Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Studie- en scriptiestress!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Studie- en scriptiestress! Empty Studie- en scriptiestress!

Bericht  Parisienne do 9 jun 2011 - 5:11

Ik heb denk ik even wat opbeurende woorden nodig. Ik zit momenteel zo in de stress. Uiterlijk 15 juli moet ik de conceptversie van mijn scriptie inleveren. Op zich nog te overzien, alleen het gaat momenteel allemaal niet zo snel. Ik heb weinig motivatie en ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om een tijd aan mijn scriptie te kunnen werken. Daarnaast moet ik nog gaan leren voor twee tentamens (Bedrijfseconomie, dus cijfertjes, mijn slechtste kant). Ik weet het allemaal even niet zo goed meer Sad Ik zit heel erg in de stress, moet voor mezelf nu een strenge en duidelijke planning gaan maken, ik moet mijn avonden (die mij zo heilig zijn als N. op bed ligt en wanneer ik me echt even kan ontspannen) gaan 'opgeven' en aan mijn scriptie werken en leren.. ik moet nog zoveel.

Iemand anders met zulke stress? Of iemand met ideeën of tips?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studie- en scriptiestress! Empty Re: Studie- en scriptiestress!

Bericht  Tunrida do 9 jun 2011 - 22:54

Wat vervelend dat je je zo gestrest voelt. Ik heb zelf altijd dat hoe meer druk ik voel, hoe productiever ik ben. Ik kan me wel goed voorstellen dat je er tegenop ziet om je spaarzame vrije tijd aan je studie te besteden. Ik heb er echt respect voor dat je dit doet, terwijl dat je een kind hebt!

Ik zou zeggen: houd je einddoel voor ogen. Straks heb je 's avonds weer alle tijd om te ontspannen, maar wel mooi een diploma op zak. En maak inderdaad een planning, zodat je per dag dingen kan afstrepen in kleine stapjes, zodat het niet zo'n enorme bult lijkt wat je nog moet doen.

Succes!!
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: