Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pakketjes aannemen

+11
Paper Crown
Melis_je
Happinaz
Sarah1985
Antibes
Joontjuh
Bimbam
Sweety
Suus
Rush
Bet Weter
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

pakketjes aannemen Empty pakketjes aannemen

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 1:31

Ik word helemaal gek hier, altijd op mijn vrije dag gaat de bel wel een stuk of 3 keer en dan moet ik dus voor al mijn buren hun pakketjes aannemen. En echt niet dat ze even naar boven komen lopen, nee ik moet dan dus alles waar ik mee bezig ben uit mijn handen laten vallen, 10 trappen naar beneden en weer omhoog lopen, om vervolgens al mijn buren aan de bel te krijgen later op de dag. En nee, ik heb geen gezellige buren. Ik voel me net een soort postbewaringsinstantie. Ik woon in een appartementencomplex met wel 10 complete huishoudens en al die ouders en kinderen zitten constant op internet dingetjes te kopen en voor ieder oorbelletje moet ik mijn werk laten vallen, omdat ik thuis werk.

Grrrrrrrr

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pakketjes aannemen Empty Re: pakketjes aannemen

Bericht  Rush wo 10 aug 2011 - 1:32

Gewoon niet meer doen dan? Idea
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 1:34

Je kan de pakketjes toch weigeren?
En heb je geen lift als je zo hoog woont?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety wo 10 aug 2011 - 1:35

Niet meer aannemen dan. Je buren zullen wel een briefje vinden waarop staat dat ze het bij het postkantoor kunnen ophalen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 1:36

Nope ik kan ze niet weigeren, want ik wil de telefoon aannemen voor het geval dat het wel een keer iets belangrijks is. En ze zijn ontzettend aanhoudend , dus dan blijven ze bellen en dat gaat dan echt zo: TEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT de hele dag door mijn huis. En nee, we hebben geen lift.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:36

Niet meer doen dus. Mijn zus had dit probleem ook, en die pakt ze gewoon niet meer aan. Vader net zo. En anders de bel uitzetten, maar dat is misschien niet zo handig in een bovenwoning.

Gast
Gast

Bericht  Bimbam wo 10 aug 2011 - 1:37

Je bent toch niet verplicht om pakketjes voor de buren aan te nemen?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Joontjuh wo 10 aug 2011 - 1:37

Als ik jou was zou ik dan zeggen dat ze het maar naar boven kunnen brengen, doen ze dat niet, dan stoppen ze maar een briefje bij die mensen in de brievenbus dat ze het op het postkantoor af kunnen gaan halen.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 1:37

Maar je kan dan toch gewoon zeggen dat je het niet wilt aannemen? Desnoods verzin je dat je er 's avonds niet bent of zelfs een paar dagen niet, zodat je buren er dan niet bij kunnen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:38

Bet Weter schreef:Nope ik kan ze niet weigeren, want ik wil de telefoon aannemen voor het geval dat het wel een keer iets belangrijks is. En ze zijn ontzettend aanhoudend , dus dan blijven ze bellen en dat gaat dan echt zo: TEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT de hele dag door mijn huis. En nee, we hebben geen lift.

Maar je kan dan toch gewoon door de telefoon zeggen dat je ze niet meer aanneemt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:39

Maar als het echt wat belangrijks is hebben die mensen waarschjnlijk ook wel je telefoonnummer?

Ik zou ze iig niet meer aan nemen.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 10 aug 2011 - 1:39

_MamaRosa_ schreef:
Bet Weter schreef:Nope ik kan ze niet weigeren, want ik wil de telefoon aannemen voor het geval dat het wel een keer iets belangrijks is. En ze zijn ontzettend aanhoudend , dus dan blijven ze bellen en dat gaat dan echt zo: TEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT de hele dag door mijn huis. En nee, we hebben geen lift.

Maar je kan dan toch gewoon door de telefoon zeggen dat je ze niet meer aanneemt?
+1
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes wo 10 aug 2011 - 1:40

Ik zeg altijd: Nee sorry, mijn buren zijn weinig thuis en dan zit ik er mee om het af te leveren. Laat u het ze maar zelf afhalen bij de Primera ofzo". (hier in de straat zit ook postkantoor bij)

En als ze dan volhouden zeg ik twee keer, "nee écht niet" en dan doe ik niet meer open.

Maja, ik krijg ze niet zo vaak aan de deur.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Sarah1985 wo 10 aug 2011 - 1:42

ik zou ze ook niet aannemen, en zou ook niet 10 trappen naar beneden lopen om dat op te halen.
Volgende keer gewoon nee zeggen, desnoods zeg je dat je zo weggaat
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 1:43

Ik zei dus vandaag ook: nee, ik neem geen pakketjes meer aan. En toen twee tellen later weer: TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTT, dus ik niet opnemen, heeft die gast echt een paar minuten op het knopje lopen drukken. Nou, daar word ik zo chagrijnig van. En dan ook nog boos zijn op mij dat ik niet naar beneden kom lopen en dingen zeggen als: het is niet mijn werk om naar boven te lopen. Is het mijn werk dan om alle post aan te nemen?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:43

Sweety schreef:
_MamaRosa_ schreef:

+1

En anders hang je een briefje bij je bel dat je geen pakketjes meer voor anderen aanneemt, en aanbellen dus geen zin heeft. (komt alleen weer niet zo leuk over voor de buren, maar die zijn toch al niet aardig zeg je.)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:44

Er stond vanmorgen iemand met een bos bloemen aan de deur voor iemand anders....Tja heel lullig, maar we hebben geweigerd. Wij werken allebei vandaag de hele dag en dan staan die bloemen bij ons! Uiteindelijk bleken de buren gewoon thuis te zijn...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:45

Bet Weter schreef:Ik zei dus vandaag ook: nee, ik neem geen pakketjes meer aan. En toen twee tellen later weer: TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTT, dus ik niet opnemen, heeft die gast echt een paar minuten op het knopje lopen drukken. Nou, daar word ik zo chagrijnig van. En dan ook nog boos zijn op mij dat ik niet naar beneden kom lopen en dingen zeggen als: het is niet mijn werk om naar boven te lopen. Is het mijn werk dan om alle post aan te nemen?

Is het vaak hetzelfde bedrijf wat bezorgt? Dan daar een klacht indienen misschien?

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 1:45

Nogmaals ik heb echt al 100x aangegeven dat ik ze niet aanneem, maar als ze hier dagelijks 3x aanbellen, dan moet ik dus elke keer al dat gezeik aanhoren en wordt iedereen boos op mij. Zelfs als ik 10 trappen naar beneden loop zijn ze kwaad omdat ik ze heb gevraagd naar boven te komen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:47

Dan hang je een briefje bij de bel dat je geen pakketjes aanpakt voor buren.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz wo 10 aug 2011 - 1:47

Dan zet je, je bel toch gewoon uit als je een hele dag vrij thuis bent en je hebt er geen zin in? De echte belangrijke mensen hebben ook je telefoonnummer.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:49

_Leaf_ schreef:Er stond vanmorgen iemand met een bos bloemen aan de deur voor iemand anders....Tja heel lullig, maar we hebben geweigerd. Wij werken allebei vandaag de hele dag en dan staan die bloemen bij ons! Uiteindelijk bleken de buren gewoon thuis te zijn...

Hmmm had ik laatst ook, dus ik de bloemen in een vaasje gezet, en niemand kwam ze ophalen Wink

Edit: Ik neem pakketjes van buren altijd wel aan, zie daar het probleem niet zo van in eigenlijk, al komt de postbode wel altijd naar boven lopen dan Wink

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 10 aug 2011 - 1:50

Bet Weter schreef:Nogmaals ik heb echt al 100x aangegeven dat ik ze niet aanneem, maar als ze hier dagelijks 3x aanbellen, dan moet ik dus elke keer al dat gezeik aanhoren en wordt iedereen boos op mij. Zelfs als ik 10 trappen naar beneden loop zijn ze kwaad omdat ik ze heb gevraagd naar boven te komen.
Ja maar dan kan je toch alsnog zeggen dat je niks aanneemt? En wat Mama Rosa zegt misschien een klacht indienen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:51

HeartBeat schreef:
_Leaf_ schreef:Er stond vanmorgen iemand met een bos bloemen aan de deur voor iemand anders....Tja heel lullig, maar we hebben geweigerd. Wij werken allebei vandaag de hele dag en dan staan die bloemen bij ons! Uiteindelijk bleken de buren gewoon thuis te zijn...

Hmmm had ik laatst ook, dus ik de bloemen in een vaasje gezet, en niemand kwam ze ophalen Wink

Ook lullig, ws. wisten die mensen niet eens dat ze wat zouden krijgen? Jij wist wel voor wie ze waren? Dan had ik ze zeker even gebracht.

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 1:51

Happinaz schreef:Dan zet je, je bel toch gewoon uit als je een hele dag vrij thuis bent en je hebt er geen zin in? De echte belangrijke mensen hebben ook je telefoonnummer.
Ik kan mijn bel niet zomaar uitzetten. Geen idee hoe dat moet.

En een briefje bij de deur? de deur is buiten dus dat wordt hier dezelfde dag nog ondergespoten.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende