Niet meer in eigen bed in slaap willen vallen
+9
Linda
Liadan
Printje
Jazzlyn
Flemy
LMCurious
juffie001
M@niek
Minniemeisje
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Niet meer in eigen bed in slaap willen vallen
Weten jullie wel hoe gevaarlijk het is om je kind tussen je in te leggen? GEEN aanval maar las het in een van de wij jonge ouders.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Kleine kinderen ja, maar de leeftijd van de dochter van L.iadan bijv echt niet meer hoor.
Gast- Gast
In het artikel ging het over kinderen t/m ongeveer 2 jaar. Je moet het helemaal zelf weten maar aangzien me dit echt verraste dacht ik ik zal het hier ook eens melden.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:In het artikel ging het over kinderen t/m ongeveer 2 jaar. Je moet het helemaal zelf weten maar aangzien me dit echt verraste dacht ik ik zal het hier ook eens melden.
hier zijn ook tegengeluiden van. Ik moet het heel even nazoeken als je wilt weten van wie het is, maar er bestaat literatuur waarin veilig samen slapen wordt beschreven.
Gast- Gast
Voor mijn dochter lijkt het me ook niet echt gevaarlijk meer. Als ons zoontje uit de wieg groeit, gaan we een co-sleeper maken van een ikeabedje. Dus dan kan hij er ook bij op een veilige manier.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dromertje schreef:Printje schreef:In het artikel ging het over kinderen t/m ongeveer 2 jaar. Je moet het helemaal zelf weten maar aangzien me dit echt verraste dacht ik ik zal het hier ook eens melden.
hier zijn ook tegengeluiden van. Ik moet het heel even nazoeken als je wilt weten van wie het is, maar er bestaat literatuur waarin veilig samen slapen wordt beschreven.
Ik wil er ook geen wellus/nietus van maken maar ik las toevallig hoeveel kinderen van dus ongeveer t/m 2 jaar er dus nog overlijden wanneer ze bij de ouders in bed liggen door verstikking ed. Ik stond hier echt van te kijken omdat ik dacht dat een kind van ongeveer 2 wel 'veilíger' bij de ouers zou kunnen liggen.
Ik geloof ook best dat er misschien voors zullen zijn maar persoonlijk heb ik er niets mee ( met het idee hij 'wil' niet in zijn eigen bedje, maar deze discussie hebben we al te vaak gevoerd samen;))
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Dromertje schreef:Printje schreef:In het artikel ging het over kinderen t/m ongeveer 2 jaar. Je moet het helemaal zelf weten maar aangzien me dit echt verraste dacht ik ik zal het hier ook eens melden.
Ik wil er ook geen wellus/nietus van maken maar ik las toevallig hoeveel kinderen van dus ongeveer t/m 2 jaar er dus nog overlijden wanneer ze bij de ouders in bed liggen door verstikking ed. Ik stond hier echt van te kijken omdat ik dacht dat een kind van ongeveer 2 wel 'veilíger' bij de ouers zou kunnen liggen.
Ik geloof ook best dat er misschien voors zullen zijn maar persoonlijk heb ik er niets mee ( met het idee hij 'wil' niet in zijn eigen bedje, maar deze discussie hebben we al te vaak gevoerd samen;))
was ook niet de bedoeling om er een discussie van te maken, maar ik wilde even laten weten dat er ook tegengeluiden zijn Weet je nog in welke wij dat was, dan ben ik ook wel benieuwd naar dat artikel!
Gast- Gast
Dromertje schreef:Printje schreef:Dromertje schreef:Printje schreef:In het artikel ging het over kinderen t/m ongeveer 2 jaar. Je moet het helemaal zelf weten maar aangzien me dit echt verraste dacht ik ik zal het hier ook eens melden.
was ook niet de bedoeling om er een discussie van te maken, maar ik wilde even laten weten dat er ook tegengeluiden zijn Weet je nog in welke wij dat was, dan ben ik ook wel benieuwd naar dat artikel!
Ik heb die geleend uit de bieb, zal strakjes eens kijken maar ik meen iets van eind vorig jaar nov/dec 2010? maar zeker weten doe ik dat niet. Ik ga het ff nakijken voor je.
Printje- Lady Post-a-lot
Er zijn veilige manieren om samen te slapen met je baby/ kind. Maar mocht je de gevaren niet weten dan kan het inderdaad gevaarlijk zijn.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Niet Meer in eigen bed willen slapen
» Zoontje wil niet alleen in slaap vallen...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ineens niet meer willen drinken!?
» ineens niet meer willen slapen
» Zoontje wil niet alleen in slaap vallen...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ineens niet meer willen drinken!?
» ineens niet meer willen slapen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: