Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

had jij een fijne kraamhulp?

+24
chipa
Teddyaapje
Blue flower
Jelin
juffie001
L!ND@
Roos
ekjir@M
maiadebij
Happydobby
Bruintje Beer
Vancity_girl
Smaragdje
M@niek
Printje
mauwmauw
Mamsie
Michje1985
Mizzie
Susan
Liadan
Pussycat
*Troela*
duckie
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

had jij een fijne kraamhulp? - Pagina 3 Empty Re: had jij een fijne kraamhulp?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 8:15

Wat het huishouden betreft was onze kraamhulp geweldig! Elke dag stofzuigen, dweilen, keuken en badkamer en toilet schoonmaken, ideaal. Ze zette ook het eten klaar voor die avond, alleen was het jammer dat ze dat eten superpittig klaarmaakte en vervolgens doodleuk zei dat mijn dochter daar heus geen last van had (door de borstvoeding). Het arme kind had een week darmkrampen en zodra we normaal gingen eten heeft ze er geen last meer van gehad. Ze had ook afgesproken met ons dat ze niet zou roken en op dag 2 stond ze stiekem in de tuin onder mijn slaapkamerraam te roken, echt heel slecht. Al met al was het allemaal wel goed, maar ik was zeker niet 100% tevreden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 8:20

Ik had een super fijne kraamhulp! Ze was heel geduldig en deed het huishouden heel grondig. Eten maakte ze niet klaar. Ze was erg bezorgd en hield alles nauwkeurig bij. Ik heb haar 2 dagen extra mogen 'houden' omdat ik een totaal ruptuur had en omdat alles zo ontstoken was. Ze is zelf op haar 21e moeder geworden en wist dus precies wat ik meemaakte, en daar kon ik heel fijn met haar over praten. Ook over haar gezin konden we heel fijn praten. Ik voelde echt een klik met haar, ik heb haar op Hyves en ze zei dat ze hoopte dat als we ooit een 2e krijgen, dat ze dan weer bij ons mag kramen.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 6 aug 2011 - 8:30

Ik had best een fijne kraamhulp. In het huishouden was ze echt super, ze deed echt vanalles! Alles werd schoongemaakt, ze zorgde goed voor ons en de visite.

Ze was ook erg aardig, legde alles uit en als ik vragen had kon ik ze stellen. Ze hield ons ook goed in de gaten, of we geen koorts kregen of dat de kleine meid niet geel was en dat soort dingen. Hoort ook wel, maar ik vond het wel fijn om te merken dat ze ons echt goed controleerde.

Alleen was ze wel ongeveer 25 jaar ouder, dus wat dat betreft was er minder een klik. We hadden gewoon niet zoveel gemeen. Toch heb ik een fijne kraamtijd gehad en we hebben best gezellig gekletst, dus zo'n probleem was die leeftijd toch ook weer niet.

Als ze een eventuele volgende keer weer bij mij zou komen, zou ik het dan ook geen enkel probleem vinden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  kwak za 6 aug 2011 - 9:01

ja, ze was goed maar had niet echt een klik, voelde het meer als een verplichting om met haar gezellig te praten. omdat ik in de kraamweek niet zo veel bezoek had kwam ze dus bij mij thee drinken.

ze deed verder alles heel goed hoor, het huis was schoon, kookte eten, deed boodschappen en zorgde goed voor mij en D. wat immers het belangrijkst is.
wij waren haar laatste gezin omdat ze het lastig vond te combineren met de oppas van haar dochtertje. ik vond haar wel wat laks, maar ik denk ook wel omdat het komt omdat wij haar laatst gezin hadden, z'n gevoel had ik er bij.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 9:06

Ik had haar trouwens wel gezegd dat ze niet iedere dag het bed etc hoefde te verschonen, vind dat zo'n onzin doe dat zelf ook niet en ik lag er toch niet extra in. Ik vond dat ze niet allemaal extra dingen hoefde te doen die ik zelf ook niet iedere week doe zoals iedere dag dweilen( ook niet goed voor mijn vloer trouwens, alles strijken etc. We hebben ook lekker veel gekletst vond ik eigenlijk nog het fijnste van alles haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: