Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fijne poeder

Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Fijne poeder

Bericht  Blond za 17 dec 2011 - 4:39

Omdat ik volgende week mijn salaris krijg en nog een bon heb liggen van de Ici Paris XL mag ik van mezelf eens een duurdere poeder kopen.

Welke gebruiken jullie? Ik heb een vette huid, die vooral bij mijn neus en voorhoofd erg glimt. Hij moet dus echt de hele dag matteren. Ik gebruik er trouwens geen foundation onder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 6:19

Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Die van Chanel schijnt heel fijn te zijn. Ik gebruik nooit poeder maar omdat ik soms een glimmend hoofd terug zie op foto's wil ik het best eens proberen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 11:50

Jaaaa de Chanel absoluut! Hij is duur in de aanschaf, rond de 50 euro. Maar met een bon is dat goed te doen! Een navulling kost 35 euro. Ik doe er wel ruim een half jaar mee. Hij dekt als een foundation, maar ziet er niet zo pancake-achtig uit. Ik wil nooit meer iets anders.

Fijne poeder 83187

Hij heet chanel powder mat lumiere luminous.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 11:53

Powerbabe schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Die van Chanel schijnt heel fijn te zijn. Ik gebruik nooit poeder maar omdat ik soms een glimmend hoofd terug zie op foto's wil ik het best eens proberen!

Als je echt geen poeder nodig hebt verder wil ik je deze aanraden van Benefit:
Fijne poeder Benefit-pore-minimizer
Hij maat je porien minder zichtbaar -iets wat jij geloof ik niet nodig hebt dus- en hij maakt dat je gezicht veel minder glanst. En hij maakt je huid zijdezacht. Erg fijn spul! Hij is beter dan de pore minimizer van Clinique.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Blond za 17 dec 2011 - 21:08

Carrie: Ik hoopte al dat jij zou reageren :P. Dan ga ik vrijdag of zaterdag naar de Ici Paris en laat ik de goede kleur aanmeten. Dat wordt nog wel wat, want ik ben heel erg blank, en de meeste poeder/foundation is te donker voor me.

En die pore minimalizer lijkt me ook prettig, elke keer als ik bij de Sephora afdeling van de V&D sta twijfel ik of ik het moet kopen. Op je hand is het al zo heerlijk zacht. Hoe lang doe je met zo'n tube??
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 23:44

Ik heb ook die van Chanel. Chanel is het enige merk waar ik tot nu toe de juiste kleur heb kunnen vinden (bij mij is altijd alles te roze) en mijn duis reageert er goed op. Er zit een sponsje en een kwastje bij, als ik er geen foundation onder doe, gebruik ik het spnsje en als ik hem gebruik om mijn foundation een beetje af te poederen gebruik ik het kwastje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 2:59

Carrie schreef:
Powerbabe schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Die van Chanel schijnt heel fijn te zijn. Ik gebruik nooit poeder maar omdat ik soms een glimmend hoofd terug zie op foto's wil ik het best eens proberen!

Als je echt geen poeder nodig hebt verder wil ik je deze aanraden van Benefit:
Fijne poeder Benefit-pore-minimizer
Hij maat je porien minder zichtbaar -iets wat jij geloof ik niet nodig hebt dus- en hij maakt dat je gezicht veel minder glanst. En hij maakt je huid zijdezacht. Erg fijn spul! Hij is beter dan de pore minimizer van Clinique.

Oke! Dat klinkt goed! En waar koop ik dat? Gebruik je dat als een soort dagcreme of daar nog overheen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Blond zo 18 dec 2011 - 3:37

Ik heb de Chanel poeder gekocht.

Ik ben nu benieuwd hoe jullie het aanbrengen, met een poederkwast of met dat sponsje wat je erbij krijgt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 4:00

Ik zou het met een poederkwast doen. Maar dat komt omdat zo'n sponsje me altijd aan pancake doet denken wat we op moesten met balletuitvoeringen. En dat is lelijk.. Ik denk ook dat een kwast het beter verdeelt en minder dik doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 7:21

@ Chance, ik gebruik meestal het sponsje om de poeder aan te bregen, dan is hij net wat dekkender. En echt geen pancacke effect, daarom vind ik 'm zo fijn! Ook met als je 'm aanbrengt met een kwast is hij heel erg mooi.

@ Powerbabe, je brengt die poreminimizer aan over je dagcreme, of over je foundation, of beiden. Ik doe 'm over mijn dagcreme en onder mijn foundation of poeder. Mocht je neus of voorhoofd later nog gaan glimmen na een paar uur (wat ik nog niet heb gehad) kun je nog een klein beetje op de glimmende stukjes smeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum