Hoe gezond leef jij?
+19
NerdChic
minoessepoes
loura
Lotus
Antibes
Pannetoet
RYW
SoGood
Susan
Sorella
tweeling
Lady4
Bet Weter
Lejow
Liadan
Fearie
Mint
Flower_L
Lavendel
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe gezond leef jij?
Jada schreef:Ik sport kapot veel, maar rook en drink elke dag, dus das niet zo gezond. Verder eet ik geen fruit en vreet ik vaak ongezonde dingen.
Doe je aan zwemmen?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Jada schreef:Ik sport kapot veel, maar rook en drink elke dag, dus das niet zo gezond. Verder eet ik geen fruit en vreet ik vaak ongezonde dingen.
Doe je aan zwemmen?
nee skeeleren. hoezo?
Gast- Gast
Ik dacht het ook.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik leef redelijk gezond.
Ik slaap gemiddeld 8 uur per nacht, ik sport 3x per week en doe verder ook alles op de fiets. Ik rook niet.
Ik eet genoeg groente, maar fruit niet altijd (al gaat dat nu wel een stuk beter dan eerder). En af en toe drink ik te veel alcohol, maar dat komt de laatste tijd gelukkig wel minder vaak voor. Doordeweeks, als ik aan het werk ben, lukt het me wel om niet te snoepen, maar in het weekend vind ik het toch wel heel verleidelijk om iets lekkers bij de thee te nemen of 's avonds een bakje chips
Ik slaap gemiddeld 8 uur per nacht, ik sport 3x per week en doe verder ook alles op de fiets. Ik rook niet.
Ik eet genoeg groente, maar fruit niet altijd (al gaat dat nu wel een stuk beter dan eerder). En af en toe drink ik te veel alcohol, maar dat komt de laatste tijd gelukkig wel minder vaak voor. Doordeweeks, als ik aan het werk ben, lukt het me wel om niet te snoepen, maar in het weekend vind ik het toch wel heel verleidelijk om iets lekkers bij de thee te nemen of 's avonds een bakje chips
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Per nacht slaap ik gemiddeld 8/9 uur. Ik sport een aantal keer in de week (tennis, steps en hardlopen). Ik eet genoeg groente en fruit. Al is dat nu ik vakantie heb wel iets minder, maar normaal gesproken eet ik dan wel genoeg. Ik rook en drink niet. Snoepen vind ik erg lekker, maar dat probeer ik te beperken. Tot nog toe lukt het aardig.
Ik denk dat ik mezelf een 7 geef.
Ik denk dat ik mezelf een 7 geef.
Gast- Gast
Ik geef mezelf geen cijfer want dat verdien ik op dit moment niet. Het kan veel beter, ik eet niet gezond in ieder geval niet elke dag. Ik drink niet elke dag ofzo maar toch, rook niet. Sport niet en mijn conditie is 0,0 en daar baal ik van. Alleen er iets aan doen ho maar. Ik gooi snel de handdoek in de ring als iets niet lukt en daar baal ik dan weer van. Zou ook best een paar kilo van af mogen, alleen weet niet waar ik moet beginnen en vooral hoe vol te houden.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Als ik een tip mag geven. Eet Alkalisch. Je valt er vanaf en bent minder vatbaar voor ziektes. Lees er maar eens over... het is wel een streng regime maar het werkt als een trein
tafellaken68- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 07-08-11
Ik rook niet, drink niet. Daarna houdt het wel op met mijn goede gedrag.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Verschillend qua 'leef'tijden..
» Hoe veel dagen leef jij?
» Leef jij met - voor - door jouw kind?
» GEZOND!
» gezond aankomen
» Hoe veel dagen leef jij?