Taarten Topique
+84
Linnie1985
ShallY
Gray
Cupcake
flower
Star007
lieke89
Janine
Ibbeltje
*Troela*
Juul
Caresses
SnowWhite
VeryCherry
Novalee
Sweety
Jade
Snoes
Roodkapje
Susan
Verona
Flip Fluitketel
Barbabella
dolfijntje24
Penny Blossom
Curious
Salander
Raindrop
Mamsie
TukTuk
Teddyaapje
JustMeDaan
Ster
*Lookie*
Famke
-Ieniemienie-
Printje
joyce0606
LMCurious
Highway
Minniemeisje
Sarah1985
Fiwen
GeKKiE
sonly
kwak
Mida4you
aevds
mauwmauw
SarahKey
Bosjesvrouw
Summerlovin
Lilypie
Flower_L
Joontjuh
Merai
Arwyn
_Muppit
_Femme
Bruintje Beer
Prosecco
Gigi_
sunnygirl
duckie
Jerry
Tazz
Sjaantje
Luthien
RioolSpook
Antibes
Elsje
Ella
Rebecca
bolus26
xxjojootjexx
InweCulnamo
Marin
PiP
vlinder-2011
Angela_1986
Minx
CCC
Lejow
love
88 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Taarten Topique
waaauw geweldig mooi!
net als wat andere dames hier kan ik het de laatste tijd niet opbrengen om een mooie taart te maken.
Wil de housewarming taart uit de mjam maken voor mn housewarming eind november, maar vraag me af of ik er de tijd en zin nog voor ga krijgen.
Maar als ik dan hier weer kijk naar de mooie taarten geeft dat wel weer meer zin!
net als wat andere dames hier kan ik het de laatste tijd niet opbrengen om een mooie taart te maken.
Wil de housewarming taart uit de mjam maken voor mn housewarming eind november, maar vraag me af of ik er de tijd en zin nog voor ga krijgen.
Maar als ik dan hier weer kijk naar de mooie taarten geeft dat wel weer meer zin!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Cava is een Spaanse mousserende wijn.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Mooie taart!!
Ik heb overigs nog nooit gehad dat ik van die scheurtjes kreeg bij marsepein, en dat is volgens mij ook niet standaard?
Ik heb overigs nog nooit gehad dat ik van die scheurtjes kreeg bij marsepein, en dat is volgens mij ook niet standaard?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk om de taart in zijn geheel te zien! Echt een mooie taart en ik vind je rozen prachtig!!
Bij de witte marsepein gebeurd het mij eigenlijk altijd, ondanks goed kneden maar misschien is het iets wat ik doe.. i don't know. Maar vandaar dus ook mijn overstap op fondant.AngelNyn schreef:Mooie taart!!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wauw, wat mooi Highway!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Highway schreef:Bij de witte marsepein gebeurd het mij eigenlijk altijd, ondanks goed kneden maar misschien is het iets wat ik doe.. i don't know. Maar vandaar dus ook mijn overstap op fondant.AngelNyn schreef:Mooie taart!!
Misschien te snel uitgerold?
Rol je het uit met een deegroller? Dan niet te hard drukken, maar vaker erover rollen ipv het drukken.
Weet niet of het werkt voor een deegroller, maar bij een uitrolmachine moet je echt hele kleine stapjes doen op het laatst, echt milimeter voor milimeter, omdat het marsepein anders ook scheurt.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
zal wel kunnen ja dat het daardoor komt; ik rol meestal vrij snel omdat ik het een rotwerkje vind :p Zal er de volgende keer als ik met marsepein werk eens op letten, misschien dat het dan beter gaat.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind witte marsepein echt drama, het scheurt bij mij ook aan alle kanten! Wat ik er ook mee doe.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik vind witte marsepein echt drama, het scheurt bij mij ook aan alle kanten! Wat ik er ook mee doe.
Hihi, en dan koos ik een taart met witte ondergrond
Gast- Gast
Pippa schreef:Lejow schreef:Ik vind witte marsepein echt drama, het scheurt bij mij ook aan alle kanten! Wat ik er ook mee doe.
Hihi, en dan koos ik een taart met witte ondergrond
Dat ging ook echt in de keuken
Lejow- Lady Post-a-lot
hoe kun je voor afwijkende vormen bepalen hoeveel biscuitmix je nodig bent?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb zaterdag deze chocoladetaart gemaakt, helaas is hij alleen nauwelijks gerezen Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb een hetelucht oven en het recept was gebaseerd op een gewone oven. In het recept werd gesproken over cake (boter, zelfrijzend bakmeel, eieren, suiker) en niet over biscuit...
Hij was wel erg lekker!!
Hij was wel erg lekker!!
Gast- Gast
help help help!
Ik ga vanavond een workshop doen waarin we een puzzelplaatje gaan maken en ik wil nu graag weten hoe deze poppetjes heten:
Wil daar namelijk graag een plaatje van maken om op m'n taartje te doen...
Wie kan me helpen?
Ik ga vanavond een workshop doen waarin we een puzzelplaatje gaan maken en ik wil nu graag weten hoe deze poppetjes heten:
Wil daar namelijk graag een plaatje van maken om op m'n taartje te doen...
Wie kan me helpen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik ga vanavond een fruittaart maken, ben benieuwd of het weer wil lukken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Is het gelukt met je fruittaart Snoes?
Ik ben afgelopen dinsdag weer bij Wendy Schlagwein geweest voor een workshop, superleuk! Binnenkort mag ik deze ook op een taart maken! De foto is niet echt geweldig, met mijn telefoon gemaakt 's nachts toen ik thuis kwam, van het weekend overdag even betere foto's maken.
Ik ben afgelopen dinsdag weer bij Wendy Schlagwein geweest voor een workshop, superleuk! Binnenkort mag ik deze ook op een taart maken! De foto is niet echt geweldig, met mijn telefoon gemaakt 's nachts toen ik thuis kwam, van het weekend overdag even betere foto's maken.
Hahaha ik moet echt juist onwijs lachen om die grote smile van Ernie. Die is zoo vrolijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Even een vraagje: maken jullie wel eens een taart voor een ander? Wat vraag je daar dan voor?
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga proberen om morgen een chocoladetaart te maken. Zag eergisteren een simpel recept van Donna Hay op 24kitchen. Hoop dat het lukt
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Bosjesvrouw schreef:Even een vraagje: maken jullie wel eens een taart voor een ander? Wat vraag je daar dan voor?
Ik doe het nu even niet, maar toen ik nog bakte begon ik met 1,25 per persoon. Daarna naar 1,40 gegaan en de laatste tijd vroeg ik 1,50 per persoon.
Dus uit een 24 cm rond taartje, haal je ongeveer 15 stukjes: 22,50 euro.
Lejow- Lady Post-a-lot
Gaaf Rebecca!
Wendy is ZO goed!!
Wendy is ZO goed!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: