lekker in het leven bonnen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
lekker in het leven bonnen
Weet iemand wanneer het kortingsbonnenboekje van Lekker in het Leven weer in de brievenbus valt? Ik heb de pampers bijna op dus ik zou de kortingsbonnen goed kunnen gebruiken
Patricia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 19
Registratiedatum : 12-06-11
Re: lekker in het leven bonnen
Ik ben ook benieuwd. Heb de laatste bonnen voor Pampers op 31-12 nog snel ingeleverd en kan wel wat nieuwe gebruiken!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
bij de kruitvat is nu toch ook gewoon de aanbieding 2 en dan 3e gratis?? komt op hetzelfde neer...
Gast- Gast
BeeGee schreef:bij de kruitvat is nu toch ook gewoon de aanbieding 2 en dan 3e gratis?? komt op hetzelfde neer...
Ja bij de Etos zijn ze nu ook in de aanbieding: 3e extrapak gratis.
Bij Etos kun je meestal de bon van lekker in het leven ook bij de pampers die in de reclame zijn nog inleveren zodat je ze heel voordelig hebt, vandaar dat ik liever nog even wacht op de kortingsbon van Lekker in het Leven.
Patricia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 19
Registratiedatum : 12-06-11
ahaaaaa, kijk dat doen ze hier dan weer niet.. (zeggen ze altijd je mag maar gebruik maken van 1 actie)Patricia schreef:BeeGee schreef:bij de kruitvat is nu toch ook gewoon de aanbieding 2 en dan 3e gratis?? komt op hetzelfde neer...
Ja bij de Etos zijn ze nu ook in de aanbieding: 3e extrapak gratis.
Bij Etos kun je meestal de bon van lekker in het leven ook bij de pampers die in de reclame zijn nog inleveren zodat je ze heel voordelig hebt, vandaar dat ik liever nog even wacht op de kortingsbon van Lekker in het Leven.
Gast- Gast
Ik ga het ook gewoon proberen bij de etos, ik geef gewoon het bonnetje over en wie weet heb ik geluk!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Lekker in het Leven bonnen
» Vraag over lekker in het leven bonnen
» Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
» vvv bonnen
» Wat zou jij kopen van deze bonnen?
» Vraag over lekker in het leven bonnen
» Lekker in het leven ( kortingscode pampers )
» vvv bonnen
» Wat zou jij kopen van deze bonnen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: