Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help ! Stomme studie ook bah

+5
Geluk
sanne-84
girli
Joontjuh
SarahKey
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help ! Stomme studie ook bah - Pagina 2 Empty Re: Help ! Stomme studie ook bah

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:36

Als het zo is bij jullie dan is dat toch echt anders hoor Punk'd. Razz moet aan de studie, en moet dus veel werk verzetten en man weigert om eens in de zoveel dagen de plee schoon te maken. Nou werkelijk, die van mij had een schop onder zijn kont gekregen. Maar goed, ik stop mezelf dan ook niet zo graag in de huisvrouw rol. Vriend en ik hebben samen een huishouden, dus doen het dan ook samen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:39

45 uur werken of niet, het gaat om 3 weken, daarna ben jij, als het goed is, klaar en kun jij het weer overnemen. Dan is het toch een hele kleine moeite als hij even wat huishoud dingen overneemt van jou, zodat jij kunt gaan leren in de avond? Ik zie daar het probleem niet van. Je hebt samen een gezin en een huis, dan moet je daar toch ook samen voor zorgen en regelen?

Gast
Gast

Bericht  girli wo 10 aug 2011 - 1:34

En het zijn ook juist de weken dat hij extra moet werken ivm de vakantie. Dus een kleine moeite is het denk ik niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Lavendel wo 10 aug 2011 - 1:58

Maar moet je je kind naast dat hij 2 uurtjes slaapt de rest van de dag vermaken? Speelt hij niet ook nog een paar uurtjes in de box ofzo, dat je nog iets kunt doen?

Of anders een paar dagen/ weekendje laten logeren bij opa en oma of een vriend zodat je echt even een paar dagen non-stop kunt studeren?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey wo 10 aug 2011 - 4:34

James schreef:Ik weet niet hoe makkelijk jij leert, maar dat moet toch zat kunnen als jij er een uur per dag aan zit? Ik vind het trouwens erg egoïstisch van je man dat hij geen wc potten schoonmaakt en al helemaal apart dat jij dat accepteert. Kom nou zeg, je hebt toch een gelijkwaardige relatie..? Hij plast en poept ergens anders dan ofzo dat hij vindt dat hij geen doekje over de wc hoeft te halen?

Egoistisch? Hij doet toch weer andere dingen?

Ik ben dan ook héél erg egoistisch, want ik maak nóóit de wc's schoon hier.
Maar gelukkig zijn er nog meer klusjes die iemand dan wel kan doen angel
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Bet Weter wo 10 aug 2011 - 4:43

Als jij 16 uur werkt + je studie + het kind, dan denk ik dat jij het op het moment drukker hebt dan je man.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Susan wo 10 aug 2011 - 5:13

Ik vind ook dat je best aan je man kan vragen om wat meer taken over te nemen. Het is voor jou nu even erop of eronder, als je de komende weken tijd tekort komt dan is de kans groot dat je zakt, ik neem aan dat hij ook wel het belang ervan inziet dat jij nu 's avonds even de tijd hebt? Ik vind het ook niet oneerlijk verdeeld of zo, hij is dan wel na kantoortijd nog druk bezig, maar dat ben jij óók.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:38

SarahKey schreef:
James schreef:Ik weet niet hoe makkelijk jij leert, maar dat moet toch zat kunnen als jij er een uur per dag aan zit? Ik vind het trouwens erg egoïstisch van je man dat hij geen wc potten schoonmaakt en al helemaal apart dat jij dat accepteert. Kom nou zeg, je hebt toch een gelijkwaardige relatie..? Hij plast en poept ergens anders dan ofzo dat hij vindt dat hij geen doekje over de wc hoeft te halen?

Eh.. Razz doet vrijwel het hele huishouden zelf. Dat is al meerdere keren naar boven gekomen in topics dus ja, ik vind het egoïstisch als hij niet even de wc wil schoonmaken als Razz flink aan de bak moet voor de studie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:49

Pippa schreef:45 uur werken of niet, het gaat om 3 weken, daarna ben jij, als het goed is, klaar en kun jij het weer overnemen. Dan is het toch een hele kleine moeite als hij even wat huishoud dingen overneemt van jou, zodat jij kunt gaan leren in de avond? Ik zie daar het probleem niet van. Je hebt samen een gezin en een huis, dan moet je daar toch ook samen voor zorgen en regelen?
Haar man werkt 66 uur per week in deze periode, geen 45.

Ik zou gewoon het huishouden even laten voor wat het is. Alleen de echt nodige dingen doen. Het kan echt geen kwaad om bijvoorbeeld je wc een keer 3 weken niet grondig te poetsen en er alleen af en toe een wc-borstel en evt. wat wc-reiniger doorheen te halen..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:54

James schreef:
SarahKey schreef:

Eh.. Razz doet vrijwel het hele huishouden zelf. Dat is al meerdere keren naar boven gekomen in topics dus ja, ik vind het egoïstisch als hij niet even de wc wil schoonmaken als Razz flink aan de bak moet voor de studie.

Volgens mij maak jij je er drukker om dan Razz zelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 6:12

Nah, ik denk dat dat wel mee valt hoor Lize Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 7:05

James schreef:Nah, ik denk dat dat wel mee valt hoor Lize Wink