Taarten Topique
+84
Linnie1985
ShallY
Gray
Cupcake
flower
Star007
lieke89
Janine
Ibbeltje
*Troela*
Juul
Caresses
SnowWhite
VeryCherry
Novalee
Sweety
Jade
Snoes
Roodkapje
Susan
Verona
Flip Fluitketel
Barbabella
dolfijntje24
Penny Blossom
Curious
Salander
Raindrop
Mamsie
TukTuk
Teddyaapje
JustMeDaan
Ster
*Lookie*
Famke
-Ieniemienie-
Printje
joyce0606
LMCurious
Highway
Minniemeisje
Sarah1985
Fiwen
GeKKiE
sonly
kwak
Mida4you
aevds
mauwmauw
SarahKey
Bosjesvrouw
Summerlovin
Lilypie
Flower_L
Joontjuh
Merai
Arwyn
_Muppit
_Femme
Bruintje Beer
Prosecco
Gigi_
sunnygirl
duckie
Jerry
Tazz
Sjaantje
Luthien
RioolSpook
Antibes
Elsje
Ella
Rebecca
bolus26
xxjojootjexx
InweCulnamo
Marin
PiP
vlinder-2011
Angela_1986
Minx
CCC
Lejow
love
88 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Taarten Topique
duckie schreef:hoelang kun je botercreme bewaren buiten de diepvries?
heb net 750gr botercreme gemaakt omdat ik vrijdag 2 msischine 3 taarten moet maken... dus nu wil ik het niet invriezen, (denk wel gewoon in de koelkast bewaren??) en dan wat ik niet nodig ben dus over hou nog invriezen,... kan dit nog denken julie?
Botercreme kan je zeker wel een aantal dagen bewaren in de koelkast hoor.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
ok bedankt
maar kan ik het na die tijd als nog invriezen ook? lijkt me wel toch
maar kan ik het na die tijd als nog invriezen ook? lijkt me wel toch
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
@ lejow... (of als iemand anders weet) bij die bortstentaart die je hier laatst had staan... Hoe krijg je da bij de tepel zo mooi bruin? En heb je een spevciale kleur huidskleur of meng je die? Want ik moet gaan mengen dus nog ff zien hoe.... (man lief en een collega hebben bedacht dat ze volgende week voor een andere collega een borstentaart wullen en dan gaan die collega en ik waarschijnlijk allebei 1 borst doen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Even een vraagje: Woensdag krijg ik visite en wil ik graag een taartje of cupcakes maken met fondant. Is het dan mogelijk dat ik het zondag al ga maken? Kan ik het zolang bewaren??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Even een vraagje: Woensdag krijg ik visite en wil ik graag een taartje of cupcakes maken met fondant. Is het dan mogelijk dat ik het zondag al ga maken? Kan ik het zolang bewaren??
Ik heb enkele weken voor mijn verjaardag 'n workshop gevolgd waarbij ik 'n taart voor m'n verjaardag maakte. Die heb ik prima kunnen bewaren in de vriezer.
De cupcakes die ik laatst heb gemaakt staan nu ook in de vriezer. Toevallig heb ik er net 2 uitgehaald om morgen te testen of dit goed gaat.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
gaat de/het(?) fondant dan niet plakken als je 'm ontdooit?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
ik heb even een vraagje, als jullie een taart voor iemand maken, doen jullie er altijd een doos omheen? Ik heb namelijk bij iemand een taart besteld en weet niet of ik een doos mee moet nemen vind dat een vreemde vraag. Dus wat doen jullie?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Angela_1986 schreef:Mirjam4you schreef:Even een vraagje: Woensdag krijg ik visite en wil ik graag een taartje of cupcakes maken met fondant. Is het dan mogelijk dat ik het zondag al ga maken? Kan ik het zolang bewaren??
Ik heb enkele weken voor mijn verjaardag 'n workshop gevolgd waarbij ik 'n taart voor m'n verjaardag maakte. Die heb ik prima kunnen bewaren in de vriezer.
De cupcakes die ik laatst heb gemaakt staan nu ook in de vriezer. Toevallig heb ik er net 2 uitgehaald om morgen te testen of dit goed gaat.
Wil je misschien laten weten of de cupcakes nog gemaakt hebben morgen??
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Angela_1986 schreef:Mirjam4you schreef:Even een vraagje: Woensdag krijg ik visite en wil ik graag een taartje of cupcakes maken met fondant. Is het dan mogelijk dat ik het zondag al ga maken? Kan ik het zolang bewaren??
Wil je misschien laten weten of de cupcakes nog gemaakt hebben morgen??
Ik had me net voorgenomen om er zo eentje te gaan proeven... Je hoort 't nog!
Jerry, bij die taart toen ging het niet plakken.
Jerry schreef:gaat de/het(?) fondant dan niet plakken als je 'm ontdooit?
Als je het rustig ontdooit niet,
niet meteen in warme keuken zetten, maar eerst in de koelkast (evt koelkast wat hoger qua koelen zetten)
anders gaat het fondant `zweten`.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik had ze nu buiten de koelkast ontdooit en idd, de fondant 'zweette' 'n beetje.
Het cakeje smaakte prima! Hij was 'n beetje droog maar dat waren ze al toen ik ze had gebakken en ze hebben 'n week of 8 in de vriezer gestaan.
Het cakeje smaakte prima! Hij was 'n beetje droog maar dat waren ze al toen ik ze had gebakken en ze hebben 'n week of 8 in de vriezer gestaan.
Maar ik kan niet bijvoorbeeld morgen cupcakes gaan maken en dan in de koelkast bewaren tot woensdag? Daar zit denk ik te lang tijd tussen om ze te bewaren.
Mida4you- Ratel
Ik hoop niet dat Lejow het erg vindt, maar ik wil héél graag de Dora-taart die zij voor mijn dochter heeft gemaakt showen!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik hoop niet dat Lejow het erg vindt, maar ik wil héél graag de Dora-taart die zij voor mijn dochter heeft gemaakt showen!
Mooie taart! Wat voor vulling had de taart?
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Heeft Lejow weer even mooi gedaan! Was ie lekker?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hij was heerlijk (zoals altijd)! Het was slagroom en chocoladevulling. Hmmmmm!
Gast- Gast
Even een vraagje: Waar bestellen jullie de vogel uitsteker? Die heb ik al een paar keer voorbij zien komen op een taart en ik vindt hem zo mooi! ( zo'n vogel als op een piptaart )
Mida4you- Ratel
Whahahaha
Lejow scrolt.. en scrolt.. en denkt ineens
DIE TAART KEN IK!!
Maar fijn dat je m geplaatst heb lex, ik had er even geen puf voor hehehe
Fijn dat hij weer smaakte
Lejow scrolt.. en scrolt.. en denkt ineens
DIE TAART KEN IK!!
Maar fijn dat je m geplaatst heb lex, ik had er even geen puf voor hehehe
Fijn dat hij weer smaakte
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is zeker een lekkere vulling!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik zie af en toe taarten voorbij komen waarbij de vlinders zo staan zoals op de taart hieronder. Hoe doen jullie dat toch???
Mida4you- Ratel
Je kunt dan het beste harddrogend fondant gebruiken (bv pettinice), evt nog wat tylose erdoor. Dan vlindertjes uitsteken; laten drogen in de vorm hoe je ze wilt (bijv tegen een opstaand randje aan met 1 vleugel) en dan harden ze uit.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Yvette schreef:PiP schreef:
En voor mijn collega`s:
Ook gevuld met BBR en aarbeienbaverois.
\
Ik heb er nu een aantal gemaakt en heb het uitsnijden eens met een pizza snijder geprobeerd. Echt een succes. Misschien hebben jullie er ook wat aan.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hey hey,
ik ben op zoek naar een receptje voor een ander soort appeltaart dan de gewone traditionele. iemand hier die iets leuks weet? Of die me een goede combi kan geven van taart met een appelvulling?
En ik was aan het zoeken naar de m&m taart die iemand hier (lejow?) eerder had gepost, maar kon m niet terug vinden. Stond daar een recept bij, of heeft iemand er een recept van?
Kan ik me even uitleven voor Dave zn verjaardag vrijdag. Want dat marsepein/fondant versieren etc laat ik aan de profs over
ik ben op zoek naar een receptje voor een ander soort appeltaart dan de gewone traditionele. iemand hier die iets leuks weet? Of die me een goede combi kan geven van taart met een appelvulling?
En ik was aan het zoeken naar de m&m taart die iemand hier (lejow?) eerder had gepost, maar kon m niet terug vinden. Stond daar een recept bij, of heeft iemand er een recept van?
Kan ik me even uitleven voor Dave zn verjaardag vrijdag. Want dat marsepein/fondant versieren etc laat ik aan de profs over
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel een lekker recept voor een appelcake, maar die zou ik op moeten zoeken.
Heb ook het groot taartenboek en daarin staan volgens mij ook nog wel diverse appeltaarten, heb er alleen nog niks van uitgeprobeerd. Wil morgen wel even voor je kijken?
Ik denk dat die m&m taart chocoladebiscuit is, gevuld en dan met die kitkats aan de zijkant geplakt en de m&m's bovenop.
Heb ook het groot taartenboek en daarin staan volgens mij ook nog wel diverse appeltaarten, heb er alleen nog niks van uitgeprobeerd. Wil morgen wel even voor je kijken?
Ik denk dat die m&m taart chocoladebiscuit is, gevuld en dan met die kitkats aan de zijkant geplakt en de m&m's bovenop.
Mirjam4you schreef:Even een vraagje: Waar bestellen jullie de vogel uitsteker? Die heb ik al een paar keer voorbij zien komen op een taart en ik vindt hem zo mooi! ( zo'n vogel als op een piptaart )
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uitstekers-overige-uitstekers-pme-robin-cutter-set2-p-1156.html
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: