Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

+8
patjuhhh
Raindrop
blondje1313
Tullow
Blond
SnowWhite
Alex
Lejow
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 21:40

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11393073/___Verbied_honden___.html?sn=binnenland

Volgens mij ben ik het voor het eerst helemaal met de PVV eens. Rare kronkels die ze hebben in een land waar al jaren mensen honden in huis hebben.

Wat vinden jullie hier nou van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Lejow vr 27 jan 2012 - 21:44

Bwahahahahahahahahahahahaha laughcry
Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Alex vr 27 jan 2012 - 21:49

Wat een onzin. Moeten die honden dan op straat leven? Nederland Schoon is dan ook verleden tijd als er duizenden vlooienbalen rondlopen die ook nog overal hun uitwerpselen achterlaten. Echt weer een ondoordachte opmerking die kant noch wal raakt.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  SnowWhite vr 27 jan 2012 - 21:59

laughcry
Denk ze wel na over de gevolgen hier van? Ik bedoel, als je hier met je hond over straat loopt lopen zij er met een grote boog omheen. Wat als er geen baasje bij is, als ze 'los rondlopen'? Of moeten de honden uitgezet worden op de Veluwe?

Wat een rare kronkel zeg.. Eigenlijk geen woorden voor!
En dat moeten zij zeggen, wanneer ze de flat in gaan met een schaap..
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Blond vr 27 jan 2012 - 22:00

Dit is nou typisch een uitspraak van een partij om weer even in het nieuws te komen, van die hele partij had ik overigens nog nooit gehoord.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Tullow vr 27 jan 2012 - 22:04

Volgens mij vind onze hond niet dat hij wordt mishandeld, als hij prinsheerlijk op de bank ligt, kauwend op een botje.
Hoeveel huishoudens hebben een hond? Heel veel, ja. Moet je nagaan als al die honden los op straat lopen. Ze gaan met elkaar vechten en richten waarschijnlijk een complete ravage aan.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:51

Wat een bullshit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:52

Tullow schreef:Volgens mij vind onze hond niet dat hij wordt mishandeld, als hij prinsheerlijk op de bank ligt, kauwend op een botje.
Hoeveel huishoudens hebben een hond? Heel veel, ja. Moet je nagaan als al die honden los op straat lopen. Ze gaan met elkaar vechten en richten waarschijnlijk een complete ravage aan.

Ik denk dat hij dat liever doet dan zelf achter zn eten aanjagen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:59

Beetje simpel om het dan opeens wel eens te zijn met de PVV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  blondje1313 vr 27 jan 2012 - 23:00

Lorna, maar waarom ben je het nu met de PVV eens? Of bedoel je omdat dit van een moslimpartij komt?

Ik wil wel wat olie op het vuur gooien hier, maar ik vind een klein hondje op een flatje wel kunnen, maar een labrador of een andere hond van zo'n formaat heeft wel veel beweging en ruimte nodig (en traplopen is slecht voor de gewrichten van een hond), dus dan vind ik dat eigenlijk ook niet kunnen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:02

blondje1313 schreef:Lorna, maar waarom ben je het nu met de PVV eens? Of bedoel je omdat dit van een moslimpartij komt?

Nee, ik zou een ieder vreemd vinden die dit in Nederland wil verbieden. Ik ben het enkel eens met de uitspraak dat je dan maar in een ander land moet gaan wonen, niet dat ik er op stemmen ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:02

Charlie schreef:Beetje simpel om het dan opeens wel eens te zijn met de PVV.
In deze ben ik het wel eens met de PVV. Achja, ik ben nou eenmaal simpel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Raindrop vr 27 jan 2012 - 23:17

Nee het ritueel slachten is diervriendelijk, Hasan...
Dat is pas pure dierenmishandeling, dat daar aub een verbod op komt.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:19

Lorna mercedez schreef:
Charlie schreef:Beetje simpel om het dan opeens wel eens te zijn met de PVV.
In deze ben ik het wel eens met de PVV. Achja, ik ben nou eenmaal simpel.

Nee dat ben je niet, ik denk dat je zelf ook wel weet dat de PVV meer dan dit is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:19

"Honden horen in de natuur...", heb op Animal Planet gek genoeg nog nooit een documentaire gezien over in het wild levende honden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:22

Twellie schreef:"Honden horen in de natuur...", heb op Animal Planet gek genoeg nog nooit een documentaire gezien over in het wild levende honden.

Honden hoorden misschien in de natuur before domestication.

Ik vind wel dat honden genoeg naar buiten moeten kunnen, lekkere rondrennen en niet in een klein hok moeten wonen. Maar dat geldt voor alle dieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  patjuhhh vr 27 jan 2012 - 23:24

hahaha wat een onzin.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:28

Mijn hond staat al te bibberen als het binnen kouder is als 18 graden en het enige waar ze op jaagt is op haar Ikea knuffel. Is gruwelijk kieskeurig met eten, dus zou het nooit overleven op de veluwe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Sorella za 28 jan 2012 - 7:04

Raindrop schreef:Nee het ritueel slachten is diervriendelijk, Hasan...
Dat is pas pure dierenmishandeling, dat daar aub een verbod op komt.
+1
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 7:08

Stofzuiger schreef:Mijn hond staat al te bibberen als het binnen kouder is als 18 graden en het enige waar ze op jaagt is op haar Ikea knuffel. Is gruwelijk kieskeurig met eten, dus zou het nooit overleven op de veluwe.
En op Smikkell.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:13

Eens wanneer het gaat over grote(re) hondenrassen in kleine verblijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:52

Ik vraag me af wat ze dan met al die honden zouden willen doen? Mafkezen... Al kan ik me heus wel voorstellen hoor, dat een heel grote hond in een klein appartement mishandeling is maar om nu gelijk alles over 1 kam te scheren gaat wel erg ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Teddyaapje za 28 jan 2012 - 23:48

Daar zouden inbrekers wel blij mee zijn...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Ella zo 29 jan 2012 - 1:21

Wat een onzin zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 1:46

In de vrije natuurlijk vind ik wel een overdreven reactie, maar een huisdier heeft wel voldoende leefruimte/beweging nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zijn ze echt een beetje gek geworden Empty Re: Nu zijn ze echt een beetje gek geworden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum