Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Londen

+9
Caro
Carra
BJA
Monte
mzcharlotte
Marin
Pipsqueak
Niekske
Rush
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Londen - Pagina 2 Empty Re: Londen

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:17

Tis gewoon een luxere versie van de revoluties die overal gaande zijn heb ik het gevoel. Er zit de bevolking veel meer dwars dan alleen die man die neergeschoten is. Ik zou nog een of ander filmpje kijken dat ik toegestuurd had gekregen maar nog geen tijd voor gehad.

Buiten dat maak ik me wel zorgen ja. Ik heb familie tussen Liverpool en Manchester in wonen maar daar is gelukkig nog niets aan de hand. Ook heb ik een ex in Londen wonen, ik hoop dat alles goed gaat met hem. Heb hem een berichtje gestuurd maar ik weet niet of hij daar überhaupt of zal antwoorden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:18

Sweety schreef:Ik vind dit echt schandalig.. Jamie Oliver had gezegd dat de politie ze van hem mochten aanpakken met rubberen kogels, water en nog iets... Geef hem nog gelijk ook.

Dit is volgens mij juist het hele punt waarom de rellen zijn. Dat de politie overdreven schijnt te handelen in situaties waar dat totaal niet nodig is. Beetje dom dus van Jamie om dan zo'n uitspraak te doen. Al vind ik hem wel heel lief en lekker I love you.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:21

Ik zie opstanden in het Verre Oosten, ik zie het bij onze westerburen ontstaan... Denken jullie dat deze 'trend' zich gaat uitbreiden naar andere landen, waaronder misschien ook wel Nederland?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:22

Youandi schreef:Ik zie opstanden in het Verre Oosten, ik zie het bij onze westerburen ontstaan... Denken jullie dat deze 'trend' zich gaat uitbreiden naar andere landen, waaronder misschien ook wel Nederland?

Ja, dat denk ik wel. Hier in NL heerst ook veel onvrede. Andere landen ook. Dit was toch eerst ook al in Griekenland...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:28

Zusje schreef:
Youandi schreef:Ik zie opstanden in het Verre Oosten, ik zie het bij onze westerburen ontstaan... Denken jullie dat deze 'trend' zich gaat uitbreiden naar andere landen, waaronder misschien ook wel Nederland?

Ja, dat denk ik wel. Hier in NL heerst ook veel onvrede. Andere landen ook. Dit was toch eerst ook al in Griekenland...
In Nederland zijn er al meerdere keren rellen geweest. In ondiep, nadat een man daar werd gedood door een politiekogel. Dagenlang rellen die elke nacht steeds groter werden. Mensen uit andere steden die deze kant op kwamen. Hele wijk die werd afgesloten en ME overal waar je keek.

In Culemcorr zijn een tijdje rellen geweest (iets andere oorzaak) en zo nog op een aantal andere plekken.

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 10 aug 2011 - 9:40

Smikkell schreef:
Zusje schreef:

In Nederland zijn er al meerdere keren rellen geweest. In ondiep, nadat een man daar werd gedood door een politiekogel. Dagenlang rellen die elke nacht steeds groter werden. Mensen uit andere steden die deze kant op kwamen. Hele wijk die werd afgesloten en ME overal waar je keek.

In Culemcorr zijn een tijdje rellen geweest (iets andere oorzaak) en zo nog op een aantal andere plekken.

Ja, maar gek genoeg (en gelukkig!) slaat het dan nog niet over naar het hele land zoals je nu ziet in Engeland. Die rellen in Ondiep hebben denk ik ruim een week geduurd, maar sloeg niet echt over naar de rest van Utrecht. Zelfde in Slotermeer/vaart? In Amsterdam. Daar waren rellen, maar niet in de rest van de stad.

Maar ik denk wel dat het ook zo hier kan gebeuren. Zeker nu we zo zachtjes aan weer in een nieuwe crisis belanden.. Eng idee eigenlijk. Dat het zomaar kan omslaan.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:45

Ik vind het ook een eng idee. Zeker omdat ik de steden zo ken. Net als Liverpool. Eigenlijk was ik van plan daarheen te gaan deze maand. Ik had echt niet verwacht dat er zoiets daar zou kunnen gebeuren. Naïef wellicht...

Gast
Gast

Bericht  luisa wo 10 aug 2011 - 9:46

Zusje schreef:

Ik denk ook dat er gereld wordt doordat er zoveel onrust is door o.a economische crisis. In andere landen in Europa hebben al eerder rellen plaatsgevonden dus waarom NL niet. In Frankrijk is enige tijd geleden al een opstandje geweest, ook in Rome is er gereld en verder Albanie, Griekenland en Noord-Afrika.
Het zou me niks verbazen als er in deze en andere landen opnieuw rellen uitbreken.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Carra wo 10 aug 2011 - 9:55

Zusje schreef:Ik vind het ook een eng idee. Zeker omdat ik de steden zo ken. Net als Liverpool. Eigenlijk was ik van plan daarheen te gaan deze maand. Ik had echt niet verwacht dat er zoiets daar zou kunnen gebeuren. Naïef wellicht...

Ik ga volgende maand. Ik verwacht dat het dan allemaal wel weer gezakt is.
Liverpool is toch een landje op zich. Ik had ook niet verwacht dat de mensen zich daar zo zouden laten meeslepen. Maar goed, aan de andere kant, heerst er in die stad net als in alle andere steden ook veel onvrede en Toxeth is nou niet echt een geweldige wijk om te wonen met veel werkloosheid enz.

Ja, toen ik gisteren de Miss Selfrigde in Manchester zag branden moest ik toch wel even slikken. Heb daar 3 maanden gewoond en ben daar zo vaak geweest. Sad
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 10:07

Carra schreef:
Zusje schreef:Ik vind het ook een eng idee. Zeker omdat ik de steden zo ken. Net als Liverpool. Eigenlijk was ik van plan daarheen te gaan deze maand. Ik had echt niet verwacht dat er zoiets daar zou kunnen gebeuren. Naïef wellicht...

Ik ga volgende maand. Ik verwacht dat het dan allemaal wel weer gezakt is.
Liverpool is toch een landje op zich. Ik had ook niet verwacht dat de mensen zich daar zo zouden laten meeslepen. Maar goed, aan de andere kant, heerst er in die stad net als in alle andere steden ook veel onvrede en Toxeth is nou niet echt een geweldige wijk om te wonen met veel werkloosheid enz.

Ja, toen ik gisteren de Miss Selfrigde in Manchester zag branden moest ik toch wel even slikken. Heb daar 3 maanden gewoond en ben daar zo vaak geweest. Sad

Over het dikgedrukte... Serieus? Ken je Liverpool wel? Haha!

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 10 aug 2011 - 10:26

Over het algemeen hebben ze niet zoveel op met de rest van het land en leven ze meer in hun eigen wereldje/stad. Dus nee, ik had het niet verwacht. Maar goed, qua armoede en werkloosheid is daar natuurlijk wel een groot probleem.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud