Zou jij dit eerlijk zeggen?
+6
Sushi
Supertalentje
Sjors
SoGood
Caroow
Antibes
10 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zou jij dit eerlijk zeggen?
Welk topic dan?Smikkell schreef:Het topic dat is verwijderd..Storm schreef:What are you talking about?Smikkell schreef:Hahaha, nou inderdaad. Zoals Pippa..Purple schreef:Nee, dat doen er al teveel hier.toetje_ schreef:Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Pippa, gewoon zeggen. Je vindt ook dat openlijk praten over iemands gele tanden met een groepje op een openbaar forum geen pesten, omdat die gene nou eenmaal gele tanden heeft.
Iemand die dik is mag je dus ook gewoon dik noemen, en daar openlijk over spotten. Die gene is nou eenmaal dik.. Toch?
Gast- Gast
Wat?Smikkell schreef:Storm schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vermoeden heb wie Purple was, maar het nog steeds niet zeker weet.toetje_ schreef:Purple schreef:Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Niet?
Gast- Gast
Welk topic dan?[/quote]Een van de 'Waar is?' topics van vandaag.Storm schreef:
Gast- Gast
Ok, ok nou weer ophouden over mij. Ik ben niet het mysterie van de avond hier.
Gast- Gast
Ga op je gevoel af. Je weet het heus wel!Storm schreef:Wat?Smikkell schreef:Storm schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vermoeden heb wie Purple was, maar het nog steeds niet zeker weet.toetje_ schreef:Purple schreef:Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Niet?
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Een van de 'Waar is?' topics van vandaag.[/quote]Smikkell schreef:Welk topic dan?Storm schreef:
Helaas, dan heb ik voor het eerst een rel gemist!
Gast- Gast
Purple schreef:Ok, ok nou weer ophouden over mij. Ik ben niet het mysterie van de avond hier.
Gast- Gast
Ik weet het stiekem ook wel zeker.Smikkell schreef:Ga op je gevoel af. Je weet het heus wel!Storm schreef:Wat?Smikkell schreef:Storm schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vermoeden heb wie Purple was, maar het nog steeds niet zeker weet.toetje_ schreef:Purple schreef:Uhu.toetje_ schreef:(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Niet?
Gast- Gast
Purple schreef:Uhu=ja.toetje_ schreef:Niet?
Ok.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat wil je erover weten?Storm schreef:
Gast- Gast
Dames, niet zo offtopic! Ik meende mijn vraag, of je het zou zeggen of niet, ik vind het alleen zo 'rot' om te vertellen.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Dat maken we zelf wel uit?Pippa schreef:Dames, niet zo offtopic!.
Gast- Gast
Ik denk dat je in sommige gevallen makkelijker kunt afvallen, dan je tanden wit krijgen. Beide is vervelend voor de persoon. En aan beide is in sommige gevallen, met de juiste middelen en geld wel iets te doen.Supertalentje schreef:Nou niet precies, aan gele tanden kun je iets doen aan dik zijn niet per direct. En als je dan 600 foto's plaatst met daarop alleen tandvlees en gele tanden kun je er logischerwijs vanuit gaan dat mensen dat onthouden... Toch?Smikkell schreef:Hahaha, nou inderdaad. Zoals Pippa..Purple schreef:Nee, dat doen er al teveel hier.toetje_ schreef:Je kunt altijd nog zeggen dat het een grapje was.
Pippa, gewoon zeggen. Je vindt ook dat openlijk praten over iemands gele tanden met een groepje op een openbaar forum geen pesten is, omdat die gene nou eenmaal gele tanden heeft.
Iemand die dik is mag je dus ook gewoon dik noemen, en daar openlijk over spotten. Die gene is nou eenmaal dik.. Toch?
Gast- Gast
Purple schreef:Dat maken we zelf wel uit?Pippa schreef:Dames, niet zo offtopic!.
Maar het is mijn topic
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Alles.Purple schreef:Wat wil je erover weten?Storm schreef:
Gast- Gast
Nou, je weet me te vinden voor een betere deal en correcte informatieSupertalentje schreef:Smikkell schreef:Kan ik er nog een betere deal uithalen?Supertalentje schreef:Plan B: als toetje mij nou eens pmmt wie Purple is en wie ze zelf voorheen was, dan hou ik alle meelezers met hand en tand op afstand, deal?toetje_ schreef:Purple schreef:Nee.Supertalentje schreef:Ok, als jij mij je naam pmmt en je rotopmerking, dan vertel ik niet tegen je meelezers dat jij hier rondhangt, deal?
(bijna) iedereen weet al wie jij bent, maar houden zich wijslijk stil. Sociaal he?
Rupsje-nooit-genoeg!
Ik zie dat Storm mij gaat pmm-en, dit is per direct het mysterie van de avond!
Gast- Gast
Purple schreef:Dat maken we zelf wel uit?Pippa schreef:Dames, niet zo offtopic!.
Zo horen wij het graag. Nu nog zonder engel, b*tch.
Toet- Lady Post-a-lot
Lol, Smikkell, je weet niet eens wie ik in gedachten heb, hoe kun je dan zeggen dat jij correctere informatie hebt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, je weet me te vinden voor een betere deal en correcte informatie
Hahahah stoertje, hoe kom jij aan die informatie?
Toet- Lady Post-a-lot
Van jou.. Giet er een glas in en je bent een open boek. Meer dan een glas lukt ook niet, want je bent een laffe drinker.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Nou, je weet me te vinden voor een betere deal en correcte informatie
Hahahah stoertje, hoe kom jij aan die informatie?
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe eerlijk ben jij?
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk..
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk...