Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gezond leef jij?

+19
NerdChic
minoessepoes
loura
Lotus
Antibes
Pannetoet
RYW
SoGood
Susan
Sorella
tweeling
Lady4
Bet Weter
Lejow
Liadan
Fearie
Mint
Flower_L
Lavendel
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Sorella za 6 aug 2011 - 10:09

Nee, niet echt. Ik eet slecht, als in onregelmatig. Ik begin vaak om 17.00 uur met mijn ontbijt, en dan een appeltje ofzo. Avondeten is wel altijd gezond. Ben ook vegetarisch. Ik eet wel veel fruit en groenten maar ik snaai me ook een ongeluk! Sporten doe ik wel genoeg, slapen doe ik bijna niet helaas. Ik kom niet in slaap, lig echt wel tot 03.00 uur wakker en dan kan ik er 's ochtends natuurlijk niet uit. Moet dat wel dan sleep ik mezelf doodmoe door de dag heen totdat ik in bed lig. Dan ben ik nog wel moe maar kan ik niet slapen.
Drinken doe ik dan weer niet maar ik slik wel dieetpillen, is ook niet zo goed denk ik laughcry
Oh, en ik rook af en toe een sigaretje. Maar alleen op stal of als ik uitga. Thuis rook ik niet.

Als ik het cijfer echt moet baseren op hoe goed ik voor mijn lijf ben geef ik mezelf een 6-.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Susan za 6 aug 2011 - 10:17

Niet gezond genoeg naar mijn eigen idee. Ik kook wel redelijk gezond, met verse groente en niet iedere dag vlees, dus dat is een pluspunt, ook lunch ik wel gezond, met bruin boterhammen en gevarieerd beleg, we hebben thuis geen frituur en ik haal niet veel snoep, chips en koek in huis. Ik eet wel te weinig fruit en drink te weinig water, pak vaak een beker ijskoffie mee tijdens het boodschappen doen, verder sport ik te weinig en ik slaap ook niet altijd genoeg. Ik heb een nieuwe fiets, na de zomervakantie wil ik in ieder geval zo vaak mogelijk Ezra brengen en halen op de fiets, dus dat is in totaal 10 kilometer op een dag (en als Dion hem brengt 5 kilometer), verder wil ik sit-ups doen en nog wat gezonder eten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 10:47

Lavendel schreef:Verzorg jij jezelf goed? Dus als je heel eerlijk en objectief bent; eet je gezond, sport je genoeg, slaap je voldoende, rook en drink je niet teveel?
Welk rapportcijfer geef jij jezelf?

Eten kan beter, fitness sinds kort en wil elke dag gaan. Morgen ga ik weer en op afgelopen maandag na ben ik dan elke dag geweest. Weet wel dat 3 a 4x pw genoeg is, maar ik zie nog geen resultaat en ben me lijf meer dan zat!

Ik rook niet en drink zeer zelden.

Geef mezelf een 7 (denk ik).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 10:53

Ik eet gezond en om de paar uur eet ik iets kleins. Na het avondeten neem ik niks meer. Ik drink 2 liter water per dag en ik doe 4 keer per week aan hardlopen. Dit doe ik een uur per keer. Ik rook en drink niet. Ik leef nu wel echt streng zo omdat ik aan het afvallen ben. Er is nu 10 kilo af en ik heb nog 6 kilo te gaan.

Ik geef mezelf nu een 8 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  SoGood za 6 aug 2011 - 21:32

Ik leef best wel gezond eigenlijk. Ik eet gevarieerd en altijd zo gezond mogelijk. Verder probeer ik 8 uur per nacht te slapen en rook ik niet. Ik heb weleens te gezellige avondjes met (teveel) drank maar thuis drink ik nooit. Beweging krijg ik ook voldoende.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 21:41

tweeling schreef:Ik verzorg mezelf wel redelijk goed vind ik zelf.
Sport zo'n 3x per week, drink wel 1 glas wijn per dag, rook niet, ga nooit op stap, we eten bijna elke dag gezond, ik eet alleen te weinig fruit en drink niet genoeg melk.

Hoeveel melk heb je nodig dan? Ik ben er vanaf gestapt. Juist omdat het me eigenlijk toch niet zo heel gezond lijkt en ik dronk het altijd bij mijn avondeten (zo opgevoed). Dat blijkt helemaal niet gezond te zijn. In de ochtend krijg ik het echt niet weg dus houdt het een beetje op. Maar als ik er zo over nadenk... Nee, ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat het gezond is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Lavendel za 6 aug 2011 - 21:44

Zusje schreef:
tweeling schreef:Ik verzorg mezelf wel redelijk goed vind ik zelf.
Sport zo'n 3x per week, drink wel 1 glas wijn per dag, rook niet, ga nooit op stap, we eten bijna elke dag gezond, ik eet alleen te weinig fruit en drink niet genoeg melk.

Hoeveel melk heb je nodig dan? Ik ben er vanaf gestapt. Juist omdat het me eigenlijk toch niet zo heel gezond lijkt en ik dronk het altijd bij mijn avondeten (zo opgevoed). Dat blijkt helemaal niet gezond te zijn. In de ochtend krijg ik het echt niet weg dus houdt het een beetje op. Maar als ik er zo over nadenk... Nee, ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat het gezond is.

ik ook niet en ik drink het ook niet meer. Af en toe was yohurt en kaas maar verder geen zuivel meer.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 21:48

Ik weet nog dat ik minderde nav een artikel in Yes maar ik kan me niet meer herinneren wat er precies in stond. Nu zit ik wat te Googlen en vind ik dit haha!

"Melk moet" -- voor de Nederlandse economie!!!!

Amerikaanse onderzoekers stellen dat één glas halfvolle melk net zo slecht voor de gezondheid is als de consumptie van twee speklapjes. Melk is n.l. een belangrijke leverancier van dierlijk, en dus slecht vet. Bovendien bevat melk kleine hoeveelheden dioxinen en pcb's. Het komt steeds meer voor dat kinderen allergisch blijken te zijn voor melk. Koemelkallergie kan bij kinderen behoorlijke problemen veroorzaken, van ademhalingsproblemen tot en met extreem wild en druk gedrag. Melk bevat grote hoeveelheden kalk. In Nederland krijgen mensen die gezond eten echter al voldoende kalk binnen. De Nederlandse gezondheidsraad heeft daarom eind 1998 geadviseerd geen extra calcium suppletie te gebruiken als preventie tegen botontkalking (dus ook geen Ca+ melk). De raad legt meer de nadruk op vitamine D suppletie die de opname van calcium in het lichaam verbetert. De Harvard Medical School in Amerika heeft twaalf jaar lang de melk consumptie van 121 duizend verpleegsters tussen de 39 en 54 jaar bijgehouden. De vrouwen die twee glazen melk of meer dronken liepen 45% meer kans op een gebroken heup in vergelijking met vrouwen die één glas of minder dronken. Nog een glaasje melk? Waarom drinken we dan in godsnaam zoveel melk in Nederland? Is Joris Driepinter wel gezond? Het is diep triest, maar na de Parlementaire Enquête over de Bijlmerramp verbaast niets me meer.

De noodzaak om Nederland aan de melk te krijgen was een economische.

Begin jaren dertig was er een enorm melkoverschot en er was een crisis, vooral op het platteland ging het slecht. De boeren moesten aan het werk gehouden worden. Daarom werd in 1934 het Zuivelbureau opgericht met als taak Nederland aan de melk te brengen. In de dertiger jaren was de voeding in Nederland zo schraal dat kinderen die melk dronken dikker en langer werden dan kinderen die dat niet deden; in de 50er jaren was er geen verschil meer. De reden dat wij melk drinken is niet om onze gezondheid te verbeteren maar om de economie te verbeteren. Het Zuivelbureau richtte zich vooral op de jeugd, compleet met gesubsidieerde schoolmelk, "Melk moet", Joris Driepinter en de M-Brigade. Wat echter niet iedereen weet is dat het Zuivelbureau gefinancierd wordt door de industrie. Dit is een belangenverstrengeling die anno 1999 ondenkbaar zou zijn. Het is trouwens slecht afgelopen met Joris Driepinter, hij heeft een flink aantal allergien opgelopen, is hyper actief en zit nu in een rolstoel omdat hij zes keer zijn heup heeft gebroken en dat allemaal door die drie glazen melk per dag.
[Bron: De Volkskrant]

Wat erg eigenlijk. Je wordt grootgebracht met het idee dat melk gezond is en je melk nodig hebt (ik heb ook nog schoolmelk gehad) maar uiteindelijk is het de industrie zelf die dit je hersens inpompt!
http://www.uitdaging.net/gezond/melk_ongezond.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Lavendel za 6 aug 2011 - 21:53

ik geloof daar wel in.
Gister las ( weet niet meer waar) ik een verhaal over boter. De landen waar ze fanatiek boter op brood smeren zijn ook de landen waar het meest sprake is van overgewicht. En het zijn ook de landen waar iedereen panisch is voor vet. In mediterane landen letten ze juist helemaal niet op vet. Ze krijgen dit vooral binnen uit olie en er kampen toch vrij weinig mensen met overgewicht. Boter schijnt ook zoiets te zijn wat gepromoot wordt ten bate van de voedselindustrie en niet ten bate van de consument. Vet is niet slecht, slecht vet is slecht!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 21:57

Over boter hoor ik juist het omgekeerde. Dat veel mensen dat niet op brood doen omdat het slecht zou zijn maar het niet om slechte vetten gaat ofzo. Ik weet het niet, brood zonder boter vind ik gewoon niet zo lekker geloof ik Very Happy. Hoe weet je of een vet slecht is of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Lavendel za 6 aug 2011 - 22:00

Mm ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Maar volgens mij is vet in vaste vorm en dierlijk vet (en verzadigd natuurlijk) sowieso niet al te best.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:17

Melk is ook om te groeien.. het is voor kalveren. (Ik hoef verder niet meer te groeien :P ).. Een kalf komt iets van 150 kg aan van koeienmelk per jaar.. nou dat zegt mij wel genoeg. Ik haal mijn calcium wel uit andere producten. En waarom gaan we melk drinken van een ander dier, maar stoppen we wel na een tijd met moedermelk?


On topic.. Ik vind mijzelf wel redelijk gezond.
Ik sport 3x per week (krachttraining) probeer 2x per week hard te lopen. Verder kies ik meestal wel gezonde producten.. Ik vind alleen dat ik nog te vaak even snel een chipje of even snel een snoepje pak.. (ik wil dat echt terug brengen naar 1 dag per week, hoe moeilijk dat voor mij ook is). Verder vind ik dat ik op het moment teveel binnenzit - over een paar weken gaat dat veranderen want dan begint stage en school 'gelukkig' weer.. Emotioneel/sociaal gezien kan ik gelukkiger zijn.. Op dat vlak geef ik mijzelf een kleine 7.. Op lichaamlijkvlak geef ik mijzelf een 8.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  RYW za 6 aug 2011 - 23:24

Ik leef niet zo heel gezond, een beetje, denk ik. Ik sport te weinig, aangezien ik daar nauwelijks tijd voor heb, of gelegenheid (als je alleen woont met kinderen kan je moeilijk 's avonds na het werk gaan sporten, je moet bij de kinderen blijven), en soms push ik mezelf teveel met mijn fulltime baan, de jongens, studeren en alle activiteiten die ik onderneem.

Als mijn zoons er zijn, dat is bijna altijd, dan kook ik wel heel gezond, weinig zout en veel groenten en vezels. Maar dat doe ik eigenlijk voor hen, want nu ze 3 weken bij hun vader zijn merk ik dat ik echt heel slecht eet. Als ik voor iemand anders kook doe ik het wel gezond, maar als het alleen om mezelf gaat smeer ik net zo makkelijk een boterham of pak ik een appel.

Wel ben ik gezond op het gebied van verslavingen: ik rook niet, en ik drink nauwelijks. Doordeweeks en als ik mijn kinderen heb sowieso niet, alleen heel incidenteel bij het uitgaan drink ik wel, en dan best flink ook voor een avondje (he Guat?). Maar gemiddeld drink ik weinig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:25

Punk'd schreef:Melk is ook om te groeien.. het is voor kalveren. (Ik hoef verder niet meer te groeien :P ).. Een kalf komt iets van 150 kg aan van koeienmelk per jaar.. nou dat zegt mij wel genoeg. Ik haal mijn calcium wel uit andere producten. En waarom gaan we melk drinken van een ander dier, maar stoppen we wel na een tijd met moedermelk?

Dat is idd wat er in dat artikel in de Yes stond en sindsdien drink ik het zelden tot nooit meer haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Pannetoet za 6 aug 2011 - 23:30

Ik leef niet óngezond vind ik zelf.. haha..
Ik sport niet omdat ik daar gewoon geen zin in heb maar ik let goed op mijn eten.. dat moet ook wel aangezien ik lactose-intolerantie heb en PDS.. Ik ben nooit dronken (gewoon omdat ik mij dan vreselijk dizzy en raar voel) maar ik drink wel wekelijks een drankje.. of 2.. of 3.. :P Ik rook wel.. en ik gebruik nooit drugs! Dus ik zou mijzelf een 7 geven!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Lavendel za 6 aug 2011 - 23:33

Zusje schreef:Dat is idd wat er in dat artikel in de Yes stond en sindsdien drink ik het zelden tot nooit meer haha!


IK dacht dat Jen ons allemaal bekeerd had haha. Jammer dat ze weg is, ze zou trots op ons zijn Wink Ik kwam het trouwens tegen in het boek Skinny Bitch. Wat trouwens niet predikt dat je niks meer moet eten maar gezond en natuurlijk voedsel. Een beetje zoals Amber Albarda.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Lavendel za 6 aug 2011 - 23:35

Laat ik het dan trouwens ook maar zelf invullen

Ik leef wel gezond. Denk dat ik mezelf zeker een 8 geef. Ik eet veel groenten en fruit en andere gezonde producten. ik drink geen fris en sappen alleen water en thee (en soms ranja). Ik rook niet, drink weinig en sport ongeveer 2 keer per week. Daarbuiten loop en fiets ik ook veel. Verder slaap ik elke nacht zeker 8 uur.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Antibes za 6 aug 2011 - 23:36

Beneden gemiddeld denk ik, maar wellicht wel gemiddeld vergeleken met andere studenten..

Ik eet en slaap HEEL onregelmatig, ik sport niet-nauwelijks (dat doen de meeste studenten beter vrees ik), maar ik rook niet en drink niet veel (sowieso niet wekelijks en bijna nooit meer dan drie drankjes op een avond).

Maar alsnog geef ik mezelf wel een 6/7 denk ik, aangezien je wel mega gezond kunt eten en sporten. Maar roken wel echt slechter voor je is dan suiker of weinig beweging..


Laatst aangepast door Antibes op za 6 aug 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Lotus za 6 aug 2011 - 23:36

Ik heb een eetstoornis, dus dat is niet zo gezond. Maar ik eet wel voldoende groente en fruit, ik sport regelmatig, ik drink geen alcohol en frisdrank, rook niet, gebruik geen drugs en slaap voldoende.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  loura zo 7 aug 2011 - 6:41

Weetjewel schreef:Ik moet zeggen qua eten eet ik best gezond, ik zou iets meer fruit moeten eten. Maar qua groenten enzo is het eigenlijk hartstikke gezond.
Sporten doe ik niet aan, maar op mijn werk loop ik de hele dag.
Roken, dat zou minder moeten en dat weet ik ook wel, maar ben er gewoon niet aan toe om te stoppen met roken. Drinken ik drink met regelmaat een glas wijn, maar ja wat is veel? Ik vind het nog wel mee vallen en dus ook vrij gezond.
Slapen doe ik eigenlijk genoeg, van vrijdag op zaterdag vaak niet zo lang, maar dat doe ik bewust om mijn ritme er gewoon in te houden.
Al met al, ben ik best gezond bezig.

Ik bijna hetzelfde alleen rook ik niet en ik slaap wel veel. Ik drink iedere dag wel een wijntje en eet te weinig fruit. Ik sport niet maar fiets wel regelmatig. Ik geef mezelf een 7,5
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  minoessepoes zo 7 aug 2011 - 7:50

Redelijk denk ik.

Ik sport niet maar fiets wel bewust elke dag 11 kilometer omdat ik de fiets pak naar mijn werk, terwijl ik mijn reiskosten vergoed zou kunnen krijgen en nu dus niks krijg.
Ik eet regelmatig en kies doorgaans voor gezonde maaltijden met uiteraard zo nu en dan een uitzondering, meestal eet ik genoeg groente en fruit per dag en niet meer dan 1 koekje. Alleen in het weekend zondig ik eigenlijk door een keer een chipje en iets lekkers bij de thee te nemen.

Ik rook niet en drink wel een wijntje of een biertje, dat kan zo zijn dat ik een week niet drink en de week daarop kan ik zo 3 flessen wijn weg tikken in totaal. Heel verschillend maar gemiddeld genomen valt het wel mee, door de week drink ik eigenlijk nooit, heel soms een wijntje bij het eten als er vrienden zijn.

Melk drink ik helemaal niet, daar kan ik niet tegen, ik krijg minimaal zuivel binnen door de enkele keer dat ik kaas eet of iets met yoghurt, ik neem ook geen soja producten of zo iets. Boter op mijn brood vind ik niet lekker en ik kook eigenlijk altijd met olijfolie.

Overdag drink ik thee (zonder suiker) of water, maar 's avonds of bij het eten standaard een cola light waar ik dan ook echt van kan genieten. Koffie vind ik niet lekker en drink ik dus ook niet.

Ik denk dat mijn grootste valkuilen zijn dat ik te weinig slaap, doordat mijn wekker om 5 uur 's ochtends gaat slaap ik vaak maar een uur of 6, ten tweede dat ik teveel werk, standaard zo'n 45 uur per week. Die combinatie breekt me geregeld op en ik weet dat ik vroeger naar bed moet gaan en minder moet werken maar beide lukt gewoon niet.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 8:19

Ik rook en drink echt veel te veel en slaap veel te weinig. Ik leef een vrij gestressd leven. Wel eet ik erg gezond en sport ik 3x per week. Ik zou mezelf een 6.5 geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 8:28

Ik geef mezelf een 7,5/8. Ik eet veel fruit en meestal ook groente, vis, en niet teveel suiker. Sporten doe ik niet, ik heb er simpelweg de energie niet voor. Heb het wel gedaan en ik heb ook nog steeds een abonnement op de sportschool, maar ik had er echt de fut niet voor. Verder rook ik niet, ook nooit gedaan. En drink ik heel af en toe. Slapen doe ik wel te weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  NerdChic zo 7 aug 2011 - 8:35

Ik eet niet heel ongezond, maar het zou ook wel gezonder kunnen. Daarnaast sport ik niet en rook ik wel. Ik drink daar in tegen niet.

Ik geef mezelf een 5, ik zou veel beter kunnen. Maar eerlijk gezegd heb ik de energie er op dit moment niet voor. En dan kunnen mensen wel zeggen dat je van sporten juist energie krijgt, maar dan moet je wel eerst energie hebben om er naar toe te gaan.

Maar ik probeer wel uit te kijken met snacken en ik ben gek op fruit! I love you
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:18

.


Laatst aangepast door Jada op zo 7 aug 2011 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gezond leef jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gezond leef jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum