Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over lekker in het leven bonnen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag over lekker in het leven bonnen Empty Vraag over lekker in het leven bonnen

Bericht  studiebol zo 27 nov 2011 - 10:35

Ik heb dus ergens deze maand van die lekker in het leven bonnen gekregen en ik wil die nu gaan gebruiken door pampers bij de wehkamp te bestellen. Ik had 2 bonnen, een bon heb ik kunnen gebruiken en is goed gegaan. Maar nu wil ik die tweede bon gebruiken maar nu krijg ik steeds de melding dat de code al gebruikt is... maar op die 2 bonnen staan allebei dezelfde code dus tja daar kan ik niks aan doen.

Iemand die hier iets van weet? Zou ik de bon nog bij de kruidvat ofzo kunnen gebruiken of is het nu gewoon dikke pech?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over lekker in het leven bonnen Empty Re: Vraag over lekker in het leven bonnen

Bericht  Ayla zo 27 nov 2011 - 10:44

Ik weet niet of je ook een nettorama in de buurt hebt, maar daar kosten pampers maar 7,50, en met zo'n bon krijg je ook nog korting betaal je maar 16,50 voor 3 pakken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Vraag over lekker in het leven bonnen Empty Re: Vraag over lekker in het leven bonnen

Bericht  Annie24 zo 27 nov 2011 - 10:59

Als je bij de Wehkamp 2 bonnen wil gebruiken moet je je bestelling even telefonisch plaatsen. Dan worden er 2 bonnen verwerkt. Als je zelf via internet besteld werkt dat niet, dan krijg je idd die foutmelding.

Ondanks dat je dan allebei de bonnen bij de Wehkamp al gebruikt hebt kan je ze ook nog gewoon in de winkel inleveren Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 11:02

En op truus.nl kan het ook nog.

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 27 nov 2011 - 11:19

Oke thanks voor de tips dames!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: