Trots ouders
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trots ouders
Hoe zou jij het vinden als je eigen ouders om wat voor reden dan ook
tegen jou zouden zeggen dat ze niet trots op je zijn om hoe je bent of wat je doet?
Wat zou dat met jou doen? Hoe zou jij hierop reageren naar hun toe en wat zou je er voor jezelf mee doen?
tegen jou zouden zeggen dat ze niet trots op je zijn om hoe je bent of wat je doet?
Wat zou dat met jou doen? Hoe zou jij hierop reageren naar hun toe en wat zou je er voor jezelf mee doen?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Re: Trots ouders
Poeh jah dat is nogal wat. Ik heb het soortelijk mee gemaakt. Alleen zeiden mijn ouders dat ik eigenlijk nooit gewenst was. Nou ja mijn moeder dan. Omdat mijn vader een 2e wilde heeft ze het maar gedaan maar liever had ze me niet.
Tja en hoe dat aan komt..... Pats Boem als een harde klap in je gezicht. Hoe ik ermee om ben gegaan ?
Ik heb nu al 5 jaar geen contact meer met ze.
Tja en hoe dat aan komt..... Pats Boem als een harde klap in je gezicht. Hoe ik ermee om ben gegaan ?
Gast- Gast
Dat lijkt me echt heel erg, maar ik zou me ouders ook niet serieus kunnen nemen als ze zo iets zeggen, ik weet dat ze namelijk trots zijn op hoe ik mijn leven leid.
Als ouder zeg je zoiets gewoon niet, of je moet iemand verkracht/vermoord etc hebben. Of een dief zijn ofzo..
Als ouder zeg je zoiets gewoon niet, of je moet iemand verkracht/vermoord etc hebben. Of een dief zijn ofzo..
Gast- Gast
Wat onzettend erg voor je Nonnevot.. Zoeken je ouders wel eens contact met je?
Ik hecht heel veel waarde aan de mening van mijn ouders, dus ik zou het heel erg vinden als ze me zouden vertellen niet trots op me te zijn. Ook al ben ik inmiddels 28.
Ik hecht heel veel waarde aan de mening van mijn ouders, dus ik zou het heel erg vinden als ze me zouden vertellen niet trots op me te zijn. Ook al ben ik inmiddels 28.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou dat wel heel erg vinden als ze zoiets tegem mij zouden zeggen. Maar ik heb een goede band met mijn ouders, dus denk niet dat ze zoiets zouden zeggen. Toen ik stopte met mijn opleiding vonden ze dat wel jammer, maar ze stonden wel achter me en hebben me gesteund.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
.
Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op vr 18 feb 2011 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Wat onzettend erg voor je Nonnevot.. Zoeken je ouders wel eens contact met je?
Nee er komt ook totaal geen respons van hun kant uit. Ik heb het wel nog een aantal keren geprobeerd maar viel elke keer weer diep in een teleurstelling.
Dus ongeveer 5 jaar geleden heb ik er definitief een stop achter gezet !
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Poeh jah dat is nogal wat. Ik heb het soortelijk mee gemaakt. Alleen zeiden mijn ouders dat ik eigenlijk nooit gewenst was. Nou ja mijn moeder dan. Omdat mijn vader een 2e wilde heeft ze het maar gedaan maar liever had ze me niet.
Dat is best moeilijk om te behappen, vind ik dan.
Ik kwam er op mijn 15de achter dat ik dus net gewenst was door mijn moeder.
Ik hoorde toen namelijk dat als ik er net was geweest mijn moeder veel eerder bij mijn vader was weggegaan en dat ze net 3.5 maand zwanger van mij was een zelfmoord poging heeft gedaan.
Ik begreep toen trouwens wel waar haar gedrag richting mij ineens vandaan kwam en nog!
Ik doe nooit iets goed in haar ogen en alles wat ik bereik in mijn leven heb ik aan andere te danken :s
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: