pakketjes aannemen
+11
Paper Crown
Melis_je
Happinaz
Sarah1985
Antibes
Joontjuh
Bimbam
Sweety
Suus
Rush
Bet Weter
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: pakketjes aannemen
Eigenlijk zou je zoveel mogelijk pakketjes moeten aanpakken op een dag en dan op vakantie gaan zullen de buren ook wat beter nadenken wanneer ze pakjes bestellen
Gast- Gast
Zero schreef:
Eigenlijk zou je zoveel mogelijk pakketjes moeten aanpakken op een dag en dan op vakantie gaan zullen de buren ook wat beter nadenken wanneer ze pakjes bestellen
Maar die mensen willen toch ook niet hun buren ermee lastig vallen? Ik bestel gewoon pakketjes zoveel ik wil, alleen scheelt het dat ik veel thuis ben en een pakketje daardoor niet snel bij buren terecht komt. Maar als ik meer zou werken/weg zou zijn, dan zou ik daar geen rekening mee houden. Als de buren het niet aan willen nemen, dan moeten ze dat maar tegen de postbode zeggen, dan gaat het pakketje naar het postkantoor.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is een beetje een non-probleem. Als je duidelijk aangeeft dat je ECHT geen pakketjes gaat aannemen op je vrijdag zal elke niet geestelijk-gestoorde postbode dat wel van je aannemen hoor. Het lijkt me ook sterk dat er een minutenlang op je bel heeft lopen drukken na duidelijk aangeven dat je het niet aan ging nemen. Als een postbode daar hier ging doen, zou ik even de politie bellen.
Ik neem zelf vaak pakketjes aan, behalve voor één buurvrouw wiens werktijden tegengesteld zijn aan die van mij, die zie ik dus nooit. Nog nooit meegemaakt dat ene postbode dat na uitleg niet accepteerde.
Ik neem zelf vaak pakketjes aan, behalve voor één buurvrouw wiens werktijden tegengesteld zijn aan die van mij, die zie ik dus nooit. Nog nooit meegemaakt dat ene postbode dat na uitleg niet accepteerde.
Gast- Gast
Princess schreef:Ik krijg altijd een briefje in mn brievenbus als een pakketje ergens anders is bezorgd en dan ga ik het zelf ophalen, ik verwacht niet van m'n buren dat ze het komen halen.
Als ik een pakketje voor iemand aanneem verwacht ik ook dat ze het zelf komen halen.
+1
ilse3- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10
Het is gewoon jammer dat er, wanneer je een bestelling doet, niet altijd een mogelijkheid is om aan te geven dat je pakketje op het postkantoor of afhaalpunt bezorgd mag worden. Met alle webshops is het heel verleidelijk om online te shoppen, ook al zodat je niet meer aan je eigen regio gebonden bent, maar de meeste mensen zijn tegenwoordig zo vaak van huis dat de bezorging een ramp is. Zou toch makkelijk zijn als je gelijk bij je bestelling kan opgeven bij welk postkantoor je het af wilt halen?
Laatst ook: briefje in de bus dat mijn pakket bezorgd was maar ik was niet thuis dus ze zouden de volgende dag tussen 13 en 16 (ik noem maar even een tijd) terugkomen. Ja, ik wist al dat ik de volgende dat niet thuis zou zijn op dat tijdstip, sneu voor de postbode! Heb nog gezocht of ik ergens een telefoonnummer of website kon vinden om aan te geven dat hij niet voor niets terug hoefde te komen maar helaas
Laatst ook: briefje in de bus dat mijn pakket bezorgd was maar ik was niet thuis dus ze zouden de volgende dag tussen 13 en 16 (ik noem maar even een tijd) terugkomen. Ja, ik wist al dat ik de volgende dat niet thuis zou zijn op dat tijdstip, sneu voor de postbode! Heb nog gezocht of ik ergens een telefoonnummer of website kon vinden om aan te geven dat hij niet voor niets terug hoefde te komen maar helaas
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind het wel echt een nadeel dat je niet kan aangeven hoe laat het je ongeveer uitkomt, bijvoorbeeld tussen 8 en 11 of zo.
Gast- Gast
Ik krijg ze niet die pakketjes, maar eigenlijk zijn mijn vriend en ik die ze zoveel binnenkrijgen van ons zelf dus. De buren zijn hier wel zo aardig om ze aan te nemen. Mijn vriend spant de kroon met dingen bestellen op internet. Hij is drummer en iedere week heeft ie wel een bijzonder voetpedaaltje of een antenne ofzoiets voor zijn drumstel besteld Ikzelf bestel ook regelmatig kleding op internet, omdat ik nogal een uitzonderlijke kleding smaak heb bestel ik het ook overal. Van de buren neem ik ook altijd pakketjes aan omdat ze het van ons dus ook aannemen. Maar de zo vaak gaat de bel bij ons niet gelukkig.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» bezorgt tnt ook pakketjes op zaterdag?
» Schoonmaakster aannemen
» Geldbedrag aannemen van je (schoon)ouders
» Minder snel iemand aannemen?
» Schoonmaakster aannemen
» Geldbedrag aannemen van je (schoon)ouders
» Minder snel iemand aannemen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: