Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Claim ivm vliegtijd vertraging vraag?

+10
RYW
Antibes
Lejow
Susan
ijsjemeisje
TukTuk
Kqip
Marin
Annoek
silly-one
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Claim ivm vliegtijd vertraging vraag? - Pagina 3 Empty Re: Claim ivm vliegtijd vertraging vraag?

Bericht  Inge zo 7 aug 2011 - 10:11

Joy_ schreef:Maar waar ik nieuwsgierig naar ben, is naar wat voor vergoeding je destijds hebt gekregen. Je schreef dat alles vergoed werd en je een hotelovernachting kreeg. Wat is dat alles dan? Want dan heb je toch allang je vergoeding gehad? Dan heb je sowieso nergens recht meer op.

(ik heb je pm trouwens gekregen, maar nog niet beantwoord, sorry)
Volgens mij lees jij het anders dan cbl bedoeld.
Ik lees het als dat ze een nacht vergoed kregen en verder alles vergoed zoals eten en drinken.
Jij leest het als dat ze een nacht kregen en nog een vergoeding.
(volgens mij)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Claim ivm vliegtijd vertraging vraag? - Pagina 3 Empty Re: Claim ivm vliegtijd vertraging vraag?

Bericht  Marin zo 7 aug 2011 - 11:13

Ja klopt Inge, ik had het idd gelezen als hotelovernachting + 'alles' vergoed, ipv alles van de hotelovernachting was vergoed.

Maar nu begrijp ik dat het alleen een hotelovernachting was. Nou ja, daar zou ik zelf ook al blij mee zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 11:57

@ Antibes, ze heeft het denk ik over een andere situatie dan in de opening post aan het woord 'eens' af te leiden..

Overigens is mijn koffer ook eens kwijt geraakt zo 3 dgn, maar achteraf bleek dat de reisleidster die al die tijd op haar kamer had staan. Twisted Evil

Uiteindelij heb maar liefst 50 gulden (was het toen) terug gehad, goh wat veel.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 7 aug 2011 - 11:59

Jolee schreef:@ Antibes, ze heeft het denk ik over een andere situatie dan in de opening post aan het woord 'eens' af te leiden..

Overigens is mijn koffer ook eens kwijt geraakt zo 3 dgn, maar achteraf bleek dat de reisleidster die al die tijd op haar kamer had staan. Twisted Evil

Uiteindelij heb maar liefst 50 gulden (was het toen) terug gehad, goh wat veel.

Aaaah, nu snap ik hem weer.. Wink Thanks.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 19:47

Mooi zo.

Gast
Gast

Bericht  loura zo 7 aug 2011 - 20:04

Als je recht hebt op dat geld dan heb je er recht op, ongemak of niet. Je hebt er volgens mij altijd wel wat ongemak van. Maaar wel meteen en niet jaren later.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 20:14

Ja maar als het tot 5 jaar erna kan, zie ik niet in waarom ik iig niet even zal informeren. Ja toch?!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 20:30

Caribbeanlover schreef:Ja maar als het tot 5 jaar erna kan, zie ik niet in waarom ik iig niet even zal informeren. Ja toch?!
Euhm, als het de guldentijd betreft zou ik niet de moeite doen want dat is langer dan 5 jaar geleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:14

Dat zeg ik niet dus beter (terug)lezen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:20

Caribbeanlover schreef:Dat zeg ik niet dus beter (terug)lezen.
Omschrijf jij het maar beter!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 7 aug 2011 - 21:26

Als je het zo graag wilt doen, waarom vraag je dan uberhaupt ons advies?
Je hebt je keuze toch al gemaakt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Caro zo 7 aug 2011 - 21:35

Ik heb een claim ingediend voor onze reis naar Australie. We hebben op schiphol een vertraging opgelopen van 5,5 uur waardoor we onze connectie in Kuala Lumpur naar Sydney niet hebben gehaald. We kwam in totaal daardoor 12 uur later op onze bestemming aan, terwijl we wel dat hotel hebben moeten betalen voor die nacht in Sydney. We hadden dat al geboekt, en ik heb ze tijdig geinformeerd maar ze hebben uiteraard die nacht wel doorbelast aan ons.

Malaysia Airlines heeft ons verder goed verzorgd hoor, we hebben lunchbonnen voor Schiphol gehad en op KL stond een team ons op te wachten, er was een hotel voor overdag geregeld (we kwam om 10 uur 's ochtends aan en we vlogen pas weer om 10.30 's avonds). Dus we mochten gebruik maken van een hotel en we zijn KL even ingegaan. MAar twee nachtvluchten zijn gewoon erg slopend.. plus dat wachten op Schiphol. Dus ik heb via euclaim.nl een claim ingediend.

Onze vlucht was trouwens in mei, maar we konden nu nog een claim indienen. Via de website zie je alle vluchten staan waarvoor het de moeite waard is om een claim in te dienen. Ik heb het bij hun neergelegd en ik zie wel. Krijgen we iets terug, prima, zo niet dan niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:04

Zucht, sommige mensen kunnen ook gewoon niet lezen.

CBL: Je kunt al geen claim meer indienen!
Je claim moet binnen twee jaar na de vertraging bij de rechter liggen.

Ik weet niet hoe lang het exact geleden is dat je vertraging gehad hebt maar dat ga je echt niet meer redden hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 23:34

Francaise_ schreef:

Het staat er anders heel duidelijk. In de begin post gaat het over de hele situatie met claimen voor een klacht van 2 jaar geleden. Tussendoor post ze in het topic over een situatie waarin eens haar koffer is zoekgeraakt, dit was in de gulden tijd aangezien ze er toen 50 gulden voor kreeg. Heel duidelijke 2 verschillende situaties.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:34

Francaise_ schreef:

Lees maar terug als je het perse wilt weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:42

Francaise_ schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja maar als het tot 5 jaar erna kan, zie ik niet in waarom ik iig niet even zal informeren. Ja toch?!
Euhm, als het de guldentijd betreft zou ik niet de moeite doen want dat is langer dan 5 jaar geleden.

Je haalt twee verhalen door elkaar. Het was 2 jaar geleden. In het guldentijdperk is haar koffer eens kwijtgeraakt. Was iets offtopic waar we het over hadden. Het staat er toch echt heel duidelijk hoor Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 8 aug 2011 - 8:13

Zusje schreef:
Francaise_ schreef:

Je haalt twee verhalen door elkaar. Het was 2 jaar geleden. In het guldentijdperk is haar koffer eens kwijtgeraakt. Was iets offtopic waar we het over hadden. Het staat er toch echt heel duidelijk hoor Very Happy.

Ik vermoed dat Francaise (net als ik), niet het hele topic gevolgd heeft. En dan is het iets minder duidelijk.. Wink

Neemt niet weg dat het er inderdaad stond.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:33

Zusje schreef:
Francaise_ schreef:

Idd meer dan duidelijk. Er word zo vaak gezeg dat ik niet goed lees, maar anderen kunnen er ook wat van!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:36

Hey CBL, ik zou het echt laten rusten als ik jou was. Jij had toch ook hartproblemen? Zeg ik niet om je te pesten hoor maar is het dan wel goed om je zo druk te moeten maken om dit soort dingen die allang afgehandeld waren? Hoe is het verder met je, leuk weekend gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 18:36

Caribbeanlover schreef:
Zusje schreef:
Francaise_ schreef:

Idd meer dan duidelijk. Er word zo vaak gezeg dat ik niet goed lees, maar anderen kunnen er ook wat van!
Ik zie het inderdaad. Gelukkig overkomt mij dit niet zo vaak.... En ontopic: Ik zou het laten rusten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 19:49

Zusje schreef:Hey CBL, ik zou het echt laten rusten als ik jou was. Jij had toch ook hartproblemen? Zeg ik niet om je te pesten hoor maar is het dan wel goed om je zo druk te moeten maken om dit soort dingen die allang afgehandeld waren? Hoe is het verder met je, leuk weekend gehad?

Je hebt gelijk en de anderen ook hoor.
Weekenden zijn vaak rustig bij ons zeker gezien de aankomende vakantie is het verstandig om even niet uit eten te gaan (wat we vaak doen).

Met jou?

Wilde trouwens nog zeggen dat de omgeving waar jij in NY bent geweest dat ik daar ook ben geweest, Albany bijv.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 8 aug 2011 - 21:41

Toen wij van de Dominicaanse Republiek terug kwamen in 2008 hadden we 1 dag vertraging. Mochten niet in het hotel blijven, toen hebben we zelf een hotel geboekt.. mijn man is zzp'er en zou de extra dag dat we terugvlogen gewerkt hebben hij heeft toen daarna een claim ingediend.. we hebben toen een substantieel bedrag gekregen + de hotelkosten en de taxikosten naar het vliegveld. That's it. Het is echt niet zo dat ze je €1000 geven hoor. Het vliegtuig was gewoon defect, stel je voor we hadden teruggevlogen met dat ding en neergestort waren.. ik was maar wat blij dat we niet zijn gevlogen.. (we waren al geboard, btw!!!! Moesten eruit, koffers konden we niet meer meenemen, die lieten ze in het ruim..heel lastig!)

Bottom line: ik zou de moeite niet (meer)nemen in jouw geval CBL.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 1:01

Oh da's ook vervelend zeker omdat je man moest werken.
Was het leuk in Istanbul? Had je me pm nou gehad of niet? Hoop dat je wilt reageren.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 18:34

Caribbeanlover schreef:
Zusje schreef:Hey CBL, ik zou het echt laten rusten als ik jou was. Jij had toch ook hartproblemen? Zeg ik niet om je te pesten hoor maar is het dan wel goed om je zo druk te moeten maken om dit soort dingen die allang afgehandeld waren? Hoe is het verder met je, leuk weekend gehad?

Je hebt gelijk en de anderen ook hoor.
Weekenden zijn vaak rustig bij ons zeker gezien de aankomende vakantie is het verstandig om even niet uit eten te gaan (wat we vaak doen).

Met jou?

Wilde trouwens nog zeggen dat de omgeving waar jij in NY bent geweest dat ik daar ook ben geweest, Albany bijv.

Heerlijk hoor, rustige weekenden. Dat lukt mij nooit zo goed Very Happy. Wat leuk, ik wist niet dat jij daar geweest bent! Albany is alleen de plaats die ik nog graag wilde bezoeken maar er niet van gekomen is. Is het daar leuk? Ik wil nog wel een keer terug, vooral voor de Adirondacks, het was er zooo mooi!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:58

Kan me niet meer herinneren. Ik werkte in een kamp in Glenville en moest injecties halen in een ziekenhuis in Albany. Ben bijv. wel een dagje naar Saratoga (zie dat er meerder in de usa zijn) geweest. Daar is de film ''The last of the Mohicans '' opgenomen .
Verder was er niet veel te doen.
Zal je wel even de site pmen van het kamp waar ik zat.

Wel leuk dat er veel hollandse invloeden in NY zijn. Zo was er een meisje waar ik mee omging en zij woonde in '' Waterville'' zij en een andere meid waar ik mee omging heb ik op FB en die andere woont in '' Rotterdam ''.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: