Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker in het leven ( kortingscode pampers )

+38
Supertalentje
Sofie
Ek
meisje
Jasmine
meisjesmama
Vlinderjoy
Laced
Flip Fluitketel
Makamba
M@niek
Coco
PapillonRose
Mizzie
Flower_L
woezel
Annie24
maiadebij
Liadan
mickey
Fearie
Jade
Spring
Happydobby
Tania
joyce0606
Kimberly
vlindertje
Annemie
Barbabella
Michje1985
lin82
schuddebuikje
PiP
Roos
duckie
Merc
vlinder19
42 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Lekker in het leven ( kortingscode pampers ) - Pagina 7 Empty Re: Lekker in het leven ( kortingscode pampers )

Bericht  Sofie do 10 nov 2011 - 1:30

Annie: Heb jij nog een reactie terug gekregen op je mail? Ik heb niets gehoord.
Net de pampers binnengekregen en op de bon is het er nu wel afgehaald. Bij jou ook?
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker in het leven ( kortingscode pampers ) - Pagina 7 Empty Re: Lekker in het leven ( kortingscode pampers )

Bericht  Annie24 do 10 nov 2011 - 1:52

Sofie schreef:Annie: Heb jij nog een reactie terug gekregen op je mail? Ik heb niets gehoord.
Net de pampers binnengekregen en op de bon is het er nu wel afgehaald. Bij jou ook?

Nee, nog geen reactie, maar dat had ik ook niet verwacht :P

Ik heb de pampers nog niet binnen, ben nu aan het werk, dus ik heb vanavond tussen 18 en 21 uur aangegeven Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:00

Lejow schreef:Weet ik, maar als er korting te halen valt ben ik er als de kippen bij :P

Niet iedereen krijgt overigens automatisch die lekker in het leven bonnen.
Je krijgt het in principe (als je 'uitgeloot' bent) als je jezelf hebt aangemeld voor de Prenatal-doos. Ik kreeg ze al in juli geloof ik, en toen was ik nog geen 20 weken zwanger ofzo? Sowieso vind ik ze niet zo heel fantastisch hoor, behalve de pampers bonnen gebruik ik ze nooit.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 10 nov 2011 - 2:04

PapillonRose schreef: dit keer heeft het boekje met bonnen mijn huis overgeslagen Sad
Het boekje slaat mijn huisje altijd over want heb ze nog nooit ontvangen!! Cry
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Supertalentje do 10 nov 2011 - 2:45

Vind je het niks Parels? Ik heb gister voor ruim 80 euro bij Truus besteld aan wasmiddel, luiers, antikal etc. Embarassed

De wehkampluiers heb ik al binnen! Mijn rekening is niet aangepast dus ik betaal maar €16,96 voor 4 pakken... Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Coco do 10 nov 2011 - 9:17

Even voor de meiden/dames die mij pm hebben gestuurd voor de bon. Ik weet niet wie wel en niet een pm heeft terug ontvangen, via mijn tel werkt dat pm'en niet zo goed heb ik gemerkt.
Dus ik plaats hier even in het algemeen dat de bon al weg is!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  woezel do 10 nov 2011 - 21:45

Beetje jammer dat ze bij de whekamp geen luiers in maatje 6 hebben.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 7:45

Ik heb het nu helemaal voordelig, de Dirx dorgist werd hier heropend, en de jumbo-pakken waren 6,99, dus heb meteen 3 pakken ingeslagen. Beetje jammer dat ze zo weer op zijn hier, haha!

Gast
Gast

Bericht  Mizzie vr 11 nov 2011 - 8:08

Mijn Kruidvat wilde geen 10,- korting geven op de actieprijs. Zo flauw! Wel op de echte prijs van de pampers, maar dan betaal je 24,95.....Ipv 19,95
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  vlinder19 do 17 nov 2011 - 6:58

Heeft nog iemand een lekker in het leven code voor de pampers voor mij? Wil ook even inslaan bij de wehkamp.
Ik vind het het trouwens schandalig dat pampers ineens 1,50 duurder is geworden per pak!
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  Mizzie do 17 nov 2011 - 7:30

Hoi Vlinder,

Heb geen lihl-code voor je, maar als je bij truus.nl de code JGB11T2K gebruikt heb je 3+1 gratis pampers de code is geldig tot 20-11-2011

groetjes Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Annie24 do 17 nov 2011 - 7:36

vlinder19 schreef:Heeft nog iemand een lekker in het leven code voor de pampers voor mij? Wil ook even inslaan bij de wehkamp.
Ik vind het het trouwens schandalig dat pampers ineens 1,50 duurder is geworden per pak!

Als het goed is is de actie al afgelopen, althans de 3+1 dan hé, de LIHL kan je natuurlijk nog wel inleveren bij de Wehkamp.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  vlinder19 do 17 nov 2011 - 7:51

Annie24 schreef:
vlinder19 schreef:Heeft nog iemand een lekker in het leven code voor de pampers voor mij? Wil ook even inslaan bij de wehkamp.

Als het goed is is de actie al afgelopen, althans de 3+1 dan hé, de LIHL kan je natuurlijk nog wel inleveren bij de Wehkamp.

Ik ken truus.nl helemaal niet. Bestel liever bij de wehkamp.. Ik kreeg voorheen altijd de pampers codes erbij bij lihl...maar sinds f.ay 2 is geweest krijg ik geen pamperscode meer....maar nog wel een kleine dame in de pampers!
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: