Vraag over lekker in het leven bonnen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag over lekker in het leven bonnen
Ik heb dus ergens deze maand van die lekker in het leven bonnen gekregen en ik wil die nu gaan gebruiken door pampers bij de wehkamp te bestellen. Ik had 2 bonnen, een bon heb ik kunnen gebruiken en is goed gegaan. Maar nu wil ik die tweede bon gebruiken maar nu krijg ik steeds de melding dat de code al gebruikt is... maar op die 2 bonnen staan allebei dezelfde code dus tja daar kan ik niks aan doen.
Iemand die hier iets van weet? Zou ik de bon nog bij de kruidvat ofzo kunnen gebruiken of is het nu gewoon dikke pech?
Iemand die hier iets van weet? Zou ik de bon nog bij de kruidvat ofzo kunnen gebruiken of is het nu gewoon dikke pech?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraag over lekker in het leven bonnen
Ik weet niet of je ook een nettorama in de buurt hebt, maar daar kosten pampers maar 7,50, en met zo'n bon krijg je ook nog korting betaal je maar 16,50 voor 3 pakken.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Als je bij de Wehkamp 2 bonnen wil gebruiken moet je je bestelling even telefonisch plaatsen. Dan worden er 2 bonnen verwerkt. Als je zelf via internet besteld werkt dat niet, dan krijg je idd die foutmelding.
Ondanks dat je dan allebei de bonnen bij de Wehkamp al gebruikt hebt kan je ze ook nog gewoon in de winkel inleveren
Ondanks dat je dan allebei de bonnen bij de Wehkamp al gebruikt hebt kan je ze ook nog gewoon in de winkel inleveren
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Oke thanks voor de tips dames!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Soortgelijke onderwerpen
» lekker in het leven bonnen
» Lekker in het Leven bonnen
» Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
» vvv bonnen
» Wat zou jij kopen van deze bonnen?
» Lekker in het Leven bonnen
» Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
» vvv bonnen
» Wat zou jij kopen van deze bonnen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: