Even advies nodig mbt voeding...
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Even advies nodig mbt voeding...
ProudMama schreef:En wat doen jullie op zo'n dag? Gewoon geven wat ze vragen?
Denk dat ik ze eerst maar aan de borst leg voor de fles, gaan ze in elk geval moe hun bedje weer in straks
Ja, gewoon geven. Heel intensief, ik had het eergisteren, maar je hebt daarna er wel weer profijt van, doordat je weer meer voeding hebt. Het beste is dus alle keren aan de borst als dat lukt. Zou mooi zijn!
Gast- Gast
Yep gewoon aan toegeven! Hier had ik 3! Regeldagen achter elkaar van vorige week donderdag tot en met zaterdag! Je voelt je net een koe maar je borsten zijn weer helemaal op hun afgestemd daarna!_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:En wat doen jullie op zo'n dag? Gewoon geven wat ze vragen?
Denk dat ik ze eerst maar aan de borst leg voor de fles, gaan ze in elk geval moe hun bedje weer in straks
[color=violet]Ja, gewoon geven. Heel intensief, ik had het eergisteren, maar je hebt daarna er wel weer profijt van, doordat je weer meer voeding hebt. Het beste is dus alle keren aan de borst als dat lukt. Zou mooi zijn![/color
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Inderdaad zo'n fijn regeldagje, zeg je afspraken voor de dag maar vast af .
Gast- Gast
Vlg mij is het gewoon huildag. Als ik de 1 eindelijk stil heb, gaat de ander verder. En andersom...
Straks visite, kan er ook nog wel bij!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vlg mij is het gewoon huildag. Als ik de 1 eindelijk stil heb, gaat de ander verder. En andersom...
Wel heel herkenbaar.....
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: