Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hoog leg je de lat voor jezelf?

+7
Fred
Sylvana
Minx
Milamber
Susan
Antibes
Error
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe hoog leg je de lat voor jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog leg je de lat voor jezelf?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 23:41

Ik had het er een paar dagen geleden over dat ik lat misschien wel een tikkel hoger moet leggen voor mijzelf.

Ik ben heel snel tevreden met hoe zaken lopen. Ik zal nooit streven naar een 8/9/10, ben gewoon blij met een 6/7. Net zoals met werk, ik zou een hele gave baan willen hebben, daar ga ik mijn best voor doen, mocht dit niet lukken.. Dan niet, dan zoek ik wel iets anders. (die instelling past gewoon bij mij, ik zal het vast jammer vinden als het niet lukt, maar ik ga niet boos zijn op mijzelf als ik mijn best heb gedaan).

Qua uiterlijk leg ik de lat wel redelijk hoog voor mijzelf. Ik wil slank en strak zijn en weiger om uit te dijen. Je zal mij nooit 2 dagen friet achter elkaar zien eten o.i.d.

Maar puur op school/werk gebied ben ik snel tevreden. Als ik maar op mijn plek zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog leg je de lat voor jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog leg je de lat voor jezelf?

Bericht  Sweety wo 17 aug 2011 - 0:46

Ik zou de lat eigenlijk ook hoger moeten leggen voor mijzelf. Ook ik ben net als Punk'd snel tevreden. Ik zou graag een eigen boekenwinkel willen hebben maar a) daar heb ik geen papieren voor, b) mensen downloaden veel voor e-readers, c) het "kost" teveel moeite om het verder uit te zoeken dus laat ik het maar voor wat het is. Ik ben tevreden met het werk wat ik nu doe maar zou bv in de toerisme willen werken. Dan bij een reisbureau. Daar heb ik ook geen papieren voor. Dus ik laat het allemaal maar z'n gangetje gaan en zie wel hoe en wat.

Als ik heel eerlijk ben zou ik ook niet weten hoe ik de lat hoger voor mijzelf moet leggen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum