Nav... Hoe denken jullie over transgender mensen ?
+5
Geluk
Monte
Ugly Betty
bolus26
Zwerver
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav... Hoe denken jullie over transgender mensen ?
ik denk dat jij al heel erg je best gedaan hebt. tis niet alleen t feit dat hij een vrouw geworden is maar je (als ik het zo lees) je in de steek gelaten heeft en je heel erg gekwetst heeft.
ik denk dat dat laatste zwaarder weegt als het feit dat hij vrouw is (als ik het goed begrijp)
de relatie en hoe die veranderd is, die je met je vader beschrijft herken ik heel erg al is mijn vader geen vrouw geworden maar van vrouw gewisseld. Echte tips heb ik niet, mijn psycholoog zegt tegen mij (en dat probeer ik trouw)
wacht gewoon af op zijn initiatief en bedenk op dat moment hoe je er qua gevoel in staat, vind je het prettig,doe je het voor jezelf/je kind of voor hem. en dan pas reageren.
al laat mijn vader niks meer van zich horen dus heb t nog niet echt kunnen oefenen
wel denk ik hierover na als ik zelf de behoefte voel om contact te zoeken.
ik denk dat dat laatste zwaarder weegt als het feit dat hij vrouw is (als ik het goed begrijp)
de relatie en hoe die veranderd is, die je met je vader beschrijft herken ik heel erg al is mijn vader geen vrouw geworden maar van vrouw gewisseld. Echte tips heb ik niet, mijn psycholoog zegt tegen mij (en dat probeer ik trouw)
wacht gewoon af op zijn initiatief en bedenk op dat moment hoe je er qua gevoel in staat, vind je het prettig,doe je het voor jezelf/je kind of voor hem. en dan pas reageren.
al laat mijn vader niks meer van zich horen dus heb t nog niet echt kunnen oefenen
wel denk ik hierover na als ik zelf de behoefte voel om contact te zoeken.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dingen die mensen over je denken en die niet kloppen
» mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is
» Ouders die voor je denken....
» Goede mensen, slechte mensen?
» Wat denken jullie?
» mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is