Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
+38
Supertalentje
Sofie
Ek
meisje
Jasmine
meisjesmama
Vlinderjoy
Laced
Flip Fluitketel
Makamba
M@niek
Coco
PapillonRose
Mizzie
Flower_L
woezel
Annie24
maiadebij
Liadan
mickey
Fearie
Jade
Spring
Happydobby
Tania
joyce0606
Kimberly
vlindertje
Annemie
Barbabella
Michje1985
lin82
schuddebuikje
PiP
Roos
duckie
Merc
vlinder19
42 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
Dan kan het kloppen ja. Ik kreeg vandaag ook "Wij", die had ik wel al eerder gekregen, en wist ook dat die bij de Prenatal doos hoort, zeg maar.
Van die bonnen wist ik niet, maar is wel mooi meegenomen. Zijn ook bij veel winkels in te leveren, liggen er wel een paar in de buurt.
Van die bonnen wist ik niet, maar is wel mooi meegenomen. Zijn ook bij veel winkels in te leveren, liggen er wel een paar in de buurt.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Die krijg je niet altijd als je de doos van Prenatal hebt gehad. Er worden gewoon adressen geselecteerd, en je kunt je er helaas ook niet voor opgeven. Mijn zus krijgt ze niet, mijn zusje en ik wel.
Gast- Gast
Via de site van Lekker in het leven kan je je opgeven toch?
Kreeg ze trouwens al voor ik zwanger was.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Via de site van Lekker in het leven kan je je opgeven toch?
http://beneluxconsumers.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/9892/p/627/session/L3NpZC9VYTJONzVJaw%3D%3D
Je kan je wel inschrijven, maar dan krijg je alleen de nieuwsbrief.
Ik heb 'm trouwens gisteren niet gekregen, zie dat het dus ook zo kan zijn dat je het niet meer krijgt, mooi balen dan, scheelt me een klap geld met 3 in de luiers!
Gast- Gast
Da's balen!_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Via de site van Lekker in het leven kan je je opgeven toch?
http://beneluxconsumers.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/9892/p/627/session/L3NpZC9VYTJONzVJaw%3D%3D
Je kan je wel inschrijven, maar dan krijg je alleen de nieuwsbrief.
Ik heb 'm trouwens gisteren niet gekregen, zie dat het dus ook zo kan zijn dat je het niet meer krijgt, mooi balen dan, scheelt me een klap geld met 3 in de luiers!
Kan je de code online misschien meerdere keren gebruiken? Dan kan je het daar wel bestellen!
Gast- Gast
@mamarosa: ik weet niet of je normaal gesproken de bonnen voor het wasmiddel enzo ook gebruikte, maar die ga ik niet gebruiken. Ik kan je de codes wel doorsturen? Of eventueel de bonnen als je ze in de winkel wilt inleveren. De bonnen van de pampers ga ik wel zelf gebruiken, anders had je die ook gerust mogen hebben. Maar het wasmiddel (Dreft, Ariel, Dash, Lenor, en nog meer geloof ik) koop ik normaal ook nooit (niet die merken in ieder geval), dus die ga ik nu ook niet ineens kopen omdat ik de bonnen ervoor heb. Er zit ook een bon bij voor Dreumesmelk en voor Nestle GroeieStart (2 of 3), die hoef ik ook niet. Laat maar weten als je er interesse in hebt.
mickey- Kletskop
mamarosa, ik heb het gisteren (en vandaag) ook nog niet gekregen, ik hoop dat het nog komt want ik kreeg het ook altijd en kan de bonnen ook wel gebruiken....
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze ook nog niet gehad, zou erg jammer zijn als ik ze niet meer krijg.....
Gast- Gast
mickey schreef:@mamarosa: ik weet niet of je normaal gesproken de bonnen voor het wasmiddel enzo ook gebruikte, maar die ga ik niet gebruiken. Ik kan je de codes wel doorsturen? Of eventueel de bonnen als je ze in de winkel wilt inleveren. De bonnen van de pampers ga ik wel zelf gebruiken, anders had je die ook gerust mogen hebben. Maar het wasmiddel (Dreft, Ariel, Dash, Lenor, en nog meer geloof ik) koop ik normaal ook nooit (niet die merken in ieder geval), dus die ga ik nu ook niet ineens kopen omdat ik de bonnen ervoor heb. Er zit ook een bon bij voor Dreumesmelk en voor Nestle GroeieStart (2 of 3), die hoef ik ook niet. Laat maar weten als je er interesse in hebt.
Lief van je, maar ik gebruik die bonnen ook verder niet. Ik gebruik ook bijna alleen die van Pampers, en soms van bepaalde producten zoals tandpasta ofzo. Melk oid gebruik ik toch nog niet ivm de bv.
Gast- Gast
hier ook nog geen bonnen binnen. Ik heb nog voor precies 2 dagen luiers in huis dus hoop dat ik ze morgen binnen krijg!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Hier wel de bonnen binnen.
Beetje jammer alleen dat Pampers de prijzen verhoogd heeft!
Beetje jammer alleen dat Pampers de prijzen verhoogd heeft!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ok. Dacht dat je misschien die Dreumesmelk voor de oudste twee gebruikte. Ik ga gewoon voor je duimen dat je de bonnen alsnog binnen krijgt!_MamaRosa_ schreef:mickey schreef:@mamarosa: ik weet niet of je normaal gesproken de bonnen voor het wasmiddel enzo ook gebruikte, maar die ga ik niet gebruiken. Ik kan je de codes wel doorsturen? Of eventueel de bonnen als je ze in de winkel wilt inleveren. De bonnen van de pampers ga ik wel zelf gebruiken, anders had je die ook gerust mogen hebben. Maar het wasmiddel (Dreft, Ariel, Dash, Lenor, en nog meer geloof ik) koop ik normaal ook nooit (niet die merken in ieder geval), dus die ga ik nu ook niet ineens kopen omdat ik de bonnen ervoor heb. Er zit ook een bon bij voor Dreumesmelk en voor Nestle GroeieStart (2 of 3), die hoef ik ook niet. Laat maar weten als je er interesse in hebt.
Lief van je, maar ik gebruik die bonnen ook verder niet. Ik gebruik ook bijna alleen die van Pampers, en soms van bepaalde producten zoals tandpasta ofzo. Melk oid gebruik ik toch nog niet ivm de bv.
Mocht er iemand anders interesse hebben in de bonnen van wasmiddel of de andere dingen die ik noemde, meldt je maar! Anders verdwijnen ze toch bij het oud papier.
mickey- Kletskop
hier ook geen bonnen. Heb ze hiervoor wel 2x gehad. Dus pas na de geboorte vd jongste.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Wij kregen die bonnen van de oudbewoners, maar denk dat ze toch adres hebben laten wijzigen....hier geen bonnen meer helaas.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Misschien een hele domme vraag, maar als je de bonnen gebruikt op internet. Kan je ze dan ook gewoon nog in de winkel gebruiken? Ik bedoel dat heb je dus 4x voordeel ipv 2x als je de bonnen nu zou inleveren bij bijv. de Etos?
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
JAMizzie schreef:Misschien een hele domme vraag, maar als je de bonnen gebruikt op internet. Kan je ze dan ook gewoon nog in de winkel gebruiken? Ik bedoel dat heb je dus 4x voordeel ipv 2x als je de bonnen nu zou inleveren bij bijv. de Etos?
Gast- Gast
Ik kreeg de bonnen ook altijd. Nu nog niks, dus ben benieuwd of ik ze ook nog ontvang deze keer.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ProudMama schreef:JAMizzie schreef:Misschien een hele domme vraag, maar als je de bonnen gebruikt op internet. Kan je ze dan ook gewoon nog in de winkel gebruiken? Ik bedoel dat heb je dus 4x voordeel ipv 2x als je de bonnen nu zou inleveren bij bijv. de Etos?
Weet je dan ook of je ze meteen allebei moet gebruiken? Ik ben zo dom geweest om net het scherm weg te drukken en nu is mijn code niet meer geldig ! Ze zeggen dat hij al een keer gebruikt is......ZOOOOO dom
Mizzie- Fluisteraar
In de winkel? Nee, je kan ook 1 bon per keer doen.Mizzie schreef:ProudMama schreef:JAMizzie schreef:Misschien een hele domme vraag, maar als je de bonnen gebruikt op internet. Kan je ze dan ook gewoon nog in de winkel gebruiken? Ik bedoel dat heb je dus 4x voordeel ipv 2x als je de bonnen nu zou inleveren bij bijv. de Etos?
Weet je dan ook of je ze meteen allebei moet gebruiken? Ik ben zo dom geweest om net het scherm weg te drukken en nu is mijn code niet meer geldig ! Ze zeggen dat hij al een keer gebruikt is......ZOOOOO dom
Tenminste, dat kon vorige keren wel.
Gast- Gast
Zijn er behalve MamaRosa hier nog meerderen met 3 kinderen in de luier?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
ProudMama schreef:In de winkel? Nee, je kan ook 1 bon per keer doen.Mizzie schreef:ProudMama schreef:JAMizzie schreef:Misschien een hele domme vraag, maar als je de bonnen gebruikt op internet. Kan je ze dan ook gewoon nog in de winkel gebruiken? Ik bedoel dat heb je dus 4x voordeel ipv 2x als je de bonnen nu zou inleveren bij bijv. de Etos?
Laatste vraag! Ben er nu achter dat de bon verzilverd is en hij gebruikt kan worden als ik de bestelling 'achteraf betaal'
maar klopt het dan dat je als je de bonnen optimaal wilt gebruiken (dus 4x) je 1x bij de wehkamp, 1x bij truus en 2x in de winkel moet inleveren??
o, ik voel me echt een ubervrek nu!
Mizzie- Fluisteraar
De vorige keer heb ik het bij Wehkamp en Truus online gedaan, en vervolgens op papier bij de Plus. Dus zo ver ik weet kan het!Mizzie schreef:ProudMama schreef:In de winkel? Nee, je kan ook 1 bon per keer doen.Mizzie schreef:ProudMama schreef:JAMizzie schreef:Misschien een hele domme vraag, maar als je de bonnen gebruikt op internet. Kan je ze dan ook gewoon nog in de winkel gebruiken? Ik bedoel dat heb je dus 4x voordeel ipv 2x als je de bonnen nu zou inleveren bij bijv. de Etos?
Laatste vraag! Ben er nu achter dat de bon verzilverd is en hij gebruikt kan worden als ik de bestelling 'achteraf betaal'
maar klopt het dan dat je als je de bonnen optimaal wilt gebruiken (dus 4x) je 1x bij de wehkamp, 1x bij truus en 2x in de winkel moet inleveren??
o, ik voel me echt een ubervrek nu!
In de winkel kunnen ze niet zien of je ze online al gebruikt hebt, en Wehkamp en Truus.nl zijn ook 2 verschillende bedrijven.
Tja, moeten ze Pampers maar niet zo duur maken hoor
Gast- Gast
Ik heb de bonnen vandaag ook weer gekregen. Ook kreeg ik weer de WIJ, ik dacht dat je die tot de 1e verjaardag alleen kreeg?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik ontving deze bonnen tot voor kort nog op mijn oude adres, had geluk dat mijn ex daar nog woont. Nu ontvang ik er helemaal geen meer. Wel jammer.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb ze ook nog niet ontvangen...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Lekker in het Leven bonnen
» lekker in het leven bonnen
» Vraag over lekker in het leven bonnen
» Pampers baby dry vs pampers active fit
» Pampers 4/4+/5