Taarten Topique
+84
Linnie1985
ShallY
Gray
Cupcake
flower
Star007
lieke89
Janine
Ibbeltje
*Troela*
Juul
Caresses
SnowWhite
VeryCherry
Novalee
Sweety
Jade
Snoes
Roodkapje
Susan
Verona
Flip Fluitketel
Barbabella
dolfijntje24
Penny Blossom
Curious
Salander
Raindrop
Mamsie
TukTuk
Teddyaapje
JustMeDaan
Ster
*Lookie*
Famke
-Ieniemienie-
Printje
joyce0606
LMCurious
Highway
Minniemeisje
Sarah1985
Fiwen
GeKKiE
sonly
kwak
Mida4you
aevds
mauwmauw
SarahKey
Bosjesvrouw
Summerlovin
Lilypie
Flower_L
Joontjuh
Merai
Arwyn
_Muppit
_Femme
Bruintje Beer
Prosecco
Gigi_
sunnygirl
duckie
Jerry
Tazz
Sjaantje
Luthien
RioolSpook
Antibes
Elsje
Ella
Rebecca
bolus26
xxjojootjexx
InweCulnamo
Marin
PiP
vlinder-2011
Angela_1986
Minx
CCC
Lejow
love
88 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Taarten Topique
*up*
Mooi taartje! Wat zit erin?
Ik ga vandaag ook weer eens een taartje maken. M'n zwager is beëdigd en ik ga 'n togataart (proberen te) maken!
Mooi taartje! Wat zit erin?
Ik ga vandaag ook weer eens een taartje maken. M'n zwager is beëdigd en ik ga 'n togataart (proberen te) maken!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb even vraagje,
vanavond wil ik cupcakes gaan maken, nu heb ik mix gekocht alleen staat er op 2 eieren maat L
nu heb ik alleen eieren met maat M huis, kan dit ook of moet ik dan een ei extra toevoegen?
vanavond wil ik cupcakes gaan maken, nu heb ik mix gekocht alleen staat er op 2 eieren maat L
nu heb ik alleen eieren met maat M huis, kan dit ook of moet ik dan een ei extra toevoegen?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love schreef:Ik heb even vraagje,
Volgens mij, maar kan even niet meer vinden hoe ik aan de info kom, dus weet het niet zeker, staat een M ei voor ongeveer 50 gr en een L ei voor ongeveer 60 gr.
Je zou dan ook 3 eieren kunnen klutsen en dan 120gr afwegen.
even een vraagje... Heb net de vulling voor de toga-taart gemaakt: citroenkwarkvulling. Maar heb veels te veel (denk ik)... Kun je dit goed bewaren? Ik dacht; ik bak nog een taart, smeer er hetzelfde tussen en vries het in, maar heb niet meer genoeg eieren om nog een taartje te bakken...
Kun je de vulling ook zo invriezen?
Kun je de vulling ook zo invriezen?
Jerry- Ratel
Ik heb gisteren mijn witte chocolade/monchou topping ingevroren,
las op internet dat dit wel kon (op de leukstetaarten.nl)
goed afgesloten, en je moet rustig ontdooien, desnoods even paar sec in de magnetron
las op internet dat dit wel kon (op de leukstetaarten.nl)
goed afgesloten, en je moet rustig ontdooien, desnoods even paar sec in de magnetron
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Herfsttaartje gemaakt voor een vriendin van mijn moeder die 50 werd.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Lookie: leuk zeg!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
mooie taarten weer!!!
helaas geen taarten opdrachten staan komende tijd, maar dat kan zo veranderen. wel een workshop in mijn verlof!
ga nog wel mijn verlof cuppies maken, en halloween choco/brownie skeletjes. gewoon leuk om te frubbelen, en op mijn werk vinden ze het ook wel leuk/lekker!
helaas geen taarten opdrachten staan komende tijd, maar dat kan zo veranderen. wel een workshop in mijn verlof!
ga nog wel mijn verlof cuppies maken, en halloween choco/brownie skeletjes. gewoon leuk om te frubbelen, en op mijn werk vinden ze het ook wel leuk/lekker!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Mijn oma is binnenkort jarig en vroeg of ik een taart voor haar wou maken. Ik wil graag een herfst taart voor haar maken en toen zag ik de mooie taart van Lookie. Ik neem aan dat dat met marsepein is gemaakt? Ik heb alleen maar fondant in huis dus ga ik daar mee aan de slag. Wie heeft er nog leuke foto's of ideeën voor een super herfst taart??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
wat een gave herfsttaart zeg...
ik ben afgelopen 2 weken ook weer aan het bakken gegaan en weer 2 taartjes gemaakt
brandweer taartje, voor de visite.
en
voor mn collegas van het project waar ik wegging
ik ben afgelopen 2 weken ook weer aan het bakken gegaan en weer 2 taartjes gemaakt
brandweer taartje, voor de visite.
en
voor mn collegas van het project waar ik wegging
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Mirjam4you schreef:Mijn oma is binnenkort jarig en vroeg of ik een taart voor haar wou maken. Ik wil graag een herfst taart voor haar maken en toen zag ik de mooie taart van Lookie. Ik neem aan dat dat met marsepein is gemaakt? Ik heb alleen maar fondant in huis dus ga ik daar mee aan de slag. Wie heeft er nog leuke foto's of ideeën voor een super herfst taart??
met fondant krijg je wel minder scherpe kleuren. als je bij google, "herfst taart" intikt krijg je echt hele leuke voorbeelden!! succes
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Mijn taartje van afgelopen weekend. Die roze marsepijn was echt waardeloos spul. Koop het nooit meer. Viel niet mee te werken en dat zie je helaas aan de randen. De ontvanger was er blij mee maar ik niet zo.[img][/img]
Ella- Ratel
waar had je die vandaan dan? Was dat zo'n blok van de Xenos..?
Hier in de stad is sinds een paar weken een taartenwinkel geopend
Jerry- Ratel
Jerry schreef:waar had je die vandaan dan? Was dat zo'n blok van de Xenos..?
Ik denk dat het van de pipoos was maar weet het niet zeker. Was ook al voorgekleurd. Normaal kleur ik ze zelf. Ik had gelukkig ook maar 1 blok
Ella- Ratel
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik ben er ook best wel trots op want zoveel taartjes heb ik nog niet gemaak (dit was de 6e geloof ik). Het egeltje is gemaakt door een vriendin van me die wel wat meer ervaring heeft dus ik zal het compliment aan haar doorgeven, zij heeft ook het slakje gemaakt. De rest heb ik wel zelf gemaakt :-)
@ Mirjam 4 you: Deze herfstaart is ook van fondant gemaakt hoor dus dat kan prima! Ik heb zelf nog nooit met marsepein gewerkt. Wel even tylose erbij, dan wil het wel. Ik ben heel benieuwd naar die van jou straks.
@ Mirjam 4 you: Deze herfstaart is ook van fondant gemaakt hoor dus dat kan prima! Ik heb zelf nog nooit met marsepein gewerkt. Wel even tylose erbij, dan wil het wel. Ik ben heel benieuwd naar die van jou straks.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
2 weken geleden in ontzettende haast even een taartje gemaakt voor een vriend die 8 maanden op stage gaat naar Duitsland:
De afwerking is echt een ramp maar het ging even snel om het idee Ze zagen in ieder geval allemaal dat het een koffer was haha! Hij was in 10 min. op!
De afwerking is echt een ramp maar het ging even snel om het idee Ze zagen in ieder geval allemaal dat het een koffer was haha! Hij was in 10 min. op!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Mooi gelukt Femme, zo op de foto zijn er geen afwerkingsplekjes te zien hoor! Hij is leuk!
Ik ben gisteren ook weer aan de freubel geweest, ik ging vandaag op kraamvisite en nam een taartje mee. De bloembaby geprobeerd na te maken zoals ik 'm bij Wendy Schlagwein geleerd heb, best leuk gelukt vind ik, alleen die handen, pff blijft lastig!
Baalde ook een beetje van het licht vanmorgen, kreeg de taart maar niet zoals ik 'm wilde op de foto.
Ik ben gisteren ook weer aan de freubel geweest, ik ging vandaag op kraamvisite en nam een taartje mee. De bloembaby geprobeerd na te maken zoals ik 'm bij Wendy Schlagwein geleerd heb, best leuk gelukt vind ik, alleen die handen, pff blijft lastig!
Baalde ook een beetje van het licht vanmorgen, kreeg de taart maar niet zoals ik 'm wilde op de foto.
Rebecca schreef:Mooi gelukt Femme, zo op de foto zijn er geen afwerkingsplekjes te zien hoor! Hij is leuk!
wow Rebecca wat een mooie taart zeg!!!
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Oh wat een leuke Rebecca! Hij ziet eruit alsof hij zo uit een mal komt, heel mooi gemaakt!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga morgen waarschijnlijk een trein taart maken. Dit wil ik maken in een cakeblik, alleen heb ik geen idee hoeveel beslag ik nodig ben. Ik heb biscuitmix van funcakes in huis. Tot hoever kan ik het beste het cakeblik vullen? Iemand een idee??
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Ik ga morgen waarschijnlijk een trein taart maken. Dit wil ik maken in een cakeblik, alleen heb ik geen idee hoeveel beslag ik nodig ben. Ik heb biscuitmix van funcakes in huis. Tot hoever kan ik het beste het cakeblik vullen? Iemand een idee??
Volgens mij heb ik laatst gelezen dat je een blik tot de helft of 2/3 moet vullen. Zeker weten doe ik het niet. Misschien weet iemand anders het
Ella- Ratel
En heb ik nog een vraag. Kan ik ook chocolade mousse gebruiken als vulling voor een taart? Bijvoorbeel die van Mona de Choco Dreams?
Mida4you- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: