Taarten Topique
+84
Linnie1985
ShallY
Gray
Cupcake
flower
Star007
lieke89
Janine
Ibbeltje
*Troela*
Juul
Caresses
SnowWhite
VeryCherry
Novalee
Sweety
Jade
Snoes
Roodkapje
Susan
Verona
Flip Fluitketel
Barbabella
dolfijntje24
Penny Blossom
Curious
Salander
Raindrop
Mamsie
TukTuk
Teddyaapje
JustMeDaan
Ster
*Lookie*
Famke
-Ieniemienie-
Printje
joyce0606
LMCurious
Highway
Minniemeisje
Sarah1985
Fiwen
GeKKiE
sonly
kwak
Mida4you
aevds
mauwmauw
SarahKey
Bosjesvrouw
Summerlovin
Lilypie
Flower_L
Joontjuh
Merai
Arwyn
_Muppit
_Femme
Bruintje Beer
Prosecco
Gigi_
sunnygirl
duckie
Jerry
Tazz
Sjaantje
Luthien
RioolSpook
Antibes
Elsje
Ella
Rebecca
bolus26
xxjojootjexx
InweCulnamo
Marin
PiP
vlinder-2011
Angela_1986
Minx
CCC
Lejow
love
88 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Taarten Topique
Rebecca schreef:Ik heb wel een lekker recept voor een appelcake, maar die zou ik op moeten zoeken.
Heb ook het groot taartenboek en daarin staan volgens mij ook nog wel diverse appeltaarten, heb er alleen nog niks van uitgeprobeerd. Wil morgen wel even voor je kijken?
Ik denk dat die m&m taart chocoladebiscuit is, gevuld en dan met die kitkats aan de zijkant geplakt en de m&m's bovenop.
ik hoor het graag, alvast bedankt!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
zo van t weekend voor mn moeders verjaardag 3 taarten gebakken....
gevult met aardbeienmouse en aardbeien jam
gevult met citroenmouse en chocolademouse
gevult met bitterkoekjespudding en bananenpudding
nu staat het volgende taartje weer af te koelen die ik morgen ga versieren...
gevult met aardbeienmouse en aardbeien jam
gevult met citroenmouse en chocolademouse
gevult met bitterkoekjespudding en bananenpudding
nu staat het volgende taartje weer af te koelen die ik morgen ga versieren...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Er zijn weer leuke taarten gemaakt zie ik!
Ik heb al even niks gemaakt en ga de 6e er pas weer 1 maken, maar denk dat ik het weekend(bedenk me nu dat dat komend weekend al is ) ervoor al het biscuit bak, de taart vul en dan afgesmeerd in de vriezer doe, aangezien ik gewoon moet werken en het er maar net aan ligt of mijn dochter overdag wel of niet goed slaapt!
Het moet een stoere meiden taart worden, ze wordt 18. Denk dat ik voor knalrose en zwart ga, dat past wel bij haar
(schoonzusje).
Nou bakse allemaal
Ik heb al even niks gemaakt en ga de 6e er pas weer 1 maken, maar denk dat ik het weekend(bedenk me nu dat dat komend weekend al is ) ervoor al het biscuit bak, de taart vul en dan afgesmeerd in de vriezer doe, aangezien ik gewoon moet werken en het er maar net aan ligt of mijn dochter overdag wel of niet goed slaapt!
Het moet een stoere meiden taart worden, ze wordt 18. Denk dat ik voor knalrose en zwart ga, dat past wel bij haar
(schoonzusje).
Nou bakse allemaal
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Rebecca schreef:Mirjam4you schreef:Even een vraagje: Waar bestellen jullie de vogel uitsteker? Die heb ik al een paar keer voorbij zien komen op een taart en ik vindt hem zo mooi! ( zo'n vogel als op een piptaart )
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uitstekers-overige-uitstekers-pme-robin-cutter-set2-p-1156.html
Thanx!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mooi Duckie! Je gaat steeds strakker en netter werken... Echt super!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke dingen zijn er gemaakt!!
Ik stop voorlopig even met taarten maken, ik trek het gewoon niet nu ik zwanger ben. Afgelopen weekend heb ik de laatste 2 gemaakt, die moet ik nog plaatsen, maar alle andere dingen heb ik afgezegd en ik neem ook niets meer aan.
Ik stop voorlopig even met taarten maken, ik trek het gewoon niet nu ik zwanger ben. Afgelopen weekend heb ik de laatste 2 gemaakt, die moet ik nog plaatsen, maar alle andere dingen heb ik afgezegd en ik neem ook niets meer aan.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Leuke dingen zijn er gemaakt!!
Kan ik alleen maar op zeggen: Jammer, maar goed van je dat je naar je lijf luistert en op jezelf let!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
chococupcake schreef:Mooi Duckie! Je gaat steeds strakker en netter werken... Echt super!
dankje merk wel dat je met veeeeeeeeeeeel oefenen wel vooruit gaat (al gaat het niet zo snel als ik zou willen hahaha)
als jullie je taart gevult hebben en afgesmeerd gaan jullie hem dan direct bekleden? of doen jullie hem eerst weer in de koelkast zodat de botercreme weer wat stijver word ofzo?
duckie- Ratel
_Femme schreef:Lejow schreef:Leuke dingen zijn er gemaakt!!
Kan ik alleen maar op zeggen: Jammer, maar goed van je dat je naar je lijf luistert en op jezelf let!
+1
duckie- Ratel
lejow: succes met de piemels!!!
deze heb ik gsiter gemaakt, en wordt vandaag opgehaalt!
deze heb ik gsiter gemaakt, en wordt vandaag opgehaalt!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:lejow: succes met de piemels!!!
Onder welke steen heb jij gelegen?
Gast- Gast
Pippa schreef:joyce0606 schreef:lejow: succes met de piemels!!!
hahah jaaa...nou ik zie het pas net, dat ik dus pagina 1 zat te lezen, hahaha sorry
maar alsnog succes met je piemels!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Pippa schreef:joyce0606 schreef:lejow: succes met de piemels!!!
hahah jaaa...nou ik zie het pas net, dat ik dus pagina 1 zat te lezen, hahaha sorry
HAHA!
Gast- Gast
Pippa schreef:joyce0606 schreef:Pippa schreef:joyce0606 schreef:lejow: succes met de piemels!!!
HAHA!
Succes met piemels heeft ze helemaal niet nodig, dat is namelijk ook de reden dat ze even stopt met bakken
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
ja dat is waar! komt het toch door het bakken van zoveel piemels!
joyce0606- Kletskop
word je daar tegenwoordig ook al zwanger van? Ik dacht alleen van zwembaden en vieze wc-brillen...!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:word je daar tegenwoordig ook al zwanger van? Ik dacht alleen van zwembaden en vieze wc-brillen...!
ik zou sirieus maar opassen. owww gedver zwembaden en wc's waarom gelijk zo visueel...
joyce0606- Kletskop
Kan echt even geen piemel meer zien whahahaha
Ben al blij dat ik mezelf een dag staande kan houden, dan hoeft die piemel nie in de buurt te komen hoor
Ben al blij dat ik mezelf een dag staande kan houden, dan hoeft die piemel nie in de buurt te komen hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Kan echt even geen piemel meer zien whahahaha
hahahahahhahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jammer Lejow, maar wel goed dat je even je rust neemt! Lekker genieten van je zwangerschap!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Leuke dingen zijn er gemaakt!!
Begrijpelijk, ik heb die keuze ook gemaakt toen. Maar nu ik meer energie krijg en niet meer misselijk ben begint het steeds meer te kriebelen. Dus wie weet over een paar weken!
ikhad al een paar taartopdrachten staan, en ik werd echt zo misselijk van die gore taart zooi haha toch maar mijn opdrachten gedaan inmiddels gaat het een stuk beter!
joyce0606- Kletskop
Ik heb toen ook nog de opdrachten gemaakt die in de agenda stonden, afzeggen kon ik niet over mijn hart verkrijgen omdat het familie was Maar nam gewoon niets nieuws meer aan en nu nog steeds niet.
Goed dat je naar je lichaam luisterd Lejow!
Hoe gaat het nu met jou?
Ik vroeg me pas al een keer af of je dat wel ging volhouden, werken, zoveel taarten maken en dan ook nog eens zwanger zijn! Ik had dat iig toen niet gekund, was zoooo moe de eerste 28 weken.
Ik ben weer druk aan het bekleden, weet alleen nog niet helemaal wat ik wil, haha.
Er zit nu fuchsia op en een zwarte parelrand. Bedacht me net dat de streepjes wat ik misschien wou doen dan niet meer kan Dan kan ik ze niet netjes weg werken.
Misschien dat ik wel nagellakpotjes etc maak en dan haar naam op de staande kant. Ze wou ook Sweet 18 erop ipv sweet 16 Ik ga zo maar weer eens prutsen, haha. Mijn dochter ligt op bed en hoop dat ze een mooi poosje slaapt
Hoe gaat het nu met jou?
Ik vroeg me pas al een keer af of je dat wel ging volhouden, werken, zoveel taarten maken en dan ook nog eens zwanger zijn! Ik had dat iig toen niet gekund, was zoooo moe de eerste 28 weken.
Ik ben weer druk aan het bekleden, weet alleen nog niet helemaal wat ik wil, haha.
Er zit nu fuchsia op en een zwarte parelrand. Bedacht me net dat de streepjes wat ik misschien wou doen dan niet meer kan Dan kan ik ze niet netjes weg werken.
Misschien dat ik wel nagellakpotjes etc maak en dan haar naam op de staande kant. Ze wou ook Sweet 18 erop ipv sweet 16 Ik ga zo maar weer eens prutsen, haha. Mijn dochter ligt op bed en hoop dat ze een mooi poosje slaapt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Whaaa ik ken dit hele topic niet whahaha!
Maar ook hier een taarten bakster/bekleder.
Leuk om jullie kunsten te zien.
Ga morgen denk ik een taartje maken voor als onze baby er is. Dochter is dan een dagje op het kdv.
Dan vries ik hem in, als afscheidscadeautje voor de kraamhulp.
Eens even wat inspiratie opdoen op internet !
Maar ook hier een taarten bakster/bekleder.
Leuk om jullie kunsten te zien.
Ga morgen denk ik een taartje maken voor als onze baby er is. Dochter is dan een dagje op het kdv.
Dan vries ik hem in, als afscheidscadeautje voor de kraamhulp.
Eens even wat inspiratie opdoen op internet !
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: