Taarten Topique
+84
Linnie1985
ShallY
Gray
Cupcake
flower
Star007
lieke89
Janine
Ibbeltje
*Troela*
Juul
Caresses
SnowWhite
VeryCherry
Novalee
Sweety
Jade
Snoes
Roodkapje
Susan
Verona
Flip Fluitketel
Barbabella
dolfijntje24
Penny Blossom
Curious
Salander
Raindrop
Mamsie
TukTuk
Teddyaapje
JustMeDaan
Ster
*Lookie*
Famke
-Ieniemienie-
Printje
joyce0606
LMCurious
Highway
Minniemeisje
Sarah1985
Fiwen
GeKKiE
sonly
kwak
Mida4you
aevds
mauwmauw
SarahKey
Bosjesvrouw
Summerlovin
Lilypie
Flower_L
Joontjuh
Merai
Arwyn
_Muppit
_Femme
Bruintje Beer
Prosecco
Gigi_
sunnygirl
duckie
Jerry
Tazz
Sjaantje
Luthien
RioolSpook
Antibes
Elsje
Ella
Rebecca
bolus26
xxjojootjexx
InweCulnamo
Marin
PiP
vlinder-2011
Angela_1986
Minx
CCC
Lejow
love
88 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Taarten Topique
Dank jullie wel alvast voor de leuke reacties Ik ben er ook wel heel blij om.. Dit is de enige foto die ik heb gekregen van mn zusje.. Morgen zie ik de taart in het echt en al ik zelf nog even wat fotootjes schieten en ook even met ons kaartje erbij enzo. Ik plaats dat wel nadat ik terug ben uit Noorwegen.
@mamarosa: nee niet eetbaar, dat is gewoon kant lint van de markt. 2 meter kwam precies uit op de taarten had ik begrepen van mn zusje. Kostte me 2 euro
@mamarosa: nee niet eetbaar, dat is gewoon kant lint van de markt. 2 meter kwam precies uit op de taarten had ik begrepen van mn zusje. Kostte me 2 euro
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik en een vriendin willen samen een keer een workshop volgen / zelf leren om zulke prachtige taarten te bakken.
Weten jullie misschien iemand waar dat voor een leuk tarief kan? of verzorgen jullie workshops?
Weten jullie misschien iemand waar dat voor een leuk tarief kan? of verzorgen jullie workshops?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Serpentijn schreef:Ik en een vriendin willen samen een keer een workshop volgen / zelf leren om zulke prachtige taarten te bakken.
Uit welke buurt kom je?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
vandaag marsepein bij de lidl gespot en meegenomen... K weet nog nie of het fijne mp is maar ben benieuwd.
Wat vragen jullie voor beddrag voor een taart eigenlijk?? Had er laatst een gemaakt voor schoonzusje en binnenkort nog 1 voor een nichtje maar vind het lastig wat ik er voor moet vragne... Wat houden jullie aan?
Wat vragen jullie voor beddrag voor een taart eigenlijk?? Had er laatst een gemaakt voor schoonzusje en binnenkort nog 1 voor een nichtje maar vind het lastig wat ik er voor moet vragne... Wat houden jullie aan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Eerst vroeg ik 1,35, later 1,40, nu doe ik gewoon een vaste prijs.
Taart voor 16 personen 22,50(1,40 pp) en 9 personen 15,-(1,66 pp)
Voor een stapel van deze combi 35,-(1,40 pp)
Mepper is 3 persoons en daar vraag ik ook gewoon 1,40 pp voor.
Het is wel een klein taartje, maar je gebruikt de restjes van de grote taart.
Een 9 persoonstaart kan gewoon niet uit voor 1,40 pp.
Taart voor 16 personen 22,50(1,40 pp) en 9 personen 15,-(1,66 pp)
Voor een stapel van deze combi 35,-(1,40 pp)
Mepper is 3 persoons en daar vraag ik ook gewoon 1,40 pp voor.
Het is wel een klein taartje, maar je gebruikt de restjes van de grote taart.
Een 9 persoonstaart kan gewoon niet uit voor 1,40 pp.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Lejow schreef:Gister met moeite een taartje met cupcakes gemaakt, had deze opdracht al lang staan voor een vriendin van Sweety, en kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem af te zeggen..
Heb dus echt groen boven de taart gestaan
Ik zie het nu pas Hij was erg geslaagd hoor! Ze vonden hem erg lekker. Dus nogmaals bedankt!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Schitterende taart Roodkapje!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn stiefvader is jarig en ik had beloofd een pecan pie te bakken voor m, echt Amerikaans. Zo gezegd, zo gedaan.
Korst van zelfgemaakt deeg en een vulling van gehakte pecannoten en een mix van boter, suiker, maisstroop, vanille en scheutje whisky en dan afgewerkt met hele pecannoten. En dat hele goedje is totaal gecarameliseerd! Yum!
Ben alleen de eieren in die mix vergeten, maar goed, de caramel zal wel hard geworden zijn. Het ziet er iig heerlijk uit en ruikt mierzoet!
Korst van zelfgemaakt deeg en een vulling van gehakte pecannoten en een mix van boter, suiker, maisstroop, vanille en scheutje whisky en dan afgewerkt met hele pecannoten. En dat hele goedje is totaal gecarameliseerd! Yum!
Ben alleen de eieren in die mix vergeten, maar goed, de caramel zal wel hard geworden zijn. Het ziet er iig heerlijk uit en ruikt mierzoet!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oeehhh Joy! Ik hou van pecannoten!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
_Femme schreef:Serpentijn schreef:Ik en een vriendin willen samen een keer een workshop volgen / zelf leren om zulke prachtige taarten te bakken.
Uit welke buurt kom je?
Twente
Jade- Ratel
Ik zag trouwens bij IKEA in het Food gedeelte bij de kerstspullen ook allemaal pakken marsepein liggen! Misschien is dat wat? Ze hadden trouwens ook leuke bakvormen.
Ik wilde graag de bakvorm in de vorm van een hart, maar die was helaas uitverkocht!
Ik wilde graag de bakvorm in de vorm van een hart, maar die was helaas uitverkocht!
Jade- Ratel
Ik zie net in de folder van de makro dat alles van funcakes en wilton 2 halve prijs is! Tot 14 november:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb even vraagje, weet iemand hoe ik het beste mijn botercreme kan ontdooien.
Ik heb namelijk wat ingevroren en wil zondag klein taartje maken, waar dat wel lekker bij zou zijn
dus wie weet hoe ik dat het beste kan doen.
Ik heb namelijk wat ingevroren en wil zondag klein taartje maken, waar dat wel lekker bij zou zijn
dus wie weet hoe ik dat het beste kan doen.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Serpentijn schreef:_Femme schreef:Serpentijn schreef:Ik en een vriendin willen samen een keer een workshop volgen / zelf leren om zulke prachtige taarten te bakken.
Uit welke buurt kom je?
Twente
Ik heb de 1e workshop hier gedaan:
http://www.sweetycake.nl/
Gast- Gast
Heeft hier iemand wel eens een tietentaart gemaakt?
Heb gehoord dat je daar makkelijk kommetjes van de Ikea voor gebruiken, maar heb geen idee welke...
Heb gehoord dat je daar makkelijk kommetjes van de Ikea voor gebruiken, maar heb geen idee welke...
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
De blanda kommetjes zijn dat. Die heb je in verschillende maten, wou er gewoon een boltaartje mee maken. Vond wel dat het er dan langer in moet (al was mijn beslag ook wat mislukt)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
rups83 schreef:Heeft hier iemand wel eens een tietentaart gemaakt?
De blanda bolletjes van IKEA, van 12 cm, hier haal dan in totaal ongeveer 8 stukjes uit.
Zit nu op mijn telefoon dus kan even geen foto's plaatsen van mijn tietentaarten. Als ik er aan denk doe ik het als ik achter de laptop zit!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vandaag weer gebakken.. voorzichtig begin ik het weer leuker te vinden
Taart moet nog in elkaar uiteraard; hij moet nog vervoerd worden
Taart moet nog in elkaar uiteraard; hij moet nog vervoerd worden
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Krijgen we ook nog een foto van als ie in elkaar zit?
Van wat ik zo kan zien ziet ie er prachtig uit!!
Van wat ik zo kan zien ziet ie er prachtig uit!!
Wow Highway wat een mooie taart!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Bedankt! Ik maak straks een foto in zijn geheel; als hij op de locatie is.
Highway- Ratel
Prachtig Highway!!
Pfff ik hoop dat ik het ook ooit weer leuk ga vinden, voorlopig moet ik er nog niet aan denken
Pfff ik hoop dat ik het ook ooit weer leuk ga vinden, voorlopig moet ik er nog niet aan denken
Lejow- Lady Post-a-lot
thanks!
Hier is hij op elkaar gezet en klaar om aan te snijden. Hij was overigens gevuld met cava-botercreme (botercreme met ipv water, cava aan de mix toegevoegd) en aardbeienvlaaivulling Smaakte super lekker en feestelijk!
Hij is bekleed met marsepein en dat krijgt helaas (bij mij) altijd van die haarscheurtjes; echt super jammer, is bij de middelste taart helaas goed te zien. Normaal werk ik eigenlijk altijd met fondant of marsefond maar dat wilde de klant ( mijn moeder) niet.
Hier is hij op elkaar gezet en klaar om aan te snijden. Hij was overigens gevuld met cava-botercreme (botercreme met ipv water, cava aan de mix toegevoegd) en aardbeienvlaaivulling Smaakte super lekker en feestelijk!
Hij is bekleed met marsepein en dat krijgt helaas (bij mij) altijd van die haarscheurtjes; echt super jammer, is bij de middelste taart helaas goed te zien. Normaal werk ik eigenlijk altijd met fondant of marsefond maar dat wilde de klant ( mijn moeder) niet.
Laatst aangepast door Highway op zo 6 nov 2011 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
hij is echt super mooi zeg!!! (maareuhh wat is cava??)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: