Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pakketjes aannemen

+11
Paper Crown
Melis_je
Happinaz
Sarah1985
Antibes
Joontjuh
Bimbam
Sweety
Suus
Rush
Bet Weter
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

pakketjes aannemen - Pagina 2 Empty Re: pakketjes aannemen

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:52

_MamaRosa_ schreef:
HeartBeat schreef:
_Leaf_ schreef:Er stond vanmorgen iemand met een bos bloemen aan de deur voor iemand anders....Tja heel lullig, maar we hebben geweigerd. Wij werken allebei vandaag de hele dag en dan staan die bloemen bij ons! Uiteindelijk bleken de buren gewoon thuis te zijn...

Hmmm had ik laatst ook, dus ik de bloemen in een vaasje gezet, en niemand kwam ze ophalen Wink

Ook lullig, ws. wisten die mensen niet eens dat ze wat zouden krijgen? Jij wist wel voor wie ze waren? Dan had ik ze zeker even gebracht.

Nee, ik wist niet voor wie ze waren, vergeten te vragen aan de postbode, en stond niets op het kaartje wat erbij zat. Anders had ik ze uiteraard wel gebracht naar diegene.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:52

Joh, is jouw voordeur buiten??

Volgens mij zijn er genoeg oplossingen voorgesteld. Succes, zonnestraaltje!

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 10 aug 2011 - 1:53

Moeilijk, moeilijk...
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:54

Bet Weter schreef:
Happinaz schreef:Dan zet je, je bel toch gewoon uit als je een hele dag vrij thuis bent en je hebt er geen zin in? De echte belangrijke mensen hebben ook je telefoonnummer.
Ik kan mijn bel niet zomaar uitzetten. Geen idee hoe dat moet.

En een briefje bij de deur? de deur is buiten dus dat wordt hier dezelfde dag nog ondergespoten.

Een briefje bij jouw deurbel kan toch wel? Niet bij de gezamelijke natuurlijk. Of zitten alle bellen buiten? Dan wordt het lastig. Ik zou ze dan maar gewoon laten bellen, en niet oppakken als ze nogmaals aanbellen. Hoe vervelend ook, ze zullen wel opgeven dan, en dan ben je sneller klaar dan alsnog naar beneden te moeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:55

Reva schreef:Joh, is jouw voordeur buiten??

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 1:56

HeartBeat schreef:
_MamaRosa_ schreef:
HeartBeat schreef:
_Leaf_ schreef:Er stond vanmorgen iemand met een bos bloemen aan de deur voor iemand anders....Tja heel lullig, maar we hebben geweigerd. Wij werken allebei vandaag de hele dag en dan staan die bloemen bij ons! Uiteindelijk bleken de buren gewoon thuis te zijn...

Hmmm had ik laatst ook, dus ik de bloemen in een vaasje gezet, en niemand kwam ze ophalen Wink

Ook lullig, ws. wisten die mensen niet eens dat ze wat zouden krijgen? Jij wist wel voor wie ze waren? Dan had ik ze zeker even gebracht.

Nee, ik wist niet voor wie ze waren, vergeten te vragen aan de postbode, en stond niets op het kaartje wat erbij zat. Anders had ik ze uiteraard wel gebracht naar diegene.

Nee, dan houdt het op idd, toch een leuke bos bloemen dan.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 10 aug 2011 - 1:57

Francaise_ schreef:
Reva schreef:Joh, is jouw voordeur buiten??

laughcry
lol!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 2:04

ja die bellen zitten buiten.
Ik dacht ook dat het heel onbeschoft was om te weigeren en dan voel ik me weer kut enzo, maar jullie weigeren dus ook massaal pakketjes.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:06

nou ja ik krijg er eigenlijk zowat geen whaha :P En als ik al krijg heb ik maar 1 onderbuur waarvan ze het eventueel brengen. En ligt er aan of ik hem weiger of ik zin heb om open te doen.

Maar in jouw geval zou ik gewoon weigeren.

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 2:08

Ik krijg maar heel af en toe pakketjes van buren, maar bij ons komt de postbode gewoon naar boven, dus dan vind ik het niet zo'n probleem. Maar als ik die avond niet thuis ben, weiger ik het ook gerust. Daar heeft de postbode nog nooit moeilijk over gedaan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 10 aug 2011 - 2:26

Doe gewoon een briefje bij de buren in de bus waarop je zet: graag als u iets online besteld vermelden dat ze het NIET mogen afleveren bij mij.. dus dan kunnen de buren bij de opmerkingen neerzetten: NIET afleveren bij buurvrouw die op nummer 29 woont.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 2:28

Damn, woonde ik maar in zo'n aardige buurt. In de amsterdam zuid oost gaat het er helaas net even anders aan toe. laughcry

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:34

2CKC2 schreef:Doe gewoon een briefje bij de buren in de bus waarop je zet: graag als u iets online besteld vermelden dat ze het NIET mogen afleveren bij mij.. dus dan kunnen de buren bij de opmerkingen neerzetten: NIET afleveren bij buurvrouw die op nummer 29 woont.

Dan komt het helaas alsnog voor dat ze het bij buren afleveren. Hebben wij laatst ook gehad, maakte mij niet zoveel uit, zo belangrijk was het niet, maar het bedrijf waar ik had besteld was woest, en heeft meteen een klacht ingediend bij TNT omdat er duidelijk opstond dat het alleen aan het betreffende huisnr geleverd mocht worden.

Ik krijg sindsdien wel ineens braaf een briefje in de bus als blijkt dat wij niet thuis zijn, en het bij de buren is bezorgt. Was eerder ook nooit zo, en moest ik maar raden waar het was gebracht. Gelukkig heb ik hele lieve buren die het meteen brengen als ik thuis kom.

Maar de bezorger heeft er dus wel van geleerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:36

Een briefje bij je bel hangen?

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 2:37

Bet Weter schreef:Damn, woonde ik maar in zo'n aardige buurt. In de amsterdam zuid oost gaat het er helaas net even anders aan toe. laughcry
en nog een keer, briefjes zijn er in deze buurt voor om bespoten te worden met graffiti, bespuugd te worden of in de fik gestoken te worden, niet om te lezen

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 2:40

Misschien wordt het tijd om te verhuizen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 2:41

Ja, daar zit ik ook over te denken. laughcry

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 2:43

Ik kan je Groningen heel erg aanraden: de postbode vraagt netjes of je een pakketje wilt aannemen, accepteert een eventuele nee, komt zelf naar boven en stopt ook nog eens een briefje bij de desbetreffende buren in de bus :P
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Phileine wo 10 aug 2011 - 2:53

Suus schreef:Ik kan je Groningen heel erg aanraden: de postbode vraagt netjes of je een pakketje wilt aannemen, accepteert een eventuele nee, komt zelf naar boven en stopt ook nog eens een briefje bij de desbetreffende buren in de bus :P

In mijn flat niet Sad
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:56

Als je in zo'n buurt woont zou ik sowieso geen pakjes aannemen. Je weet nooit wat er in zit.
Ik zou, helaas nadat je voor niets bent opgestaan voor de bel, zeggen dat je niet bereid bent het pakje aan te nemen. Scheelt je nog steeds het naar beneden lopen en terug, en het achter de kont van de buren aan brengen van de pakjes.

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 2:56

Phileine schreef:
Suus schreef:Ik kan je Groningen heel erg aanraden: de postbode vraagt netjes of je een pakketje wilt aannemen, accepteert een eventuele nee, komt zelf naar boven en stopt ook nog eens een briefje bij de desbetreffende buren in de bus :P

In mijn flat niet Sad
Heb ik dan gewoon zo'n mazzel met mijn postbodes? In mijn vorige appartement ging het ook altijd zo (was wel in dezelfde wijk overigens, maar een andere postbode).
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje wo 10 aug 2011 - 3:01

Die enkele keer dat de postbode aan de deur staat, heb ik het altijd aangenomen. Tijdje terug had ie echter een pakketje voor een mevrouw wat verderop in de straat. Ik ben tig keer naar haar huis gelopen en zij schijnbaar ook tig keer naar mijn huis maar we liepen elkaar steeds mis. Pas na TWEE WEKEN kreeg ik haar te pakken en ze begon nog op me te mopperen ook Rolling Eyes

Conclusie: ik neem alleen nog maar aan voor mijn directe buren die ik 'ken' (van hoi zeggen, meer contact hebben we hier ook niet echt met elkaar)
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine wo 10 aug 2011 - 3:19

Suus schreef:
Phileine schreef:

In mijn flat niet Sad
Heb ik dan gewoon zo'n mazzel met mijn postbodes? In mijn vorige appartement ging het ook altijd zo (was wel in dezelfde wijk overigens, maar een andere postbode).

Bij ons zijn er verschillende postbodes, maar de meeste laten je naar de centrale voordeur komen. Een postbode is wel lief, die zet de pakketjes in de lift :-)
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 3:22

Hier zijn het steeds andere mensen, want de een koopt iets bij de HM die hebben een eigen bezorgdienst, de ander bij Wehkamp en nog een ander bestelt een telefoon etc. het zijn steeds andere mensen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:57

Ik krijg altijd een briefje in mn brievenbus als een pakketje ergens anders is bezorgd en dan ga ik het zelf ophalen, ik verwacht niet van m'n buren dat ze het komen halen.
Als ik een pakketje voor iemand aanneem verwacht ik ook dat ze het zelf komen halen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: