert ergens? En ga nu niet weer eerst roepen dat je even niet weet wie Bert is!
Gast- Gast
Hahaha geweldig filmpje!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Zusje heb jij de foto van Bert ergens? En ga nu niet weer eerst roepen dat je even niet weet wie Bert is!
Gast- Gast
Ja dat heb ik weleens gedaan. Een vriendin en ik zagen een lekker ding op een festival. En daar heb ik een foto van gemaakt haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: