Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
+38
Supertalentje
Sofie
Ek
meisje
Jasmine
meisjesmama
Vlinderjoy
Laced
Flip Fluitketel
Makamba
M@niek
Coco
PapillonRose
Mizzie
Flower_L
woezel
Annie24
maiadebij
Liadan
mickey
Fearie
Jade
Spring
Happydobby
Tania
joyce0606
Kimberly
vlindertje
Annemie
Barbabella
Michje1985
lin82
schuddebuikje
PiP
Roos
duckie
Merc
vlinder19
42 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
Ok.
Misschien moet ik ze dan nog ontvangen
Want mijn laatste waren ook tot eind augustus geldig.
Ik dacht ik krijg ze niet meer, zijn al bijna in november.
bedankt voor je reactie
Misschien moet ik ze dan nog ontvangen
Want mijn laatste waren ook tot eind augustus geldig.
Ik dacht ik krijg ze niet meer, zijn al bijna in november.
bedankt voor je reactie
Kimberly- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 23-10-11
Ik heb ook nog niks gehad, misschien komen de nieuwe nog? Geen idee wanneer ze altijd precies komen eigenlijk, had voorheen ook nooit pampers oid hard nodig. Nu wel...
Gast- Gast
Meestal rond de/om de 3 maanden.
Maar ik heb het idee dat het de laatste keer ook langer geduurd heeft.
Maar ik heb het idee dat het de laatste keer ook langer geduurd heeft.
Gast- Gast
Idd rond de 3 maanden ongeveer, ik verwacht 'm hier ook elk moment.
Gast- Gast
Lekker in her Leven
Hoi dames,
Ik heb het Lekker in het Leven vandaag ontvangen via de post
Jullie ook?
Ik heb het Lekker in het Leven vandaag ontvangen via de post
Jullie ook?
Kimberly- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 23-10-11
ik heb em vandaag voor het eerst gekregen...straks even kijken wat het allemaal is, heb er nog nooit van gehoort, maar wel handig zo luiers bestellen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Hier komt de post 's middags, ben benieuwd. Al krijg ik het eigenlijk altijd wel.
Gast- Gast
Ik heb ze ook binnen gekregen. Maar eigenlijk vind ik Pampers nu wel erg duur worden. Een pak kost nu 11,50 en er zit nog minder in dan een tijd terug ook. Ik heb nu maar is een pak gekocht van de Kruidvat om te proberen want dat scheelt iets van 40 procent.
Misschien dat ik voor de baby nog wel Pampers New baby haal want dat vond ik wel echt prettige zachte luiers en ik weet niet hoe die van de kruidvat zijn.
Misschien dat ik voor de baby nog wel Pampers New baby haal want dat vond ik wel echt prettige zachte luiers en ik weet niet hoe die van de kruidvat zijn.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Sunprincess schreef:LYW06NRPZ
Waar kun je die codes gebruiken? (heb het boekje nog niet, dus kan nog niet kijken)
Gast- Gast
Wehkamp & truus.nl
Helaas kunnen ze hier heel slecht tegen KV luiers, dus die gebruik ik maar 2x per dag. Anders hebben ze hele kapotte liezen.
Helaas kunnen ze hier heel slecht tegen KV luiers, dus die gebruik ik maar 2x per dag. Anders hebben ze hele kapotte liezen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wehkamp & truus.nl
Herkenbaar. Ik had laatst weer eens een pak gekocht, nou, het was meteen weer bloed tussen de liezen en de billetjes, en ze lekten meteen door. Dan betaal ik toch liever extra, ik doe dan toch al langer met 1 luier, dus dat scheelt ook weer. En bloed wil ik gewoon niet, logisch, dus dan maar wat duurder. Koop ze altijd in de aanbieding, en dan scheelt het soms maar 1 of 2 euro met Kruidvat, nou, dan weet ik het wel.
Gast- Gast
Tania schreef:Ik heb ze ook binnen gekregen. Maar eigenlijk vind ik Pampers nu wel erg duur worden. Een pak kost nu 11,50 en er zit nog minder in dan een tijd terug ook. Ik heb nu maar is een pak gekocht van de Kruidvat om te proberen want dat scheelt iets van 40 procent.
Die maat 1 en 2 van kruitvat zijn waardeloos, ik zou voor zo'n kleintje alleen nog pampers willen. Pampers neemt de zachte ontlasting ook meer op dan kruitvat, wij hadden veel meer was met kruitvat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Mijn dochter is bijna 9 maanden en ik kreeg vandaag voor het eerst de bonnen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Wehkamp & truus.nl
Herkenbaar. Ik had laatst weer eens een pak gekocht, nou, het was meteen weer bloed tussen de liezen en de billetjes, en ze lekten meteen door. Dan betaal ik toch liever extra, ik doe dan toch al langer met 1 luier, dus dat scheelt ook weer. En bloed wil ik gewoon niet, logisch, dus dan maar wat duurder. Koop ze altijd in de aanbieding, en dan scheelt het soms maar 1 of 2 euro met Kruidvat, nou, dan weet ik het wel.
Ja ik betaal ook liever meer als hij er niet tegen kan natuurlijk. Maar ik vind het verschil nu wel echt heel groot worden nu ze duurder zijn geworden en de 3 voor 2 aanbiedingen er niet meer zijn.
Mijn zoontje kon een jaar geleden ook niet goed tegen kv luiers maar tot nu toe gaat het hier wel prima. Zo gauw hij er uitslag van krijgt kopen we meteen weer Pampers uiteraard.
Tania- Ratel
Tania schreef:_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Wehkamp & truus.nl
Ja ik betaal ook liever meer als hij er niet tegen kan natuurlijk. Maar ik vind het verschil nu wel echt heel groot worden nu ze duurder zijn geworden en de 3 voor 2 aanbiedingen er niet meer zijn.
Mijn zoontje kon een jaar geleden ook niet goed tegen kv luiers maar tot nu toe gaat het hier wel prima. Zo gauw hij er uitslag van krijgt kopen we meteen weer Pampers uiteraard.
Ze hebben deze aanbiedingen nog wel eens hoor. En anders 4 voor 3.Heb vorige week bij Trekpleister nog 4 voor de prijs van 3 gekocht. Ook prima, vliegt er hier toch door. Neem ik 3 pakken voor de meiden en 1 pak voor ons zoontje.
Gewoon elke week even op voordeelmuis.nl kijken, maar die site ken je vast wel, die is hier al zo vaak genoemd, haha!
Kosten ze overal zoveel dan nu? Ik heb dat nl. nog nergens gezien? Ik zie ze gewoon voor 9.99
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Tania schreef:_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Wehkamp & truus.nl
Ze hebben deze aanbiedingen nog wel eens hoor. En anders 4 voor 3.Heb vorige week bij Trekpleister nog 4 voor de prijs van 3 gekocht. Ook prima, vliegt er hier toch door. Neem ik 3 pakken voor de meiden en 1 pak voor ons zoontje.
Gewoon elke week even op voordeelmuis.nl kijken, maar die site ken je vast wel, die is hier al zo vaak genoemd, haha!
Kosten ze overal zoveel dan nu? Ik heb dat nl. nog nergens gezien? Ik zie ze gewoon voor 9.99
Nee nog niet overal, de prijswijziging is pas net dus die is nog niet in alle winkels doorgevoerd.
Vier voor drie zie ik inderdaad ook wel, maar dan betaal ik omgerekend 31 cent per luier met de nieuwe prijs en voor kruidvat (niet in de aanbieding) 19 cent per luier.
Maar goed mijn man was net aan het mopperen wat dit nou weer voor rare luiers waren dus wie weet volgende keer toch weer Pampers hoor
Tania- Ratel
Ik heb ook zo;n boekje met de post gekregen (op naam v/d vorige bewoner).
Maar waar vind ik de pamper kortingscode? dan kan ik heb hier ook neer zetten
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Serpentijn schreef:Ik heb ook zo;n boekje met de post gekregen (op naam v/d vorige bewoner).
Staat op de achterkant van de bon
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Serpentijn schreef:Ik heb ook zo;n boekje met de post gekregen (op naam v/d vorige bewoner).
het probleem is, dat ik de kortingsbon van pampers niet kan vinden. Zit die op een apart boekje? Ik heb wel wasmiddel, dreft etc. op die bonnen staan.
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:Fearie schreef:Serpentijn schreef:Ik heb ook zo;n boekje met de post gekregen (op naam v/d vorige bewoner).
het probleem is, dat ik de kortingsbon van pampers niet kan vinden. Zit die op een apart boekje? Ik heb wel wasmiddel, dreft etc. op die bonnen staan.
Pampers is meestal de 1e 2 bonnen bovenaan het boekje, anders weet ik het ook niet. Misschien heb je een ander boekje gekregen (en zijn er meerdere verschillende uitgaven).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
dat is jammer, dan heb ik hem er volgens mij niet tussen staan.
Jade- Ratel
Ik krijg die bonnen niet meer sinds ik verhuisd ben
Heb me al opnieuw aangemeld en me nieuwe adres doorgegeven, maar zonder resultaat.
Een bekend probleem???
Heb me al opnieuw aangemeld en me nieuwe adres doorgegeven, maar zonder resultaat.
Een bekend probleem???
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Wanneer krijg je die bonnen eigenlijk? Ik kan me niet herinneren me er ooit ergens voor te hebben ingeschreven. Wilde dat vandaag wel doen, n.a.v. dit topic. Maar toen de post kwam, zat er dus ook een boekje bij, op mijn naam.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Wanneer krijg je die bonnen eigenlijk? Ik kan me niet herinneren me er ooit ergens voor te hebben ingeschreven. Wilde dat vandaag wel doen, n.a.v. dit topic. Maar toen de post kwam, zat er dus ook een boekje bij, op mijn naam.
Volgens mij als je de babydoos van de prenatal aangevraagd hebt.
Tania- Ratel
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Lekker in het Leven bonnen
» lekker in het leven bonnen
» Vraag over lekker in het leven bonnen
» Pampers baby dry vs pampers active fit
» Pampers 4/4+/5
» lekker in het leven bonnen