Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe eerlijk ben jij?

+20
Bisq
Caresses
Toet
Caro
Fortissimo
Burn
Exogenesis
Pommes
Starla
rapa nui
SuperGrover
mzcharlotte
Shisha
Paper Crown
Marsy28
Susan
Elodie
Japie
LDJ
Tamagotchi
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 9:39

Zeg jij gewoon alles wat je denkt en vind?

Ook als het gaat om vrienden/ familie, als ze je vragen om je mening over iets wat ze gekocht hebben ofzo.


Laatst aangepast door Pluto op za 12 jan 2013 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Tamagotchi za 12 jan 2013 - 9:41

Nee daar ben ik te scheiterig voor. Ik houd het dan voor me en denk er het mijne van. In sommige situaties zou het handiger zijn als ik wat mondiger zou zijn.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  LDJ za 12 jan 2013 - 10:56

Tamagotchi schreef:Nee daar ben ik te scheiterig voor. Ik houd het dan voor me en denk er het mijne van. In sommige situaties zou het handiger zijn als ik wat mondiger zou zijn.
Dit idd.
Ik zou soms ook wel wat mondiger willen zijn.
Het ligt er bij mij wel aan wie ik voor me heb.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Japie za 12 jan 2013 - 11:26

Vaak wel ja. Ik vind het namelijk ook fijn als mensen eerlijk naar mij zijn. Ik kan soms ook bot uit de hoek komen. Ook als ik dat niet zo bedoel.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 11:44

Ik ben over het algemeen heel eerlijk. Misschien soms wel te eerlijk. Behalve als het om iets onzinnigs gaat en een vriendin bijv heel blij is met nieuwe laarzen en ik ze verschrikkelijk vind. Bij sommigen zou ik dat eerlijk zeggen maar bij anderen zeg ik dan; 'niet mijn smaak, maar leuk voor jou!' Wink
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 11:47

Nee. Als iemand vraagt of ik iets mooi vind, of bv. een naam van een kind mooi vind en ik weet dat het iemand kan kwetsen, dan zeg ik niet de waarheid, om iemand te sparen. Verder ben ik wel altijd eerlijk Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 11:49

Ik ben te eerlijk, kan soms beter even nadenken voor ik wat zeg. Maar over dingen als kleding en haarstijl ben ik gek genoeg weer minder eerlijk, alamen mening wordt gevraagd. Daar kan ik weer heel erg omheen draaien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 11:49

Pippa schreef:Nee. Als iemand vraagt of ik iets mooi vind, of bv. een naam van een kind mooi vind en ik weet dat het iemand kan kwetsen, dan zeg ik niet de waarheid, om iemand te sparen. Verder ben ik wel altijd eerlijk Yes
Ah, echt? Wil je dat bij mij wel proberen te zijn?smile
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 11:53

Lorre schreef:
Pippa schreef:Nee. Als iemand vraagt of ik iets mooi vind, of bv. een naam van een kind mooi vind en ik weet dat het iemand kan kwetsen, dan zeg ik niet de waarheid, om iemand te sparen. Verder ben ik wel altijd eerlijk Yes
Ah, echt? Wil je dat bij mij wel proberen te zijn?smile

Ja, want van jou weet ik dat het je niet kwetst dat je graag weet of iets mooi is of niet Yes Maar doel op iemand die ik niet zo goed ken en niet kan inschatten of het iemand kwetst, dan houd ik het open wat ik er van vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 11:54

Pippa schreef:
Lorre schreef:
Pippa schreef:Nee. Als iemand vraagt of ik iets mooi vind, of bv. een naam van een kind mooi vind en ik weet dat het iemand kan kwetsen, dan zeg ik niet de waarheid, om iemand te sparen. Verder ben ik wel altijd eerlijk Yes
Ah, echt? Wil je dat bij mij wel proberen te zijn?smile

Ja, want van jou weet ik dat het je niet kwetst dat je graag weet of iets mooi is of niet Yes Maar doel op iemand die ik niet zo goed ken en niet kan inschatten of het iemand kwetst, dan houd ik het open wat ik er van vind.
Ok, gelukkig!
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Susan za 12 jan 2013 - 11:58

Nee, maar dat vind ik ook niet nodig, mijn mening voegt niet altijd iets toe. Als een ander iets heeft gekocht en daar blij mee is dan vind ik het compleet irrelevant of ik het ook mooi vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Marsy28 za 12 jan 2013 - 19:37

Ik ben supereerlijk en hoewel dit vaak wel op waarde geschat wordt, knal ik ook vaak met m'n hoofd tegen de muur. Toen de man van een vriendin van me, me 's nachts probeerde te zoenen en te betasten, heb ik het haar ook verteld. En ik kan al helemaal niet tegen onrecht. Mijn vriend is overigens net zo. Gelukkig nog geen ruzies gekregen hierover!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 19:42

Ik ben daar soms selectief in. Tegen mijn man altijd eerlijk en ook mijn famile kan er van uitgaan dat ik eerlijk ben maar met sommige mensen is er al een bepaalde afstans en dan vind ik niet dat mijn eerlijkheid iets toevoegd dus kies ik ervoor om mijn mening dan voor me te houden.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 20:38

Ik probeer altijd eerlijk te zijn, maar soms lukt dat niet. Ik wil geen mensen kwetsen met mijn mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Shisha za 12 jan 2013 - 20:58

Meestal wel maar ik probeer het dan wel wat mooier te verpakken en het op een positieve manier te brengen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  mzcharlotte za 12 jan 2013 - 21:09

Ik maak ook de overweging of het kwetsend is of niet. Ook zorg ik dat mijn mening duidelijk bij mij ligt. Als iemand vraagt: "Vind jij Pietje een mooie naam?", zal ik nooit zeggen "Nee joh, da's echt geen mooie naam", maar herhaal ik het duidelijk; "Nee, [ik] vind Pietje geen mooie naam". Ik denk er natuurlijk tijdens het andtwoorden niet zo diep over na, maar ik vind het wel echt een verschil maken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  SuperGrover zo 13 jan 2013 - 0:18

Ja hoor, zeker over zoiets als kleding wil ik best eerlijk zijn als iemand me er naar vraagt. Er is dan nog een verschil of je zegt, hallelujah, daar wil ik nog niet dood in gevonden worden, of dat je zegt dat het niet helemaal jouw smaak is.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  rapa nui zo 13 jan 2013 - 0:23

Ik ben best eerlijk maar ik ga niet ongevraagd mijn mening lopen te verkondigen. En ik probeer het wel op een dusdanige manier te verpakken dat het niet kwetsend wordt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Starla zo 13 jan 2013 - 2:38

Ik vind eerlijk en alles zeggen wat je denkt/ vind wat anders. Ik ben wel eerlijk, maar ik voel me niet geroepen om alles wat ik denk en vind te verkondigen. Als ik iets niet mooi vind en iemand vraagt om mijn mening zeg ik het gewoon. Ik zou niet vanuit het niets roepen ' zo dan wat heb jij een lelijk ding aan'. Als iemands kleding raar zit of je ziet bijvoorbeeld iemands kont onder een rokje, zeg ik dat wel.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Pommes zo 13 jan 2013 - 2:45

Ik zeg niet alles wat ik denk of vind. Maar vragen ze om mijn mening dan geef ik deze wel. Wel kan het ook een enorm verschil maken hoe je het brengt en ik probeer het dan ook altijd op een zo net mogelijke manier te brengen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 2:50

Als iemand de deur uitgaat naar iets belangrijks en ik denk dat een ander jasje of andere schoenen beter zouden staan, dan zou ik het wel zeggen, mits ik zeker weet dat die persoon dat andere jasje of die andere schoenen heeft natuurlijk. Als een rokje echt te kort zou zijn voor de gelegenheid (bijvoorbeeld een sollicitatie of zoiets) dan zou ik het ook wel zeggen, want dan help je iemand er wel mee.

Als iemand ronduit vraagt wat ik ergens van vind en ik vind het niet mooi dan zou ik wel eerlijk zijn, maar dan zou ik denk ik hooguit zeggen: 'Ik zou het zelf niet uitzoeken.'

Over een kindernaam zou ik echt nooit mijn ongezouten mening geven, ook niet als erom wordt gevraagd. Het eerlijkste wat ik dan zou zeggen is iets in de trant van 'past helemaal bij jullie' of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Exogenesis zo 13 jan 2013 - 3:01

Ik ben altijd heel eerlijk wanneer iemand me om mijn mening vraagt. En ik ben ook eerlijk wanneer ik vind dat iets echt niet kan of dat iets anders zou moeten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Burn zo 13 jan 2013 - 3:06

Ik ben meestal wel eerlijk, behalve al ik weet dat ik die persoon er mee kwets..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 6:05

Ja maar dat doe ik nu niet meer, als een vriendin iets nieuws heeft gekocht zei ik voorheen dat het niet mijn smaak was of dat ik het niet zo mooi vond. Maar 1 vriendin vond dat niet zo leuk, daar heb ik toen eens een topic over geopend en toen zei men dat ik ook niet zo eerlijk hoefde te zijn, en dat zij dat ook niet leuk zouden vinden om te horen. Dus sindsdien kijk ik wel uit Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Fortissimo zo 13 jan 2013 - 6:19

Ik probeer altijd eerlijk te zijn, tenzij ik weet dat mensen daar over gaan vallen of dat ze daardoor gekwetst kunnen raken.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum